ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Tempest-Kamigawa Extended] WB Control
Amidaris - So lis 27, 2004 3:04 pm " />Na Brainburscie pojawiły się dwie nowe wersje tego nadal rogue decku 1) Wersja Christopher'a Johnsona Black White Control : 10Plains 6Swamp 4Caves of Koilos 2City of Brass 1Dust Bowl 1Kor Haven 4Cabal Therapy 1Diabolic Edict 1Chainer's Edict 1Echoing Decay 1Smother 4Vindicate 2Pulse of the Fields 1Cranial Extraction 3Wrath of God 1Oblivion Stone 1Haunting Echoes 3Night's Whisper 3Tainted Pact 2Vampiric Tutor 4Samurai of the Pale Curtain 3Pristine Angel 1Exalted Angel Sideboard: 1Boseiju, Who Shelters All 3Coffin Purge 2Cranial Extraction 3Seal of Cleansing 3Powder Keg 3Sphere of Law 2) B/W Control 'Pimped' by Mason Peatross 10Plains 8Swamp 4Caves of Koilos 2City of Brass 1Dust Bowl 1Kor Haven 4Duress 4Cabal Therapy 4Gerrard's Verdict 4Diabolic Edict 4Vindicate 2Pulse of the Fields 3Wrath of God 3Haunting Echoes 3Vampiric Tutor 3Nezumi Shortfang 2Exalted Angel Sideboard: 4Coffin Purge 2Echoing Decay 1Disenchant 2Decree of Justice 3Seal of Cleansing 3Sphere of Law --------------------------------------------------------------- Natomiast tutaj moja autorska wersja 10Swamp 10Plains 4Caves of Koilos 1Boseiju, Who Shelters All - może jednak grać tylko sidowe ? 4Wayfarer's Bauble - nie wiem czy aż tak potrzebne i to w ilości 4, no ale troche przyśpieszają deck i odsycają landy. Podobną role jednak może odgrywać Chromatic Sphere albo Extraplanar Lens ... 1Scroll Rack - mam mieszane uczucia, zajmuje tylko 1 slot, czasami wygrywa gre, a czasami praktycznie nic nie robi; może zamiast tego Sensei's Divining Top ? 4Phyrexian Arena - tu zdania są podzielone miedzy właśnie arenę a Night's Whisper, ja tradycyjnie pozostane przy arenie, która daje ciągły dociąg, a strate życia spokojnie można zniwelować 4Duress 4Gerrard's Verdict - o Distressie nawet nie myślałem, z powodu BB, Cabal Therapy raczej też nie - nie ma na co ją flashbackować; chodzi głównie o ilość discardu, przy tych 8 sztukach w lategamie stanowią praktycznie martwą karte na ręce ... 4Vindicate 4Wrath of God - z removalem też jest mały problem, mimo kompletu wrotek 8 removalu to jednak za mało, szczególnie na bardzo szybkie decki jak np. Gobliny. Brakuje bardzo np. Chainer's Edict, który dodatkowo zagrywamy 2 razy, jednak nie wiem zbytnio za co. 2Vampiric Tutor - zdecydowanie lepsze by były 3, albo dodatkowo Diabolic Tutor - znowu brak miejsca 2Pulse of the Fields - 3 by nie zawadziły, naporów ostatnio jest sporo 1Haunting Echoes - zastanawiałem się czy nie lepsza byłaby Cranial Extraction, jednak echo raczej bardziej potężne No i tym sposobem zostaje nam 6 slotów, gdyż proponouje grać na 61 kart. W to miejsce muszą znaleźć się jacyś finisherzy - no i tu jest podstawowy problem, gdyż za dużo dobrych kart można brać pod uwagę. Ja wybralem taki zestaw: 2Eternal Dragon 2Death Grasp 2Decree of Justice Jednak takie oto karty nie dają mi spokoju: Nether Spirit - niezdych - bardzo pomocny bloker przy naporach, lub uciazliwy ataker dla kontrolek, dobry cel na flash terapi jesli ktoś by sie zdecydował na nią grać Undead Gladiator - kolejny niezdych ale jeszcze z cyclingiem, bardzo ładnie przekopuje biblioteke w poszukiwaniu potrzebnych kart Masticore - genialna na kazdy napor Exalted Angel - mocny latacz, ktory może wejść w 4 turze i to z tak waznym dla nas lifegainem Desolation Angel - glowny finisher w wersji WB, ktora byla grana w bloku. Mirari - wszystko zagrywamy 2 razy Panoptic Mirror - co turowa vinda albo wraciak sa conajmniej przyjemne , można by sie pokusić o wrzuceniu pod tą karte np. Soul Feast jednak jak dla mnie to za duże kombinatorstwo, ktore woli np. MasterBLB ,ja preferuje jakies nieskomplikowane, łatwe i skuteczne rozwiązania :] Mindslaver - do niego przydalbym sie Bringer of the White Dawn, ale koszt 9 mana odstrasza ... gdyby dalo sie to jakos zniwelować Bringer of the Black Dawn też do rozpatrzenia Z innych rzeczy można pomyślec nad: Orim's Chant - niweluje atak przy naporach, opóźnia kombodecki, umożliwia przepchnięcie finishera przy kontrolkach - przyjemnie by było to mieć na Isochrone Scepter, ale znowu mini-kombo kosztujace przynajmniej 2 sloty ... Well of Lost Dreams - dużoo drawu :] No i kilka kart umożliwiających powtorne zagrywanie spelli: Ill-Gotten Gains - obusieczna karta, ale czasem potrafi wygrać gre Yawgmoth's Agenda - niestety jeden spell na ture Forbidden Crypt - jesli już bym miał grać to na tej karcie, zawsze można sobie ją zniszczyć vindicatem Oprócz tego dzięki vampiricom i może Enlightened Tutor, można by dać kilka pojedenczych pre-saidowych kart, jak: Story Circle, Engineered Plague, Damping Matrix itd. Takie rozwiązaniem proponowałbym po sideboardzie: 1Englightened Tutor 4Orim's Chant 3Cranial Extraction 1Sacred Ground 1Story Circle 1Engineered Plague 1Defense Grid 1Damping Matrix 1Desolation Angel 1Boseiju, Who Shelters All Na sajdzie myslałem także o Humility oraz Auramancerze To tyle tego mojego luźnego wywodu Czekam na komentarze i propozycje. Warmonger - So lis 27, 2004 3:48 pm " />Potrzebne jest coś na afika. Moje propozyjcje: Horobi, death's vial Humility Damping Matrix - on wcale nei karci affinity tak, jak byśmy chcieli. Oponent nadal dysponuje masa szybkich stworów i disciplami. Jeśli zdążył juz zaekwipować plating, to &%%. Jednak na madness i wiele innych dziwnyhc rzeczy matrix okazuje sie potrzebny. Scrabbling Calws - nie lubimy reanimka, smoka i genezy. Roary i biddingi też są niebezpieczne, więc trzeba mieć na nie jakąś odpowiedź. Amidaris - So lis 27, 2004 3:53 pm " />Faktycznie o Affinity zapomnialem, spis dość stary :} Horobi nie bardzo, czym ja bede te krity targetowal ? Humility w zupełności powinno wystarczyć, tym bardziej że affin nie ma jak sie go pozbyc, Serenity troche zbyt obosieczne - zdejmie przynajmniej arene, ale też można o tym pomysleć. Co do clawsow, do to potestowania, z reanimem ani ghulem zbyt duzo nie gralem ... MasterBLB - So lis 27, 2004 4:00 pm " />tak mniej więcej to wyszło z naszych rozważań... a ja mam takie uwagi: -po testach okazało się,że lepsze jednak jest lusterko od mirrari,tym bardziej że jak zasady rozpatrzyłem to wyszła możliwość imprintu kilku kart,i zagrywanie w upkeepie 1 akurat potrzebnej;moc takiego układu przebija nawet berło z chantem(np wroty,vindicate i pulse na lusterku) -Demonic Tutor pewnie że jest fajny,ale to niestety nie ten format... -Humility KONIECZNIE do maina,i najmniej 2;ta karta samoistnie wręcz rozwiązuje problem wrażego naporu,zwłaszcza jeżeli dodach Night of souls' betrayal -Chanty do maina,i na kontrolę,i na napór są znakomite -z czarów mieszających grobem to najlepszym wyborem będzie krypta,bo jest możliwość rozwalenia jej jak już zbędna się stanie,a karty wraca na rękę,przez co doskonale z lusterkiem będzie współdziałać -z batów any-kamień czy anty-deed Karmic Justice na razie tyle wydumałem Ith - So lis 27, 2004 4:29 pm " />Amidaris pomyślałbym nad włożeniem do decku większej ilość Direct Removalu i to w instancie. Daje ci to odpowiedź na krity z haste (gobbo, Firesy, Ghoul, psychol z Corpse Dance). W MBC edycty były potrzebne na wioski itp. tu niby masz vinde, ale wioska to przeciez nie jedyny jej cel . Pomyślałbym także o jakimś lockowym techu, z którego słynie kolor biały . Ten gladiator bardzo by się przydał. Pamietam jak Grom grał MBgC i np. na koniec gry jak go zajeżdzałem albo arena mi w tym pomagała , to miewał na recę 3 terapie/dziurki gdy ja żyłem z drawu. W sumie gladiator też może być win condition . Ja bym nie grał na mainowym boseyiu i wstawił 2 gladiatorow za boseyu i scroll racka, testować nie testowałem więc mogę się mylić. Pozdro. Warmonger - So lis 27, 2004 5:27 pm " />Horobi? Czym będziesz targetował? Equipmentami i modularem }:-P. Naprawdę, gra staje na głowie i przeciwnik musi cię skarcić bez żadncyh sztuczek w stylu blinkmoth+plating. Poza tym, horobi jest dużym lataczem i moze brać hoverguardów na klatę. Galdiator, dragon i spirit nijak nie współdziałają ze sobą. Grałbym na 2 smokach i gladiatorach, albo 3ech spiritach, przy czym zalezy to od reszty buildu. Divinig top jets TUTAJ lespzy od racka - odporny na mass removal, tańszy i szybszy, jak jescze zaczniesz sie bawić smokiem, to juz woogle full wypas krów na zielonej łączce... Wydaje mi się, ze humility nie działa z night of souls... Amidaris - So lis 27, 2004 9:35 pm " />Oczywiscie, ze nie zamierzalem grac jednoczesnie na spiricie, gladiatorze i eternalu :] Gladiator i nether to byly tylko luzne propozycje i gdybym w ogole mial nimi grac to gora 1 i albo to albo to. Diving rzeczywiscie moze byc ciekawy ... Night soul to juz troche za wiele, ale to w stylu Matera po prostu roznimy sie troche wizjami deckow . Siwy - So lis 27, 2004 9:44 pm " />Moja propozycja 10Swamp 10Plains 4Caves of Koilos 1Boseiju, Who Shelters All 1Sensei's Divining Top 4 Phyrexian Arena - Night's Whisper, 4Duress 3Gerrard's Verdict 4Vindicate 4Wrath of God 3smother 2Vampiric Tutor 2Pulse of the Fields 2Cranial extraction - lepiej echo na side IMO ... 3Exalted Angel 3Desolation Angel - lub ten se plainscyclingiem co go można wrócić z grobu w upk MasterBLB - Pn lis 29, 2004 2:18 pm " />a ja taką wersję męczę: 3 Orim's Chant 3 Diabolic Edict 4 Phyrexian Arena 3 Wrath of God 2 Humility 2 Soul Feast 4 Gerrard's Verdict 4 Duress 4 Vindicate 1 Forbidden Crypt 2 Panoptic Mirror 2 Pulse of the Fields 2 Night of Soul's Betrayal 1 Reverse the Sands 4 Caves of Koilos 2 Reflecting Pool 9 Plains 9 Swamp Revan - Wt lis 30, 2004 12:53 pm " />hmm, w skaldzie podanym przez mastera nie widze zadnego finishera. nawet death garsapa tu nie ma (ktory jest imho obowiakowy), nie mowiac juz o kreaturach. jedyna szansa wygranie w jego deku to soul feast pod mirrorem, a trzeba sie liczyc z tym, ze mozemy sie dlugo nameczyc z przeciwnikiem zanim wrescie uda nam sie go tym zabic (nie mowiac juz o nie podejsciu). jako finishera proponuje exalted angela, tylko ze wtedy kloci sie on z night of souls' betrayal, wiec trzeba by bylo wybrac - angel lub night. ponadto, cranial extraction in, co najmniej 2 sztuki (a nawet 3). reverse of the sands jest zbedny, w koncu mamy duzo gainlife'a. no i zastanawilabym sie nad smootherami zamiast diabolic edictow, zwlaszcza ze teraz jest dosc duzo szybkich naporow, na ktore w razie nie podejscia wrotki (ktora swoja droga nalezy dorzucic jeszcze jedna - 3 to za malo) smoother zadziala lepiej niz edykt. no i nie wiem czy jeszcze by sie tu nie przydaly