ďťż
[T2] Mono R Goblins



Aexalven - So gru 29, 2007 4:26 pm
" />Napór
4x Mogg Fanatic
4x Emberwilde Augur
4x Mogg War Marshall
3x Siege-Gang Commander
3x Goblin King
2x Ib Halfheart, Goblin Tactician
Do Drawu
3x Browbeat
3x Needle Drop
2x Howling Mine
Spalenia
4x Incinerate
4x Rift Bolt
Inne pomocnicze DMG
3x Boggart Shenanigans
Inne pomocnicze MANA
4x Simian Spirit Guide

19x Mountain
1x Kher Keep
1x Urza's Factory

Osiągnięcia talii:
2 razy drugie miejsce, raz trzecie i dwa razy czwarte na łódzkich FNMach

Sposób zabijania:
Staramy się jak najszybciej wysypać z gobosami na stół. Jeśli nie widzimy takowej szybkiej możliwości bierzemy oppa na spalenie, to jest w 1 turze suspendujemy dwa riftbolty (dzieki Simian Spirit Guideowi) by w drugiej turze wystawic powiedzmy 2 x Mogg Fanatic czy Mogg War Marshall.
Problemy:
Do tej pory mialem problemy z kontrolą, w póżniejszych turach już nic mocarnego wystawić nie mogłem.
Drugi problem to czasami inne gobliny, problemem jest wtedy nasz goblin king. Uważam to za wielce niesprawiedliwe, że wszystkie inne tribale mają w sobie "All <tribal> you control gets <tyle i tyle>" tylko nasz Goblin King ma ALL GOBLINS. Trudno, ktoś z Wizów nie lubi maluchów.

Co sądzicie o tym decku? Co mozna zmienić? Jaki sideboard przygotować?




dragonian - So gru 29, 2007 6:23 pm
" />moze nie rozkminiles tego ze wszystkie 10 edycyjne lordy maja tak napisane jak goblin king a wszystki lorwynowe maja tak jak mad auntie(ktora ma all goblins you control)



Aexalven - N gru 30, 2007 5:53 pm
" />Dobra, nieważn,e proponuję tu podyskutowac o tym decku, zjechac mie, ze za malo i dziecinnie go opisalem czy cos ;]



Gooz - N gru 30, 2007 7:26 pm
" />Popraw może to jak piszesz? Bo tak to po prostu się tego czytać nie da.




Yossarian - Pn gru 31, 2007 2:10 am
" />Needle Drop? Okej, jasne daje nam draw, ale zamiast tego drawu wolałbym mieć pewność, że mogę palnąć oppa w twarz nawet kiedy posprząta mi cały stół. To samo tyczy się walenia po kritach. Zamiast tych dropów wolałbym tutaj Tarfire który ładnie nam dopełni spalenia obok boltów i Incineratów.

Nie przekonuje mnie też Urza's Factory, jest zdecydowanie za wolny do aggro decku... wolałbym już Keldon Megaliths. Co prawda, wchodzi tapnięty, ale takie decki szybko tracą całą rękę, a wtedy jest jak znalazł



Aexalven - Pn gru 31, 2007 9:25 am
" />Urza's Factory jest na kontry.
Była kiedyś sytuacja, że opponent zajechał mnie butelkowymi gnomami, bo nie miałem się czym już bronić, a każda próba wystawienia stwora była kontrowana...
A Needle Drop jest na dobicie po strzale z riftbolta czy z fanatyka, czy po turze ataku a czasami trzeba dobić jakiegoś teferiego czy coś co ma 4 w plecach i nie ma co marnować incineratów. A tarfire nie sądzę, by się przydał.



Bastrzu - Pn gru 31, 2007 9:56 am
" />Singlowa faktoria to raczej nam za duzo nie pomoże.



Terk - Pn gru 31, 2007 3:13 pm
" />Jak składałem swojego burna to z racji braku kasy brałem co było i takim oto sposobem znalazły się tam Needle Drop'y. Deck jest w T2 i jeszcze ich z niego nie wywaliłem, bo są naprawdę dobre, ten draw wiele daje. Oprócz factory jest jeszcze Kher Keep, który podobnie działa. Ja bym się zastanawiał jednak nad dodaniem jednego browbeata i needle dropa zamiast minów, uważam, że więcej dają oponentom niż nam, bo to oni jako pierwsi ciągną, niszczą, bouncują je jak im już nie są potrzebne.



Aexalven - Pn gru 31, 2007 4:26 pm
" />Powiem ci tak, howling mine;sy przydaj.a się, jeśli nie mamy do czynienia z elfami czy innymi goblinami, na kontry się nadaje doskonale czy innego rodzaju wolniej rozkręcające się decki
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom