X
ďťż
[TS T2] R/G Aggro



Detmold - Cz gru 28, 2006 4:05 pm
" />// Lands
4 [P2] Mountain (3)
10 [ARE] Forest (7)
4 Karplusan Forest
4 Stomping Ground

// Creatures
4 Llanowar Elves
4 Ohran Viper
4 Spectral Force
4 Rumbling Slum
2 Birds of Paradise

// Spells
4 Char
4 Call of the Herd
4 Volcanic Hammer
4 Rift Bolt
4 Search for Tomorrow

Przedstawiam Wam Bardzo przyjemny w prowadzeniu deck R/G aggro z zabawkami z time spiral czyli m.in. spectral force. Dzięki akceleracji szt 10 deck się szybko nakręca wystawia kabanów w 2,3,4 turze i dopala z dość licznych burnów. Prosta i zarazem skuteczna filozofia gry.




mateoosh01 - Cz gru 28, 2006 6:18 pm
" />Jakies wynik? Widziałm to na modo w topie, ale nie zey wygrywało jakies PE. Imo dalej rouge deck, a od niego wole UG scryb and force tudziez monoG.



Aragorn007 - Cz gru 28, 2006 7:08 pm
" />Mam pytanie... czy nie sądzicie, że przydałyby się tu Kird Ape'y? W końcu to aggro, a często w pierwszej turze mamy krita 2/3. Co sądzicie o 2 sztukach Scryb Ranger'ów ?? Nie zawsze opp kontroluje czarny pernament a Ranger może nam pomóc w wielu innych sytuacji gdy nie mamy czym spalić atakującego nas krita.

Co do sideboardu ja proponuje taką wersję:
3 Burning-Tree Shaman
3 Giant Solifuge
3 Leyline of Lifeforce
3 Demonfire
3 krosan grip



HomAR - Cz gru 28, 2006 8:37 pm
" />A ja mam wrazenie, ze to nie jest sprawdzony spis i watek nalezy usunac, ot co.




Aragorn007 - Cz gru 28, 2006 10:30 pm
" />Nie według mnie ten dek ma szansę zostać naprawdę mocnym archeotypem.

4 [P2] Mountain (3)
10 [ARE] Forest (7)
4 Karplusan Forest
4 Stomping Ground

// Creatures
4 Llanowar Elves
4 Ohran Viper
2 Spectral Force
4 Rumbling Slum
2 Birds of Paradise
3 Burning tree shaman
2 scryb ranger
3 giant solfige

// Spells
4 Char
4 Call of the Herd
4 Volcanic Hammer
4 Rift Bolt

Według mnie nie można pokładać nadziei w Spectralu dlatego zmniejszyłem ich ilość do 2. Nie jestem pewien czy shaman jest dobrym rozwiązaniem :/. Nigdy nie gralem tym dekiem ale wydaje mi sie ze poleganie na jednej karcie czasem zawodzi poprawcie mni jesli sie myle



HomAR - Cz gru 28, 2006 10:55 pm
" />Ech, jesli ten deck ma tylko SZANSE, a jeszcze nie zostal, to nie wrzuca sie jego spisu, do dzialu sprawdzone talie, nazwa chyba cos mowi, nie? Ten deck, jesli chodzi o modo, nie jest juz na pewno tier 1. W prostym naporze lepszy jest boros.
Twoja wersja Aragorn jest imo slaba, tacy goscie jak scryb i spectral to nie ten deck,slumy tez srednio syca, to nie ma byc agro control z pseudo kombem, ktorego szanse dobrania sa zerowe, tylko bezmozgi napor, w innych wersjach ten deck jest slabiutki. Jak juz, wyrzucilbym z twojego spisu scryby, forcy, slumy bopy i wrzucl jakichs kutaczy typu kird ape czy driady sophisticate.

teraz tylko czekamy na moda



asmo - Pt gru 29, 2006 11:41 am
" />
">Nie według mnie ten dek ma szansę zostać naprawdę mocnym archeotypem.

ke? polecam lekture

spectral jest swietnym kolesiem jednak bez scryba nie syci juz tak bardzi a zeby tak bylo potrzeba tych kritow po komplecie a tu nie ma miejsca na takie pomysly,musza byc kolesie ktorzy cos robia od pierwszych tur,a oparcie naporu na 2 turowym viperze jest slabym pomyslem...co nie zawsze sie zdarza
pomysl 4 slumow jest rownie nie dorzeczny gdyz nie masz skargow ani palenia dzieki ktoremu utorujesz droge dla kabana(wersja aragorna)
nie probujcie tworzyc czegos co juz istnieje,gloszac wszem i wobec ze o to stworzyliscie nowy deck,jeee

nie wiem gdzie sa adm ale regulamin chyba nadal gdzies tam jest,polecam
jesli nie grales deckiem to czemu wypowiadasz sie nt tego co jest dobre a co zle? (aragorn)



siepacz - So gru 30, 2006 3:12 am
" />Decklista z Worldsów (5-1):
4 x Kird Ape
4 x Scab-Clan Mauler
4 x Giant Solifuge
3 x Magus of the Scroll
3 x Tin Street Hooligan
3 x Llanowar Elves
2 x Burning-Tree Shaman

3 x Call of the Herd
4 x Char
4 x Seal of Fire
3 x Stonewood Invocation

4 x Stomping Ground
4 x Karplusan Forest
2 x Skarrg, the Rage Pits
6 x Mountain
6 x Forest
1 x Pendelhaven

SB: 1 x Call of the Herd
SB: 1 x Magus of the Scroll
SB: 2 x Jaya Ballard, Task Mage
SB: 2 x Stone Rain
SB: 4 x Cryoclasm
SB: 2 x Giant Growth
SB: 3 x Naturalize

To tak żeby był jakiś punkt startowy dyskusji, bo człeka żałość chwyta, jak czyta rzeczy co poniektóre :/



Detmold - Pn sty 15, 2007 11:19 am
" />Po testowaniu decka w MWS mogę wyciągnąć następujące wnioski. Meta w MWS jest troche niekonsystentna po za tym grają tam różni ludzie. To trzeba wziąść jako poprawkę.
U/W Control
R/G aggro wypada słabiej z U/W kontrolą. Wrotki czyszczą nam stół więc trzeba się stopować z wysypem kritów. U/W głównie w late game dysponuje przewagą w dociągu. Po za tym spora liczba kontr, które nas stopują. Strategia to wystawianie góra do dwóch kritów. Świetnie kiedy możemy zagrać 2 turową żmijkę bez możliwości skontrowania i wyrobić card advantage. Kiedy zjedziemy do ilości życia poniżej 10 możemy próbować go dopalić.
Snow life
Przed sajdem też trudny jak się skombi to właściwie uniemożliwia nam wygraną po za tym wrotki. Side krypt w dużym stopniu poprawia matchup uniemożliwiając oppowi skombienie. Do tego cryoclasm-y, które go opóźniają i bolą jednocześnie. Po side powinno być z górki.
Mono B Discard
Jak dla mnie jeden z łatwiejszych matchupów. Racki nie są w stanie nas zakłuć są wolniejsze od napierających kritów. Do tego spectral force, który robi masakrę wchodząc w 4-5 turze i kończąc i tak już właściwie wygrane gry. Trzeba uważać na konfidanta gdy ma dużo życia palić od razu żeby nie robił przewagi w kartach. W późniejszym etapie gry konfidant jest naszym przyjacielem i wraz z kłuciem możemy oppa dopalić i/lub zajechać kritami. Można sajdować tin street hooliganów jeśli ktoś trzyma w side.
Triscuit Tron
Ten matchup podobnie jak U/W control mógłby się wydawać trudny jednak wygrywałem większość gier. Tyle tylko, że opp grał jakąś dziwną wersją i robił dziwne rzeczy(granie repeal w sel of fire) Teferi nie stanowi dla nas poważnego problemu.
R/G Control
Opp posiada niszczenie lądów w niewielkiej ilości, dociąg w late i czasem w middle game ze sheetsów. Z tego co pamiętam z mojej gry to opp poprostu nie nadążał z zagrożeniami generowanymi przez wersję aggro. Palił mi słonie z CAL-a(musiał) stormbindem wyrzucając karty z ręki. Bardzo często dostawał 1 turową małpe lub bop-a i w efekcie 2 turowego cal-a lub żmijkę. Co wymuszało na nim szybkie pozbycie się zagrożeń. I z tym elementem wersja kontrolna często sobie nie radziła.

Reszte meczów grałem albo pojedyncze gry albo za mało je pamiętam żeby opisywać ale około 90% udawało mi się wygrywać. Przedstawię wersję jaką testowałem i która najlepiej się spisywała:

// Lands
4 Stomping Ground
4 Karplusan Forest
8 Forest (1)
6 Mountain (4)

// Creatures
4 Ohran Viper
4 Birds of Paradise
4 Giant Solifuge
4 Kird Ape
4 Dryad Sophisticate
2 Spectral Force

// Spells
4 Call of the Herd
4 Rift Bolt
4 Char
4 Seal of Fire

// Sideboard
SB: 4 Krosan Grip
SB: 4 Cryoclasm
SB: 4 Tormod's Crypt
SB: 3 Pyroclasm



_Lolek_ - So sty 20, 2007 8:32 pm
" />Gra nim od lat i jest bardzo skuteczny

4 Stomping Ground
4 Karplusan Forest
2 Skarrg, the Rage Pits
4 Forest
5 Mountain
1 Pendelhaven

Normalny mana base + skarrg który nieraz wygrywa grę.

4 Llanowar Elves - w drugiej turze daje nam Maulera, inaczej niż Bop
4 Scab-Clan Mauler - krita 3/3 z tramplem
4 Burning-Tree Shaman - syta krita 3/4
4 Giant Solifuge - 4/1 trampki, nietargetowalność i jego strata nas mniej boli niz np. Hierarch dla oppa
4 Kird Ape - 1 turowy 2/3 nie pada od Pyroclasma, również daje 2 turowego Maulera
4 Char - no comment
4 Rift Bolt - 2 turowy mauler
4 Call of the Herd - slonik 3/3
4 Sudden Shock - kończy gre
4 Volcanic Hammer - -3 dla oppa za 2 many

Sprawdzony spis i WYGRYWA



PASEK - So sty 20, 2007 8:57 pm
" />
">Gra nim od lat i jest bardzo skuteczny

Trochę dziwne skoro duale wyszły rok temu a rift bolt pare miesiący temu.
Dzięki za opisanie decku gdyby nie ty nigdy bym się nie domyślił że Burning Tree Shaman jest stworem 3/4 za 3 many a Volcanic Hammer zadaje 3 obrażenia za 2 many.



_Lolek_ - So sty 20, 2007 9:09 pm
" />@up

Słuchaj gra nim od wyjścia Gp... OK ale co do Rift Boltow to wcześniej grał np. Cloakami ale ten build teku... o to chodzi jest najlepszy.



siepacz - N sty 21, 2007 2:23 pm
" />Oj, Lolek, żeś się nie popisał tutaj - uzasadnienia kart całkowicie bez sensu, spis też moocno średni, choćby dlatego, że całkowicie niedostosowany do meta, nie wspominając o całych 20 landach i braku sideboardu. Nie wiem, nie będę ci posta kasował, pozostanie raczej jako ostrzeżenie, jak ten deck NIE powinien wyglądać



_Lolek_ - N sty 21, 2007 3:45 pm
" />Oj siepku...

Landów tu wiecej nie potrzeba, bo ten deck się kręci z 3-4 na stole

Co do SB... mój błąd, że nie podałem ale nie pamiętam w całości xD



siepacz - N sty 21, 2007 6:24 pm
" />
">Landów tu wiecej nie potrzeba, bo ten deck się kręci z 3-4 na stole


Nom. Z drugą częścią zdania się zgodzę, ale z pierwszą niestety nie mogę. Szansa na dociągnięcie w pierwszych 10 kartach optymalnej iczby landów (3-4) wynosi 53% - czyli w statystycznie połowa gier mana podejdzie ci nie tak jak trzeba. Coś tu jest nie tak, prawda?



Chmiela - N sty 21, 2007 7:43 pm
" />
">Szansa na dociągnięcie w pierwszych 10 kartach optymalnej iczby landów (3-4) wynosi 53%

czy policzyles to dobrze ? osobiscie nie liczylem dokladnie prawdopodobienastwa (chyba sobie zaczne liczyc bo to pomaga ) ale 20 landow na 60 kart to jest 1/3 kart jak pociagniesz 10 kart to teoretycznie 1/3 powinny byc landy czyli 3-4 czyli chyba wiecej nie potrzeba to jest takie uproszczone myslenie ale policze to kiedys dokladnie a w tym decku wydaje mi sie ze wiecej niz 20 landow to obraza inna sprawa ze ten deck ma 1 krita za 4 to na 3 landach tez pojedzie przez kilka pierwszych tur a pozniej zawsze cos dojdzie

pozdro

btw zarzuc combinacja jaka stworzyles to obliczenia tych 53%



asmo - N sty 21, 2007 10:39 pm
" />
">@up

Słuchaj gra nim od wyjścia Gp... OK ale co do Rift Boltow to wcześniej grał np. Cloakami ale ten build teku... o to chodzi jest najlepszy.


Słuchaj a ja gram borosem od wyjscia RAV i co? mam tony spisow najrozniejszych i co? i gowno,zaden z nich nie byl najlepszy i mimo za gram nim "od lat" uzywajacego Twojego stwierdzenia to nic nie ugrałem-tak wiem kiepski gracz ze mnie,bo borosy sycą wszedzie gdzie sie pojawią.
A co do argumentacji:jak masz problemy ze zrozumieniem regulaminu to spytaj moze ktos Ci wytłumaczy o co w tym wszystkim chodzi...
Sory ale uzywajac stwierdzenia "jest najlepszy" co miales na mysli?gdzie,na czym,hę?

edit:
tak zeby nie bylo offa:P po wyjsciu PC pojawia sie wiele sytów do x/G deckow a jednym z głownych karcicieli jest nowa kulka,czy bedzie grana do wspolki z pająkami czy raczej je zastapi? i pytanie do osob ktore graja od lat tym deckiem co jeszcze byscie widzieli procz w/w balla w "nowym" RG? Juz teraz mowi sie ze mGa badzie sycic niemiłosiernie,a czy takim sam los spotka teoretycznie lepsze RG?
Jak na moje przedruki jak i nowe pomysly w PC nie zrewolucjonizują deckow x/G badz mono G,jednak czas pokaze ze po raz kolejny sie myle



dragonian - N sty 21, 2007 10:48 pm
" />ja na pewno widzialbym w tym decku Rahde. Stwor za 2 many 2/2 kory jak atakuje pozwala praktycznie za darmo pozbyc sie stwora przeciwnika(jesli tylko mamy jakies instanty) lub daje mane jezeli ta jest potrzebna



Tellur - Pn sty 22, 2007 12:05 am
" />ja tak nie bardzo czaje co chcesz zagrywac ? na instancie masz tylko chara, a tego to lepiej zagrac z koncem tury przeciwnika, chyba ze ten sie wytapowal. Moim zdaniem nie bedzie ona grana, ze wzgledu na to ze potrebna bylaby zmiana builda krit--->palenie. Moze jak wyjdzie 10-tka to inicinirate'y zastapia bolty, ale to dopiero czas pokaze



gerard - Pn sty 22, 2007 12:30 am
" />to miał być raczej fun ale działa dosyć dziko polecam potestować:

4 Stomping Ground
4 Karplusan Forest
1 Pendelhaven
4 Gemstone Mine
4 Stonewood Invocation
1 Kher Keep (ten szit jest pocieszny jak mamy maga a boros napiera ;p)
5 Forest
1 Mountain

4 Llanowar Elves -wiadomo
4 Birds of Paradise - j.w
4 Radha, Heir to Keld - wesoła dziewka, darmowe bruty, palenie, bounce, tańsze inwokacje, co chceta

4 Dead / / Gone
4 Brute Force (bądź co bądź chroni magów przed helixami i innym paleniem)

4 Timbermare - pseudo-finisher, wytapouje obrone
4 Uktabi Drake (wesole z magami)
4 Groundbreaker - kula śmigula

4 Primal Forcemage (taki dziwny pump engine)

sb jeszcze nie skminilem ale na bank naturalizy, crypty i costam jeszcze może nawet sulfur elemental nie wiem czy działają ale trzeba je potestowac z borosiwem

ps. Deq ma praktycznie auto loosa z lifem (chyba zaczne grać tym smiesznym kavu z PC w sidzie XD). Jakoś magiczny wizard czesto mi flooduje przy 21 landach, prawdopodobnie usune jedna sztuke i jedną radhe zeby zrobic miejsce 2 charom. No cóż to mówić deq działa raczej szybko raz jest lepiej raz gorzej, dobre pomysły mile widziane.



smiechan - Pn sty 22, 2007 12:33 am
" />Właśnie testuje Keldon Marauders (1R, Vanishing 2, When Keldon Marauders comes into play or leaves play, it deals 1 damage to target player, 3/3). Jeśli w decku jest dużo palenia, które może mu utorować drogę (lub gramy przeciw kontrolom) robi się całkiem syty (łącznie 5 dmg za 2 mana).

A teoretyzując pogra pewnie Thundermare - 4 mana i wjazd za 5, może Mire boa.



Detmold - Pn sty 22, 2007 12:06 pm
" />Gerard albo ja czegoś nie rozumiem albo masz 8 Timbermare w decku. To po pierwsze po drugie to imho troche zbyt bardzo się skupiłeś na kartach z planar chaos chyba, że testujesz to ok.

">ps. Deq ma praktycznie auto loosa z lifem
Jeśli mówisz o mono W life z minikombo na wskrzeszaniu martyr-a to od czego masz kryptę w side. Właśnie od tego żeby ja wsajdować w komplecie na ten matchup i odpalić najlepiej w odpowiedzi na wskrzeszenie martyra.

">A teoretyzując pogra pewnie Thundermare - 4 mana i wjazd za 5,
kosztuje 6 mana nie 4. Co znacznie obniża jego możliwości grania w R/G aggro.
Co do Groundbreaker to jego problem polega na tym, że może się nam kisić na łapie ze względu na potrójny zielony w koszcie. Póżniej dostanie kontrą lub removalem i tyle. Jest jednak opcją godną testowania w takim decku jak R/G aggro. Imho raczej lepszy na mirrory niż na mecze vs kontrola.



gerard - Pn sty 22, 2007 12:34 pm
" />
">Gerard albo ja czegoś nie rozumiem albo masz 8 Timbermare w decku

fakt pasteowałem deq w nocy XD i się rozpędziłem ;p


">To po pierwsze po drugie to imho troche zbyt bardzo się skupiłeś na kartach z planar chaos chyba, że testujesz to ok.

hmm bo tylko to jest dobre pod maga: kule draki i koninsony, pająk może jest odporny na point removal jednak ciśnie za mniej i jest droższy, zatem raczej kula>pająk


">Jeśli mówisz o mono W life z minikombo na wskrzeszaniu martyr-a to od czego masz kryptę w side. Właśnie od tego żeby ja wsajdować w komplecie na ten matchup i odpalić najlepiej w odpowiedzi na wskrzeszenie martyra.

No tak tylko crypta nie zawsze podchodzi no i pierwsza gra jest raczej spisana na straty ;s a nawet takie jednorazowe odpalenie martyra mocno nas spowalnia ot co. Również bańdziorskie słonie nie bardzo i trzeba bedzie potestowac kavu poniekad rosnie od wielu kart niwelujac takiego martyra, badz zamieniajac sie w kloca 6/6 po słoniu.


">kosztuje 6 mana nie 4. Co znacznie obniża jego możliwości grania w R/G aggro.

Łat ? hm-hm chyba jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się płacić echa konia zazwyczaj spadał albo było już po grze, i kosztuje 4 więc jest w sam raz jak za postać omijającą praktycznie blok


">Co do Groundbreaker to jego problem polega na tym, że może się nam kisić na łapie ze względu na potrójny zielony w koszcie. Póżniej dostanie kontrą lub removalem i tyle. Jest jednak opcją godną testowania w takim decku jak R/G aggro. Imho raczej lepszy na mirrory niż na mecze vs kontrola.

WTF ? nie no po to są elfy bopy duale painy i miny zeby nie zalegał na łapie ten deq żadko ma kolor screw mana base jest bardzo solidny, no tak kontry i removal nas nie cieszą nie da się ukryć ;s no ale cóż ;p jak ktoś gra w super kontrolnym meta niech gra na pająkach i tyle.

PS. na removal mamy inwokacje więc nie zawsze jest tak tragicznie, kula śmigula za 11 bziuuuummmmm :>

edit: trzeba upchnąć do sidu Parallectric Feedback bardzo ulatwiają MU z DSem



smiechan - Pn sty 22, 2007 1:48 pm
" />
">kosztuje 6 mana nie 4. Co znacznie obniża jego możliwości grania w R/G aggro.
Chodziło mi oczywiście o Timbermare



siepacz - Pn sty 22, 2007 3:57 pm
" />Po kolei:
Chmiela: rachunek prawdopodobieństwa jest dużo bardziej skomplikowaną bestią i przy 20 landach niestety szansa wynosi nieco mniej niż 1/3. Wzoru nie ma sensu przedstawiać, bo wymaga znajomości symbolu Newtona albo chociaż silnii, a jak te będziesz miał w szkole to od razu i system policzenia tego stanie się jasny.
Dragonian: Rahda arta ma fajnego, ale problem w tym, że w tej chwili nie gra się w tych deckach paleniami na instancie prócz Charów, co powoduje, że niestety nie jest zbyt użyteczna :/
Gerard: po pierwsze, porządkuj jakoś te spisy, najlepiej tak, jak jest na forum, po drugie, żeby kula śmigała za 11 trza 7 many po trzecie, całość wygląda tylko jak slabo jeszcze wymyślony pomysł. Rozpiska na szybko:
4x Llanowar Elves
4x Boreal Druid
4x Primal Forcemage
4x Groundbreaker
4x Timbermare
4x Uktabi Drake
4x Giant Solifuge

4x Rift Bolt
4x Char
3x Seal of Fire

21 Lands

Nie wiem, ktoś zdesperowany może to potestować



gerard - Pn sty 22, 2007 6:23 pm
" />No widzisz siepku i po to jest radha żeby miotać inwokacje za 2 a nie 4 żeby force i deady zagrywać za darmo, a chary i gony kosztowały skromnego colorlessa i żeby kula smigała za 11 przy 4-5 landach. I tak też mały up -1 mountain -1 radha +2 char



siepacz - Pn sty 22, 2007 9:05 pm
" />Agh! Ja wiem, że poziom tego działu jest niski, ale proszę, litości. Deck dobry to deck, który gra dobrymi kartami, albo deck, w którym wszystko opiera się na synergii. Dobrych kart zdecydowanie nie mamy, ze względu na gigantyczną ilość crapu w postaci chociażby Forcemage'y, dlatego trzeba zrobić wszystko, by deck był jak najbardziej skupiony na tym, co zamierza robić. Grając Radhą i kartami w stylu Dead/Gone czy Force'ami nie dość że zaburzasz gameplan decku i wstawiasz jeszcze więcej słabych kart, to dodatkowo pogorszasz właściwie wszystkie matchupy... Radha jest zdecydowanie zbyt sytuacyjna i zazwyczaj będzie ograniczała się do naporu za 2, nie wspominając o tym, że żaden myślący op nie będzie jej zabijał w combat phase... Dużo lepszą akcelerację zapewniają ci zwykłe elfy chociażby dlatego, że kosztują 1 many.



Detmold - N lut 04, 2007 11:26 am
" />Siepu ja byłem zdesparowany i potestowałem. Forcemage ssie. Nie opłaca się dla tego kolesia dezorganizować całej struktury decku powody:
1 Jest ich tylko czterech i jak nie dochodzą to nie jest dobrze
2 Koszt cc=3 i za to koleś 2/2, który często, gęsto nic po za tym nie robił
3 Typek często dostaje z removala
Deck się robi ogólnie słabszy bo karty współpracujące z magiem można zastąpić lepszymi. Po za tym z innej beczki te 8szt akcelareacji na stworkach potrafi z dużym prawdopodobieństwem przyspieszyć tyle, że
1 Boli nas b. mass removal
2 W late i czasami middle game są to martwe karty
Dobrze tu wprowadzić drobne elementy kontrolne np:ohran viper oraz call of the herd, karty te b.często powodują, że osiągamy przewagę w zasobach a po za tym same napierają co dobrze się kombi z głównym założeniem decku.



siepacz - Pn lut 05, 2007 3:25 pm
" />Akurat w takim decki karty kontrolne są bez sensu, z tego co piszesz wydaje mi się, że też błędnie grałeś tym Forcemage'm, ale kłócić się nie będę, deck był zaproponowany jako eksperyment i jest wybitnie kijowy



ElorXillen - Pn lut 05, 2007 5:36 pm
" />Według mnie Forcemage może pójść na grzybki. Można go zastąpić Call of The Herd, lub Kird Ape. Imho te dwie karty to najlepsze karty do tego decku!
Kird Ape jako 1st turn drop z Stomping Groundem daje nam 2/3 krita, który daje naporom automatyczny cel do burnu (no nieźle, muszą go zdjąć Rift Boltem, Volcanic Hammerem lub Charem).
Słonie dają nam 3/3 krita za 3 many + możliwość dodatkowego, niekontrowalnego (normalnymi kontrami) słonia. Do tego polecam flashback zostawić na sytuacji po wrocie, jako lizanie ran. To daje nam od razu niezły start. Mniam!
Boreal Druid jest niezły, ale zastanowiłbym się nad wymianą go za Volcanic Hammery, imho jeden z lepszych burnów w foramcie.
Magom mówie początkowo nie, może później wytestuje, jak mi się net naprawi i nie będzie tych okrutnych lagów!

Side:
Mire Boa(koledzy B/x), Guerrilla Tactics(koledzy z discardem), Tin Street Hooligan(dobra, przyznaje - nie wiem na co oni mogą być, ale nie mam lepszczego pomysłu), Jaya Ballard, Task Mage(burn, removal, mass removal - fiku-miku na patyku).



Gooz - Pn lut 05, 2007 5:41 pm
" />
">niekontrowalnego (normalnymi kontrami) słonia
A to czemu niby nie kotrowalnego? ja czegoś nie wiem?



ElorXillen - Pn lut 05, 2007 7:23 pm
" />No i dobra, może i można flasha kontrować ;p. Jakoś nigdy się nie spotkałem, żeby mi ktoś go kontrował (właściwie może nie zapamiętałem i dlatego tak napisałem). Nie sugerujcie się tamtym ;p.

Napisze, żeby nie offować:
Jeżeli ktoś lubi spowalniać oppa (a to przed wrotą jest nawet wskazane!) proponuje grać wersją Cryoclasm - Stone Rain. Za co je wsadzić to sami wymyślcie.



FALI - Pn lut 05, 2007 7:32 pm
" />
">No i dobra, może i można flasha kontrować ;p. Jakoś nigdy się nie spotkałem, żeby mi ktoś go kontrował (właściwie może nie zapamiętałem i dlatego tak napisałem). Nie sugerujcie się tamtym ;p.

To "orginalu" nie mozna? A ja myslalem, ze orginal sie zawsze wpuszcza, repealuje sie tego slonika a we flashback rzuca sie remanda. Wlasnie duza popularnosc tych 2 kart troche psuja potencjal cala.



Gooz - Pn lut 05, 2007 8:11 pm
" />
">Jakoś nigdy się nie spotkałem, żeby mi ktoś go kontrował (właściwie może nie zapamiętałem i dlatego tak napisałem)

to ile czasu grasz tą kartą? bo ja nie raz dostałem kontrę...


">Za co je wsadzić to sami wymyślcie.
Przyznam szczerze, takie nakierowanie na wymianę kart w mainie jest niesamowite... Może jak coś już proponujesz to napisz co za co i DLACZEGO.


">ze orginal sie zawsze wpuszcza
Czasem się zdarza że nie grasz Tronem ;]

Ogolnie tech z cyroclasmami i stontainami jest dobry, ale do side'u bo w maine jak masz cyroclasmy i rainy i niechcący trafiasz na mirrora to jest prawie automatycznie 1-0, cyroclasmy to martwy draw, a rainy naporu nie psują (w skrajnych tylko przypadkach).



siepacz - Pn lut 05, 2007 8:27 pm
" />Gooz - dzięki za uprzedzenie mnie. Chwilowo ciężko mi podawać jakieś sensowne decklisty, bo wszystko jest w fazie spekulacji. Jak będę miał cokolwiek innego niż twory Heńka spod dziewiątki lub, co gorsza, moje, to z przyjemnością je zamieszczę



asmo - Pn lut 05, 2007 10:00 pm
" />Goozie nie sledzisz chyba "tremdow" t2,"kazdy" deck z U ma te 2 karty karcace coth'a,a przede wszystkim popularne pikle czy dralnu i dlatego coth'y sa slaba opcja w t2 wg,aczkolwiek w ilosci 2-3 ujdą



Legi - Pn lut 05, 2007 10:26 pm
" />Ja gram RG od ukazania sie Dissension,może wcześniej. przez ten czas deq przeżył wiele zmian buildu i wogóle.
Teraz gram takim spisem:

Main Deck
4 Stomping Ground
4 Karplusan Forest
2 Skarrg, the Rage Pits
1 Pendelhaven
5 Forest
6 Mountain
4 Kird Ape
4 Scab-Clan Mauler
4 Call of the Herd
4 Giant Solifuge
4 Llanowar Elves
2 Scorched Rusalka
2 Magus of the Scroll
3 Burning-Tree Shaman
4 Char
4 Rift Bolt
3 Seal of Fire
[/k20]
Sideboard
[k20]
3 Krosan Grip
3 Blood Moon
3 Cryoclasm
3 Tin Street Hooligan
3 Rumbling Slum

Ten spis jest wg. mnie dośc dobry ponieważ ma odpowiedzi na niemal wszystkie MU które spotykamy.

