ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ravnica T2] WWu
dark_wonderer - Pt sty 13, 2006 7:41 pm " />Jest to podobno (nie gram tam) jeden z najlepszych decków na MTGO. Artykół, w którym go znalazłem bardzo to zresztą uwiarygodnia. Tak czy inaczej myśle, że wart jest solidnego przetestowania. WWu Jim Davis Main Deck 3 Isamaru, Hound of Konda 4 Kami of Ancient Law 4 Lantern Kami 2 Meloku the Clouded Mirror 4 Ninja of the Deep Hours 4 Savannah Lions 3 Suntail Hawk 3 Glorious Anthem 4 Mana Leak 4 Remand 3 Umezawa's Jitte 4 Adarkar Wastes 1 Eiganjo Castle 4 Island 1 Minamo, School at Water's Edge 1 Oboro, Palace in the Clouds 8 Plains 3 Tendo Ice Bridge Sideboard 1 Glorious Anthem 3 Hokori, Dust Drinker 1 Meloku the Clouded Mirror 3 Nikko-Onna 3 Threads of Disloyalty 1 Umezawa's Jitte 3 Wrath of God HomAR - Pt sty 13, 2006 7:44 pm " />Hm, smiszne połączenie WW z kontrolą, mozna potestować. Co prawda wolę jeden, lub drugi deck osobno. Przy 22 ladach meloku tez moze wolno wchodzic. Ps. jak ktos nie zauważył, to autor tego decka nazywa się identycznie, jak twórca garfielda Saise - So sty 14, 2006 10:44 am " />Deck jest moim zdaniem wyśmienity. Właśnie go sobie testuje, i owy spis powyżej podany jest idealny. Deck łączy w sobie zalety WW i odrobiny kontroli, a Meloku naprawdę pomaga w Late Game. Ktoś może powiedzieć że WWR jest lepsze, jednakowoż zalezy na jaki deck. Na przykład Charem czy Helixem gościu nie podziała na Greater Good'a, za to Mana Leak i Remandy jak najbardziej ;] Jak pogram więcej, napisze więcej. Zaczyna mi się podobać t2 dzieki ravnice. Saise - Pn sty 16, 2006 10:54 am " />Dobrze, mam zamiar rozpetac tutaj piek... dyskusje znaczy się. Wonderer, piszesz że WWU jest podobno najlepszym deckiem na MTGO. No więc powoli jestem skłonny przyznać rację temu twierdzeniu. Ostatnio ciupe sobie nim ostro, walcze z różnymi BG Aggro, UR Tronami, Mono U, Boros, Good Form itp, i powiem, że działa jak marzenie. Oczywiście są złe Maczepy - np WWR tudzież Boros. Jednakowoż kontry (Leaki i Remandy) + Fenomenalny Ninja of the Deep Hours to wspaniały dodatek za kolorek U. Na dodatek na Wheeniacze po sajdzie mamy Threads of Disloyality. Polecam ten deck ze szczerego serca, za niedługo rozpisze o nim maczapy. asmo - Pn sty 16, 2006 7:04 pm " />mainowe kami ancient law ? hmm zalezy chyba to od meta ale wlasciwie one powinny grac na sb,osobiscie bym gral hand of honor a kami wrzucil gdzies na sb,nawet przy meta przepelnione gg i glerami kami tez sie nie sprawdza,a hand sie robi 3/3 i jest odporny na czarny removal,a przeciwko jakiemus rockowi potrafi wygrac gre czasami tez lwy w t2 jakos mi nie pasuje jednak sa dobre po ninije,choc z 2 strony mam 10 kritow pod ninje i zamiast tych lwow cos innego upchnac? a tak deck jest niczego sobie-kiepsko mam bez duali a to nas czeka dopiero w 3 dodtaku mimo to jest wart potestowania dark_wonderer - Pn sty 16, 2006 9:27 pm " />asmo: W realowym meta Kami są świetne, ponieważ GG i Glare to 2 najlepsze decki. Pozatym mainowe Kami przydają się też na Enduring Ideale, Treadsy i Confiscate'y. Hand jest niezły, ale rock nie jest jakąś szczególną potęgą. Jeśli już to dałbym ich w slocie Hawka, bo mimo wszystko czarnego removalu w T2 nie brakuje. Nie rozumiem też tej niechęci do lewków. Dla mnie pomimo obecnosci STE są dalej genielną jedynką. Saise: Autor wymieniał WWR jako jeden z trudniejszych matchapów. Mimo to kontry zamiast burna są jednak w tym meta lepsze, np. w matchu z GhaziGlare, Wildfire czy Idealem. Inne decki naktóre trzeba uważać to UR Tron i inne grajace na mainowy Pyroclasm. Najgorsze co może nas spotkać to deck grajacy zarówno na Wildfire jak i Pyroclasm mainowo. dziemion - Pn sty 16, 2006 9:35 pm " /> ">Najgorsze co może nas spotkać to deck grajacy