ďťż
[Ravnica T2] WG Vitu-Glare



siepacz - Wt gru 27, 2005 4:03 pm
" />deck przywieziony na worldsy przez japonczykow - prosty w obsludze i wybitnie skuteczny (przeciez jeden z nich ow turniej tym deckiem wygral). na side posiadajacy dodatkowo lock youseji+greater good. przykladowa decklista (za Tomohiro Kaji'm):

2 Arashi, the Sky Asunder
3 Kodama of the North Tree
4 Llanowar Elves
4 Loxodon Hierarch
4 Selesnya Guildmage
4 Wood Elves
2 Yosei, the Morning Star

2 Congregation at Dawn
3 Glare of Subdual
3 Pithing Needle
2 Seed Spark
4 Umezawa's Jitte

4 Brushland
6 Forest
1 Okina, Temple to the Grandfathers
4 Selesnya Sanctuary
4 Temple Garden
4 Vitu-Ghazi, the City-Tree

side:
2 Arashi, the Sky Asunder
4 Carven Caryatid
3 Greater Good
1 Hokori, Dust Drinker
2 Naturalize
1 Seedborn Muse
2 Yosei, the Morning Star

zapraszam do dyskusji




LonelyAngel - So sty 07, 2006 1:49 am
" />Dodałbym tutaj 4x Watchwolf - np. zamiast Kodamy, Yosei, Arashi i jednego Wood Elves albo zamiast Kodamy, Arashi i dwóch Wood Elves. Mamy wyszukiwarkę kreatur, więc możemy wyszukać Arashi, jeśli opp będzie miał dużo lataczy.



dark_wonderer - So sty 07, 2006 1:05 pm
" />Nie jestem pewien czy Watchwolf jest tu aż takdobry. Napór nir jest podstawą tego decka. Pozatym co jak co, ale Yoseia bym nie ruszał. Działa swietnie z kongregacja właśnie dlatego, ze można wyszukać kilka kopii.



LonelyAngel - So sty 07, 2006 1:26 pm
" />Ja grałem właśnie taką wersją, tzn. bardziej nastawioną na napór i też się sprawdza. Dorzuciłem jeszcze Devouring Light, np. na Kokusho czy jakieś trudniejsze do zabicia stworki.




siepacz - So sty 07, 2006 2:44 pm
" />to juz zupelnie inny deck. mozna probowac.
watchwolfy i tym podobne stworki nie graja tu ze wzgledu na zupelnie inna koncepcje - to nie jest agro. masz chora akceleracje, wrzucasz jakiegos byczka i glarem tapujesz blokerow.



dark_wonderer - N sty 08, 2006 9:51 am
" />No to jest pewne uproszczenie Ważna rolę odgrywa też Congregation at Dawn, ktory wysłany po 3 Hierarchow "kończy" gre z borosem, a po 3 Yosei/2 Yosei i Hokoriego (zależnie od buildu), którzy dewastują kontrole. Ma też kilka innych sztuczek. Generalnie jest to taki przysłowiowy "good cards deck" .



kszaq - N lut 12, 2006 8:13 pm
" />Jak widzicie przyszlosc tego decku po wyrotowaniu kamigawy ze standardu?



pakeros - Pn lut 13, 2006 3:31 pm
" />nie zależy jak się deck ułoży:Dwidywałem dobre slesnie bez ravnicy (jedynie jitte)



HomAR - Pn lut 13, 2006 3:33 pm
" />jitte nie jest z ravniki



dziemion - Pn lut 13, 2006 6:05 pm
" />ta dyskusja jets bez sensu, kamigawa rotuje dopiero jesienia i do tego czasu wychodza jeszcze 2 dodatki, ktore zmienia format i decki.



kubas1991 - Pn mar 27, 2006 1:20 pm
" />Ja ostatnio pogrywam takim spisem na FNM. Oto spis:

MAIN:

