ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
The Maw powraca
Warmonger - Pt maja 19, 2006 11:46 am " />Jak zapewne wielu z was wie, od dawna powstaje set k20 o nazwie The Maw. Niestety, ostatnio prace stanęły w miejscu, na co złożyły się m.in matury oraz ogólne rozleniwienie społeczności podczas rozmaitych majówek, a także spadek zainteresowania ze strony moderatorów oraz odejście osób kierujących projektem. Tym niemniej udało się nam, tzn. mnie oraz Bzykowi, związać koniec z końcem. Mamy już większość sensownego i spójnego spoilera, teraz czas na graficzne wersje kart oraz finałowe szlify. Na początek pragnę zaprezentować dwa artefakty wykonane przez Bzyka: ![]() ![]() To na 90% finalne wersje tych kart, zatem coraz bliżej do wydania całego seta. W założeniu The Maw miał służyć do prowadzenia rozgrywek wenątrz naszego portalu za pomoca Wizarda - gdyż gotowe karty bardzo łatwo dodać do tego programu. Jest to również dzieło, którego autorem moze stać się każdy z Was! Aby to podkreślić, na dole karty pojawi się podpis osoby, która ją wymyśliła. Zachęcam zatem do współpracy. Dobrych pomysłów i chętnych rąk nigdy nie za wiele. Dla zainteresowanych kilka informacji ogólnych: http://k20.no-ip.info/board/viewtopic.p ... 00&start=0 Oraz krótki opis mechaniki setu: http://k20.no-ip.info/board/viewtopic.p ... 43&start=0 Tu znajdziecie storyline, z którego należy czerpać flavy oraz nazwy kart. http://k20.no-ip.info/board/viewtopic.php?t=10078 Tu pewne wytyczne co do rodzajów i kolorów kart, które powinny się znaleźć w secie. http://k20.no-ip.info/board/viewtopic.php?t=13007 A tu uaktualniany na bierząco spoiler, w którym znajdziecie wszystkie informacje o kartach. http://k20.no-ip.info/board/viewtopic.php?t=13000 Pieczę nad nim sprawuję ja, dbając o to, aby całość miała ręce i nogi. Tym niemniej jestem otwarty na wszelkie propozycje. Ukończone projekty artefaktów już czekają na opracowanie w wersji graficznej. Zatem do dzieła! szefo - Pt maja 19, 2006 3:29 pm " />literowka przy drugiej karcie,powinno byc "a player", miast any. wygladaja ladniutko:) aczkolwiek troszeczke pogrubilbym symbol many w koszcie,bo za chudy sie wydaje,.ogolnie lala. bylek - Pt maja 19, 2006 4:07 pm " />Nie jestem wstanie dokońca rozszyfrować rarity Unnamed Monuments, kolor znaczka sugerowałby, że jest to najprawdopodbnie Rare, ale patrząc na niego można równierz przypuszczać, że jest to jakieś nieudane połączenie Uncommona z Rare (:/), bo jego kolor to z żadnej strony złotego nie chce przypominać. bombay - Pt maja 19, 2006 4:09 pm " />jak dla mnie to Rare siepacz - Pt maja 19, 2006 4:19 pm " />jesli chodzi o monumenty, to konotacja flav/art ssie - zmienic albo jedno, albo drugie. znaczek winien byc rarem, ten jest sraczkowaty a nie zloty nie wspominajac o frakturze. poza tym, to orb jest kapitalny, no i powodzenia wam zycze Xantor - Pt maja 19, 2006 6:25 pm " />Szkoda, że nic nie wiedziałem o The Maw wcześniej. Sam wymyśliłem parę kart(do seta Ravniki), alę myślę, że będą tutaj pasować. Aha, niestety zrobiłem tylko abilitki, więc jak ktoś będzie chciał coś zmienić lub stworzyć te karty to proszę bardzo: Najpierw wurmy: Terrawurm 4GG creature-wurm Trample Terrawurm comes into play tapped. Terrawurm doesn't untap at your untap step. Remove land you control from the game: untap Terrawurm. T: add two mana of any one color to your mana pool, then draw a card. G: add 2 to your mana pool. 5/4 Teknowurm 4BB creature-wurm Trample Teknowurm comes into play tapped. Teknowurm doesn't untap at your untap step. Remove land you control from the game: untap Teknowurm. Remove land you control from the game: Teknowurm gains +3/+3 until end of turn. 7/6 Pyrowurm 4RR creature-wurm Trample Pyrowurm comes into play tapped. Pyrowurm doesn't untap at your untap step. Remove land you control from the game: untap Pyrowurm. Whenewer Pyrowurm attack, It's deal 2 damage to each creature defending player control. 7/4 Hydrowurm 4UU creature-wurm Trample Hydrowurm comes into play tapped. Hydrowurm doesn't untap at your untap step. Remove land you control from the game: untap Hydrowurm. Whenewer Hydrowurm attack, you may retun two target pernaments to their owner hand. 4/6 Biowurm 4WW creature-wurm Trample Biowurm comes into play tapped. Biowurm doesn't untap at your untap step. Remove land you control from the game: untap Biowurm. Remove land you control from the game: retun target creature from your graveyard to play. That creature have haste. Remove it from the game at end of turn. Dalszą część kart zamieszczę 20.05. 2006 PS. oczywiście wszystkie wurmy to rary . Warmonger - Pt maja 19, 2006 6:54 pm " />To jest tylko ogłoszenie, po to podałem pięć linków, żebyś tam się produkował . Metka - Pt maja 19, 2006 7:34 pm " /> ">Cheerful Incantation 2G Enchantment - Aura (U) Enchant Land (Target a land as you play this. This card comes into play attached to that land.) 1G: Tap enchanted land. Add GG to your mana pool. (cubbek) co to ma robić? Filtrować 1G w GG?? ">Might of The Greatwood GG Potrzebna nowa nazwa Sorcery (C) Search your library for a Forest card, reveal it, and put it into play under your control. Then shuffle your library. Target Creature Gets +2/+2 For each land card put into play this turn. (Zygi) Szukanie foresta albo duala, danie go do gry ODTAPOWANEGO i na dodatek dodanie kritowi +4/+4 za 2 mana to nie jest troszkę za dużo jak na commona? Kicpri - Pt maja 19, 2006 8:51 pm " />Metka: to chyba nie temat na takie uwagi. War podal odpowiednia ilosc linkow. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||