zarówno na Wildfire jak i Pyroclasm mainowo. czyli deck ktory ostatnio na mtgo jest najlepszy-UBR wildfire a co do tego weenie to troche wyewoluowalo-doszedl splash czarnego po darkow confidantow i last gaspy dark_wonderer - Pn sty 16, 2006 9:43 pm " />Podobno właśnie to weenie przyczyniło sie do popularności mainowych Pyroclasmów. Hmm ... w sumie ten splash chyba dość prosto zastosować: IN: + 4 Watery Grave + 4 Caves of Koilos + 4 Dark Confidant + 3 Last Gasp (Mortify za kilka tygodni) OUT: - 4 Island - 4 Plains - 3 Suntail Hawk - 1 Lantern Kami - 3 Glorious Anthem Tyle, zę wtedy to już nieco inny deck . Saise - Wt sty 17, 2006 5:46 am " />Siła tego decka tkwi w kilku rzeczach... po pierwsze, mamy tutaj masę First Turn Dropów. Nie zdażyło mi się jeszcze żeby nie dostać jakiegoś 1-Mana krita na łapie. WWR wcale nie jest takim złym maczapem jak się wydaje - jedynie Helix jest kosmicznie irytującą kartą. Meloku pelni tutaj rolę Vitu-Ghazi w sumie. Zawsze mamy jednego, dwóch blokerków ;] Kontry zaś pozwalają nam śmiało walczyć z deckami pokroju GG, Subdual czy nawet Wildfire... WWR Chare i Helixem nic nie podziałają na takoweż decki. A co do K.O.A.L'ów - absolutnie niezastąpione i konieczne. Prawie każdy znany mi deck posiada jakieś irytujące Enchantmenty, więc mainowy hate jest IMO konieczny. asmo - Wt sty 17, 2006 8:27 pm " />racja kami of ancient law mainowo musi byc,strasznie duzo tego sie narobilo... co udalo mi sie zauwazyc po kilku dziesieciu grach tym deckiem: 1 turowy drob nie jest taki wcale wszechobeceny,mana leaki i remandy ratuja nam dupe jednak jezeli gramy z kims co lapie troche o co cho w mtg nie sa wcale takie kluczowe...gdyz najbardziej kluczowa sprawa to ninja w 2 turze max 3 potem jest jakos ciezko jesli jej nie ma brak sladowej ilosci badz removalu badz czegos typu faiiths fetters,w late game jest mintko ogolnie rzecz biorac :/ i jeszcze strasznie nas bola wogi,zreszta jak kazdy napor jednak my po wogu gdy sie wysypalismy z multum "1 turowych dropow" mamy w dupe,a meloku jakos nie chce podchodzic ;/ matchup z grater goodem nie jest mimo tych mainowych kami taki dobry,za to z glerem jest piknie Saise - Śr sty 18, 2006 6:40 am " />Zgodze się z Asmo - Ninja jest naszym błogosławieństwem, bogiem, panem wszechstworzenia, tym-który-daje-dociąg. Jest nieodzowny. Z Glarem rzeczywiście jest luźno, ale z GG też nie jest źle - Remandy i Leaki powinny nam wystarczyć. asmo - Śr sty 18, 2006 5:58 pm " />jako ze jestem fanatykiem borosa doszedlem do wniosku ze moze by tak go gdzies tam wcisnac:D i tak zamiast lwow i hawkow a takze jedneog landa dokoptowalem 4 borosy i 4 helixy,dziala to nie glupio...nie wiem co lepsze,ale boros jak wiadomo z jitte robi sieke i tu nie inaczej to wyglada helix pozwala cos sprztatnac lub dobic...wersja wu czesto mi sie zdazalo ze opp zostwal na 1,2,3 zycia a ja juz nie moglem mu zagrozic wiec nie jest to glupia rozwiazanie... dark_wonderer - So sty 28, 2006 4:16 pm " />Grałem tym deckiem w dzisiejszym turnieju na chaci. Jedyną zmianie jaką wprowadziłem to Paladin en-Vec w miejscu Treadsów. Zmiana ta zasugerowana była częstą stycznością z Borosami/Gruulami na wizardzie. Sprawdzil się średnio przeciwnko i tak średniemu mono red aggro wygrał mi gre, ale z Borosem sie nie popisał, bo jego stworki w większości latają, a burn zostawał na mnie. Byłby super gdby doszło jitte ... ale nie doszło. Jak myślicie jakie jest lepsze zastosowanie dla tych slotów ? Paladin en-Vec czy Treads of Disloyality ? I co wg. was jest lepsze na Borosa? (bardzo niemiły matchup). Myślałem też nad sideową Kirą na Borosy i inne decki pełne removalu. Burn i tak często szedł we mnie, ale chroniony ninja lub Meloku byłby bardzo na miejscu. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||