ze 2 vampiric tutory zamiast dwoch aren, bo arena troche boli. odezwe sie jeszcze jak potestuje troche na wizardzie Amidaris - Wt gru 21, 2004 3:41 pm " />Ostatnio znowu zacząłem troche grać tym deckiem, na razie głównie online. Tak sie prezentuje moja najnowsza wersja: 4Caves of Koilos 10Plains 10Swamp 3Sensei's Divining Top 3Wayfarer's Bauble 4Phyrexian Arena 4Duress 3Cranial Extraction 3Pulse of the Fields 3Chainer's Edict 3Vindicate 4Wrath of God 3Eternal Dragon 3Decree of Justice Sideboard w budowie Siwy - Pn gru 27, 2004 7:03 pm " />hmm dawno tutaj nikt nie pisał więc może ja to przełamię Co sądzicie o czymś takim: Landy: 9x swamp 10x plains 4x caves of koilos Creature: 2x exalted angel - 4/4, lata i dodaje życia 2x eternal dragon - 5/5, lata można wrócić z grava, ma plainscycling tak więc nawet w początkowych fazach nie jest bezużyteczny 1x desolation angel - dodatkowy finisher - fajnie działa jak się wcześniej puści wraciaka ale nie tylko Discard: 4x gerrard's verdict - co tu dużo mówić jeżeli mamy deck WB to dosłownie grzechem byłoby nie włożyć tej karty 4x duress - lub ewentualnie cabal therapy - discard jak discard wiadomo ja byłbym jednak za 4 terapiami w mainie oraz 4 dziurami w sidzie ... 2x cranial extraction - karta wręcz wspaniała - zamiast mainowego echa - wyśmienita na combodecki, toga, bardzo dobra na inne matchupy - musi być Removal: 4x wratch of god - wiadomo mass removal - musi być 4x vindicate - chyba najlepszy removal - może zniszczyć wszystko 4x smother Draw: 4x night's whisper - cóż ja osobiście uważam tę kartę za lepszą od phyrexian arena ale to już kwestia gustu Life gain: 2x pulse of the fields - gdy życia będziemy mieli za mało instant + buyback za 0 - czegóż chcieć więcej Other stuff: 4x orims chant Sideboard: ??? cóż tutaj największe problemy nie mam pojęcia co włożyć Amidaris - Pn gru 27, 2004 11:53 pm " />Jak się sprawdza ten Orim ? Sam w sobie wydaje mi się taki dość średni ... jeśli by dać dla niego berło, to czemu nie - można by jeszcze smothera imprintować. No ale tak to daje nam jedną ture więcej przy naporze lub kombie, to aż tak dużo ? Revan - N sty 02, 2005 8:46 pm " />Hmm, ja dosc dlugo juz gram tym eckiem na Wizie, wiec moze podam swoja wersje: 3 Orim's Chant - potrafi czasem przystopowac oppa 4 Chrome Mox - affinity potrafi sie tak wysypac, ze nieraz trzeba rzucac wrotke w 3 turze zeby przezyc... 3 Phyrexian Arena - moze i troche wolniejsza od Night's Whisperow, ale zapewnia nam staly dociag, na dluzsza mete jest zdecydowanie lepsza 4 Wrath of God - karta absolutnie niezbeda w tym decku 3 Cranial Extraction - jak wyzej - przydaje sie na kazdy deck 3 Duress - bez discardu sie nie obejdzie 3 Gerrard's Verdict - idealna karta na napory, rzucona w 1 turze (mox ) moze naprawde napsuc, no i jeszcze gain life 4 Vindicate - removal po prostu na wszystko - od kritow, poprzez artefakty i enchanty, az po landy 2 Pantopic Mirror - podstawa talii - coturowa wrotka lub extrakcja robi swoje No i na tej karcie opieraja sie obydwa win conditions tego decku 2 Soul Feast - zarzucony pod lustro wygrywa gre 1 Forbidden Crypt - Zapobiega przewinieciu sie, no i pozwala uzywac 2 razy tych samych spelli 2 Pulse of the Fields - w erze naporow nie mozna sie bez tego obejsc 2 Vampiric Tutor - kiedy potzrebujemy konkretnej karty... 2 Humility - mainowy hate na affka, poza tym zabija wszelkie napory. Enjoy 2 Night of Souls' Betrayal - zabojcze kombo z Humility. Po wylozeniu obu elemantow na stol przeciwnik moze sie wlasciwie skladac I mana base: 3 Caves of Koilos 2 Reflecting Pool 8 Plains 10 Swamp Sideboard - szczerze mowiac nie zastanawialem sie nad nim :p Gra tym deckiem zazwyczaj trwa baaaaardzo dlugo, ale tez i bardzo denerwuje oppa Ma on dwie drogi na wygrana - Soul Feast pod lustrem, lub Cranial xtraction pod lustrem i... przewijamy przeciwnika Jesli przypadkiem uda mu si zniszczyc lustro, zawsze mozemy je wykorzystac jeszcze raz dzieki krypcie, ktora tez zapobiegnie przewinieciu sie. Zeby grac moja wrersja tej talii trzeba miec naprawde duzo cierpliwosci, ale doprowadzenie swego rywla do szalu jest tego warte, wierzcie mi MasterBLB - Pn sty 03, 2005 8:29 am " />oj Revan...64 karty,i tylko 3 areny i 2 tutory...jak dla mnie to nie za bardzo zadziała @Amidaris-chant na napory jest dobry,rzucasz w 3,a w 4 wrotki poza tym,grając z Ukontrolami,łyka na siebie kontry,a co robi przy grze z tymi dekami po imprincie na lusterku to głowa mała po prostu Siwy - Pn sty 03, 2005 12:21 pm " />Już od tygodnia gram tą talią Obecnie spis wygląda tak: Creature (win condition): 4x Spectral Lynx 3x Exalted Angel 2x Eternal Dragon 1x Desolation Angel Discard: 4x Gerrard's Verdict 4x Cabal Therapy 3x duress Removal: 4x Wrath of God 4x Vindicate 3x Smother Other stuff: 4x Night's Whisper 2x Pulse of the Fields Land: 9x Swamp 4x Caves of Koilos 10x Plains Sideboard - jest on w fazie testów dopiero: 3x eniginered plague - gobosy i inne napory 3x serenity - affi/enchantreska 3x coffin purge/scrabling claws - reanimator 3x diabolic edict - reanimator przede wszystkim 2x disenchant - różnie Jak narazie deck sprawuje się bardzo dobrze Grałem z Togiem, U/W controlem (scepter/chant ), U/G Madnessem, Affinity, R/G goblins, R/B goblin bidding, oraz 2 gry z reanimatorem. Jedynie z reanimatorem jest wtopa - 2 gry przegrałem jednak grałem wtedy troszkę inną wersją - więc teraz może troszkę lepiej jest - zwłaszcza po sidzie ... Z pozostałymi deckami radziłem sobie bez jakiś tam większych problemów - praktycznie jedyne przegrane gry spowodowane były niestety screw co zmusiło mnie do zmienienia nieco mana base na ten obecny - mam nadzieję, że lepszy . Jednak jako, że ilość gier oscyluje w granicach 10-15 z każdym z podanych wyżej matchupów tak więc nie są to jeszcze zbyt wiarygodne dane - ale jak na moje oko to deck sprawia naprawdę solidne wrażenie Revan - Pn sty 03, 2005 8:01 pm " />@MasterBLB - ja sie doliczylem 62 kart w mojej wersji, nie wiem, moze skopalem cos w spisie, i wydaje mi sie niemozliwoscie upchniecia wszystkiego w 60 kartach, i tak jest niezle. 3 areny wystarczaja, i tak raczej nie jest zbyt dobrym pomyslem wystawienia jednoczesnie wiecej niz jednej na stol. Co do tutorow - tez 2 wystarczy. Wiekszosc przedstawionych tu wersji i tak miala mniej dociagu. Radziu - Wt sty 04, 2005 6:51 pm " />Z calym szacunkiem Revan, uwazam za kiepski pomysl wpychanie aren zamiast whisperow (nie raz sie juz zagryzlem arenka), natomiast co do tutorow to to nie lepszy pomysl - na co zapychac sloty? taka moja opinia Amidaris - So sty 15, 2005 2:53 pm " />Wątek wzbogacony o wersje decku Christopher'a Johnsona. Co o niej myślicie ? @Jak widzisz Radziu tutory to bynajmniej nie zapychacze slotów ;], dają bardzo duże możliwości i odpowiedź na prawie każdy metchup. Siwy - Wt lut 08, 2005 11:08 am " />Hmm jeszcze raz sprubuję tutaj przedstawić swoją wersję - może tym razem nie zostanie skasowana ... 4x Caves of Koilos 2x Blinkmoth Well - scepter z chantem/counterspellem niestety karci 9x Swamp 8x Plains 4x Vindicate 4x Wrath of God 2x Smother 4x Gerrard's Verdict 4x Cabal Therapy 4x Night's Whisper 3x Sensei's Divining Top 2x Pulse of The Fields 4x Spectral Lynx 3x Exalted Angel 2x Eternal Dragon 2x wolne sloty Sideboard: 4x Engineered Plague - napory 3x Disenchant - affi, decki ze sceptrem, WoW 3x Duress - kontrole & combo decki 3x coffin purge - reanimator 2x Diabolic Edict - głównie reanimator Opis poszczególnych kart: Vindicate - podstawa decku. Jeden z najlepszych removalów w całym MTG a IMO zaraz po deedzie najlepszy. Niszczy co tylko chcesz - zabija krity, niszczy enchantmenty i artefakty, niszczy lądy. Bardzo wszechstronna karta - dzięki niej możesz nawet pobawić się w ponzę i zniszczyć przeciwnikowi lądy przyczyniając się dokolor screw bądź też mana screw. Musisz się bardzo dobrze zastanowić kiedy go użyć. Wrath of God - świetny mass removal. Niszczy wszystkie krity niezależnie od ich koloru, kosztu czy też siły. I to wszystko tylko za 4 many Smother - kolejny removal - tym razem tańszy od poprzedników i na dodatek w instancie. Gerrard's Verdict - świetny discard. Pomimo tego, że to przeciwnik decyduje co wywala to nie ucieszy się zbytnio gdy zobaczy tę kartę wycelowaną w siebie (no chyba, że gra madnessem - chociaż tutaj również często się przydaje). W przypadku flooda z naszej strony możesz go wycelować w siebie i dostać nawet do 6 pnkt życia co niejednokrotnie może przesądzić o wyniku spotkania Cabal Therapy - kolejny discard. Nawet jak nie trafisz za pierwszym razem to możesz poprawić flashbackiem W grach z kontrolą najczęściej służy do przepchnięcia jakiegoś brakera Night's Whisper - natychmiastowy draw 2 kart i to tylko za 2 many - co zwłaszcza w początkowych etapach gry jest niezmiernie istotne a zwłaszcza dla kontrolek początkowe fazy gry decydują niejednokrotnie o wyniku. Sensei's Divining Top - karta najbardziej przydatna na late game. Pulse of The Fields - świetny gain life. Mając ją na ręku w grze z naporami dajemy sobie pare tur dodatkowego czasu. Spectral Lynx - tani, w miarę silny, z regeneracją oraz protekcją przed zielonym - dodatkowo służy jako paliwo pod flashback dla terapii. B. Dobry blocker a i w ostateczności ataker Exalted Angel - finisher - możemy go już mieć nawet w 4 turze. Dodatkowo uzupełnia nasze braki w życiu Eternal Dragon - kolejny finisher - we wczesnych etapach gry możemy użyć plainscyclingu, ratując się przed mana bądź też kolor screw, po czym w late game możemy gro wrócić z grobu i wystawić Poza tym zostają 2 wolne miejsca w decku (gdyż preferuję grę na 61 kartach). Zastanawiam się tutaj nad [mtg]Vampiric tutor[mtg]em, bądź też Cranial Extraction Matchupy - cóż za mało grałem aby być ich pewien - mogę jedynie stwierdzić ogólnikowo. Z naporami nie ma jakiś większych problemów - najgorzej jest jak na stole mamy sceptra z conterspellem bądź też chantem - dlatego też są 2 mainowe welle. Z reanimatorem grałem 2 gry które przegrałem jednak była to wczesna wersja - chociaż i teraz zapewne nie jest za różowo - dlatego jest lekki hate na sidzie. Co o tym myślicie ??? Gość - N lut 13, 2005 8:57 pm " />Najbardziej przypadła mi do gustu wersja Amidarisa zamienił bym tylko 3 Pulse of the fields na 2, wywalił 3 decree of justice i w to miejsce wstawił 4 exalted angel- bardzo ładnie dają życia i powstrzymują napory. A zamiast 2 Eternal Dragon 2 vampriric tutory- . 1 chainers edict na vindicate , 1 na kor haven i 1 na haunting echoes. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||