ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Potrzebne Białe R
PASEK - Pt paź 20, 2006 5:16 pm " />Z białych kart w tej chwili pozostało miejsce jedynie na 2 karty w slocie Rare. Prosimy przysyłać propozycje. Selesnya_ - Pt paź 20, 2006 5:50 pm " />Kamień Młodości (Young rock?) 2WW Enchantment At the beginning of you upkeep you gain life equal to the numbers of creature you control. If you have more than 30 life you lose the game. Hmm, taki pomysł mi przyszedł do głowy . Możliwe, że było coś podobnego, ale nie kojarze . Można zmienić liczbę, żyć potrzebnych do przegrania gry . I chyba są tam jakieś błędy, ale można poprawić . Pozdrawiam. Sw mikolaj - Pt paź 20, 2006 6:58 pm " />Angelic crusade WWWW2 Destroy all creatures, then put a 3/3 angel creature token with flying for each creature destroyed this way. Ew. inny koszt/tokenki 2/2 reedem from the other world's W3 You gain 1 life for each card removed from the game Takie coś-cośie... Ad 1 ok ale tokeny za duże Ad 2 nie potrzeba więcej life gainu PASEK Cabal - So paź 21, 2006 9:38 am " />Skopiuje niektóre, wcześniejsze nieskomentowane i troszku dorzucę: Freesna Shield Bearer 1WW Creature - Human Soldier (R) W: Return target creature you control to its owner's hand and put Freesna Shield Bearer into play. It becomes the target of all spells or abilities that were targeting that creature. Play this ability only if Euzin Freesna Shield Bearer is in your hand. 2/2 Aura Barrier W Instant (R) Creatures target player controls can't attack this turn unless that player sacrifices a permanent for each creature attacking you. (This cost is paid as attackers are declared.) Draw a card. Angelvoice Arrows XW Instant (R) Temporal Angelvoice Arrows deals X damage to target attacking or blocking creature. You gain that much life. Decree of Peace 1W Instant (R) Target player sacrifices an attacking creature of your choice. You gain 3 life. (Cabal) Holy Silence W Instant (R) Each other player can't play spells or activated abilities this turn. Przydałby się w secie jakiś rare urok: Mark of Protection 1W Enchantment (R) When Mark of Protection comes into play, distribute X charge counters among X permanents, where X is your life total. Permanents with a charge counter on them are indestructible. At the beginning of each player's upkeep, remove a charge counter from target permanent of that player's choice. Name 1W Enchantment (R) Whenever a creature deals damage , put a holy counter on it. Prevent all damage dealt by the creatures with 2 (czy tam 3) holy counter on them. Inaudible Invocations W Enchantment (R) Skip your next untap phase: Put a prayer coutner on Inaudible Invocations. Play this ability only once each turn. At the end of each turn, you gain 1 life for each prayer counter on Inaudible Invocations. (Cabal) Edit: Decree instantem fakt :]. Wszyscy mali kolesie odpadaja na starcie jest po prostu za duzo Nie może być też za dużo białego removalu ale te strzały są takie fajne że je weżmiemy Nad enchatmentami jeszcze pomyslimy jeden napewno wybierzemy PASEK Ghost of tost - So paź 21, 2006 9:47 am " />Sacred graveyard-1WWW Enchantment Whenever creature you control is put into graveyard put a prayer counter on sacred graveyard. Whenever Sacred graveyard has ten or more counters sacrifice sacred graveyard and remove all creatures that oponnent controls from the game, remove all creatures in oponnent greveyard from the game. Then put white Guardian creature 5/5 token with protection from black and red, flying and crushing blow. Karty które niby robią bardzo dużo a tak naprawdę nie za wiele będziemy dodawać na końcu jeśli naprawde nikt nic nie wymyśli PASEK Selesnya_ - So paź 21, 2006 11:41 am " /> ">Decree of Peace 1W Sorcery (R) Target player sacrifices an attacking creature of your choice. You gain 3 life. (Cabal) Eee, chyba instant ">Mark of Protection 1W Enchantment (R) When Mark of Protection comes into play, distribute X charge counters among X permanents, where X is your life total. Permanents with a charge counter on them are indestructible. At the beginning of each player's upkeep, remove a charge counter from target permanent of that player's choice. Bardzo fajny pomysł! Ale niewiem czy oby lekko nie przegięte . ">Name 1W Enchantment (R) Whenever a creature deals damage , put a holy counter on it. Prevent all damage dealt by the creatures with 2 (czy tam 3) holy counter on them. Hmm, też fajny pomysł :]. Ja bym dał 3. I jeszcze coś od siebie dodam : Curch 2W Enchantment (R) When Curch comes into play put 3 holy counter on it. Remove a holy counter from ~ : Remove target creature from the game unitl end of turn. (Selesnya_) Można modyfikować . Pozdrawiam. Xantor - Pn paź 23, 2006 7:41 pm " />Urbe Elite Guard 2W creature-human soldier R viligance Whenewer Urbe elite guard comes into play, target opponent choses one- You gain 5 life, or put 4 1/1 white soldier creature tokens into play. 2/2 Life Siphon 10WWW sorcery R Temporal Retun target creature card removed from the game, and all other creatures with that same name into play under you control. Put 1/1 white spirit creature token with flying into play for each creature retuned into play in this way. At end of each player turn, if 10 or more cards are removed from the game in this turn, and Life Siphon is removed from the game, you may copy it, and choses new targets for the copy. Wiem, że tu gdzieś zrobiłem błąd w wordingu, więc proszę o pomoc. Mali kolesie stop! To drugie jest okropne - brakuje żeby jeszcze dobierało się kartę za każdego swampa oppa dostawało miało flashback a jak masz jedną kartę w bibiotece to może to sobie wtasować do biblioteki - moim zdaniem nie ma sensu robić takich kart nie są ani grywalne ani funowe ani do limited PASEK Xantor - Wt paź 24, 2006 12:39 pm " />Ok, więc może coś takiego: Last Titan 4WWW creature-titan R creatures you control have defender creatures your opponent control have "this creature attacks each turn if able" Whenewer creature you control blocks, gains +3/+3 and have "whenewer this creature deals damage, you gain that much life" until end of turn T: Target creature losses defender(this effect doesn't end at end of turn) Frozen_Shade - Wt paź 24, 2006 12:42 pm " /> ">Whenewer Skup sie i przeczytaj to co klepiesz z uporem maniaka na kazdej swojej "karcie" - łenełe? Poza tym - przekombinowane i bez p/t. Xantor - Wt paź 24, 2006 12:47 pm " />Frozen, mógłbyś mi powiedzieć gdzie leży mój błąd w wordingu, bo nie mogę się go topatrzeć? A co do P/T to może być np. 4/4 lub 5/5 Frozen_Shade - Wt paź 24, 2006 12:49 pm " /> ">Frozen, mógłbyś mi powiedzieć gdzie leży mój błąd w wordingu, bo nie mogę się go topatrzeć? Litosci, zaraz mi puszcza nerwy. Chcesz mi powiedziec, ze jestes az tak slepy, ze nie widzisz tego bledu nawet jak go wytykam? spike - Wt paź 24, 2006 12:51 pm " />Xantor popatrz sobie na inne karty i znajdź mi kartę z "whenewer" to Ci chyba lizaka pocztą wyślę Xantor - Wt paź 24, 2006 1:04 pm " />Dzięki, wreszcie zrozumiałem swój błąd. Taki inny tytan: Urbe Titan 3W creature-titan R Trample 4/5 lub 5/5 Lugo33 - Wt paź 24, 2006 1:09 pm " />Second Chance 2WW Instant Rare Yuo may play ~this only at the end of your turn. Return all pernaments romeve this turn from the game under they's owner control. Put a 1/1 Whitr soldier creature token into play for each pernament returned this way. Rechin's Barrier 1WW Enchantment Rare When ~this comes into play, choose a color. Pervent all combat damage would be dealt by a source of chosen color. (mam nadzieję, że dobrze zapisałem wording.) Incorporeal Nomad 2WW Creature - Spirit Rare First stricke, Crushing blow Creatures without abilities can't deal damage to this~. 4/4 Away W Instant Rare Remove each creatures from the game. Return each creature removed this way to play under its owner's control at end of turn. Frozen_Shade - Wt paź 24, 2006 1:26 pm " /> ">Pervent all combat damage would be dealt by a source of choised color. Chosen. ">When ~this comes into play, choise a color. Choose. Lugo33 - Wt paź 24, 2006 1:33 pm " />Ok, Shade, już poprawiłem. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||