ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ravnica T2] UG AggroControl
skilu1 - N paź 30, 2005 8:46 am " />Main Deck: 2 Arashi, the Sky Asunder -krit naporowy przy okazji karci krity z flyingiem 3 Keiga, the Tide Star -naporowiec oraz element kontrolny 4 Meloku the Clouded Mirror - nasza głowna kreatura dzieki nie mu wiekszosc gier wygrywamy daje nam mozliwosc polozenia kantera co ture na kudzu 4 Sakura-Tribe Elder - rozpedza deck przy okazji napiera lub blokuje 4 Vinelasher Kudzu -podstawowy napor razem z oboro i meloku tworzy niesamowicie mocna bron taki slight firewalker tyle ze lepszy 4 Wood Elves - land draw i napor 4 Llanowar elves -przyspiesza deck no i napiera albo blokuje 4 Hinder - taka kontra 4 Mana Leak - tez kontra 3 Sensei's Divining Top przeszukuje libra 4 Umezawa's Jitte jedna z podstaw tego decku element kontroli jak by komus sie ta talia spodobała i chciał by zrobic ekonomiczna wersje to sie nie opyla dzida musi byc Mana Base 6 Forest- g mana 5 Island- u mana 1 Minamo, School at Water's Edge- u mana 1 Miren, the Moaning Well- czase trzeb keige poswiecic 1 Oboro, Palace in the Clouds genialny land pod kudzu 1 Okina, Temple to the Grandfathers g mana 4 Tendo Ice Bridge g/u mana 4 Yavimaya Coast dual g/u Sideboard: 4 Jushi Apprentice na diskard 2 Naturalize 3 Rending Vines 2 Rewind- na rocka 4 Threads of Disloyalty- ww agro slight BUG/UB/GB agrro Zaczołem od znienawidzonego machupu szczeze przed sidem mamy przesrane jak najszybcie trzeba wyjsc meloku i nastepnie kontrami go bronic trzeba uwazac na spektera !@#$%^& boli - keiga -3 hindery +Threads of Disloyalty po sidzie mamy na dzieje ze najdzie nam Threads of Disloyalty co opuznia troche napory agrro standardowo mana leakami bronimy melku UWG/RWG/WG/WR/W weenie W guncie zeczy te machupy nie sa takie trudne Weenie zazwyczaj maja duzo flyingow wiec 4 turowy arashi kasuje głowny napor napory bez flyinga to robota dla kudzu gdy wydzie jitte lub meloku to weeni moze nas polechtac w dzydzelek, Problem jest tylko w rwg i rw bo moze nas albo nasze krity skasowac spalaniem KONTRY ZOSTAWIAC NA HOKORIEGO side taki jak w agro ROck Z rockiem ogolnie nie jest łatwo liczy sie poczatkowy napor trzeba tłuc go az dopuki nie wyjdzie pierwszym z naporowcowzazwyczaj shabem z dreage 1 lub loxobonem zadziej ink-eysem ,kokusho a o kondamach najniebezpieczniejszych to rocki juz wogole zpopmniały. jak wyjdzie to juz tym kritem to my go kontrujemy albo wychodzimy keiga bedzie krita blokujemy jakis małym kritem a keiga nacieramy.na dobicie zostawiamy melokui kontruy na ochrone meloka . side: +2 Rewind +3 Rending Vines - llanowar elves -sensei -wood elves -minamo U/UB control tutaj jest łatwo małymi kritami kasuje my tedeck z ub trza uwazac na hideus side bez sidu UW control trza uwazac na wrotki hearbeat combo ten mechup jest banalny jak juz najdzie combo to kontrujemy side -2 hindery +2 rewind reszte mechupow opisze w przysłosci zapraszam do dyskusji siepacz - N paź 30, 2005 10:26 am " />w sumie niezle, przyczepie sie do side glownie - rending vines smierdzi :/ wsadz po prostu 4 naturalizy. rewindy tez nie sa ci potrzebne, bo przez glupiego dredga sprawy nie rozwiazuja, hindery wystarcza. aha,arashi min 3 w main, inaczej strasznie wtapiasz z WW i WWr. poza tym niezle PiT - N paź 30, 2005 3:53 pm " />1. Deck wydaje sie byc dosc silny. Sporo tego typu talii dobrze sobie poradzilo na Statesach ( swoja droga widac ze ta deqlista jest bardzo podobna do tej zwycieskiej z Ohio ). Trzeba zauwazyc ze sile tego deq stanowi kolektyw najlepszych kart w t2. Meloku, Jitte, Kudzu maja taki potencjal ze w pojedynke moga wygrac gre. Do tego dochodzi element kontrolny w postaci kontr i latwo mozna zrozumiec ze w dobrych rekach jest to bardzo skuteczny killer 2. Twoje UG ma 63 karty co tylko zmniejsza stabilnosc talii. Wrzuciles na sile 4 Llanowar elfy. Pytanie brzmi po co ? Przeciez nie masz jakis kluczowych kart za 3CC. W dodatku grasz na 4 sakurach i 4 wood elves ( oboje daja boosta Kudzu w przeciwienstwie do elfa )czy nie uwazasz ze troche przesadzasz z ta akceleracja ??? 3. Co do UGB to roznie to z tym Threads of Disloyality bywa. Gdyz jedyne cele pod ten enchantment to Bop i Elf od Deep shadow ( czasami jeszcze Dark Confidant jesli przeciwnik nim gra i ich nie wysajdowal ) i co dosc czesto ogranicza uzytecznosc tego enchantmentu do 1 bloku. Sajd natomiast nie proponuje nic na najgorsza karte w tym matchupie ktora jest szybki specter 4. WW tutaj przydaloby sie wsidowac przynajmniej Naturalize zeby moc zniszczyc antene/jitte u przeciwnika. Keigi sa za wolne na ten matchup. 5. Wyjmowanie Sensei Divining Topa i Minamo na Rocka to jakies nieporozumienie... Top strasznie pomaga w optymalizacji drawu co jest bardzo wazne w dluzszej grze z bardziej kontrolnymi deckami, Minamo natomiast pozwala ci na atak Keiga i mozliwosc jej odtapowania tak by trzymac napor w sachu przed strata jakiegos kokusho lub ink-eyea. Rendin Veins na Rocka to dla mnie tez jakies nieporozumienie. Boilerem nie wszyscy graja a i tak jest on odrobine przereklamowany (co nie zmienia faktu ze na nasz deq spisuje sie bardzo dobrze ). Nie wiem czemu nie wsidowujesz tutaj Jushich, ktore sa swietna karta na wszelkoego rodzaju kontrole. 6. Mono U. Bynajmniej nie jest to latwy matchup. Pojde nawet dalej i powiem ze jest na korzysc MUC playera. Teoria ze zajedziesz przeciwnika tanimi kritami w praktyce nie dziala. Powod jest bardzo prosty : Threads of Disloyality, ktory sprawia ze Kudzu jest martwa karta. W polaczeniu z fakten ze deq ten dysponuje niemalze dwukrotnie wiekasza iloscia kontr przepchanie jakiegos powaznego zagrozenia jest niezmiernie trudne. 7. Heartbeat rzeczywiscie jest dosc prostym matchupem tempo i kontry powinny wygrac nam gre nr1. Na drugie starcie siduje sie enchantment removal by czyscic Heartbeaty 8. rending vines wcale tak nie smierdzi jest przedewszystkim poto by niszczyc heartbeaty, anthemy i dzidy a jak widac CC tych spelli nie przekracza 3 i tutaj problemu nie ma. Czy dodatkowa karta jest warta G w casting coscie to juz personalne preferencje. Moim zdaniem jednak ma to sens... To tyle odemnie dark_wonderer - Pn paź 31, 2005 11:05 am " />Ja poponowałbym granie na mainowe Arashi, Sky Asunder kosztem np. Keigi. Kreaturka 5/5 za 5 jest naprawde dobra, szczególnie z naszą akceleracją. Do tego jego channel niemalwygrywa nam match z WWr, przydaje sie też na kilka innych. Ponadto Arashi poza dobrymi statsami potrafi także przytępić większość finisherów innych kotroli (Moroi, Kokusho, Keiga, Meloku, hypnotic ...). Ze względu na statsy trzyma też w ryzach scaraby i hierarchów. To tyle odemnie narazie. Cieszy mnie w końcu jakiś grywalny deck z Vinelasherem, który bardzo przypadł mi do gustu. W jakimś WWg pewnie też spisywałby się nienajgorzej. siepacz - Wt gru 27, 2005 3:58 pm " />w ramach odswiezenia topicu przykladowa decklista poprowadzona na wordlsach do 6-0 po swissie przez Antoine Ruela: 2 Keiga, the Tide Star 3 Kodama of the North Tree 3 Llanowar Elves 3 Meloku the Clouded Mirror 4 Sakura-Tribe Elder 4 Wood Elves 4 Hinder 3 Mana Leak 3 Putrefy 3 Sensei's Divining Top 1 Time of Need 4 Umezawa's Jitte 5 Forest 4 Island 1 Minamo, School at Water's Edge 1 Miren, the Moaning Well 1 Oboro, Palace in the Clouds 1 Okina, Temple to the Grandfathers 3 Overgrown Tomb 1 Swamp 2 Tendo Ice Bridge 4 Yavimaya Coast side: 3 Cranial Extraction 3 Iwamori of the Open Fist 1 Mana Leak 3 Naturalize 1 Putrefy 4 Threads of Disloyalty zapraszam do dyskusji zloty616 - Cz maja 04, 2006 7:34 pm " />no ok ale czemu nie widze upgradu mana base moze jakies duale?? w sumie sam w sobie działa nie źle ale wydaje mi sie, że przydały moze jakieś cloaki?? manaam - Pn maja 08, 2006 11:17 am " />Hmm ja bym wywalił te hindery i zastąpił je Voidslime'ami A tendo ice bridge na duale UG FALI - Cz paź 26, 2006 9:48 am " />To juz bardziej aggro: Chris Huff – U/G Beats Star City Games Standard Top 8 Main Deck 60 cards 6 Forest 6 Island 4 Breeding Pool 1 Desert 4 Yavimaya Coast 1 Pendelhaven 22 land 4 Birds of Paradise 4 Llanowar Elves 4 Looter il-Kor 4 Plaxmanta 4 Ohran Viper 20 creatures 4 Moldervine Cloak 4 Mana Leak 4 Psionic Blast 2 Voidslime 4 Call of the Herd 18 other spells Sideboard 4 Giant Solifuge 3 Gather Courage 2 Krosan Grip 3 Repeal 3 Trickbind 15 sideboard cards Jak widzimy jest to UG aggro ktore gralo juz w starym t2. Dek zostal wzmociony Loterami,calami i przede wszystkim tym co brakowalo mu najbardzie, a mianowicie removalu i burnu - psionic blast. W mainie dziwi mnie brak predatorow. SB standardowy imo dla deku w tych kolorach. Trickbind zacznie byc grany chyba wszedzie na dragonstorma i inne triki. Zapraszam do dyskusji. siepacz - Cz paź 26, 2006 11:53 am " />Simic beats był bardzo popularnym deckiem już przed rotacją, ze wszystkich decków z t2 dostał też prawdopodobnie najwięcej nowych zabawek (Call!), nie dziwota, że jest skuteczny. W tym konkretnym spisie wywaliłbym Voidslime (których po prostu nie lubię, wolne są strasznie) a zamiast nich dał Mystic Snake, bo deckowi temu brakuje przede wszystkim kutaczy FALI - Cz paź 26, 2006 12:14 pm " />Zgodze sie z toba siepu, ze mystici pasuja tutaj. Dziwi mnie brak predatorow w tej wersji. Perek - Cz paź 26, 2006 12:50 pm " />Nie ma wszędobylskich igieł i jitte, więc nie dziwi mnie brak trygona ale spike feederów. FALI - Cz paź 26, 2006 12:53 pm " /> ">Nie ma wszędobylskich igieł i jitte, więc nie dziwi mnie brak trygona Ale jest wszedobylska flara ktorej predator b.przeszkadza a rozbudowaniu mana bejzu i zapobiega 3turowemu wogowi. Jest imo nadal dobra opcja po po zalozeniu cloacka robi sie bestia 5/6 zawyczaj nieblokowalna i niszczy jakies randomowe sygtnety czy fettersy. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||