ďťż
[T1] Gifts



rav - Cz wrz 22, 2005 8:59 pm
" />1 miejsce w Leiden w Holandii

1 Black Lotus
1 Lotus Petal
1 Mana Crypt
1 Mana Vault
1 Mox Emerald
1 Mox Jet
1 Mox Pearl
1 Mox Ruby
1 Mox Sapphire
1 Sol Ring
1 Darksteel Colossus
1 Gorilla Shaman
1 Ancestral Recall
4 Brainstorm
1 Fact Or Fiction
4 Force Of Will
4 Gifts Ungiven
4 Mana Drain
2 Misdirection
1 Mystical Tutor
1 Rebuild
1 Rushing River
1 Vampiric Tutor
1 Burning Wish
1 Demonic Tutor
3 Merchant Scroll
1 Mind Twist
1 Recoup
1 Time Walk
1 Tinker
1 Yawgmoth's Will
3 Island
3 Flooded Strand
2 Polluted Delta
3 Underground Sea
3 Volcanic Island
1 Tolarian Academy

Sideboard:
1 Spawning Pit
2 Seasinger
1 Blue Elemental Blast
1 Coffin Purge
1 Hurkyl's Recall
1 Pyroblast
2 Rack And Ruin
1 Red Elemental Blast
1 Chainer's Edict
1 Cranial Extraction
1 Pyroclasm
1 Tendrils Of Agony
1 Boseiju, Who Shelters All

Zapraszam do dyskusji




Wapniak - Śr wrz 06, 2006 4:05 pm
" />A wytłumaczy mi ktoś na czym polega ten deck? Z góry thx, bo nie mam pojęcia jak to ma wygrywać, etc.



stw - Śr wrz 06, 2006 4:56 pm
" />Ogólnie deck idzie tinkerem wyszukanym z wielu tutorów po kolosa i zabija nim. Do tego robi sobie pod rząd kilka tur używając Time Walka, burning Wisha, Recoupa, Woli. Z problemami radzi sobie Fowem, Mana Drainem i Misdirekcją. Do tego pod Wishem są Tendrilsy i wtedy kręci Storma i zabija właśnie tendrilsami. END.



Warmonger - Śr wrz 06, 2006 5:06 pm
" />Pragnę zauważyć, że enginem decku są własnie Giftsy. Pójdx osbie po Wolę, Recoupa, Fakty i np. Tinkera i zobacz, jaką mine zrobi przeciwwnik.
Poprostu, jak w każdym kombie, chodzi wygenereowanie jak największej ilości many oraz kart i zabiuc w sposób opisany przez StW.




Auracon - Śr paź 18, 2006 8:38 am
" />Enginem decku sa nie tylko gifts, ale tez merchant scroll po ancestral recall. Wygrana czesto bywa zapewniona po skutecznym zagraniu ancestral recall.

Mozna tez zauwazyc ze niektore gifts deki nie uzywaja ancestral recall jak 'meandeck' gifts, tylko sa w stylu brassman gifts (n.p. ta wygrywajaca lista) i uzywaja thirst for knowledge jako engine, i graja ponad 11 artifaktow. Gifts sama nie moze byc jedynym engine tego deku poniewaz gifts jest troche wolny, i latwy do zatrzymanie przez chalice/null rod i ograniczanie manny. Dlatego mana drain, force of will i maly engine sa tak wazne w tym deku. Z wystarczajaca iloscia manny (tura 3-4-5-6) ten deck jest bardzo, bardzo silny. Juz po maniu UU na mana drain grania tym dekiem robi sie o wiele latwieszy. Celem jest stabilizacja w pierszych dwoch turach, i potem gifts-walk-tinker-will-win.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom