ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ravnica T2] WG Vitu-Glare
siepacz - Wt gru 27, 2005 4:03 pm " />deck przywieziony na worldsy przez japonczykow - prosty w obsludze i wybitnie skuteczny (przeciez jeden z nich ow turniej tym deckiem wygral). na side posiadajacy dodatkowo lock youseji+greater good. przykladowa decklista (za Tomohiro Kaji'm): 2 Arashi, the Sky Asunder 3 Kodama of the North Tree 4 Llanowar Elves 4 Loxodon Hierarch 4 Selesnya Guildmage 4 Wood Elves 2 Yosei, the Morning Star 2 Congregation at Dawn 3 Glare of Subdual 3 Pithing Needle 2 Seed Spark 4 Umezawa's Jitte 4 Brushland 6 Forest 1 Okina, Temple to the Grandfathers 4 Selesnya Sanctuary 4 Temple Garden 4 Vitu-Ghazi, the City-Tree side: 2 Arashi, the Sky Asunder 4 Carven Caryatid 3 Greater Good 1 Hokori, Dust Drinker 2 Naturalize 1 Seedborn Muse 2 Yosei, the Morning Star zapraszam do dyskusji LonelyAngel - So sty 07, 2006 1:49 am " />Dodałbym tutaj 4x Watchwolf - np. zamiast Kodamy, Yosei, Arashi i jednego Wood Elves albo zamiast Kodamy, Arashi i dwóch Wood Elves. Mamy wyszukiwarkę kreatur, więc możemy wyszukać Arashi, jeśli opp będzie miał dużo lataczy. dark_wonderer - So sty 07, 2006 1:05 pm " />Nie jestem pewien czy Watchwolf jest tu aż takdobry. Napór nir jest podstawą tego decka. Pozatym co jak co, ale Yoseia bym nie ruszał. Działa swietnie z kongregacja właśnie dlatego, ze można wyszukać kilka kopii. LonelyAngel - So sty 07, 2006 1:26 pm " />Ja grałem właśnie taką wersją, tzn. bardziej nastawioną na napór i też się sprawdza. Dorzuciłem jeszcze Devouring Light, np. na Kokusho czy jakieś trudniejsze do zabicia stworki. siepacz - So sty 07, 2006 2:44 pm " />to juz zupelnie inny deck. mozna probowac. watchwolfy i tym podobne stworki nie graja tu ze wzgledu na zupelnie inna koncepcje - to nie jest agro. masz chora akceleracje, wrzucasz jakiegos byczka i glarem tapujesz blokerow. dark_wonderer - N sty 08, 2006 9:51 am " />No to jest pewne uproszczenie Ważna rolę odgrywa też Congregation at Dawn, ktory wysłany po 3 Hierarchow "kończy" gre z borosem, a po 3 Yosei/2 Yosei i Hokoriego (zależnie od buildu), którzy dewastują kontrole. Ma też kilka innych sztuczek. Generalnie jest to taki przysłowiowy "good cards deck" . kszaq - N lut 12, 2006 8:13 pm " />Jak widzicie przyszlosc tego decku po wyrotowaniu kamigawy ze standardu? pakeros - Pn lut 13, 2006 3:31 pm " />nie zależy jak się deck ułoży:Dwidywałem dobre slesnie bez ravnicy (jedynie jitte) HomAR - Pn lut 13, 2006 3:33 pm " />jitte nie jest z ravniki dziemion - Pn lut 13, 2006 6:05 pm " />ta dyskusja jets bez sensu, kamigawa rotuje dopiero jesienia i do tego czasu wychodza jeszcze 2 dodatki, ktore zmienia format i decki. kubas1991 - Pn mar 27, 2006 1:20 pm " />Ja ostatnio pogrywam takim spisem na FNM. Oto spis: MAIN: 1 Golgari Grave-Troll - na talie z masowymi zabijaniami pod kongregacje 1 Nikko-Onna - enchantment hate pod kongregacje 1 Viridian Shaman - artifact hate pod kongregacje 3 Congregation at Dawn- wyszukiwarka kritów 4 Wood Elves - wyszukiwarka lądów 4 Selesnya Guildmage - dobry wielofunkcyjny krit 4 Loxodon Hierarch - krit który czasami ratuje nasze dupsko 2 Watchwolf - daje niezły napór 1 Seedborn Muse - odtapowanie pernamentów pod kongregacje 3 Umezawa's Jitte - wiadomo 4 Glare of Subdual - podstawa talii 1 Seed Spark - hate na artifacty i enchamenty 2 Kodama of the North Tree- "kaban" do naporu 2 Yosei, the Morning Star - "kaban" do naporu 4 Llanowar Elves - wiadomo MANA BASE: 2 Plains 5 Forest 4 Temple Garden 4 Selesnya Sanctuary 4 Vitu-Ghazi, the City-Tree 4 Brushland SB nie ma ale dajcie propozycje a Nikko-Onna wbrew pozorom jest dobra bo w decku jest dużo spiritów i możemy dużo niszczyć dziemion - Pn mar 27, 2006 2:23 pm " />wg napor bez jitt, nie ma o czym rozmawiac... FALI - Pn mar 27, 2006 3:29 pm " />No wlasnie kuba WG glare bez jitt traci sporo o czym swiadzczy twoj wynik. W top4 byly 2 glary ale obydwa z jittami. kubas1991 - Pn mar 27, 2006 4:36 pm " />ok dałem jitty zamiast 1 seed spark i 2 defenderów. A teraz co o decku sądzicie?? zloty616 - Cz mar 30, 2006 3:54 pm " />Jitty są potężne ale ale jak ktoś ich nienawidzi to zrobi wszystko, żeby ja kopnąć ze stołu jakimś hatem więc może jakieś Anthemy?? HomAR - Cz mar 30, 2006 4:00 pm " />Lol, to czy kots nie lubi jitt, to jego sprawa, ale deckow nie sklada sie pod wzgledem upodobań. Nie widze sensu tego rozumowania na rzecz anten, od ktorych jitta jest 3 razy lepsza. Rownie dobrze moge powiedziec, ze ktos nie kocha anten, wiec bedzie mial na nie hate. szefo - N maja 21, 2006 9:14 am " />zamierzam grac ghazi glarem na juniorsach. jaka wersja myslicie ze jest najlepsza na naporowe meta(pewnie bedzie wiekszosc rouge deckow, raczej aggro), tak wiec mysle ze glare main, sakury, no i watchwolfy. nie chodzi tutaj o jakis straszny napor, ale jak wejdzie to dobrze:) no i zabawka pod glare za 2,a nie za 4. 3 greater good na side,wraz z czwartym yosei. pozniej podam dokladna wersje. jak narazie na 20 partii(dopiero zaczynam testing)wtopilem tylko raz z RG land destroy.[potem z ta sama talia wygralem 2.0]. tak wiec czekam na wasze zdanie M0rw47h - N maja 21, 2006 9:22 am " /> ">zamierzam grac ghazi glarem na juniorsach. jaka wersja myslicie ze jest najlepsza na naporowe meta(pewnie bedzie wiekszosc rouge deckow, raczej aggro), tak wiec mysle ze glare main, sakury, no i watchwolfy. nie chodzi tutaj o jakis straszny napor, ale jak wejdzie to dobrze:) no i zabawka pod glare za 2,a nie za 4. 3 greater good na side,wraz z czwartym yosei. pozniej podam dokladna wersje. jak narazie na 20 partii(dopiero zaczynam testing)wtopilem tylko raz z RG land destroy.[potem z ta sama talia wygralem 2.0]. tak wiec czekam na wasze zdanie Sakura to pomylka w tym decku, elf lepszy, robi to samo, a nawet wiecej (szuka duala z mozliwoscia wsadzenia untaped), oraz nie musi sie swiecic i jest swietnym paliwem pod glare. Mowisz wtopiles tylko z LD RG. Do auto loose mozesz dodac sobie all kinds of Nantuko WB, Wildfire Trona i Herbatnika. szefo - N maja 21, 2006 10:12 am " />z wildfire gralem,nie jest zle. podobnie jak z LD,ale no nie wiem,moze sie udalo,herbatka fakt,nie wiem jak poprawic ten meczup. morw jakie "nantuko" wb?? M0rw47h - N maja 21, 2006 10:17 am " /> ">morw jakie "nantuko" wb?? Takie ktore wystawiajac Pontiffa zabija Ci wszystkie tokeny, psuje Glare kami lub mortifa. Oraz niesamowicie szybko sie mnozy przy pomocy promise'a. M0rw47h - Śr maja 24, 2006 9:55 pm " />UP po regionalsach... 2nd place - Top8 Regionals Pittsburgh, USA 2006-05-21(Standard) Nick Eisel Ghazi Glare Maindeck: 1 Island 2 Plains 4 Breeding Pool 1 Brushland 2 Selesnya Sanctuary 1 Simic Growth Chamber 4 Temple Garden 3 Vitu-ghazi, The City-tree 1 Eiganjo Castle 1 Okina, Temple To The Grandfathers 3 Forest 4 Birds Of Paradise 1 Indrik Stomphowler 4 Loxodon Hierarch 4 Sakura-tribe Elder 3 Selesnya Guildmage 1 Simic Sky Swallower 4 Wood Elves 2 Dovescape 1 Glare Of Subdual 1 Congregation At Dawn 3 Shining Shoal 3 Grand Arbiter Augustin Iv 2 Patron Of The Kitsune 4 Supply / Demand Sideboard: 1 Silklash Spider 1 Viridian Shaman 1 Dovescape 3 Faith's Fetters 1 Glare Of Subdual 1 Congregation At Dawn 1 Shining Shoal 1 Arashi, The Sky Asunder 2 Kodama Of The North Tree 3 Yosei, The Morning Star Augustini, drovskejpy i tutory mmmmmm... Zapraszam do dyskusji. HomAR - Pt maja 26, 2006 8:31 pm " />Fajny ten glare, tylko że bez glarów. Średnio mi sie widzi zamieszczanie tego spisu tutaj. To raczej jakis UWG control(?) , dla którego mógłby być osobny dział M0rw47h - Pt maja 26, 2006 9:01 pm " /> ">Fajny ten glare, tylko że bez glarów. Średnio mi sie widzi zamieszczanie tego spisu tutaj. To raczej jakis UWG control(?) , dla którego mógłby być osobny dział Jest singlowa glara i to dlatego ze zazwyczaj sie ja tutoruje... FALI - Pt cze 02, 2006 7:08 pm " />Tak sie zastanawiam czy 23 landy to nie za duzo jak mamy:4 bopy,4 sakury i 4 wood elfy. Czy tu czasem przy takiej akceleracji i tak duzej ilosci landow nie ma flooda?? Qwertos - Pt cze 02, 2006 7:33 pm " />Sakury i Lesne Elfy wlasnie ci odsysaje te landy, wiec na reku za duzo ich nie powinienes miec. Teoretycznie Amakiir - Pt cze 02, 2006 8:40 pm " />Tez kminilem zeby grac 22 ale wtedy da sie zlapac screw a tym dequ jak jest screw to gg naprawde lepszy flod bo i pomoze przy jakims supply przy schoalu vitu ghazi sa i wogole ten deq sie przecietnie kreci na 10-12 many Luki13 - So lip 08, 2006 10:39 am " />do wersji z niebieskim proponuje Great Arbitera zmniejsza nam koszt bialych spelli o 1 a przeciwnikowi zwieksza koszt wszystkiego o 1 Amakiir - So lip 08, 2006 6:39 pm " />A do nabijania postow proponuje inne forum ... jakbys sie nauczyl czytac to zauwazylbys ze wersji z niebieskim sa sedziowie i to AZ 3 !!!! Kubass - N lip 09, 2006 12:40 pm " />Uno Luki13: nie great arbiter tylko Grand Arbiter jak już coś, kolejna sprawa to, że są tam 3 Arbitery, czyli jak dla mnie o 1 za dużo. Jest w końcu demand, który nam pomoże go wyszukać chociaż czasem (zawsze jak nie mamy na stole?) bardziej opłaca się wyszukać "glere". Nie rozumiem w tym decku mainowego Indrika... Może to tylko moje zdanie, ale zaryzykowałbym w coś innego. Amakiir - N lip 09, 2006 7:57 pm " />Po 1 dyskusja o tym decku jest w innym teamcie pozatym gram nim dlugo i 3 Arbitrowie to bynajmniej nie za duzo Nie mozna marnowac demanda na arbitra on ma podchodzic nie musi ale fajnie jest jak sie pojawi w stole a indrika wyszukujemy kongregacja chociaz po coldsnapie go wywalilem tylko ze ja gram 3 Naturalize side. FALI - Cz paź 26, 2006 9:42 am " />Powrot Glary?: Tsubasa Kai King's Games Standard Winner Main Deck 60 cards 4 Temple Garden 4 Vitu-Ghazi, the City-Tree 4 Selesnya Sanctuary 1 Pendelhaven 1 Plains 5 Forest 4 Brushland 23 land 4 Llanowar Elves 3 Birds of Paradise 2 Saffi Eriksdotter 4 Selesnya Guildmage 4 Yavimaya Dryad 4 Thelonite Hermit 4 Loxodon Hierarch 1 Akroma, Angel of Wrath 26 creatures 4 Call of the Herd 4 Glare of Subdual 3 Stonewood Invocation 11 other spells Sideboard 4 Mwonvuli Acid-Moss 4 Thrill of the Hunt 1 Krosan Grip 2 Indrik Stomphowler 4 Giant Solifuge 15 sideboard cards Myslano, ze ten dek umrze gdyz rotowaly smoki, jitta i inne fajne zabawki. Trzon deku(guidlamage,glara,slonie) jednak pozostal i razem z TS stworzyl taki oto dek. siepacz - Cz paź 26, 2006 11:58 am " />Spis bardzo mi się podoba, gra moimi dwiema ulubionymi kartami z TS - Hermitem i Invocacją Tradycyjnie wszystkie agro zjada na śniadanie, tradycyjnie też boli bardzo słaby matchup z combami i słaby z controlami, ale zdaje się, że można się na to stechować Choć nie tak jak w tym spisie - ten jest tylko ogólnie solidny. FALI - Cz paź 26, 2006 12:10 pm " />Imo jest to jedno z nielicznych aggro ktore moze wygrac z dragonstormem. Nie szybkim naporem ale gainlifem i tapowaniem mu sygnetow i lotusow przed i smokow po kombie. 3 turowa glara to klucz do zwyciestwa. Imo jest ciutke za duzo landow. Mysle ,ze przy 7 manodajkach 22 styknie. Pomyslalbym o sidowych mystikach. siepacz - Cz paź 26, 2006 3:05 pm " />Problem w tym, że gain life na Dragonstorma nic nie robi, po prostu pozwoli ci pożyć turę dłużej (smoki zostają w grze), natomiast Glare jest dość bezużyteczny ze względu na to, że Storm gra Gigadrowse, po które w niektórych spisach nawet tutoruje się za pomocą Gigadrowse!. Crusadery są w tym decku raczej słabe - czarne kontrole i tak mają zazwyczaj WoGi, a na agro dodatkowy side ci niepotrzebny. PS: cieszę się, że stagowałeś spisy, ale obawiam się, że coś ci nie wyszło |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||