ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
RG Ponza <BoK T2>
dark_wonderer - So mar 12, 2005 2:25 pm " />RG Ponza xtremeone Main Deck 4 Birds of Paradise 4 Sakura-Tribe Elder 3 Creeping Mold 4 Eternal Witness 3 Kodama's Reach 2 Rude Awakening 4 Stone Rain 4 Plow Under 3 Beacon of Creation 2 Arc-Slogger 2 Kumano, Master Yamabushi 2 Sword of Light and Shadow 4 Molten Rain 7 Mountain 11 Forest 2 City of Brass Sideboard 3 Flashfires 3 Boil 2 Naturalize 3 Oblivion Stone 4 Pyroclasm morzyk - So mar 12, 2005 4:25 pm " />A nie sadziecie ze ponza mono R nie buyla by lepsza. A oto mój spis: 1 Shinka the Bloodsoaked Keep 18 Mountain 2 Demolish 2 Pulse of the Forge 3 Chrome Mox 3 Shock 4 Arc-Slogger 4 Electrostatic Bolt 3 Kumano, Master Yamabushi 4 Molten Rain 4 Seething Song 4 Slith Firewalker 4 Solemn Simulacrum 4 Stone Rain Co o nim sadziecie? siepacz - So mar 12, 2005 5:11 pm " />yyy jest do dupy? zupelnie niepotrzebne solemny i songi, landow tez niewiele... co do wersji RG: w sumie mi sie podoba choc nie rozumiem idei swordow akurat tych... Baczer - So mar 12, 2005 5:57 pm " />Solemn Simulacrum - w wersji GR jest wystarczająca ilość akceletacji mana :] w swojej wersji gram na takich spellach: 2 Reap and Sow 4 Creeping Mold 3 Plow Under 4 Molten Rain 4 Stone Rain a pozatym: 4 Magma Jet 3 Pyroclasm 3 Kodama's Reach i nie gram na Sword of Light and Shadow i Beacon of Creation landy: 8x mountain 10x forest 1x okina 4x Shivan Oasis 1x Shinka Creatury: 3 Eternal Witness 4 Sakura-Tribe Elder 2 Kumano, Master Yamabushi dark_wonderer - So mar 12, 2005 6:13 pm " />morzyk: O wersji mono R jest osobny wątek. morzyk - So mar 12, 2005 6:55 pm " />ale zablokowany Baczer - So mar 12, 2005 6:57 pm " />zawsze możesz założyć nowy topic dark_wonderer - So mar 12, 2005 8:24 pm " />Poszukaj dokładnie. Wątek jest o Ponzie fifth dawn (chyba - BoK). Niepowinien być zablokowany, a jesli jest to go odblokuje. Miko - Wt mar 15, 2005 9:06 pm " />"co do wersji RG: w sumie mi sie podoba choc nie rozumiem idei swordow akurat tych.." - taka idea, że raczej przez tych kilka tur opp może nas pojechać zdrowo zanim mu landy jako tako sczyścimy. Potem odbijasz sie, dodatkowo wracasz sobie witnesski i sakury z grobu. A songi w wersji mono R są żeby zagrac 2-3 turowego kumano lub arc sloggera co przeważnie może nam wygrac grę. Do ponzy RG: nie podobają mi się Pyroclasmy na SB, teraz nie ma już affi i chyba tylko an bekony. Teraz zabija się smokami/meloku. Zamiast pyroclasmów widziałbym 4 niszczarki landów, te które rozwalają nonbasika i extrakcjują go z decka - świetne na T&N. dark_wonderer - Śr mar 16, 2005 12:35 am " />Na WW Pyroclasm jest całkiem niezły . PiT - Śr mar 16, 2005 10:07 am " />pyroclasm zedycdowanie na WW . Ze swojej strony dodam ze nie za bardzo podoba mi sie gra na molten rainach i bekonach jednoczesnie. To RR w koszcie oslabia potencjal bekona :/ Te Flashfiresy na sb raczej nie potrzebne bo W/x kontroli za wiele nie ma i raczej sa sredniawe a na WW mamy juz az zbyt duzo hate'u tak jak mowil Miko mozna by dorzucic w te sloty Sowing Salty. Baczer : co do twojej wersji to masz zdecydowanie zbyt malo naporowych kritow! Z tego co ja widze to twoj deq ma zabic opp'a dzieki Kumano ktore masz w liczbie sztuk 2 :/ Chyba przyznasz ze troche malo flondra7 - Cz mar 17, 2005 12:29 pm " />Ja próbuje grać w mojej RG ponzie na 1x Kiki-Jiki, 1x Jugan, 3x time of need. majac w talii legendarne kumano (2szt.) jugana i kiekiego oraz 4 witnesski ozna sie fajnie pobawic. talia ta jest jednak dopiero testowana. uwazacie ze warto grac na juganie i time of needach czy lepiej je wyrzucic i dac bekony?:P Shorty - Cz mar 17, 2005 4:22 pm " />hehehe no ja w sumie nie wiem... zagralbym bekonami :] ... a jesli chodzi o " seetlingsy " to sa bardzo grywalne w mono R i solemny tez tam pograja przeciez taka ponza na T2 syci :] flondra7 - Cz mar 17, 2005 6:09 pm " />^na t2 coraz bardziej syci RG ponza dlatego poszedlem wlasnie w ta strone . chyba faktycznie na bekonach pogram. flondra7 - So mar 19, 2005 5:28 pm " />mam pytanie: czemu w RG ponzie nie gramy hearth kami?? jest dobrym naporowcem, niszczy artefakty ktore czesto bardzo przeszkadzaja. wie, ze nie za bardzo jest co wywalic w zmian, ale moze np 2 miecze? nie wiem czy one sie az tak przydaja. PAN LUKASZ - So mar 19, 2005 9:46 pm " />Czy ta szynka jest taka dobra w tej talii??, szynce bym nie ufał, szczegulnie w ilosci 1, niewiadomo kiedy nam dojdzie, jak wsadzimy wiecej to będą sie nam gryzły szynki. squee - So mar 19, 2005 10:09 pm " /> ">Czy ta szynka jest taka dobra w tej talii??, szynce bym nie ufał, szczegulnie w ilosci 1, niewiadomo kiedy nam dojdzie, jak wsadzimy wiecej to będą sie nam gryzły szynki. Było to juz chyba powtarzane X razy. Jest po to, żeby np zabić Horobiego/dać haste'a naszym legendarnym stworkom. Robi to, co basic land, więc nie ma z tym problemu. Nie musi dojsc, zeby deck dobrze działał. W t2 nie ma Wastelandów, czy back to basics, zeby takie nonbasic'i przeszkadzały. Nie ma więc przeszkód, zeby tym grać. gerard - Wt mar 22, 2005 9:02 am " />squee: szynka daje first strike'a nie haste'a. flondra7: heart kami nic nie robią, kiedyś to może były fajne, ale jak było affinity, teraz to mogą co najwyżej rozwalić senseia, w tym decku jak drugo turowca masz sakure, a poźniej rozwalasz landy wykorzystując większość jeżeli nie całość swojego mana base'a więc heart kami nie jest takim szybkim naporowcem. Co do Becona, to prawda że jest taki se lepszy jest w mono g, a miecze było po to, aby bopy z manodajek robiły sie dobrymi naporowcami i dawały resurekcje. Osobiście wole swordy of fire/ice bo daja dodatkowe obrażenia i karte dzieki nim bopy jadą za cztery i można sie dokopać do potrzebnych kart. flondra7 - Pt mar 25, 2005 1:32 pm " />ekhm, artifact hate powinien byc w tym dekcu, czemu?- nadal jest duzo talii w ktorych artefakty sa (i nie liczac affinity, ktore dlaje gra), i mocno przeszkadzaja. odchocby meicze( fire & ice, light & shadow), umezawa's jitte i troche innych kart, ktore graja w bardzo wielu deckach. zasanawia mnie jesczez fakt, czemu by nie grac na troll ascetic?? (zamiast 2xsword 2x troll) bardzo sie przydaje, jest tez wielka przeszkoda dla przeciwnika, i stanowi duzy wybor rozegrania 2 tury (stone rain, molten rain, kodama's reach, asceta) zapraszam do dyskusji na ten temat, bo bardzo mnie to interesuje Gootek - Pt mar 25, 2005 2:38 pm " />Hmm jakiś ten spis koślawy... . Ogólnie jak dla mnie bez pomysłu i jakich kolwiek przemyśleń nie mówiąc już o testingu... Main Deck 4 Birds of Paradise 4 Sakura-Tribe Elder 3 Creeping Mold 4 Eternal Witness 3 Kodama's Reach 2 Rude Awakening 4 Stone Rain 4 Plow Under 3 Beacon of Creation 2 Arc-Slogger 2 Kumano, Master Yamabushi 2 Sword of Light and Shadow 4 Molten Rain 7 Mountain 11 Forest 2 City of Brass Sideboard 3 Flashfires 3 Boil 2 Naturalize 3 Oblivion Stone 4 Pyroclasm Oto spis podany przez dark_wonderer. Moje uwagi : 3 Kodama's Reach - Po co ? W obecnym T2 Rampant Growth jest o niebo lepszy od Reacha. Testowałem to w wielu deckach i Rampant zawsze był lepszy. Reacha możemy zagrać dopiero w 3 turze, lub w 2 mając bopa. Jednak pomyślcie czy lepiej dać się opowi rozbudowywać czy zagrać 2 turowego Molten Raina ? No właśnie... Grając na Rampantach mamy 2 możliwe scenariusze. 1) 1 t bop , 2 t Land Destroy 2) 1 t bop/nic 2 turn sakura/rampant, 3 t land destory/sakura rampant Pozatym weźcie pod uwage scenariusz : opp 1 t land, my bop, opp land destroy bopa. W tej sytuacji grając na kodamas reachach i nie mając sakury możemy powiedzieć Good Game bo raczej już niewiele zrobimy. 3 Beacon of Creation - Żart ? Za ile chcemy to zagrać ? Za 3 ? Więcej raczej się nie uda biorąc pod uwage koszt destroy landu, Arc Sloggera, Kumano ... Dużo lepszym rozwiązaniem jest zostawienie 3 slotów na karty które opisze poniżej. 3 Creeping Mold - Koniecznie do 4, kożystając z wolnego slota po Beaconie. 2 Sword of Light and Shadow - eee ? Przecież to nic nie robi, daje niepotrzebne protekcje na kolory które nic nam nie robią. Sword of Fire and Ice jest w tej tali o niebo lepszy. Jest jedyną bronią skuteczną na Meloku, potrafi poradzić sobie ze Smokami, oraz zwiększa nasze szanse z WW przed sidem. Koniecznie do 4 kożystając z wolnych slotów po Beaconie. Zalożenie go na Birds of Paradise praktycznie przesądza rozgrywke Zrezygnowanie z Beacona pozwala nam na umieszczenie 2 legendary lanów z CHK. 2 City of Brass - Ech... Tendo Ice Brigde jest o niebo lepsze od City. Nie painuje nas, co jest bardzo ważne z deckami typu Agro. Używamy jego ability wtedy kiedy jest to potrzebne. I tak jeśli w pierwszych turach nie dokupimy Bopa/Sakury/Rampanta to większych szans nie mamy więc ... Co do sideboardu: Flashfiresy są zbędne ponieważ Pyroclasm całkowicie kończy sprawę z WW....Sowing Salt będzie zdecydowanie lepszy. Oto deck po wprowadzeniu uargumentowanych zmian Main Deck 4 Birds of Paradise 4 Sakura-Tribe Elder 4 Creeping Mold 4 Eternal Witness 3 Rampant Growth 2 Rude Awakening 4 Stone Rain 4 Plow Under 2 Arc-Slogger 2 Kumano, Master Yamabushi 4 Sword of Fire and Ice 4 Molten Rain 1 Shinka, the Bloodsoaked Keep 1 Okina, Temple to the Grandfathers 6 Mountain 10 Forest 2 Tendo Ice Bridge Sideboard 3 Sowing Salt 3 Boil 2 Naturalize 3 Oblivion Stone 4 Pyroclasm Pozdrawiam jedi_ - Pt kwi 15, 2005 11:51 am " />Gram wlasnie, a raczej zamierzam grać tą G/R Ponza, a moj deck prezentuje sie nastepujaco (troszke inny niz poprzednie wersje). "RG Ponza" (T2): Main: [4] Sakura Tribe Elder [4] Vine Trellis [4] Eternal Witness [3] Arc-Slogger [2] Zo-Zu, the Punisher [4] Magma Jet [3] Pyroclasm [4] Molten Rain [4] Stone Rain [3] Creeping Mold [4] Plow Under [11] Forest [8] Mountain [1] Okina, Temple Of The Grandfathers [1] Shinka, The Bloodsoaked Keep Nie podałem sida, poniewaz sam nie mam na niego zbytnio pomysłu - byc moze ktos pomoze?.. mozecie takze podac jakies zmiany, ktore wg was wplyna na dzialanie decku... |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||