1 Golgari Grave-Troll - na talie z masowymi zabijaniami pod kongregacje
1 Nikko-Onna - enchantment hate pod kongregacje
1 Viridian Shaman - artifact hate pod kongregacje
3 Congregation at Dawn- wyszukiwarka kritów
4 Wood Elves - wyszukiwarka lądów
4 Selesnya Guildmage - dobry wielofunkcyjny krit
4 Loxodon Hierarch - krit który czasami ratuje nasze dupsko
2 Watchwolf - daje niezły napór
1 Seedborn Muse - odtapowanie pernamentów pod kongregacje
3 Umezawa's Jitte - wiadomo
4 Glare of Subdual - podstawa talii
1 Seed Spark - hate na artifacty i enchamenty
2 Kodama of the North Tree- "kaban" do naporu
2 Yosei, the Morning Star - "kaban" do naporu
4 Llanowar Elves - wiadomo

MANA BASE:

2 Plains
5 Forest
4 Temple Garden
4 Selesnya Sanctuary
4 Vitu-Ghazi, the City-Tree
4 Brushland

SB nie ma ale dajcie propozycje

a Nikko-Onna wbrew pozorom jest dobra bo w decku jest dużo spiritów i możemy dużo niszczyć



dziemion - Pn mar 27, 2006 2:23 pm
" />wg napor bez jitt, nie ma o czym rozmawiac...



FALI - Pn mar 27, 2006 3:29 pm
" />No wlasnie kuba WG glare bez jitt traci sporo o czym swiadzczy twoj wynik. W top4 byly 2 glary ale obydwa z jittami.



kubas1991 - Pn mar 27, 2006 4:36 pm
" />ok dałem jitty zamiast 1 seed spark i 2 defenderów. A teraz co o decku sądzicie??



zloty616 - Cz mar 30, 2006 3:54 pm
" />Jitty są potężne ale ale jak ktoś ich nienawidzi to zrobi wszystko, żeby ja kopnąć ze stołu jakimś hatem więc może jakieś Anthemy??



HomAR - Cz mar 30, 2006 4:00 pm
" />Lol, to czy kots nie lubi jitt, to jego sprawa, ale deckow nie sklada sie pod wzgledem upodobań. Nie widze sensu tego rozumowania na rzecz anten, od ktorych jitta jest 3 razy lepsza. Rownie dobrze moge powiedziec, ze ktos nie kocha anten, wiec bedzie mial na nie hate.



szefo - N maja 21, 2006 9:14 am
" />zamierzam grac ghazi glarem na juniorsach. jaka wersja myslicie ze jest najlepsza na naporowe meta(pewnie bedzie wiekszosc rouge deckow, raczej aggro), tak wiec mysle ze glare main, sakury, no i watchwolfy. nie chodzi tutaj o jakis straszny napor, ale jak wejdzie to dobrze:) no i zabawka pod glare za 2,a nie za 4. 3 greater good na side,wraz z czwartym yosei. pozniej podam dokladna wersje. jak narazie na 20 partii(dopiero zaczynam testing)wtopilem tylko raz z RG land destroy.[potem z ta sama talia wygralem 2.0]. tak wiec czekam na wasze zdanie



M0rw47h - N maja 21, 2006 9:22 am
" />
">zamierzam grac ghazi glarem na juniorsach. jaka wersja myslicie ze jest najlepsza na naporowe meta(pewnie bedzie wiekszosc rouge deckow, raczej aggro), tak wiec mysle ze glare main, sakury, no i watchwolfy. nie chodzi tutaj o jakis straszny napor, ale jak wejdzie to dobrze:) no i zabawka pod glare za 2,a nie za 4. 3 greater good na side,wraz z czwartym yosei. pozniej podam dokladna wersje. jak narazie na 20 partii(dopiero zaczynam testing)wtopilem tylko raz z RG land destroy.[potem z ta sama talia wygralem 2.0]. tak wiec czekam na wasze zdanie

Sakura to pomylka w tym decku, elf lepszy, robi to samo, a nawet wiecej (szuka duala z mozliwoscia wsadzenia untaped), oraz nie musi sie swiecic i jest swietnym paliwem pod glare.

Mowisz wtopiles tylko z LD RG.
Do auto loose mozesz dodac sobie all kinds of Nantuko WB, Wildfire Trona i Herbatnika.



szefo - N maja 21, 2006 10:12 am
" />z wildfire gralem,nie jest zle. podobnie jak z LD,ale no nie wiem,moze sie udalo,herbatka fakt,nie wiem jak poprawic ten meczup.

morw jakie "nantuko" wb??



M0rw47h - N maja 21, 2006 10:17 am
" />
">morw jakie "nantuko" wb??

Takie ktore wystawiajac Pontiffa zabija Ci wszystkie tokeny, psuje Glare kami lub mortifa. Oraz niesamowicie szybko sie mnozy przy pomocy promise'a.



M0rw47h - Śr maja 24, 2006 9:55 pm
" />UP po regionalsach...

2nd place - Top8 Regionals Pittsburgh, USA 2006-05-21(Standard)
Nick Eisel

Ghazi Glare

Maindeck:

1 Island
2 Plains
4 Breeding Pool
1 Brushland
2 Selesnya Sanctuary
1 Simic Growth Chamber
4 Temple Garden
3 Vitu-ghazi, The City-tree
1 Eiganjo Castle
1 Okina, Temple To The Grandfathers
3 Forest

4 Birds Of Paradise
1 Indrik Stomphowler
4 Loxodon Hierarch
4 Sakura-tribe Elder
3 Selesnya Guildmage
1 Simic Sky Swallower
4 Wood Elves
2 Dovescape
1 Glare Of Subdual
1 Congregation At Dawn
3 Shining Shoal
3 Grand Arbiter Augustin Iv
2 Patron Of The Kitsune
4 Supply / Demand

Sideboard:
1 Silklash Spider
1 Viridian Shaman
1 Dovescape
3 Faith's Fetters
1 Glare Of Subdual
1 Congregation At Dawn
1 Shining Shoal
1 Arashi, The Sky Asunder
2 Kodama Of The North Tree
3 Yosei, The Morning Star

Augustini, drovskejpy i tutory mmmmmm...
Zapraszam do dyskusji.



HomAR - Pt maja 26, 2006 8:31 pm
" />Fajny ten glare, tylko że bez glarów. Średnio mi sie widzi zamieszczanie tego spisu tutaj. To raczej jakis UWG control(?) , dla którego mógłby być osobny dział



M0rw47h - Pt maja 26, 2006 9:01 pm
" />
">Fajny ten glare, tylko że bez glarów. Średnio mi sie widzi zamieszczanie tego spisu tutaj. To raczej jakis UWG control(?) , dla którego mógłby być osobny dział

Jest singlowa glara i to dlatego ze zazwyczaj sie ja tutoruje...



FALI - Pt cze 02, 2006 7:08 pm
" />Tak sie zastanawiam czy 23 landy to nie za duzo jak mamy:4 bopy,4 sakury i 4 wood elfy. Czy tu czasem przy takiej akceleracji i tak duzej ilosci landow nie ma flooda??



Qwertos - Pt cze 02, 2006 7:33 pm
" />Sakury i Lesne Elfy wlasnie ci odsysaje te landy, wiec na reku za duzo ich nie powinienes miec. Teoretycznie



Amakiir - Pt cze 02, 2006 8:40 pm
" />Tez kminilem zeby grac 22 ale wtedy da sie zlapac screw a tym dequ jak jest screw to gg naprawde lepszy flod bo i pomoze przy jakims supply przy schoalu vitu ghazi sa i wogole ten deq sie przecietnie kreci na 10-12 many



Luki13 - So lip 08, 2006 10:39 am
" />do wersji z niebieskim proponuje Great Arbitera
zmniejsza nam koszt bialych spelli o 1 a przeciwnikowi zwieksza koszt wszystkiego o 1



Amakiir - So lip 08, 2006 6:39 pm
" />A do nabijania postow proponuje inne forum ... jakbys sie nauczyl czytac to zauwazylbys ze wersji z niebieskim sa sedziowie i to AZ 3 !!!!



Kubass - N lip 09, 2006 12:40 pm
" />Uno Luki13: nie great arbiter tylko Grand Arbiter jak już coś, kolejna sprawa to, że są tam 3 Arbitery, czyli jak dla mnie o 1 za dużo. Jest w końcu demand, który nam pomoże go wyszukać chociaż czasem (zawsze jak nie mamy na stole?) bardziej opłaca się wyszukać "glere". Nie rozumiem w tym decku mainowego Indrika... Może to tylko moje zdanie, ale zaryzykowałbym w coś innego.



Amakiir - N lip 09, 2006 7:57 pm
" />Po 1 dyskusja o tym decku jest w innym teamcie pozatym gram nim dlugo i 3 Arbitrowie to bynajmniej nie za duzo Nie mozna marnowac demanda na arbitra on ma podchodzic nie musi ale fajnie jest jak sie pojawi w stole a indrika wyszukujemy kongregacja chociaz po coldsnapie go wywalilem tylko ze ja gram 3 Naturalize side.



FALI - Cz paź 26, 2006 9:42 am
" />Powrot Glary?:

Tsubasa Kai
King's Games Standard Winner
Main Deck
60 cards

4 Temple Garden
4 Vitu-Ghazi, the City-Tree
4 Selesnya Sanctuary
1 Pendelhaven
1 Plains
5 Forest
4 Brushland
23 land

4 Llanowar Elves
3 Birds of Paradise
2 Saffi Eriksdotter
4 Selesnya Guildmage
4 Yavimaya Dryad
4 Thelonite Hermit
4 Loxodon Hierarch
1 Akroma, Angel of Wrath
26 creatures

4 Call of the Herd
4 Glare of Subdual
3 Stonewood Invocation
11 other spells

Sideboard
4 Mwonvuli Acid-Moss
4 Thrill of the Hunt
1 Krosan Grip
2 Indrik Stomphowler
4 Giant Solifuge
15 sideboard cards

Myslano, ze ten dek umrze gdyz rotowaly smoki, jitta i inne fajne zabawki. Trzon deku(guidlamage,glara,slonie) jednak pozostal i razem z TS stworzyl taki oto dek.



siepacz - Cz paź 26, 2006 11:58 am
" />Spis bardzo mi się podoba, gra moimi dwiema ulubionymi kartami z TS - Hermitem i Invocacją Tradycyjnie wszystkie agro zjada na śniadanie, tradycyjnie też boli bardzo słaby matchup z combami i słaby z controlami, ale zdaje się, że można się na to stechować Choć nie tak jak w tym spisie - ten jest tylko ogólnie solidny.



FALI - Cz paź 26, 2006 12:10 pm
" />Imo jest to jedno z nielicznych aggro ktore moze wygrac z dragonstormem. Nie szybkim naporem ale gainlifem i tapowaniem mu sygnetow i lotusow przed i smokow po kombie. 3 turowa glara to klucz do zwyciestwa. Imo jest ciutke za duzo landow. Mysle ,ze przy 7 manodajkach 22 styknie. Pomyslalbym o sidowych mystikach.



siepacz - Cz paź 26, 2006 3:05 pm
" />Problem w tym, że gain life na Dragonstorma nic nie robi, po prostu pozwoli ci pożyć turę dłużej (smoki zostają w grze), natomiast Glare jest dość bezużyteczny ze względu na to, że Storm gra Gigadrowse, po które w niektórych spisach nawet tutoruje się za pomocą Gigadrowse!. Crusadery są w tym decku raczej słabe - czarne kontrole i tak mają zazwyczaj WoGi, a na agro dodatkowy side ci niepotrzebny.

PS: cieszę się, że stagowałeś spisy, ale obawiam się, że coś ci nie wyszło
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom