ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[T2] UW Merfolk
M0rw47h - Śr kwi 02, 2008 10:32 am " />Championnats RĂŠgionaux 2008 - Ile-de-France Source: MTGFrance.com Date: 02. Mar 2008 Participants: 275 Place: 1st Merfolk by Damien Mace 3 Ink Dissolver 4 Lord of Atlantis 4 Merrow Reejerey 4 Silvergill Adept 3 Sygg, River Guide 2 Voidmage Prodigy 4 Cryptic Command 4 Psionic Blast 4 Rune Snag 3 Ancestral Vision 3 Aquitect's Will 4 Adarkar Wastes 3 Faerie Conclave 9 Island 2 Mutavault 4 Wanderwine Hub Sideboard: 2 Reveillark 4 Riptide Pilferer 3 Stonybrook Banneret 2 Condemn 1 Flashfreeze 1 Sunlance 2 Teferi's Moat Zapraszam do dyskusji. sija - Pt kwi 25, 2008 1:00 pm " />czy mógłby ktoś opisać działanie tego decku? Chodzi mi mianowicie o główną zasadę bo patrząc na te karty nic nie mogę wymyślić. M0rw47h - Pt kwi 25, 2008 4:28 pm " /> ">czy mógłby ktoś opisać działanie tego decku? Chodzi mi mianowicie o główną zasadę bo patrząc na te karty nic nie mogę wymyślić. ''Nowsze'' wersje grajace mainboardowymi Stonybrook Banneretami nastawiaja sie na wysyp calej reki przy ich pomocy i Merrow Reejereyow oraz ochrone przy pomocy kontr. Taktyka ta pozwala uzyskac dosc duza przewage w stole w okolicy 3-4 tury, oraz jaka taka 'niewrazliwsc' na Damnacje/WoGa/Moata, gdyz zostaje mana na ta kontre. Ponizej masz przykladowa deckliste nastawiona na 'affinity', czyli najszybszy mozliwy wysyp. Merfolk by Derek Glenn City Champs 2008 - Louisville Source: MTG.com Place: 4th 4 Lord of Atlantis 4 Merrow Reejerey 4 Silvergill Adept 2 Sower of Temptation 4 Stonybrook Banneret 1 Sygg, River Guide 4 Cryptic Command 1 Remove Soul 4 Sage's Dousing 3 Unsummon 4 Ancestral Vision 2 Ponder 4 Adarkar Wastes 2 Faerie Conclave 10 Island 3 Mutavault 4 Wanderwine Hub Sideboard: 4 Burrenton Forge-Tender 2 Merfolk Assassin 3 Wispmare 4 Flashfreeze 2 Remove Soul trzmiel - So kwi 26, 2008 6:17 pm " />Moim zdaniem po wejściu Shadowmoora Merfolki mogą dużo zyskać, grająć jak M0rw47h powiedział na "affkę", dlatego warto poczekać, aż nowy dodatek zadomowi się. Może zmiana z UW na UB?? M0rw47h - So kwi 26, 2008 6:36 pm " />Merfolki zdaja sie zyskiwac jedynie dwie karty (Cursecatcher oraz Sygg, River Cutthroat). Zarowno pierwsza jak i druga maja charakter typowo aggro-controlny troche odchodzacy od typowego wysypu. Zwrociwszy uwage na ich koszty mozna bardzo latwo dojsc do wniosku ze kolor czarny jest tutaj zbedny (Snygg jest hybryda i spokojnie mozna go zagrac za UU), oczywiscie czarny daje nam dostep do removalu oraz discardu, ale te raczej nie sa bardzo potrzebne. trzmiel - So kwi 26, 2008 7:17 pm " /> ">oczywiscie czarny daje nam dostep do removalu oraz discardu, ale te raczej nie sa bardzo potrzebne. Ale po wysypie trzeba utrzymać masze stworki i przewagę na stole, dlatego komplet Thoughtseize może być bardzo przdatny i usunąć potencjalne zagrożenie. Nie mamy przecież tak dużo wolnej many podczas wysypu, aby (w przeciwieństwie do UB Fearie, gdzie prawię wszystko możemy rzucić pod koniec tury oppa, jako instant) zagrać commanda. Pytanie co daje nam więcej biały czy czarny? Moim zdaniem ten drugi. Tellur - N kwi 27, 2008 8:06 pm " />ja osobiscie nie wiem po do tego decku zarowno catcher czy sygg. Draw jest w postaci wizji a catcher nic nie robi. Natomiast sam przetestuje wersje z 4 mirrorweave oraz mainowymi tideshaper mysticami. Weave przy 1 atalntisie na stole i ok 3 stworach po stronie przeciwnika ladnie konczy gry. argor - Wt kwi 29, 2008 2:27 pm " />Wydaje mi się że po shadowmoorze deck nie będzie miał łatwo, R/g gobliny i g/w elfy powinny wyprzeć deck(i radzić sobie z wróżkami za sprawą zielonego). Jako aggro jest za wolna, jako kontrola nie będzie już merfolkami (i przy okazji są 2 karty r/g jako hate). papugoz - Wt kwi 29, 2008 3:40 pm " />Zawsze zostaje opcja mono U folki i tylko W do SB pod burna. wysypujesz sie jak affi i do bazy. Tellur - Wt maja 06, 2008 10:09 am " />MU Merfolk 1st - Britsolid Main Deck 18 Island 4Mutavault 4Lord of Atlantis 4Merrow Reejerey 4Stonybrook Banneret 4Cursecatcher 4Silvergill Adept 4Ponder 4Sage's Dousing 2Unsummon 3Cryptic Command 2Mirrorweave 3Aquitect's Will SB: 3Merfolk Assassin 4Riptide Pilferer 4Flashfreeze 4Remove Soul a wiec wersja uw wyewoluowala w wersje w mono u. Moje przewidywania co do uzycia mirrorweave potwierdzily sie - karta dobrze zagrana wygrywa gry. Nie wiem natomiast co sadzic o cursecatcherze - mnie osobisice sie on nie podoba i wolalbym tak czy siak tideshaper mystica. Zrezygnowano rowniez z wizji, nie wiem czy to dobry pomysl, ale deck ma bardzo duzo kart z cantripem, wiec moze ilosc drawu jest wystarczajaca. Zapraszam do dyskusji siepacz - Wt maja 06, 2008 1:31 pm " />Zamiast wizji są Pondery, kwestia gustu. Ja osobiście też wolę Pondery, bo działają natychmiast a nie za 4 tury. Efekt może i owszem, jest nieco mniej spektakularny, ale imho do tego decku pasuje po prostu lepiej. Crovax - Wt maja 06, 2008 3:21 pm " />Zgodze sie z przedmowca, pondery sa lepsze do tego decku, bo czasami nie ma czasu, zeby czekac te 4 tury na zawieszeniu wizji. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||