ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[T2] GW Mana Ramp
M0rw47h - Pn lut 04, 2008 1:57 pm " />Shadowmoor zdaje sie dal temu archetypowi dosc duzy powiew swiezosci. Dostal dwa solidne stwory, ktore dosc dosc dobrze stopuja aggro nie tracac przy tym na mozliwosci szybkiej agresji. Dodatkowa zabawka jest Guttural Response, czyli rzecz ktorej tej konstrukcji brakowalo od dawna, chociaz osobiscie upchnalbym tez jakis Vexing Shusherow. ![]() Magic-League Standard Trial 04/05 Source: Magic-League Date: 04. May 2008 Place: 2nd GW ManaRamp by Edowardo 1 Akroma, Angel of Wrath 3 Cloudthresher 1 Crovax, Ascendant Hero 4 Kitchen Finks 3 Oversoul of Dusk 4 Tarmogoyf 4 Wall of Roots 4 Harmonize 1 Primal Command 4 Search for Tomorrow 4 Wrath of God 4 Brushland 5 Forest 4 Horizon Canopy 3 Plains 4 Treetop Village 4 Wooded Bastion 3 Garruk Wildspeaker Sideboard: 1 Crovax, Ascendant Hero 3 Wispmare 3 Condemn 4 Guttural Response 2 Squall Line 2 Primal Command Zapraszam do dyskusji. Tellur - Pn kwi 28, 2008 1:11 am " />GW ManaRamp 3rd - Lumbalgic Main Deck 6 Snow-Covered Forest 6 Snow-Covered Plains 3Treetop Village 3Mouth of Ronom 4Arctic Flats 1Scrying Sheets 1Treetop Village 1Crovax, Ascendant Hero 2Garruk Wildspeaker 3Cloudthresher 1Akroma, Angel of Wrath 2Aven Riftwatcher 3Oversoul of Dusk 3Wrath of God 3Condemn 2Coldsteel Heart 4Into the North 3Primal Command 4Oblivion Ring 4Harmonize 1[mtg] Mind Stone SB: 1Crovax, Ascendant Hero 1Wrath of God 4Wispmare 4Mwonvuli Acid-Moss 2Quagnoth 3Wheel of Sun and Moon GW ManaRamp 2nd - Lantero Main Deck 4Wrath of God 4Coldsteel Heart 4Into the North 4Harmonize 3Primal Command 3Condemn 3Oblivion Ring 4Cloudthresher 3Garruk Wildspeaker 4Oversoul of Dusk 6 Snow-Covered Plains 7 Snow-Covered Forest 4 Arctic Flats 2Mouth of Ronom 1Scrying Sheets 4Treetop Village SB: 4Eyes of the Wisent 4Mwonvuli Acid-Moss 2Feudkiller's Verdict 2Squall Line 1Primal Command 1Crovax, Ascendant Hero 1Condemn Moze po wyjsciu shadowmoor g/w rampa przyzyje renesans. Dostala ona nowa zabawke jaka jest prawie nietykalny oversoul. Primal command pozwala na toolbox, gdzie znajdziemy odpowiedz na prawie kazdy deck w meta. Dziwi mnie ze autor pierwszego spisu wybral riftwatchera nad kitchen finkami, ktore rowniez daja 4 zycia za to atakuja lepiej i nie maja vanishinga i wracaja po wogu. Na sb rampa dostala rowniez odpowiedz na reveilarka w postaci wheel of sun and moon. Czas pokaze czy ten archetyp powroci znow na scene turniejowa. Zapraszam do dyskusji M0rw47h - Wt maja 06, 2008 7:08 am " />Lekki update pierwszego postu, zapraszamy do dyskusji. papugoz - Wt maja 06, 2008 10:38 am " />jest Crovax, A testowal ktos to z godhead of awe? w symi jak to siada to jest jednostronny WoG a rampa i tam ma many na wystawienie tego (chyba) HomAR - Wt maja 06, 2008 10:53 am " />Po co wstawiac 2 jak jeden juz zalatwia sprawe? NAAPIER - Wt maja 13, 2008 8:59 pm " />No wiec tak:) ja sie odezwe testowalem troszke WG osobiscie bardziej podoba mi sie niz RG ale to moje zdanie i kazdy ma swoje pozatym nie znam sie jakos bardzo dobrze na t2 pozatym testowalem na wizardzie a nie tak jak prosi na mtgo... wyszlo takie cos Main Deck 5 Snow-Covered Forest 5 Snow-Covered Plains 1Llanowar Reborn 4Treetop Village 2Mouth of Ronom 4Arctic Flats 1Scrying Sheets 2Wooded Bastion 3Coldsteel Heart - w tym decku duzo lepsze od 1st turn suspendow gdyz ! duza ilosc taplandow... 99% gier zacza sie tapnieta wioska lub flatsem przez co 1 turowy suspend w sumie odpada 4Into the North - najlepsze mozliwe odsycenie landzioszkow do tego decku szuka wszystkiego co potrzebne sheetsow romonow duali i zwyklych landzioszkow coz wiecej powiedziec:) 1Deadwood Treefolk - bardzo lubie tego kolesia moj autorski pomyslik... 1 sztuka do poszukania w poznym etapie gry commandem lub jak podejdzie z D##Y zazwyczaj wraca cudownego avatara lub treshera ale cokolwiek nie wroci i tak jest fajny 2Garruk Wildspeaker - 2 sztuki wiecej mi sie nie zmiescilo ... osobiscie jestem zdania jak podejdzie niech bedzie ale jak go nie ma to nic sie nie dzieje granie na wiecej niz 2 mi sie nie podoba 3Cloudthresher - oczywita opcja nie trzeba tlumaczyc 3Kitchen Finks - nowy lepszy rebel 3 sztuki 4ty na sb... lepiej atakuje wraca po wogu i nie ginie po 3 turkach ogolnie mega syty koles dzieki nie mu w sumie zadne agro nie jest takie straszne 3Oversoul of Dusk - najfajniejsza zabawka z nowego dodatku.. duzy i zly niczym Gooz... bardzo fajnie atakuje ZawodnikMeczu w wielu grach tylko troche szkoda ze nie ma jeszcze protki na G 4Wrath of God 3Condemn 3Primal Command 3Oblivion Ring 4Harmonize SB: oczywiscie to osobna sprawa dla kazdego gracza ja postanowilem grac chwilowo takim gdyz nic lepszego mi nie wymyslilo sie ogolnie dalem hate na male wredne latajace i to tyle 2Wispmare 1Cloudthresher 1Kitchen Finks 4Wheel of Sun and Moon 3Squall Line 3Riftsweeper bardzo polubilem ta talie Fali i Ostry fajnie sie denerwuja na condemny ogolnie to dzieki dla nich za pomocna pomoc w testach i wogole umieszczam to tu z nadzieja na jakies pomysly dotyczace ulepszen i bla bla bla kazdy wie o co chodzi oraz aby wytrzec kurz osiadajacy na tym temacie forum zapraszam do dyskutowania edit: damn!! +dla mnie opanowalem mistyczna sztuke tagowania kart ... wszystkie ordery dla mnie M0rw47h - Śr maja 14, 2008 7:51 am " />Masz miliard many, czemu wiec nie sprobowac grac Glittering Wishem? Oto co wish Ci proponuje: Guttural Response Vexing Shusher Dawnglow Infusion Kitchen Finks Oversoul of Dusk Safewright Quest Wheel of Sun and Moon Harmonic Sliver Mystic Enforcer Teferi's Moat (dorzucisz sobie Boreal Shelf pod Northa, i juz bedziesz mial 8 dojsc do U many) Sam spis widzialbym raczej cos w ten desen: aka wersja hardcorowa - czterokolorowa Mana base: 4x Snow-Covered Plains 5x Snow-Covered Forest 4x Treetop Village 2x Wooded Bastion 2x Horizon Canopy 1x Arctic Flats 1x Highland Weald 1x Boreal Shelf 1x Mouth of Ronom 1x Scrying Sheets 2x Urza's Factory (!) Accel: 4x Into the North 3x Coalition Relic Creature base: 3x Cloudthresher 3x Kitchen Finks Commandboard: 1x Akroma, Angel of Wrath 1x Aeon Chronicler 1x Detritivore 1x Deadwood Treefolk 1x Vexing Shusher 1x Oversoul of Dusk Draw & Tutoring: 4x Harmonize 3x Primal Command 3x Glittering Wish Removal: 4x Wrath of God 3x Condemn 2x Oblivion Ring Sideboard: 1x Harmonic Sliver 3x Squall Line 4x Guttural Response / Mwonvuli Acid-Moss Wishboard: 1x Vexing Shusher 1x Oversoul of Dusk 1x Kitchen Finks 1x Harmonic Sliver 1x Wheel of Sun and Moon 1x Teferi's Moat 1x Void <- skoro juz mamy Relicki =] eve sideboardowy WoG... Od serc zdecydowanie wole Relicka, pomimo faktu ze jest wolniejszy o ture, to zdecydowanie daje wiekszego kopa, przede wszystkim nie ogranicza nas do jednego wybranego koloru, a mamy ich przeciez 4... a nawet i 5... 'Popsulem' mana base i dorzucilem Faktorie bedace biczem Bozym na wszelkie Ux kontrole. Ze wzgledu na bytnosc commandow rozbilem creature base i wrzucilem cala mase fetchowalnych singli na rozne sytuacje, dziwic moze tylko jeden Dusk ale! Mamy do niego 7 dojsc, liczac tez tego pod wishem. Pozegnalem Garruka, ktory jest typowym mieczakiem na wrozki oraz calkowicie zmienilem idee sideboardu, dzieki czemu deck latwo szuka odpowiedzi. Glowny wybor decklista zostawia pomiedzy Response a Mossem, bedace hate na rozne decki, opcja druga (bo czemu niby zaczynac omawianie od pierwszej? -.-') jest zdecydowanie lepsza na wszelkie Ponzy oraz Rampy, pierwsza na Wrozki, Merfolki, czy jakies hardcorowe Ux controle, wspomniec nalezy, ze jesli decydujemy sie jednak na Mossa, to wypadaloby wrzucic wtedy Murmuring Boska, ktorego spokojnie mozemy takowym wyszukac =] To by bylo chyba na tyle. Edit: Godnych wspomnienia jest takze pare innych kart, lecz na opisywanie ich doglebniej nie mam juz sily: Ogolne: Chameleon Colossus Godhead of Awe aka goodbye persist Enchanted Evening + Patriarch's Scorn Na aggro: Arbiter of Knollridge Crovax, Ascendant Hero (wrozki? gdze? jak? kiedy?) Feudkiller's Verdict Purity Na kontrole: Eyes of the Wisent Extirpate - wymaga juz pelnej delegalizacji czarnych prawdopodobnie przy uzyciu Thresserhorn Sinks badz Forst March. Opcji naprawde jest duzo, problem jest z ogarnieciem wszystkiego i upchniecia chociaz polowy... NAAPIER - Śr maja 14, 2008 12:40 pm " />tylko to jakby nie patrzec zupelnie inny deck to jakby do wrozek dodac 4 tefetich 4 guile 4 cancele wywalajac bittery kliki itp... i mowic ze nadal to sa wrozki FALI - Śr maja 14, 2008 12:41 pm " />Nie rozumiem po co dokladac 2 kolory do deku ktory dziala bedac tylko WG. Z twoich kolorowych pomyslow z wishami(gutural response wtf?) na czele zaden nie jest dobry na wrozki. Ten dek ma strasznie ciezko z dziwkami i raczej szukalbym kart ktore poprawiaja jako tako mecz ktorego nie mozna sobie odpuscic ze wzgledu na zbyt duza popularnosc wrozek w metagame. Z tego co testowalem z naapierem to najczesciej MVP z jego strony byla wioska ktora dawala wrozkom z blossomem mniej czasu. Nie rozumiem tez kompletnie idei singlowego shusera w mainboardzie. Jaka kontrola pozwoli ci na zresolwowanie commanda? Nawet jezeli tak sie stanie to shuser i tak nie robi zbyt duzo w tym momencie bo jest po frytkach. Detritivora to tez jakies nieporozumienie... Na co? Po co? Dlaczego? 1 akapit mojej wypowiedzi jest poparty testingiem, a 2 i 3 to suche tezy wysuniente przeze mnie po przejrzeniu deklisty. Pozdrawiam. PASEK - Śr maja 14, 2008 5:09 pm " /> "> Ten dek ma strasznie ciezko z dziwkami Może trzeba brać więcej koksu? A tak serio to oprocz cloudtresherow i squallinów to nie widze rozwiązania - ale i tak zazwyczaj wszystkiwe te karty wymieniaja się jeden za jeden z flashfreezami i szybko kończą się opcje. Suszarka też chyba słaba bo obecnie wszystkie fea mają dużo terrorów. Moim zdaniem ten deck jest upośledzoną rg rampa i tyle, żadne opcje z białego nie są lepsze od R- np. goyfy są dużo lepsze z blastami niz wrathami, a skredy są lepsze od condemnów a finksy czy commandy mogą być grane w r\g. Benio - So cze 21, 2008 12:23 pm " />Oto wersja którą ostatnio testuje. Daje ten spis żeby odswieżyć wątek. GWur Mana Ramp Mana Base 4x Treetop Village 4x Wooded Bastion 3x Horizon Canopy 2x Reflecting Pool 1x Arctic Flats 1x Highland Weald 1x Boreal Shelf 1x Mouth of Ronom 4x Snow-Covered Forest 3x Snow-Covered Plains Kreatury które muszą być 4x Wall of Roots 4x Cloudthresher 3x Kitchen Finks Drużyna Komanda 1x Oversoul of Dusk 1x Chameleon of Colossus 1x Twilight Shepherd 1x Aeon Chronicler 1x Arbiter of Knollridge 1x Deadwood Treefolk Akceleracja/Tutor/Remowal/Draw 4x Into the North 4x Harmonize 3x Oblivion Ring 3x Primal Command 3x Wrath of God 3x Glittering Wish Wishboard 1x Godhead of Awe 1x Harmonic Silver 1x Dawnglow Infusion 1x Mystic Enforcer 1x Firespout 1x Kitchen Finks 1x Vexing Shusher 1x Oversoul of Dusk 1x Terefi's Moat Sideboard 3x Squall Line 3x Mwonvuli Acid-Moss Chwilowo brak tu dobrego testingu ale z tego co zobaczyłem to: z aggro jest b.dobrze, z fruszkami jest kiepsko (30%) z larkiem około 50% a z Magusem of Moon jest nieciekawie. tarat - So cze 21, 2008 7:09 pm " />Ja osobiście gram WG rampą i muszę powiedzieć, że wróżki wcale nie mają takiej łatwej przeprawy. 3-4 mainowe Cloudtrsahery, wraciaki 3 oversoule(które nie rzadko wchodzą w 3 turze). Po side mamy dodatkowe Squall liny, gluttural response i Wispmare. IMHO na side nie wkładałbym Wheeli bo ssą. Najlepszym rozwiązaniem są świetne Faerie Macabre, które praktycznie robią nam grę zarówno z Reveillarkiem, jak i Quick and toastem. Benio - So cze 21, 2008 10:02 pm " />Tarat grasz na 1turowej akceleracji? Przecież w większości sytuacji zaczyna się taplandem ... tarat - So cze 21, 2008 10:12 pm " />Tura 1 land + search of tomorrows na suspenda Nie wiem o jakim 1 turowym taplandzie mówisz, skoro grasz tylko na 4 wioski. EDIT: Nie wziąłem pod uwagę spisu na snow landach. Arctic Flatsy są wolne, Into the north jest dużo gorszą opcją niż SoT. Wydaje mi się, że szybkie wystawienie oversoula jest zbyt kluczowe w niektórych MU, żeby móc sobie pozwolić na grę snow landami dającymi bezkolor(Mouth of ronom, Scrying sheets). Oczywiście każdy gra jak uważa. Ja preferuję rampę WG bez takich "smaczków". EDIT2: Moja decklista: 1 Akroma, Angel of Wrath 2 Chameleon Colossus 3 Cloudthresher 1 Crovax, Ascendant Hero 4 Kitchen Finks 2 Oversoul of Dusk 4 Wall of Roots 1 Austere Command 4 Harmonize 3 Primal Command 4 Search for Tomorrow 3 Wrath of God 3 Oblivion Ring 2 GarrukWildspeaker 2 Brushland 7 Forest 2 Horizon Canopy 4 Plains 4 Treetop Village 4 Wooded Bastion SB: 1 Cloudthresher 3 Faerie Macabre 4 Guttural Response 3 Krosan Grip/ew. Wispmare 3 Squall Line 1 Oblivion Ring Deck ugrał 13 punktów na NQ w Gdańsku. Gooz - N cze 22, 2008 8:08 pm " /> ">Deck ugrał 13 punktów na NQ w Gdańsku. Genialna argumentacja, podobnie kiedyś mogłem argumentować żeby grać RG w ext bo ja takim deckiem z t2 zrobiłem top4 na excie. ' które praktycznie robią nam grę zarówno (...) Quick and toastem. Usuwasz mu macabrą karty pod 3 manekiny i nic więcej? Dziwna opcja. tarat - N cze 22, 2008 9:35 pm " />To nie była żadna argumentacja - jakbyś zauważył to zdanie stoi samodzielnie na końcu posta, nie jest poparciem żadnej tezy. Nie wiem, czemu budzi w Tobie zdziwienie Faerie Macabre - tak, usunięcie przeciwnikowi targetowanej manekinem karty jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Może trochę przesadziłem mówiąc "robi grę", ale nie skłamię mówiąc, że w bardzo dużym stopniu pomaga. Makabra jest również świetna grając przeciwko larkowi. IMHO są dużo lepszą opcją niż wheele. Nie można ich skontrować. NAAPIER - N cze 22, 2008 10:05 pm " />jak dla mnie wypowiedz Paska na temat tego decku "w rampa ma wszystko co R rampa tylko duyzo słabsze" mowi wszystkoi po tescie tego decku kiedys tam tez tak mysle jak juz to rg rampa tarat - N cze 22, 2008 11:02 pm " />Wersja WG rampy z condemnami i goyfami jest gorsza od RG rampy - tak jak to pasek powiedział. Dlatego tą wersją się nie gra. Goyfy w rampie WG są strasznie słabe i tyle. Mamy sporo lepszych opcji. Wraciaki są lepsze od blastów(sprzątają wszystko), condemnów nie ma co porównywać do skredów - condemny po prostu ssą i zdecydowana większość graczy WG rampą nie posiada ich w swoich spisach. "W" daje nam dużo lepszy removal - Oblivion ringi. Tak samo jak RG rampa, niszczymy napory. Do tego świetny oversoul daje nam ogromną przewagę nie tylko nad RG rampą, ale też nad innymi deckami- Merfolki nie mają go czym zdjąć ze stołu, to samo wróżki(nie sądzę, żeby ktoś sajdował damnacje na rampę...). Grając z mono R, oversoul konczy marzenia przeciwnika o wygranej. Po prostu świetna karta, której wersja z czerwonym nam nie daje. Nie mówię, że mamy takie łatwe przeprawy z wyżej wymienionymi deckami. Po prostu trochę śmieszne jest stwierdzenie, że WG rampa jest gorszą wersją RG. Może tak było przed wyjściem shadowmoor'a, teraz z taką opinią nie mogę się zgodzić. ostry1337 - N cze 22, 2008 11:33 pm " />Nie wiem w czym lepsze są ringi od Skredów, może tylko w kwestii blossoma. Oversoul wcale nie jest taki dobry. Prawdą jest że wróżki, merfolki, monor nie ma go jak zabić... Ale co z tego? Wróżki latają, zrobią islanda a monor spali z ręki. Kolosus jest duuuużo lepszym finiszerem. Mając dużo many finiszuje szybko a oversoulowi zajmuje to 4 tury. A firesprout jest zdecydowanie lepszym mas removalem od wratha. Dlaczego? Bo kosztuje 1 mniej i robi niewiele mniej i zabija Magusa bez problemu + Gaddock go nie karci. Reasumując nie widzę żadnego argumentu za graniem GW zamiast Gr tarat - N cze 22, 2008 11:52 pm " />Napisałem, że ringi są lepsze od condemnów, a nie od skredów. Co do wróżek - mamy treshery, squall liny, wraciaki guttural response... nie tylko jednego biednego oversoula. W spisie, który podałem są kolosy - to karta równie niezbędna jak oversoule. Nie zmienia to faktu, że kafar 5/5 z protekcjami na RBU daje nam przewagę nad wieloma deckami. Finiszując oversoulem nie będą nam przeszkadzały niebieskie, czerwone i czarne chump blokery. Mamy pewny wjazd za 5 i tyle. Ogólnie masz ciekawą koncepcję - te tapną, te latają. W meczach z RG rampą i innymi deckami wróżki nie latają, a merfolki nie wjeżdżają z islandwalka? Co do mono R, który spali z ręki chyba nie potrzeba komentarza. Mainowe finksy+ commandy załatwiają sprawę. Wystawiamy oversoula, na którego przeciwnik nie ma żadnej odpowiedzi i po prostu wygrywamy. Grając WG rampą nie zdarzyło mi się jeszcze przegrac z mono R. Może miałem szczęście? A może przeciwnicy byli zbyt słabi? Nie mam pojęcia. FALI - Pn cze 23, 2008 10:54 am " />Oversoula nie ma sensu porwnywac z colossusem, bo to kameleon jest najlepszym avatarem w formacie. Jezeli ty Taracie masz zawsze oversoula w 3 turze to tylko pogratulowac, chcialbym, zeby mnie tak siege-gangi nachodzily. Ten dek jest slabszy od RG rampy po prostu. Jezeli uwazasz, ze wog jest lepszym mass removalem w formacie od solfuorus blasta to przypatrz sie jeszcze raz temu drugiemu i odnajdz slowko klucz - instant. Goyfami w RG gra sie na sideboardzie, bo kolossus jest znacznie lepszy. Jezeli mam ci argumentowac dlaczego kolos jest lepszy od tego czy tamtego stwora to oczywiscie to zrobie, ale mysle, ze pewne rzeczy odrazu rzucaja sie w oczy. Gooz - Pn cze 23, 2008 11:21 am " />OVersoul ma to do siebie że nie za bardzo się go bałem zazwyczaj (grałem Q&T), Collos ma to do Siebie że nie da się go zabić tak łatwo, co prawda da się go blokować, ale Oversoul umiera od 2 finksów a Ty nic nie możesz na to poradzić i przez to często nie atakujesz poza tym... on umiera od wszechobecnego Cloudthrashera... NAAPIER - Pn cze 23, 2008 11:22 am " />masz treshera squal lina wraty ktore z wrozkami wymieniaja sie 1 za 1 z commandem snagiem lub mała wredna suczka z kontra na plecach odnosnie tłumaczenia to Fali jesli ktos tego nie widzi to tak slabo mu wytlumaczysz czemu Mainowe finksy+ commandy załatwiają sprawę osobiscie to mnie nie boli nie raz mozna spalic goscia ktory dobrał +9 zytka jedyne co boli to sciana i taka jest prawda a po sb to chyba fajne masz te commandy z finksami jak dostaniesz tormenta albo o zgrozo ktos dokupi 2 pozostaje oczywuiscie fakt ze mozesz miec ringa ale to juz jest gadanie typowo na mile popoludnia przy ciastku z babcia tarat - Pn cze 23, 2008 12:54 pm " />Napier, a austere commanda mainowego i sajdowych wispmare/gripów nie widzisz? Chetnie z Tobą zagram tą rampą przeciwko mono R. Zobaczymy jaki wtedy będziesz mądry. Co do wróżek i wymian 1 za 1 - rzuce w instancie treshera, gosc sie stapuje, rzuce w mojej squall line albo drugiego treshera, moze wrotki i co? W teorii rzeczywiście wszystko ładnie pięknie, ale gra nie zawsze się tak układa. Fali, prostota Twojego rozumowania mnie powala. Pokaż mi, gdzie napisałem, że zawsze mam 3turowego oversoula? Gram w swojej wersji na 2 sztuki, więc zachowaj sobie takie głupie komentarze dla siebie. Sulfurous blast w instancie bije tylko za 2. Nie zabijesz nim ani cholosusa, ani oversoula, ani treshera, ani goyfa- wymieniać dalej stworki, których się blastem nie pozbędziesz? Tak uwazam, ze Wraciak jest lepszy i zdania nie zmienię. A swoje puste argumenty "bo blast jest na instancie" zachowaj dla siebie. EDIT: Fali, powiedz mi jeszcze proszę, dlaczego w RG rampie gra sie firespoutami, skoro blasty są takie !@#$%^&? NAAPIER - Pn cze 23, 2008 2:00 pm " />hmm a moze dlatego ze sa za 2R/G a nie za 2 WW?? mam z kim testowac... a blasty sa fajniejsze od wraciakow bo wlasnie o to chodzi zeby nie zabic swoich kolosusow goyfow wallow tresherow a zabic ramgangi magusy i stado ryb oppa taka jest roznica ze wratem zabijasz swoje i cudze chyba ze czekasz z wraciakiem na odpowieddnia chwile kiedy nie bedziesz miec stworow ale wtedy to pro point dla ciebie FALI - Pn cze 23, 2008 6:38 pm " />Tarat uspokoj sie bo twoj napastliwy ton nie jest mile widziany w stosunku do kogokolwiek. Moze moje wywnioskowanie o twoich porno drawach z avatarami na 3 bylo bledna nadinterpretacja, ale tak to wygladalo. Napier juz ci wytlumaczyl dlaczego blast jest fajny, nie bede go powtarzal. Gra sie albo blastami main i spoutami sb, albo spoutami main. Obie karty sa bardzo dobre i kazda z nich jest lepszym removalem od woga w obecnym metagame, i w deku jakim jest manarampa. Heh jezeli uwazasz, ze "bo jest instantem" jest pustym argumentem to nie mamy o czym rozmawiac. tarat - Pn cze 23, 2008 6:59 pm " />Dokładnie. Nie mamy o czym rozmawiać. Gooz - Pn cze 23, 2008 10:05 pm " />Ja nie wiem jak można grać teraz wrathem, zabijać sobie wszystko co mamy, nawet jak mamy niewiele to bez sensu. Sproutem możemy zabić tylko lataczy, blasta zaś możemy modelować, 2 albo 3. Jest jeszcze gaddock który karci wratha, ale niestety z tego co widzę nie ma argumentu który mógłby Cię przekonać. Wiesz swoje i już. Zresztą to nie ważne, po prostu nie będę tu wchodził bo to nie ma sensu z tego co widzę. Oversoule są boskie a wrath to najlepsza odpowiedź w formacie na wszystko, miłego dnia. tarat - Pn cze 23, 2008 10:21 pm " />Wydaje mi się, że każdy ma swoje preferencje, prawda? Ja wolę wraciaki, Ty blasty i tyle. Nie ma sensu dyskutować, bo i tak nikt z nas zdania nie zmieni. Zresztą rozkminy, że ja sobie wszystkie swoje stworki zabije wraciakiem są trochę chybione. Grając rockiem używam i damnacji, i deedów, i nigdy nie miałem problemów z zabijaniem własnych stworów. Wraciakiem wyczyszczę kompletnie wszystko - genialne chameleony, słabsze oversoule itp itd. Blast mi tego nie umożliwia - właśnie dlatego uważam, że wraciak jest lepszy. DarK AngeL - Pn cze 23, 2008 11:13 pm " />1.Makabry są !@#$%^&... ponieważ stwarzaja element zaskoczenia. Przeciwnik sietapuje zrzuca manekit a tu bum. To jest karta counter target manekin za discard albo conter revilark ability. 2. jakoś nie widziłem spisu Grim rampy(RG wersja najczesciej w topach ostatnio) blastów... raczej 4 Firesproty. 3. IMO jakis powód jest że rg jest czesciej w topach... 4. Nie wiem nie znam sie ja tu tylko sprzatam. Jeśli ktoś chce podważyć pkt 2 i3 to nei odpisuje bo internet macie... Co do pkt 1 to makabry graja w grim rampie a nie te whele. A w GW to niewei mbo ten deck nei osiga za czesto topów Koniec i bomba kto czytał ten trąba Chmura - Wt cze 24, 2008 12:01 am " /> ">Wydaje mi się, że każdy ma swoje preferencje, prawda? Ja wolę wraciaki, Ty blasty i tyle. Nie ma sensu dyskutować, bo i tak nikt z nas zdania nie zmieni. Zresztą rozkminy, że ja sobie wszystkie swoje stworki zabije wraciakiem są trochę chybione. Grając rockiem używam i damnacji, i deedów, i nigdy nie miałem problemów z zabijaniem własnych stworów. Wraciakiem wyczyszczę kompletnie wszystko - genialne chameleony, słabsze oversoule itp itd. Blast mi tego nie umożliwia - właśnie dlatego uważam, że wraciak jest lepszy. Tu akurat preferencje nie mają wiele do rzeczy. Rozchodzi się o to, co w obecnym, ogólnie pojętym metagame jest optymalnym rozwiązaniem. Przykład Rocka trochę chybiony. Deeda, podobnie jak Blasta i Spouta, można "modelować" (pozostawiając sobie np. Balotha), a prawie wszystkie kreatury w tej talii robią CA na wejściu, bądź zejściu, więc "nie ma problemów z zabijaniem własnych stworów". Tellur - Śr cze 25, 2008 5:03 pm " />mi sie wydaje ze w rocku nawet jak sobie zabijesz wszsytkie stwory i jednego wiecej to cakiem przydatna jest geneza, dlatego nei trzeba sie za bardzo namyslac na rzucaniem damnacji. gw rampa jest zalosne topornym i wolnym deckiem.wrath jest dobry w jednym decku reveilarku a i tam nie zawsze gra. PASEK - Śr cze 25, 2008 6:47 pm " /> ">Co do wróżek i wymian 1 za 1 - rzuce w instancie treshera, gosc sie stapuje, rzuce w mojej squall line albo drugiego treshera, moze wrotki i co? W teorii rzeczywiście wszystko ładnie pięknie, ale gra nie zawsze się tak układa. Szkoda tylko ze ty tapujesz 6 many a on 2. Poza tym wszystkie te karty jak wrath, sline, blast czy sprout tak naprawde nic nie robia jak wrozki maja blossoma to czesto nie sa nawet wymiana 1 za 1. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||