Mana base:

Obowiązkowe 4 duale, 4 painy
Pendelhaven
przydatny land zawsze podpakuje czy to rusałke, magusa, lanowara czasami tez małą małpe czy maulera.
Skarrg, the rage pits
tez bardzo pomaga przy grach na mirrora lub borosa.
powiększy słonia lub szamana i da mu trampla. Po sidzie ze sluma robi gościa 6/6 trample co jest bardzo pomocne.

Sideboard

krosan grip
W każdym dequ powinna raczej być jakaś odpowiedź na enchantmenty lub artefakty. Sondze ze grip jest najlepszą taką kartą w formacie. Zniszczy galara zanim opp zdazy ztapować krity lub serrated arrows albo po sidzie z tronem może poniszczyś sygnety( na trona są tez blood moony) i zrobić mu screw. Bardzo przydaje sie na artefaktyczne krity phyrexian ironfoot, bottle gnomes
blood moon
Swietny enchantment. pomaga w grze z deqami z mana basem praktycznie z samych nonbasiców. Solar flare, firemane control, wszelkiego rodzaju trony. nas nie boli zmiana czy duala czy paina w mountain jednak opp nie mając many poza mało moze zrobić.
cryoclasm
jedyna ponza w decku. Z lanowara wychodzi w 2 turze i bardzo spowalnia przeciwnika. poza znizczeniem landu zadaje 3 dmg. w nastepnej turze przeciwnikowi tródno nasa dogonić gdy my mamy 4 mana a on/ona jedna. w następnej turz wyskakuje solifuge i mamy z góry wygraną gre. Clasm jest dobry na wszelkiego rodzaju controlki (oczywiście z U lub W)
tin street hooligan
przydaje sie na deki z przeszkadzającymi artefaktami (głównie sygnetami)
choć zawsze może zniszczyc artefaktycznego krita (phyrexian ironfoot, bottle gnomes).
Rumbling slum
naporowiec 5/5 za 4 many. jest dobry na róznego rodzaju napory. nie gine bądź od czara czy chamera. więc op musi wymienić swojego kritta i dobić removalem. wymiana 2 za 1. poza tym slum strzela w upk. 1 dmg więc mamy automatyczny bloodthirst dla maulerów.

Wszyscy raczej wiedza jaka jest taktyka w tym decku. szybko wysypać sie kritami i zabić oppa. pomagając sobie spaleniemi czyszcząc droge
z kritów lub paląc w przeciwnika. Na początku swietne są małpy badź lanowary. 2/3 tura call/shaman póżniej solifuge. w latte game pomagają bardzo magusy. które z 1 karty na reku (najcześciaj tak jest) strzelają 2 dmg. Tak jak pisali wczesniej wszelkiego rodzaju controle / lub /[b] sa słabymi match Upami. równiez boros i storm nie jest za dobrym MU.za to dobrymi są głównie trony, ghazi glare, mono B.



ElorXillen - Wt lut 06, 2007 3:47 pm
" />
">to ile czasu grasz tą kartą?
Slonikami niestety mało, nie mogę ich znaleźć na rilu, a na wizzie troche (jakieś 3-4 MU), sam się teraz dziwie że nikt mi tego nie skontrował. Ale Repeale się trafiały No dobra, można słoni nie wrzucać - wybór osobisty.

">Przyznam szczerze, takie nakierowanie na wymianę kart w mainie jest niesamowite... Może jak coś już proponujesz to napisz co za co i DLACZEGO.
W mainie? Obydwie? Nigdzie tego nie napisałem. Jeżeli już to proponuje jedne na main za choćby Uktabi Drake (build Siepacza).
Nie wiem jak obecne meta się miewa, ale jak ostatnio sprawdzałem to 50% MU to trony były i grałem na Cryo (tu z kolei wszystkie trony były U więc wkurzające rozwalanie duali czy innych landów nie-tronowych). Wiem, że ryzyko jest takie, że gdy opp nie ma już żadnych Islandów lub Plainsów to nie ma co niszczyć Cryoclasmem, ale to się bardzo rzadko zdarza.

Co do buildu Legiego:
Rusalka na 2 sztukach? Za jednego Burning-Tree Shamana mniej wrzucić rusalke. Rusalka robi z naszych kritów burn, co często jest przydatne. Wszelkie Pillory of Sleepless, Pacifism, burny i removale stają się nie straszne, bo i tak poświęcimi krita na rusalke. Jest dobra też jako finisher (zaczynamy poświęcać krity i bez problemu przebijamy się przez obrone czy kontry oppa).
Skarrg - dobry land. Warto go włożyć.
Pendelhaven - ok, może być.
Blood Moon - tu wchodzi w skrajnych przypadkach, bo szkoda tracić painy i duale. Trony oczywiście się kładą, ale i tak go pewnie skontrują.

Poczekamy jak po wejściu PC zacznie rozwijać się nasz ukochany R/G aggro.



Legi - Wt lut 06, 2007 6:51 pm
" />no niestety brakuje mi slotu na 3 rusalke. jednak sądze ze 3 shaman jest lepszy bo jednak mam juz dość duzo pierwszoturowych dropów. magus,małpa,seal,2rusalki,rift na suspendzie, lanowar. ale zastanowie sie nad tym



siepacz - Wt lut 06, 2007 8:08 pm
" />W tej chwili imho RG po prostu brakuje szybkości, trza zrobić coś by wciąż był grubszy od borosa, ale nie rozkręcał się dopiero od 3 tury...
Może coś takiego?

3x Scorched Rusalka
4x Kird ape
2x Magus of the Scroll
4x Kavu Predator (!, opiszę zaraz)
4x Silhanna Ledgewalker
4x Timbermare

4x Rift Bolt
4x Moldervine Cloak
2x Stonewood Invocation
4x Sudden Shock
3x Demonfire

22 lands

Kavu ma trample, który okazuje się w dobie tych wszystkich morphów dość kluczowy. Poza tym life gain jest w formacie niezwykle powszechny - od Helixa po Fettersy nie wspominając o Martyrze, więc może urosnąć do duużych rozmiarów. Zamiast nich mogą być panowie 3/3 z tramplem, ale wszelakich repeali jest po prostu zbyt dużo. Ledgewalkerów nie lubię, ale z jakąś pompką samodzielnie wygrywają gry na niebieskie kontrole. Timbermare jest lepsze od Solifuge'y, bo działają też na napory i zadają 1 dmg więcej (solifuge jednak zostawiłbym w side). Zdziwić może taki a nie inny wybór burnu, ale to po raz kolejny podyktowane jest niebieskim meta - demonfire jest doskonałą bronią na late game, gdy już dawno wypstrykaliśmy się z kart i pod tym względem jest kilka razy lepszy od Chara. Deck zrobiony na szybko, więc zapewne z dupy. Ale potestować nie zaszkodzi



ElorXillen - Śr lut 07, 2007 12:40 pm
" />
">W tej chwili imho RG po prostu brakuje szybkości, trza zrobić coś by wciąż był grubszy od borosa, ale nie rozkręcał się dopiero od 3 tury...
No właśnie... Ale jak to zrobić?

Kavu... Ot taki sobie 2/2 trampki za 2 many. Ale jeżeli go wcześniej nie zdejmie opp to może się pięknie rozrosnąć, a przecież Moldervine Cloaki i Stonewood Invocation tak pięknie nam w tym pomagają. no nie wiem, nie wiem, może być z nim różnie. Na pewno na borosy będzie dobrym kritem, może wygrać nam nawet MU jak opp zacznie szpanować Lightning Helixem (nie przesadzam! jeden LH i mamy 5/5 trampki, dopak Cloak i mamy ot takiego 8/8 trampki w 3 turze).

Demonfire - potestuję tą wersję i zobacze jak sie długo trzymamy.

A teraz coś odemnie:
4 Kird Ape - piękniusi 1st turn drop, często 2/3 za R
4 Char - zdejmie większość obecnych kritów, a do tego instant
4 Cryoclasm - patrz mój poprzedni post
4 Sudden Shock - tak, tak! jednyna szansa na zdjęcie Teferiego ;p
4 Rift Bolt - za R mamy 3 dmg, nawet jak już nie ma w co strzelić to jest zawsze opp
4 Timbermare - Co prawda boli, tapuje wszystko, ale piękny wjazd w inne aggro jako finisher, lub co tam chcemy
4 Llanowar Elves - 2-go turowa ponza (cryoclasm), 3-cio turowy timbermare itp.
3 Scorched Rusalka - zamienia nam krity w burn, sama jako 1st turn drop nabija nam bloodthirst dla scaba
3 Stonewood Invocation - bardzo przydatny dopak, niekontrowalny
4 Scab-Clan Mauler - najczęściej 3/3 w 2 turze, trampki pod inwokacje
4 Karplusan Forest - przydaje się, najważniejsza jest szybkość, nie możemy pozwolić sobie na screw
4 Stomping Ground - Kird Ape i jak wyżej
1 Pendelhaven - dopak w rusalke, llanowara czy scaba
2 Skarrg, the Rage Pits - jak wyżej tylko dopak na wszystko + trampki
7 Mountain
4 Forest

Side:
4 Stone Rain - zamiast Cryo
4 Krosan Grip - na wszelkie dziadostwa związane z artefaktami i enczantami, niekontrowalne
3 Tin Street Hooligan - j/w do tego krit, niestety kontrowalny
4 Kavu Predator - czyt. post powyższy Siepacza i początek mojego



FALI - Śr lut 07, 2007 2:51 pm
" />
">Kavu... Ot taki sobie 2/2 trampki za 2 many. Ale jeżeli go wcześniej nie zdejmie opp to może się pięknie rozrosnąć, a przecież Moldervine Cloaki i Stonewood Invocation tak pięknie nam w tym pomagają. no nie wiem, nie wiem, może być z nim różnie. Na pewno na borosy będzie dobrym kritem, może wygrać nam nawet MU jak opp zacznie szpanować Lightning Helixem (nie przesadzam! jeden LH i mamy 5/5 trampki, dopak Cloak i mamy ot takiego 8/8 trampki w 3 turze).

A czy nie myslisz, ze kurde boros widzac takiego kavu nie bedzie rzucal w ciebie helixami tylko najpierw go spali hammerem/boltem/sealem czy charem zaraz po jego wejsciu? Naprawde jestes nastepnym graczem z serii zawsze mam to w tej i tej turze bo przeciwnik nie istenieje. Otoz wyobraz sobie, ze jak przeciwnik zobaczy kavu z cloakiem to nie bedzie ci bil braw i pozoli sie zjesc w 4 tury tylko sie go po prostu pozbedzie. Point removalu w formacie jest duuuzo. Dlatego mysle, ze kavu jest karta dobra na sb, ktora mozna sidowac przedewszystkim na martyry.

A tak btw to opisuj deklisty troche inaczej. Bo tlumaczysz nam po prostu co jest napisane na karcie a to sami mozemy sobie przeczytac. Pzdr&no offence.



siepacz - Śr lut 07, 2007 4:05 pm
" />Nie, właśnie kavu nie jest dobrą kartą na side, tylko albo main albo wcale (znając życie - raczej wcale ). Bo jest to po prostu solidny utility który oprócz ładnie działających trampek ma tendencje do przypadkowego rozrostu. Nie mówię, że jest świetny na borosa, bo na ten matchup wolę tego 3/3, ale uważam, że jest po prostu solidny.



ElorXillen - Śr lut 07, 2007 8:32 pm
" />Dobra, sprawa rozwiązana - Kavu nie wejdzie. Dzisiejsze meta ( http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/fk25 ) z gainlife'm nie szaleje, więc nie ma co wrzucać.


">A czy nie myslisz, ze kurde boros widzac takiego kavu nie bedzie rzucal w ciebie helixami tylko najpierw go spali hammerem/boltem/sealem czy charem zaraz po jego wejsciu? Naprawde jestes nastepnym graczem z serii zawsze mam to w tej i tej turze bo przeciwnik nie istenieje.
A czy nie myślisz, że czasem warto dokładnie poczytać? Napisałem, że jeżeli OPP GO NIE ZDEJMIE... Zanim kogoś zaczniesz upominać to sprawdź chociaż czy argumenty są trafne. Przesadziłem z tym borosem rzeczywiście. Wiem jakie znaczenie ma szczególnie burn i dlatego Kavu grzał ławe w mojej deckliscie.

">Point removalu w formacie jest duuuzo.
Nie przesadzajmy Poza burnem jest Condemn, Mortify i Purtefy (dwa ostatnie grają żadko) i karty typu Last Gasp, które poza w większości side'owym Darkblastem (który i tak szkodzi najbardziej borosowi, nie nam) i ew. Sudden Deathem (gra w 1-2 sztukach w Drainu) prawie nie grają.

A co do mojego opisu kart - opisałem co robi dana karta w decku i dlaczego akurat ona. Chyba nic więcej tłumaczyć nie trzeba.



FALI - Śr lut 07, 2007 10:11 pm
" />
">Nie przesadzajmy Wink Poza burnem jest Condemn, Mortify i Purtefy (dwa ostatnie grają żadko) i karty typu Last Gasp, które poza w większości side'owym Darkblastem (który i tak szkodzi najbardziej borosowi, nie nam) i ew. Sudden Deathem (gra w 1-2 sztukach w Drainu) prawie nie grają.

Ta zwlaszcza sudden ktorym gra sie w mono black racku, w dralnu,w piklach i jeszcze kilku innych dekach ktore maja problemy kiedy pojawia sie teferi. POZA BURNEM? Do tego burnu trzeba zaliczyc stary:helixa,hammera,chara,seala,rift bolta,skreda i demonfira. Calkiem sporo nie uwazasz? Poza tym myslalem zawsze, ze takie karty jak temporal isolation i faith's fetters tez sa point removalem. Wiec mysle, ze w tej kwesti sie mylisz.


">A co do mojego opisu kart - opisałem co robi dana karta w decku i dlaczego akurat ona. Chyba nic więcej tłumaczyć nie trzeba.


Nie napisales nam po prostu co robi ta karta, tzn jaki ma wording. Nie napisales dlaczego w takich ilosciach,dlaczego grasz tym a nie tym,bo nie uwazam tego:(

">4 Kird Ape - piękniusi 1st turn drop, często 2/3 za R ) za argument. Moglbys tez napisac naczym strategia twojego deku sie opiera, co jest dobre w danym MU i te MU opisac .

Btw Siep co to za deki:
Demon Glare
B\G Dredge
? Moglbys zalatwic spisy ?



Tellur - Cz lut 08, 2007 12:03 am
" />w tym linku masz kazdy deck opisany z przykladowym spisem

ja bym mimo wszystko nie ryzykowal 4 mainowych cryoclasmow tylko rainy. Wole miec ponze ktora zawsze cos zrobi nawet bez tych 3 dmg'y niz martwa karte na startowej lapie



HomAR - Cz lut 08, 2007 12:15 am
" />Demon glare to glara z czerwonym po palenie, bg dredge to deck nastawiony na gre z kontrolami, podobnie sie rozkreca jak ichorid, zabija jakims bykiem ala akroma z dread returna, duzym golgari grave trollem lub svoghtosem wyciagnietym loamem, w miedzyczasie grajac disrupt taki jak nightmare void,spectery czy loamy po ghost quartery.
Tu masz linka do artykulu karstena: http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/fk25



Detmold - Cz lut 08, 2007 10:14 am
" />
">4 Cryoclasm - patrz mój poprzedni post
Croclasm w main? Imho to nieporozumienie. Gram na 4szt. ale to karta ewidentnie na sideboard. Argumentem jest to, że nic nie robi jeśli opp nie używa plains lub island i tyle wystarczy.

">4 Sudden Shock - tak, tak! jednyna szansa na zdjęcie Teferiego ;p
Jako wymiana 2/1 na naszą niekorzyść. Nie sudden shockowi mówie nie w tym decku. Lepszy od niego seal of fire. Zresztą ja wygrywałem swoim buildem kiedy teferi był na stole.

">W tej chwili imho RG po prostu brakuje szybkości, trza zrobić coś by wciąż był grubszy od borosa, ale nie rozkręcał się dopiero od 3 tury...
Siepu R/G rozkręca się stosunkowo szybko. Śmiem twierdzić, że od 1 tury. Przykłady: Kird apre, seal of fire, rift bolt, elf, bop. Może groundbreaker Źle gdy złapie helixa ale wjazd za 6 sprawia, że nawet boros może nie wytrzymać takiego tempa.



siepacz - Cz lut 08, 2007 3:37 pm
" />Dodajmy tylko, że Glare jest opisany w odpowiednim temacie a Dredge to jednotygodniowa efemeryda i zdecydowanie nie wróżę jej przeszłości.
Aha, FALI, zanim cokolwiek napiszesz, zapoznaj się proszę ja ciebie z formatem o którym piszesz Point Removal w jakiejkolwiek sensownej ilości to tylko palenie w Borosie (który zresztą jest w zdecydowanym odwrocie), Helixy i Demonfire w Angel Control, 2 Sudden Deathy w Dralnu, Serrated Arrows rozsiane po sideboardach i 4 Psionic Blast w UG (które zresztą za removal służą bardzo rzadko). Jak na mój gust - raczej niewiele Głównie dlatego, że nie ma takiej potrzeby - format jest wybitnie kontrolny a jedyne sensowne agro (MGA) ginie po pierwszej wrotce.



ElorXillen - Pt lut 09, 2007 8:09 pm
" />Pograłem coś na wizie i stwierdzam, że deck ma się nieźle. Grałem takim deckiem:
4 Stone Rain
4 Rift Bolt
3 Demonfire
4 Scab-Clan Mauler
4 Char
4 Llanowar Elves
3 Stonewood Invocation
3 Scorched Rusalka
3 Timbermare
4 Kird Ape
2 Magus of the Scroll
4 Stomping Ground
2 Skarrg, the Rage Pits
5 Forest
7 Mountain
3 Karplusan Forest
1 Pendelhaven
SB: 4 Tin Street Hooligan
SB: 3 Jaya Ballard, Task Mage
SB: 4 Cryoclasm
SB: 4 Krosan Grip

Już pisze mniej więcej o samym decku (troche bardziej spornych kartach):
Stone Rain - pozwala nam na dodatkową kolejkę w przód względem oppa, do gry z deckami dużo kolorowymi często niszczy im potrzebne duale czy inne landy. Najczęściej zagrywany w 2 kolejce dzięki Llanowarowi. Troche mamy z kłopoty z wyłożeniem tej karty grając przeciwko kontrolom, dadzą nam Remand i możemy iść na szczaw. Ale i tak niejednokrotnie użyta i bardzo użyteczna karta. Musi być w 4 sztukach, inaczej ciężko podchodzi w 1 turze.

Demonfire - tu przede wszystkim podziękowania dla Siepacza za nakierowanie na tę kartę. Nie spodziewałem się, że będzie się tak świetnie spisywać. W dzisiejszym kontrolnym meta gra przeciąga się i opp kontruje/niszczy wszystko co leci z ręki. A my mu takim Demonfirem z Hellbenta wyjeżdzamy, najczęściej jako finisz, ale zdażały się w mid game takie wjazdy w Teferich czy innych dziadów. Jeżeli nie wierzycie - potestujcie. 3 to imho dobra liczba dla tej karty. W 2 sztukach może topornie podchodzić, a taka dobra karta musi podejść (najczęściej wystarczy jedna podczas gry, żeby oppowi zamieszać).

Timbermare - tu mam mieszane odczucia. Z jednej strony - spoko, 5/5 za 4 many, haste. Z drugiej strony to tapowanie może być uciążliwe. W 3-4 kolejce boros może się ucieszyć z takiego stapowania naszych blokerów. Ale przeciwko kontrolom była to niezła karta, wjeżdżała za 5, a jeżeli opp skontrował, to zapewne nie zdążył się obronić przed resztą naszej wesołej gromadki - wjazd za 3 murowany. Dlatego zostawiłem. Jeżeli ktoś wynajdzie ponad 2/2 niekontrowalnego, nietargetowalnego krita za rozsądny cmc to prosze pisać.

Magusi - przekonałem się do nich. Dobry kricior na mid game, już zazwyczaj wtedy mamy 1-3 karty w ręce i nie jest trudno o te 2 dmg. W late game równie skuteczny, lecz zazwyczaj opp się go pozbywa po pierwszym użyciu tej pięknej abilitki.

Side:
Jaya - piękniusia pani, ładnie karci niebieskie decki. Jeżeli nie pozbędą się jej to mogą miec kłopoty. Niestety - tu często kończy się po prostu kontrą i do zobaczenia. Ale gdy wygrywamy w early i mid game (mamy widoczną przewagę) to powinna nam niezmiernie ułatwić drogę do zwycięstwa (przy grze z kontrolami w 5-6 turze już mało co naszego wchodzi na stół, dlatego zamieniamy nasze karty z handa w ponzę lub burn). Discard dodatkowo ułatwia nam grodę do ability Magusów.

MU? Proszę bardzo:
Dralnu - gra jest powolna, na stół wchodzi 1/4 naszych kart (landy ^^), czasem wejdzie coś mocniejszego (jak opp zaśpi, albo popełni błąd - nie można na to tak bardzo liczyć). Musimy oppa trzymać małymi kritami i uważać z rozszalaniem się. Damnation często kończy nasze ambicje, ale jakoś dałem radę.
Wynik: 2-1 dla mnie ^^

BRW Ponza - grałem na 1 landzie ;p Jakoś dałem radę, bijąc ciągle oppa moim ukochanym Magusiem za symboliczne 2. W drugiej i trzeciej grze poszło o wiele łatwiej.
Wynik: 2-1 dla mnie ^^

WGB kontrola (?) - niestety, opp systematycznie używając Mortify i wykładając Loxodon Hierarcha zabił mnie. Z przyczyn technicznych (mój wiz zwariował) nie dokończyliśmy matchu.
Wynik: 0-1 w plecy

Nie zagrałem żadnych MU z aggro, pojedyncza gra z borosem w plecy i pare innych kontroli, z którymi szło zadziwiająco dobrze.



asmo - Pt lut 09, 2007 9:42 pm
" />to sa MU tego decku? po 3 grach z 3 roznymi deckami z czego jeden jest konkretnym archetypem? nie osmieszaj sie,jesli nie wiesz jak ma wygladac porządny opis MU to polecam lekture artykułów ktore ukazuja sie czasami na stronie glownej,a mozna je znalezc na forum-nie mowie zebys od razu napisal artykul na temat r/g ale ta lektura wyjdzie Ci na dobre i moze nakieruje na odpowiednie tory w toku rozumowania...

co do samej decklisty-mnie sie podoba z jednym zastrzezeniem Timbermare chyba jednak bardziej pasuja mi tu Solifuge
co do sb: jaya jest porazka-dostaje od byle czego,jest strasznie malo stabilnym zagrozeniem-w tym slocie widzalbym Shamanow,ktorych nie ma w MB co uwazam za wade-gdyz jest to solidny krit za 3 many;),dalej w zaleznosci od meta i/lub dostepnosci gralbym na blood moonach w slocie crycolasmow,a hooliganow w MB albo wcale,aha jeszcze krosan grip-wydaje mi sie ze nie ma potrzeby grania zamiast nuturalizow,bo nie widze kart ktore by tego wymagaly-moge sie mylic;)



siepacz - So lut 10, 2007 6:59 am
" />asmo - pisałem już gdzieś, dlaczego wolę mary od Solifuge'y, jeszcze raz:
- bądź co bądź, Timbermare bije za 5
- jest świetny przeciwko agro, gdzie Solifuge robił coś tylko na kontrole
Owszem, na wszelkie kontrole insekt jest kapitalny, dlatego sugeruję trzymać go w side.



ElorXillen - So lut 10, 2007 8:57 am
" />
">to sa MU tego decku?
Niestety na tyle mi czas pozwolił, może w ferie uzupełnie (już mi się zaczęły). Dodam tylko, że MU z U/R Snow Control wynosi 0-2 w plecy.


">z czego jeden jest konkretnym archetypem?
BRW ponza już cośtam wygrała i wcale nie jest pure rougem. To całkiem porządny deck.

Solifuge może być nawet lepszy od mary. Chyba zaczne na nim grać. Dużo jest kontroli w obecnych czasach i ten wjazd za systematyczne 4 jest przyjemny. Dzięki Llanowarowi w 3 turze 4/1 trampki haste. Tylko jak zwykle kontry nie dają nam żyć. Jeżeli już to można zrobić odwrotnie niż Siep powiedział: Timbermare na side zamiast Krosan Grispów lub Tin Street Hooliganów (i znowu trzeba potestować), a Solifuge do maina. Jedyną rzeczą, którą rozwalałem Krosanami/Hooliganami były signety. Co do Shamanów - nie wiem co mógłby dawać i na co go wrzucić, ale można go zamienić za Jaye. Sam w sobie jest przyjemnym 3/4 za 3 many. Co do samej Jayi to nie dostaje od byle czego, bo wchodzi zazwyczaj na kontrole i dostaje ew. z jakiegoś point removalu.



HomAR - So lut 10, 2007 9:15 am
" />
">asmo - pisałem już gdzieś, dlaczego wolę mary od Solifuge'y, jeszcze raz:
- bądź co bądź, Timbermare bije za 5
- jest świetny przeciwko agro, gdzie Solifuge robił coś tylko na kontrole
Owszem, na wszelkie kontrole insekt jest kapitalny, dlatego sugeruję trzymać go w side.


Czekaj, ale czy przypadkiem kiedy gramy mare, musimy zaplacic echo w nastepnej, zeby to nie bylo po prostu palenie za 5,he? I w tym pajaczek jest lepszy, jak go przepechniesz, to zostanie w grze, a mara ma tak fajnie dopiero 2 tury pozniej. Tapowanie rowniez twoich krit chyba jest slabe na kontrole,na napory to tez opp ma potem jeden wjazd na czysto. Poza tym meta jest raczej kontrolne, wiec pajak wydaje mi sie lepsza opcja.



asmo - So lut 10, 2007 10:56 pm
" />siepu sam sie pograzyles swoją argumentacją i zostala ona zbita raz dwa przez takiego bałwana jak Homar co samo w sobie skłania do przemyslen nawet nie mam nic do dodania,pajaka jest w obecnym meta solidniejszym typem i tyle-na napory,ktorych w obecnym meta jest jak na lekarstwo(rg/mga/boros-ale sa to decki ktore w obliczu popularnych pikli czy dralnu robią nie wiele i powoli są spychane przez w/w) wiec solfuge na duzo ilosc kontroli siada jak złoto

miejsce dla shamana widze-out 2x magus 1xrusalka in 3xshaman



siepacz - N lut 11, 2007 8:24 am
" />Yh, ja widzę, że cały czas nie rozumiecie o czym ja mówię. Owszem, wiem że mara spada, wiem też, że tapuje twoje krity, ale to jest ZAWSZE (nie licząc Condemnów) czysty wjazd za 5, taki nasz dwójkowy odpowiednik Shrapnel Blasta. Solifuge sobie wejdzie na zapchany stół i conajwyżej pomachać może, a z echem - owszem, zazwyczaj jest to jednostrzałówka, ale dopłacić zawsze można. Nie wiem, jak będzie wyglądało meta po PC (bo wiem tylko, że zmieni się znacznie...), ale akurat tą kartę naprawdę sugeruję potestować.

asmo - usuwanie wszystkich 1st turn dropów w agro jest samobójstwem... Jeśli chcesz shamanów, to dołóż jakieś elfy i inne manodajki, żeby spokojnie grać Callami i Shamanami. To jest akurat raczej deck w stylu Heezy Street niż typowego gruula.



Detmold - N lut 11, 2007 6:12 pm
" />
">wiem że mara spada, wiem też, że tapuje twoje krity, ale to jest ZAWSZE (nie licząc Condemnów) czysty wjazd za 5, taki nasz dwójkowy odpowiednik Shrapnel Blasta.
Siepu nie zawsze tokeny z vitughazi i urzas factory. Pająk lepszy imho.



Emil. - N lut 11, 2007 6:20 pm
" />
">tokeny z vitughazi i urzas factory. Pająk lepszy imho.

jak opp ma mi wstawić tokena z vitughazi, czy faktorii to już lepiej pojechać tym timbermarem, bo przynajmniej przeżyje.



Legi - N lut 11, 2007 7:24 pm
" />a jak nie masz na echo i tak zejdzie, a pająk przynajmniej przetrampluje sie za te 2 lub 3



Ghost of tost - Pn lut 12, 2007 6:45 am
" />
">a jak nie masz na echo i tak zejdzie, a pająk przynajmniej przetrampluje sie za te 2 lub 3
Pomijasz fakt iż timber zaatakuje za 5, a pająk będzie za pierwszym razem zablokowany i zniszczony i zaatakuje za jakieś 2-3. Mówisz, jakbyś wolał zadać 3 obrażenia niż 5 :/.



ElorXillen - Pn lut 12, 2007 10:02 am
" />
">Mówisz, jakbyś wolał zadać 3 obrażenia niż 5

Mówi jakby wolał zadać 3 niż 0. Timber raz bloknięty zazwyczaj schodzi (przez echo) i nic nie zadaje, a Solifuge zada chociaż te 3. O wiele lepszy jest pająk, pograjcie, zobaczycie.



Legi - Pn lut 12, 2007 11:35 am
" />ja wole jednak pająka bo nie zchodzi przez echo jak mara(najczęściej) i nie tapuje twoich innych gości. a jak nie ma blockerów to pająk regularnie jeździ za te 4 lub 8 i ginie dopiero od jakiegoś mass removalu a nie jak mara od condemna np.



HomAR - Pn lut 12, 2007 1:13 pm
" />
">Yh, ja widzę, że cały czas nie rozumiecie o czym ja mówię. Owszem, wiem że mara spada, wiem też, że tapuje twoje krity, ale to jest ZAWSZE (nie licząc Condemnów) czysty wjazd za 5, taki nasz dwójkowy odpowiednik Shrapnel Blasta. Solifuge sobie wejdzie na zapchany stół i conajwyżej pomachać może, a z echem - owszem, zazwyczaj jest to jednostrzałówka, ale dopłacić zawsze można. Nie wiem, jak będzie wyglądało meta po PC (bo wiem tylko, że zmieni się znacznie...), ale akurat tą kartę naprawdę sugeruję potestować.

Taki szczegol, ale to jest agro, i ma z zalozenia wygrac we wczesnej fazie gry, wiec pan zapchany stol nie wchodzi w rachube. I jak juz koniecznie odczuwasz potrzebe czystych 5 obrazen, to polecalbym raczej wiecej charow i innych palen. Bo jednak 4turowa mara, jak nie nadzieje sie oczywiscie na kontre,jest wjazdem za 5, ale blokuje mozliwosc ataku innych naszych krit, co mogloby wychodzic w sumie duzo oplacalniej.



Ghost of tost - Pn lut 12, 2007 2:04 pm
" />
">Mówi jakby wolał zadać 3 niż 0. Timber raz bloknięty zazwyczaj schodzi (przez echo) i nic nie zadaje, a Solifuge zada chociaż te 3.
Eeee.. a Timber nie ma przypadkiem tap all creatures(oppa też)?
Jedyne co może nam zagrozić ze strony oppa to jakieś spelle i krity z flashem( tych z tego co widze nie używa się za często T2, no może poza Teferim.)


">ja wole jednak pająka bo nie zchodzi przez echo jak mara(najczęściej) i nie tapuje twoich innych gości. a jak nie ma blockerów to pająk regularnie jeździ za te 4 lub 8 i ginie dopiero od jakiegoś mass removalu a nie jak mara od condemna np.

pomijając, że i tak by zszedł runde później,wolę dostać od biedy te 5 life'a . Poza tym timbera moża jeszcze dopakować np. Might of Old Krosa.



HomAR - Pn lut 12, 2007 2:11 pm
" />"Jakies spelle" - bwahaha, TYLKO spelle, co tam removal, nie? Pajak nie dostanie jakims glupim seize the soul, ktory dosc mocno psuje nam plany.

Drugiego akapitu to juz w ogole nie rozumiem... A Argument o might of old krosa jest tak sensowny... Zeby to rzucic musi byc juz 5(!) tura, raczej w rg nie jest to grane, poza tym mozesz zawsze to rzucic na tone innych twoich krit...



siepacz - Pn lut 12, 2007 3:21 pm
" />Ludzie, używajmy normalnych argumentów '-_- Ów Seize the Soul występuje conajwyżej jago singleton pod Teachingsa. Argument z Krosą też oczywiście chybiony - zamiast rzucać błotem (obie strony), potestujcie.



HomAR - Pn lut 12, 2007 3:35 pm
" />Drobna poprawka - singleton to format,lepiej po prostu powiedziec singlowa karta ;]

W UB kontrolach seize gosci regularnie w wiekszych ilosciach na SB - taki drobny szczegol.



PASEK - Pn lut 12, 2007 4:19 pm
" />eeeeee tam zazwyczaj jest singlowy nawet po sb co nie zmienia faktu że u\b mają teachingsy co daje 5 witualnych seizów.



asmo - Pn lut 12, 2007 8:59 pm
" />Ghost czytasz karty poprawnie lecz nie zastanowiles sie najwyrazniej przed napisaniem postu...
Timber owszem tapuje krity i ma droge wolną jednak opp posiadajac vitu lub factory zrobi na pocz combatu tox'a i Ci chump bloknie kolesia,po czym jest eot z Twojej strony,unatp oppa-jego kirty(o ile je ma) pukną Cie i tyle.Reszta jest w postach.

Myslalem ze Pasek wtrącił sie do dyskusji na temat tego badz co badz ciekawego aggro decku,ale nie on włazi z dralnu gdzie sie da no nic

Jak wam sie dobrze gra Timber'em i to co zostalo napisane w ogole was nie przekonuje to grajcie nim-wiara czyni cuda ja jednak zamierzajac kiedys skladac czy to irl czy wirtulanie r/g pominne tego kolesia a z usmiechem na ustach powitam pajączka;)



Legi - Wt lut 13, 2007 4:07 pm
" />NIe wiadomo po co ciągnąc ta dyskusje dalej. pająk jest lepszy i tyle. filozofia rg to zabić jak najwcześnej oppa. Małpa,mauler,shaman bądź call a pozniej w 4 turze najlepiej wystawic..... mare(według niektórych) kiedy wejdzie tapnie ci wszystkie krity i wjedzie za te 5 a reszta kritow niec nie zrobi bo swietna mara je tapnie. był jeszcze argument ze ,,Solifuge sobie wejdzie na zapchany stół i conajwyżej pomachać może'' aj ka mara wchodzi pojedzie za te 5 a ty nie masz obrony i wtedy opp po prostu cie zabije.
pozatym solifuge jest nietargetowalny i z controlkami jest zabójczy.(oczywiście jeżeli nie dostanie kontry)



Detmold - Wt lut 13, 2007 6:11 pm
" />Znacie może jakiś sposób na dragonstorma? Bo ja w kolorach r/g nie kojarze żadnej karty, która by poprawiała ten matchup. Ze stormem pamiętam trzy gry raz mi się go udało zajechać chyba 4 lub 5 tura przy moim porno. Raz wygrałem gdy się odpalił i wyciągnął 2 smoki co okazało się niewystarczające i raz przegrałem gdy się odpalił w 3 turze wyciągając 4 smoki.



HomAR - Wt lut 13, 2007 6:18 pm
" />Imo niezlą opcja sa sidowe cryoclasmy i stone rainy imo. Mozesz tez sprobowac gry na jester's scepterach.

Ad. Legi- zdaje sie ze nie napisales nic nowego...



mix-93 - Pn kwi 30, 2007 7:21 pm
" />Szukałem jakiegoś spisu turniejowego po wejściu PC, na mtgnews itp.,ale nic nie mogłem znaleźć. Najwyraźniej ten deck nie osiąga ostatnio żadnych wyników, ale może ktoś kto nim gra, mógłby zarzucić swoim spisem z kartami z PC?



dz1koo - Pn kwi 30, 2007 10:08 pm
" />Proszę.

Katsuhiro Ide
GP Kyoto 2007 - Top 8
Main Deck
60 cards

6 Forest
6 Mountain
4 Karplusan Forest
4 Stomping Ground
1 Pendelhaven
1 Skarrg, the Rage Pits
22 land

4 Giant Solifuge
3 Tin Street Hooligan
4 Kird Ape
4 Llanowar Elves
4 Scab-Clan Mauler
2 Burning-Tree Shaman
2 Scorched Rusalka
23 creatures

4 Char
2 Stonewood Invocation
3 Rift Bolt
3 Seal of Fire
3 Call of the Herd
15 other spells

Sideboard
2 Tormod's Crypt
2 Krosan Grip
3 Sulfur Elemental
4 Blood Moon
1 Gaea's Anthem
1 Call of the Herd
2 Moldervine Cloak
15 sideboard cards



Detmold - Wt maja 01, 2007 10:00 am
" />Według mnie dość dobrą opcją z najnowszego dodatku future sight mogą być kartykeldon megaliths i llanowar reborn. Ja gram na 2szt(ze względu na to, że wchodzą tapnięte co się kłóci z filozofią aggro). Zwłaszcza strzelający ląd lub lądy wydają się dobre, gdyż są trudne do usunięcie, niemożliwe do skontrowania i stanowią odpowiedź kiedy wyczerpiemy wszystkie opcje z ręki, co w tym decku następuje stosunkowo szybko.



Aragorn007 - Wt maja 01, 2007 3:05 pm
" />Myślę, że żadna z tych kart nie znajdzie zastosowania w RG. Powód??
Oba wchodzą zatapowane co niewyobrażalnie spowalnia RG. Myślę, że lepszymn wyjściem byłoby dryad arbor w liczbie 1.



mix-93 - Wt maja 01, 2007 5:39 pm
" />No rzeczywiście Dryad Arbor wydaje się dobrą opcją do R/G Agrro, ale nie rozumiem czemu tylko na jednej sztuce. Może źle zrozumiałem kartę i dlatego. Mi się wydaje że jest to land-krit, który w pierwszej turze po wejściu może być tapnięty jako land, ale nie jako krit. Jeżeli jest tak jak myślę to zamiast 4x Forest włożyłbym 4x Dryad Arbor, który nie dość że jest landem to także można nim wjeżdżać jako krit, gdy nie mamy już nic na łapie do wystawienia. Jeżeli coś źle zrozumiałem to przepraszam, i proszę nie krzyczcie na mnie tylko wytłumaczcie błąd.

Edit: Już rozumiem mój błąd i w takim razie to co powyrzej jest nie ważne .

A co myślicie o Uktabi Drake w tym decku? Można powiedzieć że jest to jednorazowy wjazd za 2, ale często go podpakowujemy i wjeżdżamy za o wiele więcej, mało kiedy go ktoś blokuje w np. 2 turze, a i później się przydaje.



rudy_667 - Wt maja 01, 2007 5:46 pm
" />On nie moze byc tapowany. Masz wyraznie napisane (Dryad Arbor isn't a spell, it's affected by summoning sickness...) Nie ma haste wiec nie mozesz tapnąc.



R2D2 - Pt maja 04, 2007 2:13 pm
" />
">Szukałem jakiegoś spisu turniejowego po wejściu PC, na mtgnews itp.,ale nic nie mogłem znaleźć. Najwyraźniej ten deck nie osiąga ostatnio żadnych wyników, ale może ktoś kto nim gra, mógłby zarzucić swoim spisem z kartami z PC?
haha, jest to deck ktory jakos 2 tyg temu na modo byl drugi po dragonstormie bodajze.



mix-93 - So maja 05, 2007 4:05 pm
" />
">haha, jest to deck ktory jakos 2 tyg temu na modo byl drugi po dragonstormie bodajze.

Haha, ale ja się nie orientuje w wynikach na modo...



Cyme$ - So cze 02, 2007 3:23 am
" />MainBoard
1 Skarrg, the Rage Pits
1 Pendelhaven
4 Stomping Ground
4 Karplusan Forest
6 Mountain
6 Forest

4 Giant Solifuge
4 Scab-Clan Mauler
4 Llanowar Elves
4 Kird Ape
4 Burning-Tree Shaman

4 Char
4 Volcanic Hammer
4 Rift Bolt
2 Call of the Herd
2 Stonewood Invocation
2 Demonfire

SideBoard
3 Sulfur Elemental
3 Tin Street Hooligan
2 Krosan Grip
4 Cryoclasm
3 Blood Moon

Testuje teraz taką rozpiskę własnej roboty jest nawet nieźle mógłbym powiedzieć że nawet lepiej niż dobrze ze spisu pierwotnego wywaliłem/dodałem

+2 Burning-Tree Shaman
+2 Demonfire
+1 Rift Bolt
+4 Volcanic Hammer

-1 Call of the Herd
-3 Tin Street Hooligan (na side)
-2 Scorched Rusalka
-3 Seal of Fire

Zapraszam do testowania talii i dzielenia się uwagami na temeat zmiany poszczególnych kart.



Krzysiek545 - Pn lip 02, 2007 2:25 pm
" />MainBoard
4 Llanowar Elves
4 Kird Ape
3 Sulfur Elemental
4 Tarmogoyf
4 Kavu Predator
2 Giant Sofigure
4 Seal Of Fire
4 Sudden Shock
2 Char
4 Call of The Herd
4 Moldervine Cloak
4 Stomping Ground
4 Karplusant Forest
1 Pendelheven
4 Forest
3 Mountain
4 Grove of The Burnwillows

SideBoard
4 Blood Moon
2 Krosant Grip
2 Ancient Grudge
4 Tin Street Holigan
3 Leyline of Lifeforce
Gram taką wersją dobrze działają w tym decku Termogryfy oraz Kavu Predator z
Grove of The Burnwillows



FALI - Pn lip 02, 2007 6:06 pm
" />Imo predatory nie sa potrzebne bo dzialaja tylko z grovem. Jest duzo lepszych dropow jak chociazby BTS. Komplet pajakow musi byc w tym deku gdyz syca po wogu sa odporne na tendrilsy i inne takie, Dodatkowo uklad palenia jest zly. 4 chary,4 rift bolty, 4 seale tak powinien wygladac uklad burnu w tym deku. Cloaki sa tez bezsensu bo nie masz zadnego stwora z evasion, one dzialaja w innym buildze gdzie sa driady i silhany. Na sidzie jest sporo artifact hatu ktory jest nie potrzebny, zatrzymalbym sie na 1 holiganie(3 mainowo) i 2-3 krosan gripach, dodatkowo na board moga wskoczyc magusy(tak beda tam razem z blood moonami) i crypty bo dredge jezeli nie masz rusalek robi z ciebie miazge. Proponuje zajrzec jak wygladaly spisy na regionalsach w stanach itp. Tyle ode mnie. pzdr



siepacz - Wt lip 03, 2007 7:35 am
" />Grr, a gdzie tagi, gdzie sideboard, gdzie opis decku? Won z tym, przykro mi.



FALI - Wt lip 03, 2007 12:53 pm
" />Siepacz a skoro jestes moderatorem to nie tylko wymagaj tagow i innych bzdetow ale tez staraj sie wklejac jakies nowe deklisty itp. Np nie widze zadnego podsumowania regio w USA i GB gdzie pojawilo sie kilka nowych dekow. Jezeli sam nie dajesz rady w moderatowaniu to sluze pomoca(pm).



rwieczor - Wt lip 03, 2007 5:44 pm
" />Właśnie obaj macie rację Fali że moderatorom się nie chce, a Siepacz że Krzyśkowi się nie chciało tagować

Deck wygląda fajnie ale poza tym co napisał Fali (całkiem sensownie) to czy Leyline of Lifeforce jest taki dobry na SB?



siepacz - Wt lip 03, 2007 7:32 pm
" />Nie jest, ba, jest kijowy. A ja już od dawna jestem modem tylko tytularnie tutaj, tylko po prostu nie chce się nikomu nim zostać, więc w sumie dział moda nie ma :/ Postaram się znaleźć trochę czasu na wklejenie decklist z regio i GP Montreal (BC), ale nie liczyłbym na to - od dzisiaj chodzę do roboty i to czasu mi kupę jednak zabiera.



FALI - Śr lip 04, 2007 8:05 am
" />Siepacz mowilem, ze moglbym pomoc, wzglednie zostac moderatorem. Tylko nie bede pchal sie tam gdzie mnie nie chca. Pzdr



rwieczor - Śr lip 04, 2007 3:06 pm
" />Nie! Fali będzie modem, co za porażka
hehe fali gratulacje awansu



FALI - Śr lip 04, 2007 4:38 pm
" />
">Nie! Fali będzie modem, co za porażka
hehe fali gratulacje awansu


Wieczor nikt jeszcze nic takiego nie powiedzial. Powiedzialem, ze moge pomoc a wzmianke o byciu moderatorem prosze potraktowac jako kandytature .



HomAR - Śr lip 04, 2007 4:54 pm
" />To swietnie,ale moze takie sprawy na pw,co?



FALI - Śr lip 11, 2007 11:55 am
" />Laurence Moo Young
4th Place - Florida

Main Deck
60 cards

1 Skarrg, the Rage Pits
4 Karplusan Forest
4 Stomping Ground
7 Mountain
1 Pendelhaven
5 Forest
22 land

4 Scab-Clan Mauler
2 Scorched Rusalka
4 Kird Ape
3 Giant Solifuge
4 Llanowar Elves
4 Tarmogoyf

21 creatures

4 Char
4 Rift Bolt
3 Volcanic Hammer
2 Call of the Herd
4 Seal of Fire

17 other spells

Sideboard:

3 Tormod's Crypt
3 Krosan Grip
3 Tin Street Hooligan
2 Magus of the Moon
3 Sulfur Elemental
1 Giant Solifuge

15 sideboard cards

Przykladowa deklista z reginalsow USA. Do deku wpadly tarmogoyfy ktore sa grane w kazdym aggro z zielonym zarowno w standardzie jak i w bloku. Zapraszam do dyskusji.



Kali1993 - Śr lip 11, 2007 1:29 pm
" />CZY NIE PSZYDALY BY SIE TUTAJ INVOCACIE(stone wood invocation)



FALI - Śr lip 11, 2007 1:40 pm
" />Po 1 popracuj nad ortografia i wygladem swoich postow. A po 2 moze uargumentuj dlaczego twoim zdaniem inwokacja bylaby dobra w tym deku.



Detmold - Śr lip 11, 2007 9:44 pm
" />FALI fajnie, że zamieszczasz decki z mistrzostw. Jeśli chodzi o argumentację to:
Nie wiem po co grają 2 scorched rusalki. W tym decku nie ma czasu na zabawę w trzymanie wolnej many. Podam konfiguracje po 10 edycji Gra powinna wyglądać mniej więcej tak:
1 tura bop/elf/rift/fanatyk/seal
2 tura asceta/call/scab clan mauler z dopakiem
3 tura pająk/palenie
Deck ma za zadanie wygrać w 5 turze(zakładając, że opp nie przeszkadza)
Do zabawy na late game(którego w ogóle nie powinno być) mamy keldon megalithsy(trudno do usunięcia, odporne na cirle of protection red i inne zabawki. Ewentualnie można potestować treetop villige.



FALI - Śr lip 11, 2007 10:01 pm
" />Nie ma sensu jeszcze dywagowac nad kartami z 10ed gdyz taka wersja mozna spokojnie pograc jeszcze przez ponad miesiac. A nie zauwazyles przypadkiem, ze rusalka chroni przed helixami/fettersami i usuwa bridge?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom
       

    Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.