ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Singleton/Highlander T15 100kart
stw - Wt maja 27, 2008 11:33 am " />Czy są chętni żeby zagrać ligę w tym formacie. Mógłbym ją poprowadzić. W skrócie: - do mnie wysyłacie decklisty - każda karta w jednej sztuce oprocz basic landow - bany jak w Legacy - co najmniej 100 kart w decku - 2 rundy w tygodniu (pn-czw i pt-nd) - top 8 na koniec Wszystko to w skrócie. Są chętni na taki format? Maciuch - Wt maja 27, 2008 2:21 pm " />zagram oczywiscie a bany tym formacie sa takie: The following cards are banned: Ancestral Recall, Black Lotus, Chaos Orb, Crop Rotation, Dust Bowl, Falling Star, Fastbond, Imperial Seal, Library of Alexandria, Mana Crypt, Mana Vault, Memory Jar, Mind Over Matter, Mind Twist, Mox Emerald, Mox Jet, Mox Pearl, Mox Ruby, Mox Sapphire, Mystical Tutor, Power Artifact, Skullclamp, Sol Ring, Strip Mine, Time Walk, Timetwister, Tinker, Trinisphere, Umezawa's Jitte, Vampiric Tutor, Wheel of Fortune, Worldgorger Dragon, all ante cards (Amulet of Quoz, Bronze Tablet, Contract from Below, Darkpact, Demonic Attorney, Jeweled Bird, Rebirth, Tempest Efreet, Timmerian Fiends), and all cards from Unglued and Unhinged except for basic lands Wiec ciut więcej niż w legacy:) Z doświadczenia w tym formacie wiem, że Sensei też psuje całą zabawę i dobrany wygrywa połowę gier. (czasami gramy w mieście funowo singletona) stw - Wt maja 27, 2008 3:05 pm " />Nom doszła przede wszystkim Dzidka i Dust Bowl. Ale co tam, takie bany też mi odpowiadają. A gdzie takie karty jak Demonic Tutor, Mishra's Workshop i inne? Coś ta lista banów jakaś dziwna jest ;/ Maciuch - Wt maja 27, 2008 8:04 pm " />to są bany z wizardsow EDIT: http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/feature/393 Silencer - So maja 31, 2008 3:51 pm " />Ale gramy od alphy? Większość z nas nie zna takich staroci i dziwnych techów. Tzn. nie wiem co to T15, ale tam się chyba kryje odpowiedź :E argor - So maja 31, 2008 5:28 pm " />T1.5 zwany legacy to takie T1(Vintage) z sensownymi banami. A od alphy znać kart nie trzeba, wystarczy znajomość decków w vintage/legacy ewentualnie old ext. Podpowiedź:sprawdź co jest banowane w legacy, a bana w singletonie nie ma. ironworks - Pn cze 02, 2008 2:34 pm " />ja bym przyciał mogl bym pomoc w organizacji moglbym stanac na glowie cokowliek Silencer - Pt lip 04, 2008 11:34 am " />Zrobiłem wczoraj deck do singletona, ale jak narazie to tylko z t2 mi się udało go potestować ;s Klasyczny - Pt lip 04, 2008 12:42 pm " />A może zrobić singleton ale z kart ze starego ext? Tracon - Pt lip 04, 2008 3:06 pm " />Lepiej wg Wizardow (duale so cool poza tym w starym ext wola zbanowana a w legacy mozna nia sycic. Jak juz cos to ja bym optowal za tym zeby to byl "nowy EDH" czyli Commander - zasady te same plus obecnosc legandarnej krity w decku i kart zwiazanych kolorem tylko z nia (to tak w skrocie) stw - So lip 05, 2008 8:12 pm " />EDH zasady na które ja się natknełem. 100 i więcej kart w decku. Na początku usuwa się jedną Legendę poza grę. Można zagrywać tylko karty w takim kolorze jaka jest legenda. Więc np. usuwając Teferiego nie można zagrać Fire//Ice ani żadnej karty hybrydowej z niebieskim. Można mieć po jednym non-basicu w manie. Basiców dowolna ilość. Można mieć po jednym artefakcie (kolor Legendy zwanej Commanderem nie wpływa na artefakty). Każdy ma 40 życia. Commanderzy mają 21 życia. Commandera można zagrać z poza gry płacąc jego normalny koszt. Jeśli Commander trafi na grób to usuwamy go poza grę i jego koszt zwiększa się o 2 szarej za każdym razem. Czyli po drugiej "śmierci" jego koszt zwiększa się o 4 itd. Jeśli Commander zada dmg w gracza to jednocześnie zadaje dmg w innego Commandera zmniejszając mu życie. Wygrywa się kiedy się przewinie oppa, zada 10 poison counterów, życie oppa albo commandera spadnie do zera. Tak w skrócie. Klasyczny - N lip 06, 2008 10:17 am " />E nie bardzo rozumiem. Czyli jak wyrzucę sobie poza grę legendę jaką jest Sliver Queen (5 kolorów) mogę zagrać czar każdego koloru, a jak wyrzucę Teferiego to mogę grać jedynie niebieskie? Przecież to absurd. Maciuch - N lip 06, 2008 4:13 pm " />nie absurd tylko zasady casualowej gry. Jezeli sie nie domyslasz trzeba tak dobierac karty w talii zeby wspolgraly z Twoja legenda. Gotrq - Pn lip 07, 2008 9:47 am " />przy czym w EDH mozna grac deckami o kolorach legendarnych smokow z dodatku Legends. stad w sumie nazwa: Elder Dragon Highlander Tracon - Wt lip 08, 2008 11:14 am " /> ">przy czym w EDH mozna grac deckami o kolorach legendarnych smokow z dodatku Legends. stad w sumie nazwa: Elder Dragon Highlander Dlatego wlasnie proponuje Commandera - to nowy tryb zaproponowany przez Wizardsow. Z zalozenia zasady takie same jak w EDH (http://csclub.uwaterloo.ca/~geduggan/EDH_rules.html)z tym ze istnieje kilka roznic - podstawowa deck sklada sie dokladnie ze 100 kart pod spodem streszczenie: In Commander rules, each player has a starting life total of 40 rather than the usual 20. A player chooses a legendary creature, called a commander, and builds a deck including his or her commander. Only colorless cards and cards of the commander's color(s) may be included in the deck. Note that split cards and hybrid cards count as all of their colors. Aside from these deck building restrictions, your commander works differently from other cards in-game as identified below. Before the game begins, each player removes his or her commander from the game. If a player's commander would go to the graveyard from anywhere, he or she may choose to remove it from the game instead. A player may play his or her commander from the removed from the game zone for its normal costs plus an additional 2 for each previous time it has been played this way. If a player would add mana to his or her mana pool that's a color his or her commander is not, colorless mana is added instead. In addition to the normal Magic loss conditions, if a player is dealt 21 points of combat damage from a single commander over the course of the game, that player loses the game. Commanders are immune from the "legend rule," so don't worry if your commander is the same as someone else's. Format: 100 Card Singleton 100 Card Singleton is a format in which each player's deck must contain exactly 100 cards,no more, and no less,and no two cards in a deck can share a name unless they're basic lands. 100 Card Singleton doesn't require you to use Commander rules to play it, but it's designed to work with Commander rules and the banned list is created with commander rules is mind. The current banned list for 100 Card Singleton is as follows: Biorhythm is banned. Coalition Victory is banned. Crucible of Worlds is banned. Gleemox is banned. Panoptic Mirror is banned. Riftsweeper is banned. Rune-Tail, Kitsune Ascendant is banned. Sway of the Stars is banned. Test of Endurance is banned. Upheaval is banned. Worldgorger Dragon is banned. Kokusho, the Evening Star is banned. W rzeczywistosci wyglada to naprawde prosto. O ile w realu moze byc klopot ze zlozeniem takiego decku (chociaz u nas w manchesterze gramy w EDH http://www.manascrew.co.uk) to w akurat Wizard tutaj baaardzo pomaga. xazax666 - Wt lip 08, 2008 7:18 pm " />A co z legendą artefaktem? np.memmnarch. wtedy moge grac tylko artefaktami tak? I co jak legenda ma Ninjutsu? Klasyczny - Śr lip 09, 2008 8:39 am " />Z tego co wiem, w przypadku memnarcha możesz grać deckiem koloru U ponieważ na tej karcie występuje mana tego koloru, choć oczywiście mogę się mylić. W przypadku ninjitsu zdolność działa normalnie jeśli general został wrócony na rękę, z poza gry zagrać go z tej zdolności nie możesz. Tracon - Śr lip 09, 2008 10:08 am " /> ">A co z legendą artefaktem? np.memmnarch. wtedy moge grac tylko artefaktami tak? I co jak legenda ma Ninjutsu? Ninjutsu dziala normalnie. W momencie jak twoj Commander opuszcza gre - wybierasz czy ma trafic do grave czy poza gre (mozesz uzywac spelli typu raise dead, animate dead itp.) A co do memnarcha to raczej ciezko ci bedzie grac bo mozesz twoje landy i inne zrodla moga produkowac mane tylko w kolorze commandera - kazda niezgodna zostaje automatycznie potraktowana jako colorless- a on w twoim przypadku jest colorless wiec wszystkie landy jakie wlozysz do decku i tak beda produkowac mane colorless - zaden problem jezeli zagrywasz artefakty - gorzej jakbys chcial uzyc ich zdolnosci.. stw - So lip 12, 2008 8:39 am " />Jedziemy z ligą, zapraszam. viewtopic.php?f=32&t=17656&p=220234#p220234 |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||