ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Persist Combo aka Project 420.5n
M0rw47h - N maja 04, 2008 1:47 pm " />Konstrukcja ta laczy w sobie mozliwosc skutecznego comba na infinite life/damage z stylem gry typowym dla mana ramp. Z czym to sie je i jak to dziala? Ano dziala bardzo prosto, potrzebujemy Gargadona, Junipera oraz jedngo z naszych stworkow z Persistem oraz robimy tak (niech bedzie Murderous Redcap): swiecimy na Gargadona Redcapa, zanim zejdzie counter Redcap wejdzie jako 2/2 z counterem -1/-1, lecz Juniper nalozy mu counter +1/+1 sprowadzajac go do normalnej postaci, w ten sposob strzelamy az zabijamy naszego przeciwnika. Calosc mozemy swobodnie wyszukac P.Commandem oraz G. Wishem. Magic-League Standard Trial 30/04 Source: Magic-League Date: 30. Apr 2008 Place: 3rd Project 420.5n by KeySam ![]() 2 Brion Stoutarm 4 Greater Gargadon 3 Juniper Order Ranger 4 Kitchen Finks 3 Murderous Redcap 2 Siege-Gang Commander 4 Wall of Roots 3 Sulfurous Blast 4 Glittering Wish 4 Into the North 2 Primal Command 3 Oblivion Ring 1 Ancient Amphitheater 2 Arctic Flats 4 Battlefield Forge 3 Fire-Lit Thicket 2 Grove of the Burnwillows 2 Highland Weald 1 Horizon Canopy 1 Llanowar Reborn 1 Snow-Covered Forest 1 Snow-Covered Mountain 1 Snow-Covered Plains 3 Wooded Bastion Sideboard: 1 Brion Stoutarm 3 Cloudthresher 1 Gaddock Teeg 1 Harmonic Sliver 1 Juniper Order Ranger 1 Murderous Redcap 2 Vexing Shusher 1 Dawnglow Infusion 1 Fiery Justice 1 Firespout 1 Safewright Quest 1 Wheel of Sun and Moon Co sadzicie o tym decku? Czy ma szanse zainstniec na stale w swiatowym metagame? Zapraszam do dyskusji. NAAPIER - N maja 04, 2008 1:50 pm " />czlowiek zlozyl deck i odrazu tutaj go umieszczaja:P pomyslowym pomyslem aczkolwiek gdziezbym smial mnimac ze to moj autorski pomysl jest opcja tarmogościa papugoz - N maja 04, 2008 2:46 pm " />Kurcze cos podobnego chcialem krecic tylko ze na husku ale nie szlo. Musze to potestowac Maciuch - N maja 04, 2008 9:47 pm " />ja gram tą talią od 2 dni i cierpie na notoryczne screw, dodałem nawet 2 landy kosztem o.ringa i czegos jeszcze (nie pamietam teraz) i dalej.... Wizz mnie bardzo nie lubi NAAPIER - N maja 04, 2008 10:17 pm " />wyjecie oblivionow?? ciekawe ja zawsze sie modle o dobranie obliviona... z mana basem nie mam problemow jest dobry .... gorzej jest z tym ze kiepsko jakos i wogole deck nudzi mnie szybciej niz affa .... KoRnZYSIEK - N maja 04, 2008 10:51 pm " />Jestescie pewni ze to dziala? Bo jak dla mnie to on ma counter -1/-1 i +1/+1 i mimo ze jest 2/2 to ma ten counter i persist nie dziala. Ale moze sie na regulach nie znam. Vitold - N maja 04, 2008 11:10 pm " />Ostatnio weszła zasada , ze jak na kricie jest +1/+1 i -1/-1 to anulują sie one i krita nie ma countera przez co persist dziala. KoRnZYSIEK - Pn maja 05, 2008 8:40 am " />No widzicie jak to czlowiek nie jest na biezaco z zasadami . szatanski_pogan - Pn maja 05, 2008 9:01 am " />Jedyną mocną stroną tego decku jest całkiem spory removal, co w grze z rockiem, i może z aggro jest decydujące. Kombo jest średnio stabilne i wychodzi w late gamie, często zużywając po drodze pare kart. Wydaje mi się, że należałoby tak przerobić ten deck, żeby był zupełnie niezależny od komba, zostawić ewentualnie 3 wishe czy commandy i po prostu mieć alternatywne win condition, inaczej już może nie nadążać i być za łatwe do skontrolowania. Seifer - Pn maja 05, 2008 9:42 am " />Nazwa wątku jest błędna, powinno być coś w stylu ScrewDeckWins . Co do komba to jest ono opcjonalne, równie dobrze można zabić gangsterem czy gargadonem. Zastanawiają mnie dwa Vexing Shushery w sajdzie. Meta nie jest na tyle kontrolne by grać na dwóch, a jeśli już gramy z kontrolką to jeden spisuje się równie dobrze. Sądzę, że w miejsce jednego vexinga można spokojnie wrzucić np. Mystic Enforcer na jakieś MBC. M0rw47h - Pn maja 05, 2008 1:49 pm " /> ">Nazwa wątku jest błędna, powinno być coś w stylu ScrewDeckWins . Co do komba to jest ono opcjonalne, równie dobrze można zabić gangsterem czy gargadonem. Zastanawiają mnie dwa Vexing Shushery w sajdzie. Meta nie jest na tyle kontrolne by grać na dwóch, a jeśli już gramy z kontrolką to jeden spisuje się równie dobrze. Sądzę, że w miejsce jednego vexinga można spokojnie wrzucić np. Mystic Enforcer na jakieś MBC. Jeden pod wisha. Drugi pod commanda. Ghost of tost - Pn maja 05, 2008 4:59 pm " />Czy Manamorphose nie byłby dobry w tym decku? Draw i fixer many(szczególnie przy deckach 3 kolorowych) mógłby pomóc. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||