ďťż
[TS T2][ROGUE] Reanimator



Cabal - Pt lut 09, 2007 12:42 am
" />Wrzuciłem jako rogue, jeśli modowie zażyczą sobie zmiany w nazwie, nie ma problemu . Wersja autorska:

UB Reanimator

4 Watery Grave
4 Underground River
3 Dimir Aqueduct
5 Swamp
5 Island

4 Thought Courier
4 Looter il-Kor
3 Akroma, Angel of Wrath
2 Angel of Despair
4 Bogardan Hellkite
1 Firemane Angel

4 Dread Return
4 Zombify
4 Compulsive Research
4 Remand
3 Careful Consideration
2 Vigor Mortis

Sideboard:

2 Persecute
3 Damnation
2 Repeal
2 Cancel
3 Darkblast
3 Extirpate

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mana Base

Tu wielkiego wyboru nie ma, choć można potestować Deserty. Ja ich nie wrzuciłem, wolę unikać color screw-u .Trzy Karoo landy jak dla mnie to ilość "na styk". Ogólnie z maną nie mam większych problemów, screw występuje na tyle rzadko, żeby nic w tutaj już nie mieszać.

Inne opcje:
- Desert, Gemstone Caverns (do wersji 3 kolorowych), Ghost Quarter, Lotus Bloom

Stworzonka

Do filtracji oczywiście niezawodny Courier, do którego po TS-ie dołączył mój ulubieniec Looter il-Kor, który świetnie się sprawdza. Obaj panowie służą też nie raz jako mięso pod Dread-a.
Z krówek wybrałem Hellkite, nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego . Dodatkowo 2 Despair-y na późne Leyliny, Racki i inszy syf. No i oczywiście jaśnie pani Akroma, jednak w ilości 3, bo jeden slot przeznaczyłem na Firemane-a. Dlaczemu? Tech na moje podwórko, zrzucony wcześnie pomaga z Borosami, wariacjami W & G Aggro, no i z wszelakim burnem.
Często można się spotkać również z Dimir House Guard, który jest niczym innym jak świetnym tutorem po wskrzeszarki (wszystkie mają cmc=4) lub blokero/finisherem.

Inne Opcje:
- Simic Sky Swallower, Avatar of Woe, Skeletal Vampire, Force of Nature, Kaervek the Merciless, Teneb, the Harvester, Akroma, Angel of Fury

Wskrzeszarki

Czymś trzeba przecież nasze krówki wyciągać ? Gram na łącznie 10 wskrzeszarkach, myślę że to liczba wystarczająca. W kritach nie wymieniłem Hell's Caretaker, bo nie nadaje się do tej wersji decku (nie mówię, że nie do wszystkich ). Z jakimś toks generatorem już bardziej.

Inne opcje:
- Resurrection, Debtors' Knell, Hell's Caretaker.

Discard Engine

2 panów opisanych wyżej, plus Research & Careful Consideration. Specjalnie dobrej alternatywy w kolorach UB nie ma, jeśli chodzi o kolejne splashe to już jest trochę lepiej. Peace of Mind jest dobry, przydaje się na napory i jest stałym discard enginem, nie tak łatwo usuwalnym jak np. Courier. Axe, który jest całkiem rozsądnym spaleniem przy okazji, spotkać można nie raz Vexing Sphinx, tudzież Funeral Charm.

Inne opcje:
- Vexing Sphinx, Funeral Charm, Peace of Mind, Lightning Axe.

Pozostałe & Sideboard

W moim spisie akurat dużo tego nie ma, jeno sam Remand. Przydaje się mocno, do ochrony wskrzeszarek, wstrzymania jakiegoś wrednego spella, a przy okazji nie tracimy mocno tempa. Niektórzy preferują również sygnety, spotkałem się parę razy z Arenami w spisach, tudzież z mainowym removalem. Ja takowy stuff trzymam na sajdzie, który co prawda, jest mocno niedopracowany, jednak często/gęsto pomagał mi wygrywać. Trójca Persecute/Repeal/Cancel na decki bardziej kontrolne (choć nie tylko), natomiast Darkblast & Damnation na wredne naporzyska, których co raz więcej w T2. Extirpate na leyline, które szczęśliwie dla nas spadły, lub na krypty (czasami nawet można się po nich odbudować). Na te ostatnie to co zdesperowani widziałem, że sajdują Trickbind x). Ogólnie rzecz biorąc możliwości jest dużo, splashe odkrywają kolejne (odkrywcze to było, nie? ).

Inne opcje:
- Krosan Grip, Spell Snare, Circle of Protection: Red, Disenchant, Pyroclasm, Evangelize, Tormod's Crypt, Castigate, Mortify i wiele, wiele innych .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dodatkowy Splash

Celowo napisałem dodatkowy, bo myślę że kolory UB są podstawą (ten pierwszy zapewnia discard engine i stosowne tempo, ten drugi wiadomo co ). Pokrótce napiszę co dany kolor może nam zaoferować:

White

Discard Engine w postaci Peace of Mind, tudzież nawet Icatian Crier (nie testowałem osobiście). Dodatkowo Resurekcja, Condemn & Mortify na wredne krity/uroki, Disenchant, Blink czy Castigate.

Red

Wspomniany Axe, funowo Fiery Temper lub Void. Jak dla mnie ten splash najmniej oferuje, choć można popróbować (kumpel swego czasu grał na Rakdos Augermage).

Green

Mamy counterki z Mortisa xD! Przede wszystkim akceleracja (Bop czy Elves of Deep Shadow, Krosanowe Gripy czy discard engine w postaci Fa'adiyah Seer czy Greenseeker.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To by było na razie tyle ode mnie, jeśli będzie odzew i zainteresowanie, dodam matchup-y. Tak więc (nie zaczyna się tak zdań :p) wskrzeszajcie, zabijajcie i zawżdy Krypt czy innych Wretchy się nie lękajcie .




$uchy - Pt lut 09, 2007 2:13 pm
" />w dredgu gra się na Delirium Skeins myślałeś o tym?



siepacz - Pt lut 09, 2007 3:45 pm
" />Topic jest oki i nic to zmieniać nie będę, nieco więcej zastrzeżeń mam do samego decku, ale to już zupełnie inna sprawa. Dla porównania jeszcze decklista na dredge'u (chociaż dla mnie też słabiutka - nie mam pojęcia, co tu na ten przykład Sceptry robią):

4 x Birds of Paradise
4 x Elves of Deep Shadow
4 x Greenseeker
4 x Stinkweed Imp
4 x Hypnotic Specter
4 x Golgari Grave-Troll
2 x Akroma, Angel of Wrath

2 x Darkblast
2 x Life from the Loam
2 x Nightmare Void
4 x Delirium Skeins
2 x Dread Return

6 x Forest
4 x Llanowar Wastes
1 x Mountain
4 x Overgrown Tomb
1 x Pendelhaven
2 x Skarrg, the Rage Pits
1 x Svogthos, the Restless Tomb
3 x Swamp

SIDEBOARD
2 x Darkblast
4 x Plagued Rusalka
4 x Shadow of Doubt
4 x Tormod's Crypt
1 x Ghost Quarter




Cabal - Pt lut 09, 2007 6:29 pm
" />
">w dredgu gra się na Delirium Skeins myślałeś o tym?
Nie pasuje mnie to, wolę zrzucać kurierkiem, bądź looterkiem . Strata slota jak dla mnie, musiałbym zrezygnować z jakiegoś innego discard engine, a Skeins o któregokolwiek lepszym mi się nie wydaje.


">Topic jest oki i nic to zmieniać nie będę, nieco więcej zastrzeżeń mam do samego decku, ale to już zupełnie inna sprawa.
Mógłbyś rozwinąć? Zdaje sobie sprawę, że nie jest jakoś superancko mój build złożony, więc liczę na Wasze propozycje zmiany (najlepiej z argumentacją ).

Co dredge-a, to faktycznie słaby on jak kawa z automatu .




HomAR - Pt lut 09, 2007 6:34 pm
" />Tyle że przy delirium skeins opp tez ma discard, a to jednak coś daje, usunie palenie naporowi czy przy farcie kontry kontroli..
I obawiam się ze gadanie ze ten dredz jest slabiutki mija sie z prawda, bo to normalny porzadny spis ktory bardzo sycil na kontrolne meta. No, dopoki ludzie nie wlozyli byle jakiego grave hatu na SB



siepacz - So lut 10, 2007 7:01 am
" />Moje zarzuty do twojego decka są bardzo proste - bezsensowny wybór kritów do reanimacji i ogólna powolność decka - napory zazwyczaj zdążą cię zjeść, a kontrole po prostu skontrują reanimację. I tu jest gigantyczna zaleta dredge'a - mu się nigdy nie kończą threaty



Cabal - So lut 10, 2007 10:07 am
" />
"> bezsensowny wybór kritów do reanimacji i ogólna powolność decka - napory zazwyczaj zdążą cię zjeść, a kontrole po prostu skontrują reanimację.
Nie za bardzo rozumiem tą bezsensowność. Akroma to klasa sama w sobie, Hellkite ładnie czyści stół, tudzież dobija oppa. Despair-ka to winda na uciążliwy syf. Wskaż mi w T2 lepsze alternatywny.

Powolny jakoś bardzo nie jest, w każdej turze coś wrzucamy, celowo wrzuciłem tyle drawo-discardu, dzięki temu bibliotekę przekopuje się naprawdę szybko.
Z naporami nie jest źle, do 4 tury spokojnie dotrwamy i zaczynamy wskrzeszać. Po sajdzie mamy Damnation i Last Gaspy, tak więc śmiem uważać (po na razie kilkudziesięciu grach z aggro) że napory nie są jakimś wielkim problem dla Reanimatora. Gorzej kontrole, praktycznie mamy tylko remandy na przepchnięcie reanimacji, po sajdzie dochodzi Cancelek i Extirpate. Po większej ilości gier napiszę dokładniej co i jak.



mateoosh01 - So lut 10, 2007 11:25 am
" />Ja wróce do dredga. Deck mial tydzien świetnosci na modo, ale jak tylko karsten opublikował meta, wszedzie znazł sie hata na nasz deck, nawet ten mainowy, stad sadze zie istnienie reanimatora w t2 tez trwalo by bardzo krótko.
Moja decklista dredga:

2 Akroma, Angel of Wrath - wybór oczywsity najmocniejszy typ w formacie
2 Avatar of Woe - w tym decku dosc czesto wrzucalmy go za BB
4 Birds of Paradise - Mana power lubimy narzucac tempo + Pakowanie trolla
1 Blazing Archon - napory sie składają
2 Darkblast - Mainowy mini removal przydatny w wiekszosci MU
2 Elves of Deep Shadow - Mały mana power czesto bardzo przydatny + pakuje trolla + Flashbackuje dreda
6 Forest - odpowiednia ilosc forestów
3 Golgari Grave-Troll - 3 trolle to dobre trolle nie dosc ze dredguja to sa prkatycznie na kontrolki coturowym typem az do braku kontry.
4 Life from the Loam - 4 loamy musza byc w kontrolnym meta musimy przeciez zabic svaghtosem
4 Llanowar Wastes - obv
3 Nightmare Void - Discard z dredgem, w ostatcznosci rzucamy w nas
4 Overgrown Tomb obv
4 Stinkweed Imp -typ co sie dredguje blokuje i ładnie flshbackuje
2 Svogthos, the Restless Tomb - ktos cos mowil o kontrolkach?
4 Swamp obv
1 Bogardan Hellkite - typ sie swietnie ranimuje
3 Delirium Skeins - my disradujuemy dredge op syty swieta karta
4 Dread Return - Ranimacja podtsawa decku
1 Ghost Quarter - wyczyscimy stół
4 Greenseeker - MVP decku discarduje łata screw tak naprawde jak wiem ze nie gram np z borosem moge zaczac z forestem jako jedynym ladem na reku rzy tym kolesi.

Sideboard
2 Darkblast - sa 2 main to i 2 w Sb na aggro sie znajda, szczegolnie na znienawidzony MU jakim jest boros
3 Persecute - Rewelacyjna karta w wiekszosci MU Czegolnie w 3 turze na MGA
4 Shadow of Doubt -Dragonstorm dalej zyje
2 Slay- Na UG scryba&forca
4 Tormod's Crypt - mirror



Maciuch - So lut 10, 2007 5:54 pm
" />Uważam że po TS i PC granie reanimacjami, flarami i dredgami za dość ryzykowne... dlaczego??
bo:
Tormod's Crypt
Extirpate

są to karty które można znaleźć w niemal każdym side/mine. Na każdego reanimatora extirpate jest zabójczy... za to w dredge nie widzę w żadnym sb. Krosan Grisp, a bez tego Crypta miażdży ten deck



Aragorn007 - So lut 10, 2007 8:46 pm
" />Tak. Nie wiem czy zauwazyles ze Flare stworzyl wlasnie TS (akroma, blink itp.) w TS jest rowniez krypta ktora wedlug ciebie niszczy Flare itp
wiec pytanie do Ciebie...jaki sens bylby wymyslac deq ktory zrewolunicjozuje T2?



Whistler - So lut 10, 2007 8:52 pm
" />Nie prawda, flara była ostro grana przed TSem i osiągała o wiele wieksze sukcesy wtedy. Nie było akrom, nie było blinków(na tym sie w ogole gra we flarze?) i flara ostro syciła.



FALI - So lut 10, 2007 9:08 pm
" />
">Tak. Nie wiem czy zauwazyles ze Flare stworzyl wlasnie TS (akroma, blink itp.) w TS jest rowniez krypta ktora wedlug ciebie niszczy Flare itp

lol? Z TS doszlo tam naprawde niewiele kart(btw nie wiem o jakim blinku mowisz?). Tak jak mowi łistla flara grala przed TSem(przeciez w polskich nationalsach byly 3 w top8, a na samych mpkach bylo ich chyba ze 20 minimum). Wtedy zabijalo sie po prostu smokami.


">są to karty które można znaleźć w niemal każdym side/mine

No side ewentualnie tak, ale gravehate w mainie? Nie spotkalem sie jeszcze z wiekszym hejtem w mb jak 1 creamete pod teachingsa w dralnu.



Gooz - So lut 10, 2007 9:09 pm
" />Była także grana z Tsem. Pamiętam starcie Paskowej flary z blink deckiem, a że sam blink jest w Tsie to Ts musiałbyć legalny
Crypty tak strasznie tego decku nie kutały, to czarne coś też pewnie jakoś straszliwe nie będzie, ale to jeszcze jest do przetesowania.



Maciuch - So lut 10, 2007 10:23 pm
" />
">No side ewentualnie tak, ale gravehate w mainie? Nie spotkalem sie jeszcze z wiekszym hejtem w mb jak 1 creamete pod teachingsa w dralnu.

To sobie wyobraź, że teraz np. w Picklach które m.in. Ty testujesz gra Extirpate zamiast mainowego Cremate... Fajnie nie??



FALI - N lut 11, 2007 8:11 am
" />
">To sobie wyobraź, że teraz np. w Picklach które m.in. Ty testujesz gra Extirpate zamiast mainowego Cremate... Fajnie nie??


co, co, gdzie? Myslalem, ze jest legalny dopiero 20 lutego ;o.



Maciuch - N lut 11, 2007 11:46 am
" />mowie oczywiscie o testach deckow razem z PC... rozne fora itd.... wiadomo ze na turnieju jeszcze tego nilkt nie zastosowal (no chyba ze ja w ZG ale gralismy nie sankcjonowany i z PC)



Benio - Pt mar 02, 2007 4:34 pm
" />Jestem tu nowy i chciałbym zacząć grać reanimatorem ;] .

Mam kilka pytań co do tego decku .

1.) Ile mniejwiecej kosztuje taki deck ?
2.) Ciężko sie nim gra dla człowieka dość początkującego ?
3.) Niema ten deck problemów z controlem ?
4.) Czy Firemane Angel jest wart włożenia do decku ? Uderzyć zbytnio nie umie a 1 hp to raczej nie tak dużo ;p (grałem kiedyś elfami z Wellwisherami i moge mieć "troche" inne zdanie o 1 hp ;] .)



Maciuch - Pt mar 02, 2007 4:48 pm
" />
">1.) Ile mniejwiecej kosztuje taki deck ?
Ogólnie deck jest tani jedynym problemem cenowym mogą być (IMO niekonieczne dla początkujących) duale, oraz stwory do reanimacji

">2.) Ciężko sie nim gra dla człowieka dość początkującego ?
Jest bardzo łatwy w prowadzeniu i trudno popełnić błąd

">3.) Niema ten deck problemów z controlem ?
Jego zaletą jest szybkie wystawienie dużego stwora na stół. Kontrole takich akcji nie lubią, ale zazwyczaj mają na to odpowiedź w postaci kontry lub removalu. Dlatego wersja dredga jest IMO lepsza, bo po skontrowaniu, dalej możemy się dredgować, a na dodatek masz niekontrowalnego stwora w lądzie.

">4.) Czy Firemane Angel jest wart włożenia do decku ?

IMO jest raczej słabą opcją. On gra w kontrolach które nastawiają się na late game i mogą go wracać z grobu Z MANY na stół. Do reanimotara są lepsze stwory. Bogardan Hellkite chyba przoduje.



RybAq - So mar 24, 2007 12:24 pm
" />ja chcialem dodac tylko do tematu, iz gram reanimatorem i dosc niezle mi idzie ^^ generalnie niewiem czy to dlatego ze ludzie sa zaskoczeni tym deckiem czy jak ale rezultaty mam naprawde niesamowite ^^ najlepsze od czasow karczenia ludzikow BG pseudo rockiem jeszcze za czasow Ravnici

ale do rzeczy, dzisiaj ogladalem sobie gre kolesia co tez gral reanimatorem (troche inny spis niz moj) i gral tam Looter'ami (w swoim decku mam jedynie 2 miejsca na tego typu stworzonko i przeznaczylem je na thought coureirow) i mysle sobie: tai looter jest przeciez lepszy bo niedosc ze nam wymienia karte to dodatkowo zabiera te 1 zycie przeciwnikowi (przypominam 1 zycie mniej = 5% blizej do wygranej meczu ) wiec z gory zalozylem iz ta nowa lepsza wersja couriera jest duzo duzo przydatniejsza, co jednak prawda niestety nie jest a to z prostej przyczyny ten 1 life'a nas tak naprawde gowno obchodzi - zazwyczaj kiedy tylko jakis aniolek/dragon z grobu wejdzie sytuacje na stole mamy na tyle wyjasniona ze ten brak 1 life'a o niczym nie swiadczy ^^ za to courier daje nam niesamowicie wazna opcje -> mozliwosci bloku i potym jeszcze wykorzystania jego abilitki a ten jeden blok akurat w tym decku w walce z naporami moze okazac sie bardzo bardzo wazny, szczegolnie przy grze z wszelkimi naporami posiadajacymi w mainie W.

Zachęcam do zabawy reanimatorem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom