ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Onslaught-Mirrodin T2] Broodstarffinity
Knoowch - Wt paź 21, 2003 3:25 pm " />Idac za przykladem Thorna, postanowilem ze przyda sie rozruszac ten dzial... Mirrodin dal sporo mozliwosci i dobrych kart na podstawie ktorych mozna kombinowac z nowymi i starymi taliami - jednym z ciekawszych deckow jest affinity oto spis tego ktorym ja gram 4 Broodstar 4 Frogmite 4 Myr Enforcer 4 Aether Spellbomb 4 Chrome Mox 4 Mana Leak 3 Override 4 Pyrite Spellbomb 2 Talisman of Impulse 3 Talisman of Progress 4 Thirst for Knowledge 4 Thoughtcast 4 Ancient Den 4 Glimmervoid 4 Great Furnace 4 Seat of the Synod Side jeszcze nie jest uksztaltowany {bo nie ma meta} ale na pewno znajdzie sie w nim miejsce dla tutaj. Affinity jest bardzo ciekawa talia, przy odpowiednim rozdaniu potrafi byc zabojczo wrecz szybki {w tej wersji ktora ja gram czesto zdarza sie rozdanie art.land->mox->talisman->frogmite, co daje nam 4 artefakty i stwora 2/2 w pierwszej turze } poza tym taktyka gry bardzo przypomina u/g madness - szybkie, silne stwory rzucane po niewielkim koszcie, a do tego card drawing i kontry... niestety wada wielu wersji tej talii jest to ze dosyc szybko potrafi sie wysypac, co konczy sie tym ze zostajemy bez kart na rece - sytuacja raczej malo ciekawa, musicie przyznac... poza tym deck jest dosyc wrazliwy na removal typu Akroma's Vengeance Mysle ze warto przedstawic deck Kaia Budde, niedawno przez niego opisany w artykule na brainburscie: 3 Atog 3 Broodstar 4 Frogmite 4 Myr Enforcer 4 Chromatic Sphere 4 Chrome Mox 2 Neurok Hoversail 2 Rush of Knowledge 4 Talisman of Progress 2 Temporal Fissure 4 Thirst for Knowledge 4 Thoughtcast 4 Welding Jar 4 Ancient Den 4 Glimmervoid 4 Great Furnace 4 Seat of the Synod Side: 4 Annul 3 Circle of Protection: Red 4 Concentrate 3 Pyroclasm 1 Temporal Fissure Jak widac Kai gra dosyc zblizona wersja, novum moze byc zastosowanie atoga, ktory ma byc drugim sposobem na zabicie {obok broodstara} czekam na wasze komentarze, wasze wersje talii bo affinity mozna zlozyc na naprawde wiele sposobow... Amadi - Wt paź 21, 2003 9:41 pm " />Szczerze mówiąc też kombinowałem z Affinity. Póki co zapodaję wersję alfa decku opartą tylko na Mirrodinie: 4 Chrome Mox 3 Mountain 3 Glimmervoid 7 Island 4 Great Furnace 4 Seat of the Synod Standardowy UR mana base 4 Broodstar - nie trzeba tłumaczyć - ot, zabijacz 4 Veldalken Archmage - jeden z głównych drawów. Problemem jest tylko 4cc którego nie mam na razie pomysłu jak obejść 2 Aether Spellbomb - removal na blokerów/draw/nabijacz affinity - zależnie od potrzeb 3 Thirst for Knowledge - draw 4 Thoughtcast - takoż 3 Tooth of Chiss-Goria - dodatkowy hit co turę/darmowy nabijacz affinity 4 Pyrite Spellbomb - to samo co Aether Spellbomb. Dodatkowo do dobijania opponenta 3 Electrostatic Bolt - removal prosty i skuteczny/preside na platynowego anioła (koniecz końców deck jest w MrBC) 3 Mass Hysteria - żeby Broodstar szybciej zabijał 3 Somber Hoverguard - kolejny zabijacz. Wbrew pozorom całkiem fajny 4 Myr Enforcer - i ostatni zabijacz. Też fajny To tyle. Byłbym wdzięczne za wszelkie rady / sugestie. Pozdrawiam Knoowch - Śr paź 22, 2003 1:39 pm " />nie podobaja mi sie sombery, imho broodstar + enfoncer sa wystarczajace, dobrze jest miec frogmite - pozwala na 4 artefakty w pierwszej turze... Mass hysteria to porazka - imho duzo lepsze sa Lightning Greaves - owszem daja one haste tylko jednemu kritowi, ale sa artefaktem, daja dodatkowo nietargetowalnosc no i maja wszystkie zalety equipa... W twojej wersji imho brakuje kontr, przydalby sie chociaz 4 bo vengeance jest morderczy dla tej talii... jakos nie moge sie przekonac do veldaken'a - nie jest za wolny? aha imho w mana base masz troche niedopracowany - ten deck daje sobie rade z niewielka iloscia landow, u ciebie owszem trzeba wziasc poprawke na inny rozklad cc ale mysle ze 10 basicow to jednak jest spora strata miejsca potrzebnego na artefakty... Albercik - Śr paź 22, 2003 6:05 pm " />Ten deck jest w MrBC... "Szczerze mówiąc też kombinowałem z Affinity. Póki co zapodaję wersję alfa decku !!!opartą tylko na Mirrodinie!!!:" Knoowch - Śr paź 22, 2003 7:59 pm " />heh, no tak ale nie podawalem mu zadnych kart z poza mirrodin {kontra moze byc jak najbardziej override} wiec chyba nie ma powodow do narzekan Edit - dopiero teraz zauwazylem ze Albercikowi moglo chodzi o to ze amadi dal wersje decku tylko w MrBC - no coz, to nie przeszkadza, kazda wersja moze wniesc jakis powiew nowosci, zapodac jakis dobry pomysl - wiec piszcie tutaj swoje pomysly na affinity nawet jesli skladaja sie tylko z kart z mirr.. Albercik - Śr paź 22, 2003 8:21 pm " />Tak najgłębiej to chodziło mi o tego Arkoma's Vengeance'a, ktorego nie ma w MrBC Knoowch - Cz paź 23, 2003 1:39 pm " />ekhm lol, wczoraj mialem wielkie problemy z czytaniem ze zrozumieniem heh ludzie piszcie cos, przeciez sporo graczy na k20 koncentruje sie na t2 wiec chyba testowaliscie juz troche mirrodin... BROOOWAR - Cz paź 23, 2003 7:25 pm " />Mi osobiście wydaje się, że ta talia w T2 (nie w MrBC ) nie ma zbyt wielkich szans. Tylko z wyjątkiem Broodstara, pozostałe krity to małe potworki bez umiejętności. Poza tym mała kontrola stołu (tzn. jest 7 kontr i spellbomby, ale nie ma żadnego mass removalu ), więc może się mylę, ale chyba będzie lepsza mono U kontrola (grałem już z taką i jest całkiem spoko ), a ze "starych" te wszystkie "kontrolki" IMHO też raczej to pojadą. Amen nerf - Pt paź 24, 2003 1:39 pm " />Granie tym deckiem w nowym T2 jest w ogole jakims poronionym pomyslem. Kontrola go jedzie, sligh go jedzie.. Wszystko go jedzie.. Nie chodzi tu o to, ze talia jest zle skonstuowana, bo pomysl i wykonaniu sa naprawde godne podziwu, ale jednak pomysl to nie wszystko.. Zbyt maly bukiet odpowiedzi na zagrania przeciwnika powoduje, ze deck jest slaby. Co tu duzo gadac.. Nikomu nie polecam nim grac. ;/ Knoowch - Pt paź 24, 2003 2:07 pm " />no czy ja wiem?? deck byl testowany przez Buddego, na brainburscie toczy sie dosyc ciekawa i dluga dyskusja, z ktorej wynika ze dobrze zlozony affinity jest calkiem mocny, a na pewno spisuje sie lepiej niz ty napisales... _P_S_ - So paź 25, 2003 8:19 am " />Na Apprenticie gram taką wersją: 4 Broodstar 4 Myr Enforcer 4 Aether Spellbomb 4 Chrome Mox 3 Mana Leak 4 Override 4 Assert Authority 4 Pyrite Spellbomb 2 Talisman of Impulse 3 Talisman of Progress 4 Thirst for Knowledge 4 Thoughtcast 4 Ancient Den 4 Glimmervoid 4 Great Furnace 4 Seat of the Synod Może sobie złożę ten deck, ale dopiero kiedy go dokładnie sprawdzę i zdobędę kasę. Chodzi o kontrowanie kluczowych kart przeciwnika i w końcu wystawieniu za UU wspaniałego Broodstara np. 10/10. Dobry draw (Thirst for Knowledge i Thoughtcast) zapewnią nam sporo kart na ręku, za to liczne źródła many - szybsze wystawienie obrońców. Np. drugoturowy Myr Enforcer... siepacz - Wt paź 28, 2003 1:39 pm " />4 Broodstar 4 Myr Enforcer 4 Frogmite 4 Somber Hoverguard 4 Thoughtcast 2 Rush of Knowledge 4 Thirst for Knowledge 4 Mana Leak 2 Lightning Greaves 4 Talisman of Dominance 4 Talisman of Progress 4 Vault of Whispers 4 Ancient Den 4 Seat of the Synod 4 Great Furnace 4 Island deck bardziej fanowski - bez moxow, aktualnie testuje. malo kontrolny, raczej dociag&go. zabojczy jest rush of knowledge - kilka kritow w jednej turze i jedziemy. masakruje mass removal - dlatego cztery leaki, wiecej spowalnia. mysle ze ten deck jest podobny do elfow - dostaje od wszystkiego, ale fajnie sie gra. Kicpri - Cz paź 30, 2003 2:04 pm " />mógłby któs podać sideboard przykładowy? ScarecroV - N lis 02, 2003 2:23 am " />Osobiscie nie skladam tego decku ale grajac z qmplem musze przyznac ze deck jest naprawde fajny w graniu... broodstar nie musi byc 1 rezultatem na zabicie imo.. Reka marzenie odslania zabicie playera w 3 tury jezeli do tego czasu nei wystawi krita (moj MBC dopiero co wystawia Arene ;]) no wiec tak: Reka marzenie to : 1 artefakt land, 3 welding jar/ornithopter/mox 2 frogmity i 1 myr enforcer.. w kolejnej turze moze byc thoughtcast np. ktory pozwoli nam za U dobrac 2 karty i zalozmy ze dorzucimy kolejnego enforcera.. no nie chce mi sie tlumaczyc bo pozno juz ;] Atog moze byc calkiem grywalny w tym decku i nie potrzeba koniecznie dopychac wiecej czerwonych kart do tego deck'a... kontr jest duzo = Override. Assert Authrity. Mana Leak.. a jak dorzuci sie np. takie dociagary jak Rush of Knowledge (przy Myr Enforcerze wysiadac mozna ze o Broodstarze nie mowiac) to na pewno zostanie conajmniej 1 kontra na rece Wiec nei sadze zeby deck byl slaby bo potrafi bardzo duzo i jak to qmpel powiedzial "nie radze grac na spellbombach.. od biedy czerwonymi" ;] a jakbym mial jakas rade dac to wrzucic czerwone/niebieskie/biale artefakt landy dorzucic glimmervoid i wystarczy.. na kilka tur da sie pograc na 1-2 landach ;] No i to tyle.. Saj-gon-nara Hsilop - Pn lis 10, 2003 2:28 pm " />Hmm... Moim zdaniem mimo wszystko affunity może trochę namieszać w t2. Przede wszytskim uważam, że lepiej się gra bez moxów. Co prawda jest to artefakt za zero, ale pozbywamy sie 2 kart z reki, ktorych akurat przy naszym szybkim wysypie artefaktów nie mamy za dużo. kolejno myślę, że granie na 7-8 kontrach (ja gram 4Override+3 Mana Leak) wystarczy, mamy niezły dociąg (Thoughtcast, Thirst for Knowledge) i zawsze powinny podejść. Poza tym deq potrzebuje szybkości a większa liczba kontr spowalnia nas w dość znaczny sposób. Myślę, że jednak affinity może być deqiem który będzie w stanie konkurować z wszechobecnymi UW Control i Goblin Bidding durszlak - Pn lis 10, 2003 2:49 pm " />Jesli ten deck nie ma 8 mainowych kontr to jedzie go wiekszosc tali a po Akromas Vengence moze sie zlozyc bo nie ma nic na stole Hsilop - Pn lis 10, 2003 8:29 pm " />Wiadomo Vengeance karci, jak przejdzie to jest naprawde źle, ale... Mimo to nadal jestem zdania, że 7 kontr to akurat. Swoje Affinity testowałem z UW mającym w mainie 4 Vengeancy i było akurat. Aha i co sądzicie o Assert Authority? Jest sens wrzucenia tego zamiast leakow albo override? _Kkeldorn_ - Pn lis 10, 2003 9:21 pm " />Affinity bedzie dobre, ale trudne do grania wiec only dla prosow:P Poprostu trzeba wiedziec co kontrowac i kiedy zostawiac sobie mana na to kiedy najlepiej zagrac cos itp itd:) Hm dodalbym Lightning Graves do wersji nerfa zeby broodstar sobie odrazu pojezdzal po wejsciu, a pozatym bedzie wtedy nie do ubicia _P_S_ - Pn lis 10, 2003 9:24 pm " />Widziałeś mój spis - ja wyrzuciłem Frogmite'y (frog-is-mighty ), gdyż uważałem je za zbyt słabe (nie wiem czy nie zbyt pochopnie) i na ich miejsce wstawiłem Assert Authority. Gram na 3 Mana Leak'ach i właśnie 4 Override'ach i 4 Assert Authority. Działa to całkiem nieźle, w 3 - 4 turze jest już jak Counterspell (za UU). Myślę, że ten deck ma przyszłość, zwłaszcza, że to jeszcze nie koniec bloku Mirrodina i tej jakże ciekawej zdolności. Jak myślicie, będzie np. "Affinity for lands", albo "Affinity for creatures"? Draco miałby nowy wording: "Affinity for basic lands 2", czyli za każdy podstawowy ląd - dwa mniej. nerf - Wt lis 11, 2003 4:04 pm " />Wersja knoowcha jest naprawde bardzo dobra. Wiecej niz 7 kontr w dekcu nie mozecie miec bo bedziecie zaliczac ostre wtopy ze slighem. Swoja droga kazda gre z Affinity wygralem po Vengeancie, ale musialem troche kombinowac, aby go zarzucic. Moi przeciwnicy naszczescie nie tak trudno dali sie zlapac w pulapke. Ale grajac BW, gdy nie udalo mi sie zagrac Vengeance'a najczesciej przegrywalem. ;/ Sacred Grounds na side i sycicie. dark_wonderer - Śr lis 12, 2003 9:27 pm " />Sacred Ground tu raczej nie pomoże , bo zemsta też go niszczy. Mimo to affinity jest świetnym deckiem, obecnie najlepszym (zobaczcie wyniki rozgrywek stanowych w USA) i myślę, ze nie dla prosów. sam ostatnio zrobiłem fun deck'a w oparciuo engine affinity i muszę przyznać, że działa milutko. Mad Angel - Pt lis 14, 2003 12:39 pm " />decki jest spoko, wygrywal jush pare razy na wiekszych turniejach t2 (zobaczcie se na brainburscie) jedyne co go karci to mass removal ale jak gralem to nie zawsze opponent dorzyje 6many na vengensa a wraciaka sie na luzaq kontruje, jak broodstar wylazi w 2turze w butach to naprawde opp ma przeje**ne. Co do wypowiedzi Kkeldrona: ">Affinity bedzie dobre, ale trudne do grania wiec only dla prosow:P Poprostu trzeba wiedziec co kontrowac i kiedy zostawiac sobie mana na to kiedy najlepiej zagrac cos itp itd o chlopak ale ty !@#$%^ gadasz. Oczywiste jest ze kontrujesz removale i rzeczy ktore nie pozawalaja na atak broodstarem. Jak wystaisz broodstara to jush tylko czekasz i kisisz kontre na lapie zeby ci nie wlana jakiego removalu i tyle. Deck jest latwy i przyjemny w graniu. Ma troche miekawo z jakimis deckami z artefac hejtem:P np z RG anty artifact deck takim jak zlozyl Caleb w wawie na MrBC ale ogolnie to deck tegi jest^^ nerf - Pt lis 14, 2003 2:17 pm " />Kazdym deckiem trzeba nauczyc sie grac i nie ejst to wcale latwe. Trudniejsze decki daja pewne perspektywy i gra nimi rowniez sprawia wiecej frajdy, dlatego tez nie poprzestajemy na sligha, weeniaczach czy stopach.. Sacred Grounds to rzeczywiscie niewypal. Musialem byc pijany piszac to. Ale mam dla Was nowa propozycje. Sprobujcie wsadzic do decku Second Sunrise - nawet ze dwie sztuki do maina, 2 side'owe. Knoowch - Pt lis 14, 2003 2:42 pm " />o tak Second Sunrise to zdecydowanie dobry pomysl, choc nie do konca rozwiazuje problem mass removalu :/ dark_wonderer - So lis 15, 2003 12:01 am " />Dużo gram weeniakiem i wcale nie jest to takie proste, jak może z boku wyglądać. Zresztą naporem też trzeba umieć grać. Moim osobistym zdaniem kontrole są wbrew pozorom prostsze w obsłudze. nerf - Wt lis 18, 2003 10:08 pm " /> Jak tez powiedzialem kazdym deckiem trzeba umiec grac, jednak jest zasadnicza roznica pomiedzy graniem kontrola a naporem. Kazda gra naporem wyglada podobnie. Napor, napor, napor, pozniej znowu napor, a jak jeszcze nie zajechales goscia to dalej starasz sie napierac. Graja kontrola masz wiecej opcji do wyboru. Moze zagrac tak lub inaczej. Wazne, abys potrafil dostrzec wszystkie mozliwe opcje, a nastepnie dokonac wlasciwego wyboru. Grajac przez internet jest to w miare proste, jednak na normalnym turnieju adrenalinka daje o sobie znac i nie wszyscy gracze daja sobie z tym rade. Mozliwe, ze i ja nie mam racji, ale wiesz.. 'z boku to moze latwiej wygladac'. Jesli chodzi o samo Affinity proponuje przeczytac obszerny Artykul przetlumaczony przez Knoowcha. Naprawde warto. Bestia - So lis 22, 2003 10:26 pm " />ogolnie wydaje mi sie affinity bendzie jakby nastepcom U/G 1. bo tez wmiare tani do zlozenia 2. tez skuteczny 3. ogolnie fajnie sie nim gra tak jak U/G donarturo - So lis 22, 2003 10:44 pm " />Affinity jest calkiem niezlym deckiem, a jest zbudowane z kart z jednego dodatku, sadze ze pelnie mozliwosci pokaze dopiero jak wyjdzie Dark Steel i Fifth Dawn. Niewierze zeby w tych dwoch dodatkach nie bylo czegos co wzmocni Affinity. nerf - Pn lis 24, 2003 8:16 am " /> ">Sacred Grounds na side i sycicie ">Sacred Ground tu raczej nie pomoże, bo zemsta też go niszczy[..] ">Sacred Grounds to rzeczywiscie niewypal. Musialem byc pijany piszac to. Sacred Grounds Ale lipe odstawilem. Mala poprawka - musialem byc pijany piszac ta sentencje, ktora podalem w ostatnym cytacie. Sacred Grounds rzeczywiscie zostanie zniszczony przez Akroma's Vengeance jednak artefaktyczne landy i tak wroca do gry. Ability Sacred Grounds wchodzi na stack jednoczesnie w tym momencie, gdy landy i samo Sacred Grounds sa niszczone przez Zemste. Tak wiec Sacred Grounds do Affinity to rowniez nie kiepawy tech. Knoowch - Wt lis 25, 2003 5:36 pm " />Hmmm po ostatnich testach stwierdzam ze chyba lepiej jest grac z czarnym niz bialym na sidzie - imho persecute jest duzo grozniejszy dla wszystkich kontroli z W niz sytuacyjny second sunrise czy wspomniany przez nerfa sacred ground donarturo - Wt lis 25, 2003 6:47 pm " />Ja gram na 3-4 Disciple of the Vault rozlozonych pomiedzy said i main, swietnie sie sprawdzaja... zawsze jakies artefakty sie sypia na grejwa Jary, Spellbomby, ginace krity, a po zemscie to juz wogole jest smiesznie... Knoowch - Wt lis 25, 2003 6:52 pm " />no i to jest kolejna czarna karta dla ktorej wole grac B niz W durszlak - Śr lis 26, 2003 5:26 am " />Jeszcze widzialem jak niektorzy maja terrory/dark banishingi w sidzie Knoowch - Pn gru 01, 2003 2:39 pm " />Hmmm wersja affinity ktora obecnie testuje - polecam jesli ktos nie ma kasy na mox'y 4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers 4 Great Furnace 4 Glimmervoid 2 City of Brass 3 Broodstar 4 Myr Enforcer 4 Frogmite 3 Talisman of Dominace 4 Welding Jar 4 Aether Spellbomb 3 Lightning Greaves 3 Override 3 Dispersal Shield -> ta karta jest obecnie w fazie testow wiec jak wam nie odpowiada to zastapcie mana leakiem 3 Shrapnel Blast 4 Thirst for Knowledge 4 Thoughtcast Side: 4 Disciple of the vault 3 persecute 3 shatter 3 Flashfires 2 dark banishing JumpdaFuckUp - Śr gru 03, 2003 1:19 pm " />Hmmm a co myślicie o Ornithopterrze, Leonin Abunasie, Steel Wallu? Knoowch - Śr gru 03, 2003 1:57 pm " />Ornitopter - slaby, nic nie robi, wole moxa {bo przyspiesza} albo jara {bo daje regeneracje} Leonin - po pierwsze drogi, po drugie do ochrony naszych kritow sluza greaves'y imho bez sensu... Wall - w naporowym meta jest fajny tyle ze obecnie jest raczej wiecej kontroli niz naporow to raz, dwa - nie ma za co go do tej talii wrzucic {no bo chyba bomby nie wyrzucisz? } kavu - Śr gru 03, 2003 3:23 pm " />Hmm.... Knoowch- teastowalem shield i jest slaby tak jak city. Gram na razie na 2 moxy i tez sie nie sprawdzaja. Knoowch - Śr gru 03, 2003 4:54 pm " />hmmm shieldy slabe?? mi calkiem dobrze robia - slabe sa imho tylko w bardzo szybkim meta... moxy imho sa gorsze od jarow - jak masz dobry mana base to sa zbedne city jest ok - zapobiega color screw squee - Cz gru 04, 2003 9:06 pm " />A co byscie powiedzieli na granie Trash for Treasure oraz na platynowe anioły i boshe.Ostatnio grałem taka wersja affinity i swietnie karciła. A Welding Jar tez chyba dobre?? durszlak - Pt gru 05, 2003 6:04 am " />Wedling jar to jest moim zdaniem obowiazek aby byl. _Kkeldorn_ - So gru 06, 2003 6:15 pm " />Mad Angel napisal/a: ">Co do wypowiedzi Kkeldrona: Cytat: Affinity bedzie dobre, ale trudne do grania wiec only dla prosow:P Poprostu trzeba wiedziec co kontrowac i kiedy zostawiac sobie mana na to kiedy najlepiej zagrac cos itp itd o chlopak ale ty !@#$%^ gadasz. Oczywiste jest ze kontrujesz removale i rzeczy ktore nie pozawalaja na atak broodstarem. Jak wystaisz broodstara to jush tylko czekasz i kisisz kontre na lapie zeby ci nie wlana jakiego removalu i tyle. Deck jest latwy i przyjemny w graniu. Qfa za przeproszeniem trujesz mi dupe o ten post co na twoim w/h napisalem o cardmasterowskich cenach (no offence) a granie affinity wcale nie jest takie proste w koncu to kontrola a jak wiadomo granie kazda kontrola jest trudne bo nie raz mamy dylemat czy cos skontrowac czy zostawic sobie tego Ovveride na pozniej... ze przyjemny w graniu zgodze sie latwy na pewno nie... kavu - So gru 06, 2003 8:28 pm " />Ja gram na razie i na moxy i na jary (4 jary 2 moxy). Jednak z moxem to różnie bywa. Do gry przy thirstach w late game by wywalić, a tak to artefakt za 0 mana jak jar. (no jar jednak coś robi) A mox przydaje sie tylko w bardzo szybkim dojściu. Tak jest gorszy, ale 2 moga być. Boshe i platyny? No nie wiem, trzeba mieć dobre dojście do tego i kombo thirst+trash (tech do reanimatora:PPP) Knoowch- gram bez city i jednak nie miewam screw. Shieldem nie radze, tez uwazalem ze jest dobry, asertów też nikomu nie polecam. Knoowch - So gru 06, 2003 8:58 pm " />heh shieldy nie sa zle ale po serii testow stwierdzam ze mana leaki zdecydowanie lepsze... Kavu - mimo wszystko wole miec city of brass bo czasami sa takie nieprzyjemne podejscia ze brakuje R albo U do zagrania shrapnela lub brood'ka - wole nie ryzykowac... Mad Angel - Kkeldorn ma racje, affinity to ciezki deck do gry, szczegolnie radze sobie pograc matchup z UW - tam kazda kontra jest na wage zlota... JumpdaFuckUp - Pn gru 08, 2003 6:23 pm " />4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers 4 Great Furnace 4 Glimmervoid 2 Chrome Mox (Talisman, CoB) 3 Broodstar 3 Myr Enforcer 3 Frogmite 1 Atog 3 Talisman of Dominace 4 Welding Jar 2 Sacred Ground 4 Aether Spellbomb 3 Lightning Greaves 4 Override 2 Mana Leak 3 Shrapnel Blast 3 Thirst for Knowledge 4 Thoughtcast Cóż, sideboard w budowie, napewno będą Disciple of the vaulty, Shattery, Pyroclasmy no i zapewne jeszcze coś z czarnego. Gra się nawet nieźle, nie topił tak strasznie jak moja stara wersja, może to dlatego że tym deckiem trzeba się nauczyć grać...czasami opłaca się troche dłużej potrzymać sacreda, wtedy nieźle sprząta stół i jak jestem atog to robimy atak kamikaze.Ponieważ nie zdaża się to często, standardowa forma zabicia pozostaje...standardowa Knoowch - Pn gru 08, 2003 7:22 pm " />1. Ja zamiast na moxach wole grac po prostu na 2 wiecej landach - po pierwsze taniej po drugie czasami jest tak kiedy szkoda tracic jakas karte na moxa {np draw w matchupach z kontrolami...} 2. Dziwi mnie rozklad kontr - override mozesz zapuscic dopiero w 3 turze, zakladajac ze bedziesz mial do tego czasu 3 landy {z czym w affinity jest roznie}, troszke bez sensu miec az 4, juz wolalbym 3 leaki 3 override'y albo jeszcze lepiej 4+3. 3. Mainowy Sacred Ground? Czy to nie przesada? Obecnie wiekszosc kontroli z W gra na 2, gora 3 vengeance'ach, masz na tyle kontr ze powinines sobie z tym poradzic, bez posiadania w maine takich kart. 4. 3 Frogmite'y hmmm ta karta potrafi wyskoczyc juz w drugiej turze {czesto w ilosci 2 sztuk} dzieki czemu jesli grasz ze stosunkowo wolna talia {np. U/W} to szybko redukujesz przeciwnikowi zycie i pozbawiasz go mass removalu {nie raz bylo tak ze ten niepozorny krit wygrywal mi gry z uw} imho 4 to obowiazek. 5. Ostatnio przekonalem sie do czerwonych bomb, imho sa lepsze bo powstrzymuja wszelkie talie z W przed rzucaniem Egzaltowanych aniolow z morpha no i poprawiaja mirror match {rozwalajac drugoturowe frogi - to bardzo pomaga} tyle ode mnie JumpdaFuckUp - Pn gru 08, 2003 8:36 pm " />Hah chyba zamienie te Sacred Grundy na te czerwone spellbomby...niebieski zostaje, nie ma co...cóż jak już zlikwidowałem sacredy to chyba równierz zlikwiduje atoga, czyli dojdzie rzeczony frogmit...co do kontr to się jeszcze zastanowie. Hsilop - Pn gru 08, 2003 8:41 pm " />Hmm... moja wersja, testowana głównie z U/W... 4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers 4 Great Furnace 4 Glimmervoid 1 Tree of Tales 1 Island 4 Broodstar 4 Myr Enforcer 4 Frogmite 2 Talisman of Dominace 4 Welding Jar 3 Aether Spellbomb 2 Lightning Greaves 4 Override 4 Mana Leak 3 Thirst for Knowledge 4 Thoughtcast 4 Pyrite Spellbomb hmmm, jezeli chodzi o said to na pewno Disciple of the Vault, moze Stabilizer i Scrabling Claws. Innych pomyslow na razie nie mam. A jak sie sprawdza wogole shrapnel blast bo cos nie jestem co do niego przekonany. Mysle ze taka wersja jakprzedstawilem jest roche stabilniejsza. Knoowch - Pn gru 08, 2003 8:46 pm " />shrapnele sa znakomite, czesto brakuje kilku punktow obrazen i wtedy dzieki nim konczymy gre - poza tym potrafia otworzyc droge broodstarowi kiedy przeciwnik ma na stole smoka albo aniola. side imho powinien zawierac disciple, persecuty, flashfires i pyroclasmy durszlak - Wt gru 09, 2003 5:44 am " />Jeszcze koniecznie trzeba dac jakies Terrory/ Dark Banishingi na duze kreatury. JumpdaFuckUp - Wt gru 09, 2003 5:22 pm " />Raczej to drugie. Ktoś może testował Chromatic Spherea? nerf - Wt gru 09, 2003 10:05 pm " />Tak, luidzie probowali tym grac, na maratonie w Wawie, jednak chyba z tego pomyslu zrezygnowali. Osobiscie uwazam, ze karta nie jest przydatna (w Affinity raczej rzadko mamy problemy ze screw), a jedynie zajmuje nam sloty. Zgadzam sie rowniez co do tego, ze w sideboardzie obowiazkowo musza sie znalezc Pyroclasmy i Flashfiresy. Co do reszty to juz wedle uznania.. Wydaje mi sie, ze lepszym pomyslem do tej talii niz Atog jest Megatog, ale kwestia sporna jest tez, czy potrzeba wiecej kritow.. _Kkeldorn_ - Śr gru 10, 2003 3:09 pm " />Atog zdecydowanie bo jest szybszy a Megatog zanim wlezie zanim zaatakuje... poza tym nie potrzeba wiecej kritow Ew mozna testowac je zamiast Frogmite Sharpnel Blast tez gram na 3ch sztukach i sa genialne kavu - Pt gru 12, 2003 3:54 pm " />Wszyscy piszecie ze sharpnela sa dobre to potestuje za moxa. Oto moja wersja ciaggle zmieniajaca sie:(w fazie tstow): 4Frogmite 4Myr Enforcer 3Broodstar 4Talisman of Dominance 3Pyrite spellbomb 3AEther spellbomb 2Lighting Greaves 4Welding Jar 4Mana Leeak 3Override 4thougtcast 4Thirst for kknowledge 2Chrome Mox 4gl;imervoid 4seat of the synod 4great furance 4Vault of whispers nerf - Pt gru 12, 2003 8:03 pm " />No srry, ale Twoja wersja mi osobiscie wydaje sie bardzo standardowa. Po co w ogole pokazywac swoj spis, jesli nie wniesie on kompletnie nic do dyskusji? Evin - Pt gru 12, 2003 9:29 pm " />Z dzisiejszego FNM'a - gralem affinity, na razie nie chce mi sie spisu wstawiac ale bylem drugi - z MBC 2:1 Persecute'y po side rozstrzygnely gre na korzysc affinity, z MWC 2:0 persecute'y go zniszczyly, z Zombie Bidding 2:0 persecute go unicestwił, z Ponza R/G 1:2 pierwsza wygralem agresja frogmite'ow i dwoma shrapnelami, ale nie mialem Sacred Groundow na side i nie mialem szans bez Mana Leaka w opening hand. z rzeczonych kart: w decku 3 shrapnele z w/w powodow, gram na 3 broodstarach 4 enforcerach, 4 frogmite'ach, 3 override i 4 mana leak. Po side: 3 persecute i 3 pyroclasm i 2 terrory na pewno, testowalem z 3 Cop: Red na side ale wogle sie nie przydaly - po prostu byly kontry na te agresywniejsze czerwone rzeczy, testowalem 4 Disciple of the Vault na side, zupelnie sie nie przydały, co prawda w grze z atogiem wymiataly bo gosciu nie bardzo chcial cokolwiek poswiecic jak mialem takie dwa w stole, ale ogolnie sie nie przydaja. Mysle nad Flashfires oraz zaczynam sie przekonywac do naturalize'ow po side ze 2 albo 3 bo co prawda mam 2 Temporal Fissure w mainie ale jednak trzeba sie do nich dokopac i nie zawsze mana jest, poza tym to nie niszczy tylkk na reke wraca wiec jeszcze trzeba kontre miec, a jest duzo rzeczy wartych naturalizy, chocby scepter z Holy Day'em albo belcher, albo szeregowy Bosh. Knoowch - So gru 13, 2003 2:51 pm " />widze ze grasz podobna wersja do mnie terrory imho nie sa za dobre - lepsze dark banishingi... JumpdaFuckUp - So gru 13, 2003 7:13 pm " /> ">Wydaje mi sie, ze lepszym pomyslem do tej talii niz Atog jest Megatog, ale kwestia sporna jest tez, czy potrzeba wiecej kritow.. Imo warto grać przynajmniej na 2 Atogi bo enforcery i frogmity jeżeli szybko nie podejdą to klapa, poza tym dość szybko spadają, a broodstar to jedyny porządny krit.Pytanie tylko co wyrzucić bo kritów nie zabardzo... JumpdaFuckUp - Śr gru 17, 2003 5:45 pm " />Co myślicie o Evacuation (rzucone z końcem tury opa)-> najlepiej Atog...ale inne krity też mogą być-> Lightning Greaves? Jak ja grałem to efekt był powalający...niestety żeby działało trzeba coś wyrzucić no ale... donarturo - Śr gru 17, 2003 6:13 pm " />Raczej zbedne, To raczej ty masz przewage w kritach na stole .. a jesli juz to za co, co wywalic zeby je wrzucic ?? W Affinity jest raczej malo miejsca... Pozatym ten koszt 3BB jest raczej zaporowy Evin - Śr gru 17, 2003 6:27 pm " />btw Probowalem ostatnio grac dwoma Future Sight w mainie. Problemem jest zdobycie UUU na wystawienie, ale dla kazdego kto gra w affinity na 1-2 moxach to juz mus, a bez moxow tak jak ja tez mozna. Efekt jest piorunujacy, tak strasznie przyspiesza affinity, a szczegolnie pieknie pakuje karty ze stormem, szczegolnie jakies comboaffinity, ktore gra Mind's Desire i Tendrilsami pokocha ta karte. Imho bardzo dobre do affinity tylko zamiast czego? ja tam gram chyba bez shrapneli bo w sumie nie potrzebne tak bardzo jak ma sie future sighta i tendrilsy np. No i ten efekt psychologiczny jak opp widzi na gorze twojej biblioteki kontre i nie wie co ty masz w rece (zarowno + jak i -) Knoowch - Śr gru 17, 2003 7:00 pm " />evin mimo wszystko imho future sight to w tym decku porazka, czesto bedzie martwa karta na rece bo bedzie brakowac Ci many {tak, to ze Ci kilkakrotnie podeszlo to nie znaczy ze tak bedzie zawsze, a na moxach wcale nie trzeba grac} poza tym ta karta jest wolna i na dobra sprawe do czasu jej wystawienia do opp nie powinien juz zyc, a poza tym takie uw i tak futura skontruje... po czym rzuci vengeance'a Evin - Cz gru 18, 2003 9:15 pm " />Knoowch, jak dla mnie to dziala a z mana nie mam problemow jakos, btw UW to tylko jeden deck, ja tam bede gral z dwoma na mainie bo mi sie tak podoba i jestem heretykiem, Knoowch - Cz gru 18, 2003 9:35 pm " />tyle ze uw to wielka czesc meta jest Evin - Cz gru 18, 2003 10:11 pm " />Moze u was Hsilop - Cz gru 18, 2003 10:16 pm " />Swoją drogą odbiegając trochę od tematu, jak nabijany jest storm w Temporal Fissure ? Koszt samej kart jest dość spory(4U) i nie za bardzoo widze mozliwosci na zagranie tego. durszlak - N gru 21, 2003 1:11 pm " />Zagrywasz duzo czarow za free dzieki affinity i rzucasz ta karte robisz takiego upheavala Evin - N gru 21, 2003 11:23 pm " />I tu przydaja sie takie karty jak np Future Sight ktore imho z mala dawka szczescia daja ci ok 6 spelli na ture, a to niezle pakuje storma i daje affinity przewage na stole, ostatnio w poznej fazie gry zagralem nawet kontre z gory biblioteki na swojego wlasnego spella zeby napakowac affinity wigor - N gru 21, 2003 11:31 pm " />A co sądzicie o wersji Kai'a (z Atogiem) ??? moim zdaniem: PLUSY: - możliwy eXtra wjazd za 21/22 fly (Atog + Hoversail) / ew. Atog + Fissure - możliwy eXtra wjazd za 10/10 fly (Broodstar) - dwa sposoby na zabicie przeciwnika (wyżej wymienione), ew. można zrobił latającego enforcera - mega dociąg w late game (7 z enforcerem, 10 z broodem) - to samo, co w każdym affinity MINUSY: - zwykły unsummon na atoga podczas wzwodu (21/22, czyli poświęcenie 10 artefaktów) kończy grę - brak kontr (akroma kończy grę) - zero removali - trzeba wybrać - atog lub brood, nie współpracują ze sobą za dobrze Co o tym sądzicie? durszlak - Pn gru 22, 2003 8:35 am " />To zalezy czy grasz wersja kontrolna czy naporowa. Ja wole kontrolna zeby nie skladac sie po kazdym zagraniu vengenca czyli 1/2 meta obecnie wigor - Pn gru 22, 2003 8:57 am " />Mówię o wersji Kai'a, czyli... hmm... jak to nazwać? Może "WOLNY NAPÓR" Zero kontr czyli nie kontrola, zero bonespilterów i ogólny nie za szybki charakter (Temporal i Ruch of Krowledge) nie robią z tej talii też naporu. Ale jest za to revelacyjny dociąg, jednak Chromatic Sphere jest dobry (zawsze myślałem, że jest beznadziejny)! durszlak - Pn gru 22, 2003 9:32 am " />Bonesplittery nie sa rewelacyje. Lepiej uzywac rekawiczek dzieki ktorym nasz broodstar odrazu atakuje donarturo - Pn gru 22, 2003 10:57 am " /> ">Lepiej uzywac rekawiczek dzieki ktorym nasz broodstar odrazu atakuje Lightning Greaves to raczej 'buty' niz 'rekawiczki' Ja poleczm Affinity bedace polaczeniem naporu i kontroli, wersja podobna do tej jaka podal Knoowch pare stron wczesniej Pozdro Knoowch wigor - Pn gru 22, 2003 12:34 pm " />Ale co sądzicie o wersji z Atogiem? Czy ma szanse na turniejach? Jak bardzo ma przesrane z UWC ??? Knoowch - Pn gru 22, 2003 2:59 pm " />Nie lubie atoga, jak ktos napisal wczesniej wystarczy jeden unsummon zeby caly plan wzial w leb, poza tym nie dziala za dobrze z broodstarem :/ BTW wersja affinity ktora gram, po drobnych zmianach 4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers 4 Great Furnace 4 Glimmervoid 2 Chrome Mox 3 Broodstar 4 Myr Enforcer 4 Frogmite 3 Talisman of Dominace 4 Welding Jar 4 Pyrite Spellbomb 3 Lightning Greaves 3 Override 4 Mana leak 3 Shrapnel Blast 3 Thirst for Knowledge 4 Thoughtcast wigor - Pn gru 22, 2003 5:42 pm " />A czemu masz Override? Nie lepsze Asserty? A czemu masz 2 moxy? Nie lepiej 4 lub 0? Oczywiście tylko się pytam, nic nie ktytykuje, poprostu takie jest moje zdanie Knoowch - Pn gru 22, 2003 6:39 pm " />Moxy sa tylko 2 bo maja poprawiac mana base i zapobiegac screw, ponadto czasami potrafia ladnie przyspieszyc {np. drugoturowy broodek 6/6 }. Overridy sa lepsze od assertow poniewaz assert potrzebuje az 2 niebieskich many, czesto jest tak ze po prostu brakuje nam jednej U. wigor - Pn gru 22, 2003 10:47 pm " />nie ma tego problemu jak grasz na chromatic sphere. Kai gra na 4, ale nie wiem czy watro chociażby na 1, ale narazie się BARDZO DOBRZE sprawdza! Myślałem że to beznadziejny karta, ale jednak jest dobra, ma aż 3 funkcje: powiększa affinity, czyści manę i daje dociąg. Co o nich myślisz? Ja narazie nie wiem czy warto... Evin - Wt gru 23, 2003 9:25 pm " />No to ja zamieszcze sowja wersje zebyscie mogli mnie jechac za Future Sighty po mainie 4 Frogmite 4 Myr Enforcer 3 Broodstar 4 Mana Leak 4 Override 4 Aether Spellbomb 3 Welding Jar 4 Talisman of Dominance 4 Thoughtcast 4 Thirst for Knowledge 2 Future Sight 2 Temporal Fissure 2 Shrapnel Blast 4 Glimmervoid 4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers 4 Great Furnace 2 Island Knoowch - Wt gru 23, 2003 9:29 pm " />O sightach juz rozmawialismy i wiem ze Cie nie przekonam :] ale po 4 sztuki talizmanow i override'ow to imho przesada, zmniejsz do 3 i bedziesz mial 2 wolne sloty na jakies tanie artefakty, ktorych masz w tym decku malo, dziwie sie jakim cudem ma on byc stabilny Evin - Wt gru 23, 2003 9:44 pm " />hmm tu akurat jestem sklonny cie posluchac, pomyslimy nad tym... Jakies propozycje na 2 wolne sloty? 2 razy greaves'y juz mialem, nigdy nie dochodza jak trzeba a jak dochodza to smierdza beznadziejnie, jedyne na co moge wpasc to 3 czerwone spellbomby po wyrzuceniu jeszcze czegos... Raven_10 - Wt gru 23, 2003 10:08 pm " />Małe pytanko: Co myślicie o karcie Wizard Repilca?? Czy znalazła by ona tu miejsce?? (takie pytanie początkującego gracza ) Knoowch - Wt gru 23, 2003 10:18 pm " />Porownajmy Replica - efektywny koszt zagrania - 4 many. Wymaga doplacenia zaledwie 2, no i moze byc zniszczony. {np. shatter w replice a potem vengeance i caly plan runal w leb} Override - efektywny koszt zagrania - 3 many. W 3 turze zwykle jest "twarda" kontra bo wymaga doplacenia okolo 6. Mana leak - efektywny koszt zagrania - 2 many. Wymaga doplacenia 3. Wniosek - nie nadaje sie. _Kkeldorn_ - Pt sty 02, 2004 10:21 am " />To moje affinity dziwi mnie ze nikt nie gra na Rush of Knowledge - dociag 7 czy 10 kart jest fajny:) Main deck: 4 Myr Enforcer 4 Frogmite 3 Broodstar 4 Thoughtcast 2 Rush of Knowledge 2 Shrapnel Blast 3 Mana Leak 3 Thirst for Knowledge 4 Override 4 Vault of Whispers 3 Chrome Mox 3 Talisman of Dominance 3 Welding Jar 2 Lightning Greaves 2 Pyrite Spellbomb 2 AEther Spellbomb 4 Great Furnace 4 Seat of the Synod 4 Glimmervoid Sideboard: 2 Future Sight 4 Disciple of the Vault 2 Temporal Fissure 3 Pyroclasm 4 Shatter SB jest pewny procz Disciple of the Vault bo go malo testowalem... Aha i nie wmawiajcie mi ze Future Sight i Temporial Fissure sux - potestujcie to na kontrole - najwiecej wyszlo mi ze stormem 7 Czyli ze tak powiem GG mial gosc;) InSaNe - Śr sty 07, 2004 11:00 pm " />W dzile decki wystawilem swoja wersje: http://k20.no-ip.info/deck/deck.php?act ... 5=&fl6=&s= Deck niestandardowy, nastawiony na meta, gdzie roi sie od UWiakow. Czekam na oceny i porady, glownie odnosnie sideboardu. filemon - Pt sty 09, 2004 7:43 pm " />te karty do decka to troche cierzko zalatwic ja to se takie latwiwejsze afinjity zrobilem durszlak - So sty 10, 2004 7:10 am " />Testowalem affnity na mtgo i musze przynzac ze najgorszy matchup to rdw squee - So sty 10, 2004 2:36 pm " /> ">Testowalem affnity na mtgo i musze przynzac ze najgorszy matchup to rdw RDW w T2 Piccolo - So sty 10, 2004 2:40 pm " />Mysle , ze raczej durszlak ma na mysli extenda w MtGO. Knoowch - So sty 10, 2004 4:58 pm " />Durszlakowi chyba jednak chodzilo o T2 - tak istnieje tam cos takiego jak RDW, ale prawde powiedziawszy nie wiem skad durszlak wyciagnal wniosek ze to najgorszy dla affinity matchup. Na m-league przegralem z tym tylko raz na kilkanascie gier :/ Nie mowie ze jest latwo ale to na pewno nie jest NAJCIEZSZY matchup :// {powiedzialbym nawet ze aff ma lepiej z rdw niz rdw z affem} PiT - Śr sty 14, 2004 3:20 pm " />na Modo sa takie dosc ciekawe wersje RWD ktore naprawde potrafia tyrac Affinity (bo baardzo latwo nastawic ten deck na artifact hate...). Z tego co pamietam to grasz na mainowe 4 welding jary (no i chyba grasz na tych 2 moxach ) dlatego twoja wersja napewno ma lepiej z tym deckiem ale wciaz jest droga przez meke... Knoowch - Śr sty 14, 2004 3:46 pm " />Tylko ze RDW z hatem na artefakty jest duzo wolniejszy i ma gorsze matche z innymi deckami, poza tym nawet lekki hate nie stanowi raczej powazniejszego problemu dla affinity - da sie wygrac mimo to. Najgorszy match affinity to GR Ponza. kavu - Pt sty 16, 2004 6:01 pm " />Rushe ssa dobre, ale tylko z moxami(a widze, że je masz). Future sighta nie testowałem, ale nnie zachęca zbytnio. squee - Pt sty 16, 2004 9:04 pm " />Co do matchupu RG ponza vs affinity to affinity ma jedyna szanse w 3-turowym Broodstarze i w ciagu 2 tur zabice oppa, bo potem to juz jest zle: Molder Slug zmniejsza Broodstara, BoP'y go blokuja a Baloth odzywia po jego atakach. Ewentualnie szybki napor(Frogmite, Myr Enforcer'y) lub bronic sie spellbombami...(zazwyczaj nie wychodzi ) wigor - Pt sty 16, 2004 10:16 pm " />Gram KONTROLNĄ WERSJĄ i: Z UR nie grałem, ale z R ponzą PRZED sidem jest bardzo łatwo (na jakieś 8 gier 8 razy wygrałem), ale jak sobie wsiduje np. 4 shattery, to może być naprawdę ostro, ale szans jeszcze nie potrafię ocenić, ale chodzi o to, żeby w 2 i 3t skontrować mu LD, później idzie gładko. Gorzej jeżeli gra na detonate'y... Ale najważniejsze jest skontrowanie pierwszych LD, od tego zależy wygrana. JumpdaFuckUp - So sty 24, 2004 10:22 pm " />Hmmmm, skoro już wyszedł spoiler Darka to może warto poduskutować na temat ewentualnych wzmocnień? Ja osobiście nie widziałem zbyt wiele takowych, a właściwie kiedy zobaczyłem Chromescale Drake'a to już nie chciałem patrzeć... Paolo33 - N sty 25, 2004 1:13 pm " />Nie wiem czy będzie dużo Ponzy, ale można wtedy spróbować z Darksteel Citadel. Przegladałem różne artykuły o Affinity i zobaczyłem kilka wersji z Temporal Fissure. A jakby wykorzystać inny czar z mechanika Storm?? np Tendrils of Agony?? Chociaż nie wiem jak by wyszło z mana base. Myslalem nad takim: 4x Glimmervoid, Vault, Furnace, Synod 3 Talisman R B 3 Talisman U B InSaNe - Wt sty 27, 2004 5:05 pm " />Jak myslicie, czy Affinity wytrzyma wejscie darka? Jesli tak, podajcie propozycje zmian jakie mozna by wprowadzic by wybronic affinity przed artifcat hate'e,. Ja bym zwiekszyl liczbe kontr, wprowadzil 4 mana leaki i zastanawiam sie na sacred groundami. Co myslicie o tych kartach? Evin - Wt sty 27, 2004 5:29 pm " />Ja mam zamiar wyrzucic broodstary i wsadzic Arcbound Ravagery i Atogi oraz Second Sunrise'y i zwiekszyc liczbe Shrapneli do 4. Poza tym nie widzialem affinity bez mana leak'ów. 2 Sacred Groundy na Side trzymam zawsze bo Vengeancy i Ponza sie szpejają. Zastanawiam sie tez nad skullclampem albo dwoma. Na razie nie wiem co wyrzucic. Btw matchup z Ponza bedzie teraz tragiczny bo kazdy bedzie gral na 4 Oxidize'ach i 3-4 Detonate'ach :/. Sacred Ground w 1-2 turze albo game loss. Co wy na to? kavu - Śr sty 28, 2004 7:20 am " />Z darksteela przede wszystkim goblin tinkerer na hate, darksteel citadel i może sie przydać taki gość chyba za 3W 2/5 tqwoje atefakty nie mogą być celem czru lub ability (w butach fajny ). Tylko slug może zagrozić. A na ponze proponuje sidowe terrory na slugi (których jeden shrapne nie zabije przelas - Cz lut 05, 2004 11:03 am " />Co myślicie o tym zestawieniu (jest to zestawienie Masahiro Uchiyama z turnieju Shizuoka - deck zajął 4 miejsce) , sam gram tym deckiem, jestem ciekaw opini innych o nim: 18 landów: 2 Glimmervoid 4 Seat of the Synod 4 Vault of Whispers 4 Ancient Den 4 Great Furnace 11 kreatur: 4 Myr Enforcer 4 Frogmite 3 Broodstar 31 czary: 4 Thoughtcast 2 Lightning Greaves 4 AEther Spellbomb 2 Rush of Knowledge 4 Talisman of Dominance 4 Talisman of Progress 4 Mana Leak 1 Temporal Fissure 3 Override 3 Thirst for Knowledge 15 Sideboard: 2 Karma 4 Assert Authority 2 Temporal Fissure 3 Wrath of God 4 Steel Wall InSaNe - Cz lut 05, 2004 5:40 pm " />Proponowane zmiany lands: 4 Great Furnace --->4 Darksteel Citadel 11 kreatur: 4 Myr Enforcer 4 Frogmite 3 Broodstar Gram z takim samym zestawem, aczkolwiek czasami przydaje sie czwarty broodstar. Moze za amulet? Troche ich za duzo.Nad reszta zastanowie sie poznej, ale to ciekawa propozycja. Ja myslalem nad U/W Affinity Control o podobnym skladzie. wigor - Cz lut 05, 2004 6:47 pm " />W aggro-control i control brodki musą być 4, w naporze 3. Co do mana base, to zależy od wszystkiego: moxy, talizmany, ilośc broder, czary, sb itd. Więc nie ma uniwersalnego rozwiązania. kavu - Cz lut 05, 2004 7:48 pm " />W naporze brodki muszą być 2 wojtas. Są też napory bez które grają na 4 atogi, 4 discipleof the vault, 4 Shrapnell blast. kavu - So lut 28, 2004 2:08 pm " />Hm.. nikt sie już długo w topicu nie wypowiada więc ja sie wypowiem. Uważam, że jednak najlepszą wersją afinity jest naporowe. Gram czymś takim. 3Arcbound Ravager 3Atog 4Disciple of teh Vault 4Frogmite 4Myr Enforcer 4Talisman of Indulgence 4Shrapnel blast 4Pyrite spellbomb 3AEther spellbomb 4Skullclamp 3Welding Jar 4Tooth of Chis gorila 4Great furnace 4Vault of Whispers 4Darksteel Citadel 2Glimmervoid 2Seat of the Synod Altar - So lut 28, 2004 5:36 pm " />Nikt się nie wypowiada więc ja się wypowiem . Affinity to obecnie dominujący deck w T2 dzięki niewielkiej (stosunkowo) cenie i dzięki jakości.. Wie ktoś może jaki jest matchup z G/R Ponzą ?? All64 - Pn mar 01, 2004 11:27 am " />siema wypowiem sie i ja :D wg. mnie nie nalezy stawiac tylko na napor albo tylko na kotrole, milym zaskoczeniem dla przeciwnika gdy widzac broodstara na stole dostanie blasta . po wyjsciu darkseela aff podzielil sie na affi toga i standardowego affa z brudasami. Wg. mnie mozna by bylo poloczyc dwie wersje ( to dziala!!!). Narazie jestem w szkole i mam wlasnie informe , wiec spisa zarzuce pozniej. RG ponza to deck zlozony specjalnie na affa ( wiec aff wcale nie jest slaby, inaczej by nie powstawaly centralne hate'y na ta talie). Mysle ze takie karty jak terror i sacred ground to podstawa w saidzie do affa (przynajmniej do rotacji w t2). Aff po rotacji bedzie na pewno w czolowych taliach w t2 zajmujacych czolowe miejsca (ciekawe tych talii bedzie :]) pzdr All Dynio - Pn mar 01, 2004 11:48 am " />Może to was zszokuje ale affinity nie ma szans z połową deckow t2 teraz wyszło za dużo artifact hate więc affinity leci !! Wiecie co jabym poczekał na 5th Dawn i bym zopbaczył co z tego wyjdzie kavu - Pn mar 01, 2004 12:54 pm " />Dynio- regionalsy są przed fifth dawn więc ja bym nie poczekał . Imho ten hate nie zatrzymueje afinityi w odpowiedzi na zniszczenie artifactu można, np. zagrać shrapnela lub arcbound ravagera odpalić . Afinity ma słąbo z ponzą neistety Dynio - Pn mar 01, 2004 12:57 pm " />A może mi ktoś więcej powiedzieć o tych regionalsach ?? plz ?? może jakiś link dark_wonderer - Pn mar 01, 2004 1:55 pm " />Moze ja, jako moderator, udzielę nieco pomocy Regionalsy to rozgrywane, w zależności od miasta, na przełomie marca i kwietnia turnieje eliminacyjne do mistrzostw kraju. W każdym regionie jedno z większych miast organizuje taki turniej. Można wziąść udział tylko w jednych regionalsach w ciągu roku (np. jak zagram w Katowicach to do Krakowa nie jadę), a osoby zakwalifikowane z rankingu ilub z zeszłorocznego top 8 mistrzostw nie biorą w nich udziału. Top 8 każdego regionu dostaje nagrody pienięrzne zależne od frekwencji i co ważniejsze dostaje zaproszenie na mistrzostwa kraju. Dla osób, którym sie nie powiodło pozostają jescze tzw. Grindery czyli turniej, na którym osoby które jescze nie są zakwalifikowane walczą o ostatnie miejsca metodą pucharową (przegrywający odpada). Jak są jeszce wątpliwości dark chętnie pomoże. Co do affinity to bynajmniej nie upada zarówno w bloku (Pro Tour Kobe), jak i T2 radzi sobie świetnie, wielu uważa, zę to obecnie najlepszy deck w Standardzie (T2). Obecnie affinity rozbiło się na dwie wersje: kontrolną z karpiem (Broodstar) i bardziej popularną wersję naporową, tzw. Ravager-Affinity (dawniej Affinatog). Zamieszczę tu dla waszego użytku wersję Ravager-Affinity, za pomoca której Hideaki Maeba zakwilifikował się na Pro Tour Kobe: 3 Glimmervoid 4 Great Furnace 4 Vault of Whispers 4 Seat of the Synod 1 Darksteel Citadel 4 Disciple of the Vault 4 Frogmite 4 Myr Enforcer 4 Arcbound Ravager 4 Ornithoper 2 Arcbound Worker 1 Slobad, Goblin Tinkerer 4 Srapnel Blast 2 Scale of Chiss-Goria 4 Skullclamp 4 Tooth of Chiss-Goria 3 Mana Leak 4 Welding Jar Sideboard: 3 Stabilizer 2 Slobad, Goblin Tinkerer 1 Glimmervoid 3 Darksteel Citadel 2 Sulfuric Vortex 1 Arcbound Worker 3 Electrostatic Bolt kavu - Pn mar 01, 2004 2:05 pm " />Dark- najlepiej daj info o regionalsach i daty regio jako ogłoszenie w tym dziale. Ta wersja afinity dziwna troche, po co komu scale of his gorila- słąbe jest . chyba potestuje workerów- wszyscy na nie grają :/. P.S. Można by rozruszać dział t2, np. jakis topic o clamp bidingu ostatnio popularnym ..... dark_wonderer - Pn mar 01, 2004 2:45 pm " />Jak tylko będą jawne daty wszystkich regionalsów (moze już są) zamieszce taki temat. Myslałrm też o opisaniu kilku ważniejszych deck'ów Standardu przed regionalsami, aby pogazać innym na co się szykować. Napewno będą tam Bidding, MWC, Ravager, astro, niedoceniana, a jednak ostatnio mocna WW i cemetery. Mozliwe, że będą też Suiceide i Elf-Clamp. Tymczasem dokońcże wypisywanie decków z Top 8 Pro Tour Kobe. kavu - Pn mar 01, 2004 3:16 pm " />Zdawało mi sie, e na Isie (www.isa.pl) były wszystkie daty. Na ww i cmentarz imho chyba nie ma co liczyć mało kto tym gra . dark_wonderer - Pn mar 01, 2004 3:47 pm " />Cmenatrz przynajmniej za granicą jest bardzo popularny, zaś co do WW, to po mojej ostatniej grze z mono W control, mogę śmiało powiedzieć, zę w dobrych rękach moze być czarnym koniem rozgrywek. Narzei jednak zostawmy tą dyskusję, tow końcu temat o affinity, rozwiniemy to, jak napiszę temat o deckach na regionalsy (najpier dam ogólny z decklistami, potem wątki o poszcególnych). przelas - Wt mar 16, 2004 8:16 pm " />Patrząc na regonalse mozna zauważyć że affinity (czyte) umarło chyba śmiercią naturalną...bezpowrotnie dark_wonderer - Wt mar 16, 2004 10:44 pm " />U nas (Katowice) było ich kilka, ale co racja, to racja, czasy Broodstar'a odeszły bezpowrotnie. Myślę, że założenie odrębnego wątku dla Ravager Affinity (Raffinity, jeśli wolicie) byłoby namiejscu. Samildanach - Wt paź 05, 2004 8:49 pm " />Pozwólcie że się wypowiem !! Affinity w realu gram od niecałego miesiąca ! nie jest to ReAffinity .. tylko na 2 Broody i 2 Atogi !! Jednak co dziwne w 80% To nie one kończą przeciwnika bo prawdziwą bronią jest ORNITHOPTER w połączeniu z CRANIAL PLATINGIEM !! gdzie w 3-4 turze ornithopter robi sie po 9/2 z flying .. to naprawde świetna rzecz ! equip platingu kosztuje 1 ! Dodatkowo jak posiadamy BB mozemy uzyc jako instanta .. czyli np jak ma sie 2 thoptery :> metall - Śr paź 06, 2004 8:24 am " />Myślałem że czasy Broodstarów już minęły, radze ci jednak abyś zakupił komplet ravagerów, ravager jest o niebo lepszy i skuteczniejszy od klasycznego affiniacza. po drugie 2 broody i 2 atogi??? coś mi tu nie pasyje. Miko - So paź 23, 2004 1:02 pm " />Widzę, że nikt tu dawno porządnego spisu ravager affinity nie zarzucił - po wyjściu CoK affa dostała potężną kartę dającą nam możliwość wygrania gry nawet z najbardziej shate'owanymi na nas deckami - mianowicie Glimpse of nature - zagrana w odpowiednim momencie (sporo zalezy od szczescia) daje nam NIESAMOWITY CARD ADVANTAGE co niejednokrotnie kończy sie naszym zwyciestwem. Podaje spis: //NAME: Vial Affinity 4 Arcbound Worker 2 Myr Retriever 2 Atog 4 Disciple of the Vault 4 Arcbound Ravager 3 Ornithopter 4 Frogmite 4 Myr Enforcer 3 Cranial Plating 4 Glimpse of Nature 4 Thoughtcast 4 AEther Vial 3 Glimmervoid 3 Blinkmoth Nexus 4 Vault of Whispers 4 Seat of the Synod 4 Tree of Tales // Sideboard: SB: 4 Oxidize SB: 4 Viridian Shaman SB: 1 Glimmervoid SB: 3 Moriok Rigger SB: 2 Myr Retriever SB jest opcjonalny Deck po rotacji strasznie karci. Aether Vial sprawiaja, ze nie potrzebujemy wiecej niz 3 landy na cala gre ;] squee - So paź 23, 2004 2:39 pm " />Miko, nie jestem przekonany co do Glimpse of Nature. Ile kart dociagniesz, 1-2? To nie taka potęga. mimo to proponuje: 2 Myr Retriver OUT (do sb, nie wiem po co mainowe) 1 Glimmervoid(przy 3-kolorowym buildzie przyda się na pewno) 1 Plating(nie rozumiem czemu tylko 3, tego chyba nie trzeba tłumaczyc - po prostu wygrywaja ge) Miko - So paź 23, 2004 5:08 pm " />Squee - retrivery mainowe bo jest masa hate'u mainowego i czesto wracam nim sobie ravagera czy enforcera. Landów często mam jeszcze za duzo, 3 glimy mi starczają bo mam jeszcze viale - z nich zagrywam krity dowolnego koloru poza tym 70% to artefakty... Platinga można dodac "extra" i bedzie 61 kart . Z tymi glimpsami to troche taki totolotek - mialem przypadek ze w 4 turze zagrałem 2 na raz i dobrałem z tego z 10 kart bo posypaly sie enforcery, frogmite i thoptery i ze 2 krity z fiolki... Średnio dobieram 1-3 karty, ale jesli podejdzie to jest z tym niezla zabawa ;] Pograj troche - przekonasz sie. xehuhu - N lut 13, 2005 2:29 pm " />a ja gram taka wersja affinita : 4xFrogmite 4xMyr Enforcer 4xAtog 4xArcbound Worker 4xDisciple of the Vault 4xChromatic Sphere 4xOverride 4xPyrite Spellbomb 4xCranial Plating 4xThoughcast 4xGreat Furnace 4xSeat of Synod 4xVault of Whispers 4xDarksteel Citadel 4xGlimmervoid ironworks - N lut 27, 2005 5:53 pm " />ja grałem kidyś taką tania wersją affinity 4xarcbound worker 4xarcbound stinger 4xgenesis chamber 4xbroodstar 4xmoriok rigger 4xfrogmite 4xatog 4xshrapnel blast 4xtalisman of dominance 2xlodestone myr 2xarcbound crusher 4xseat of the synod 4xgreat furnace 4xvault of whispers 4xisland 2xswamp 2xmountain sIDEBOARD 4xterror 4xpyroclasm 4xmana leak 3xcondenscend Ale że nic z tego nie wyszło to załuję wydanej kasy i gram ironworksem:) pędzisz - N lut 27, 2005 6:29 pm " />urzekla mnie Twoja historia Irnnworks - ale kogo to obchodzi ?Pewnie teraz bedziesz pisl do kazdego decka jakis "mądry" komentarz by konczyc swoje posty zdaniem : ale i tak ironworks jest lepszy , /Ironworks i tak ma lepsze matchupy/Ironworkst to lepszy deck A tak w ogóle to ja Ci sie wcale ie dziwie ,ze nie polubiles Ravagera jak miales go tak koszmarnie slabego , przeciez ta towja rozpiska to jakis koszmar , prosze nie zalewaj tego forum takimi "rodzynkami "jak twoja wersja .w iej nic sie nie trzyma kupy, .Dam Ci rade :nie pisz wiecej takich postow jak ten powyzej ,bo to zal patzrec jak oceniasz deck affnity ,po tym jak zrobileś jakas "upośledzona wersje" i narzekasz jakie to jest slabe i niewrte wydanych pieniedzy Vini - N lut 27, 2005 6:32 pm " />Pamiętam, ze mój pierwszy Affek to same Commony były...Ale wymiatałem z nim równo^^ |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||