ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[TS T2] Solar Flare
siepacz - So lis 04, 2006 3:15 pm " />2 Angel Of Despair 4 Court Hussar 2 Skeletal Vampire 2 Akroma, Angel Of Wrath 4 Condemn 4 Remand 4 Compulsive Research 3 Persecute 4 Wrath Of God 2 Zombify 4 Azorius Signet 1 Dimir Signet 1 Island 3 Plains 3 Swamp 1 Adarkar Wastes 2 Azorius Chancery 1 Caves Of Koilos 1 Ghost Quarter 4 Godless Shrine 2 Hallowed Fountain 1 Orzhov Basilica 1 Urza's Factory 4 Watery Grave Sideboard: 1 Angel Of Despair 2 Circle Of Protection: Red 2 Confiscate 1 Debtors' Knell 1 Faith's Fetters 2 Peace Of Mind 2 Mortify 4 Castigate Deck, który powstał już jakiś czas temu, od razu po wyjściu Dissension, po premierze Time Spirala wciąż ma się dobrze. Do już wcześniej doskonale działającej maszyny doszedł jeszcze finisfer ostateczy, czyli Akroma, czego chcieć więcej? ironworks - So lis 04, 2006 3:52 pm " />W podanej wersji zdecydowanie brakuje mi koniecznego gainlife'u, które zapewniają nam fetttersy, również karcąc wszelakie aggro. Niezłym pomsyłem są również 2 mortify main, będące szybką odpowiedzią na duże krowy takie jak słonie, slumy czy shamanów, FALI - So lis 04, 2006 4:36 pm " /> ">Niezłym pomsyłem są również 2 mortify main Szybka odpowiedzia na takie krowy jest condemn ktory jest imo najlepszym point removalem w formacie. ">2 Angel Of Despair 4 Court Hussar 2 Skeletal Vampire 2 Akroma, Angel Of Wrath Nie podoba mi sie ten uklad stworow. Wampir 1 zawyczaj styka. 3 Desperaty to niezbedne minimum i sam mysle o komplecie. Akroma czy 1 czy 2 to juz kwestia upodoban. Oto moja majaca za soba ponad 1000 gier testingu wersja: Mana Bejz: 3 x Azorius Signet 1 x Dimir Signet 1 x Phyrexian Totem 1 x Plains 1 x Flagstones of Trokair 1 x Orzhov Basilica 1 x Dimir Aqueduct 2 x Azorius Chancery 1 x Gemstone Caverns 1 x Adarkar Wastes 3 x Godless Shrine 1 x Caves of Koilos 1 x Underground River 2 x Island 2 x Hallowed Fountain 2 x Swamp 2 x Watery Grave 2 x Urza's Factory 5signets&23lands Toolz: 4 x Condemn 3 x Compulsive Research 1 x Persecute 1 x Ressurection 1 x Evangelize 1 x Zombify 1 x Dread Return 4 x Remand 4 x Wrath of God 1 x Clutch of the Undercity 1 x Careful Considieration Kriczers: 4 x Angel of Despair 2 x Akroma, Angel of Wrath 4 x Court Hussar 1 x Skeletal Vampire Krótki komentarz zanim przejde do omawiania SB. Manabejz sie nie zmienil za bardzo. Wskoczyl totem ktory jest swietnym finiszerem oraz 2 faktorie w miejsce mirena i mikokoro. 4 Wrathy to podstawa, Remandy sa o wiele lepsze od mainowych castigatow ze wzgledu na cantrip. Jak widzimy jest duzo kart cc4. To wszystko wyciagamy clutchem kiedy tego potrzebujemy. Taki uklad reanimacji jest imo b.dobry. Resurection pozwala nam odbudowac sie po persecucie w czarny. Zombify n\c,Dread jest dobry i niejednokrotnie zagrywalem go z flashbacka. Jezeli chodzi o stwory to zdecydowalem sie grac formacja 1-4-4-2. W bramce wampir ktory jest najlepszym lategamowym stworem na kontrole i potrafi wyciagnac b.trudne dla naszej obrony pilki. 4 obroncow to hussarzy ktorzy sa podstawa tego deku. Wchodza daj to co porzeba i preventuja dmg. W pomocy komplet łysych sióstr anielic. To najelpszy ogolem stwor w tym deku i dlatego sa 4 sztuki. W ataku wiadomo, 2 kromki ktore niejednokrotnie wchodzili strzelajac kilka bramek. Sajdbord: 1 x Ivory Mask 3 x Circle of Protection: Red 3 x Mortify 3 x Trickbind 3 x Casigate 2 x Teferi's Moat Maska na jakies dzike borosy,gruule czy sataniki zawyczaj po sidzie szukana clutchem, kolka sa dzisiaj obowiazkiem w sidzie,mortify to dodatkowy removal + hate na jakies randomowe areny,tricbindy to najlepsza odpowiedz na dragonstorma a castigety sidujemy na kontrole typu UWR/WRB Firemane,mirror czy UW. Wkrotce opisze poszczegolne meczapy. Enjoy mycal - Śr lis 08, 2006 8:03 pm " />1 flagstones of trokair to jakaś porażka. To tak dla picu wstawiłes sobie ta jedna sztuke zamiast plainsa?? Bo jak tym grać to chyba od trzech w góre :/ Uzasadnisz jakos swój wybór? FALI - Cz lis 09, 2006 6:43 am " /> ">1 flagstones of trokair to jakaś porażka. To tak dla picu wstawiłes sobie ta jedna sztuke zamiast plainsa?? Bo jak tym grać to chyba od trzech w góre :/ Uzasadnisz jakos swój wybór? Młody to nie jest pox gdzie musi byc komplet. Jest po prostu jeden na jakies randomowe ponzy,wildfiry,smallpoxy bo 4 sie nie mieszcza. Wole grac takim niz 3 plainsem. A 3 zamiast plainsow nie wsadze ze wzgledu na blood moony ktore moga karcic ten dek jak nie bedziemy mieli dostepi do W many. Signety nie zawsze to zapewniaja. kszaq - Pt lis 10, 2006 9:26 pm " />No, nie jest to solar pox, ale powinny byc 2 sztuki, zeby istnialo przynajmniej prawdopodobienstwo, ze podejda nam dwa i sobie cos odessiemy. Dodatkowo polecalbym granie na jednej lub dwoch sztukach ghost quarter main. Stanowi ona odpowiedz na faktorie przeciwnika, ponadto w polaczeniu z flagstones pozwala naprawic color screw. Walek - Pn lis 13, 2006 5:21 pm " />Sa przeciez aniloy po co se mana base psuc wpychajac quartersy HomAR - N lis 19, 2006 7:01 pm " />Zamieszczam spis UWR czegos-na-ksztalt-flary z jakiegos japonskiego turnieju: Finalist: Yoshikatsu Mizoguchi DECKNAME『METEOコントロール』 Maindeck 2《Akroma, Angel of Wrath》 3《Bogardan Hellkite》 4《Lightning Angel》 4《Wrath of God》 4《Compulsive Research》 2《Careful Consideration》 4《Lightning Helix》 4《Azorius Signet》 2《Boros Signet》 4《Remand》 2《Resurrection》 2《Faith's Fetters》 4《Hallowed Fountain》 3《Sacred Foundry》 2《Adarkar Wastes》 2《Shivan Reef》 1《Battlefield Forge》 1《Mountain》 2《Plains》 3《Island》 1《Izzet Boilerworks》 1《Azorius Chancery》 1《Boros Garrison》 2《Terramorphic Expanse》 Sideboard 3《Mana Leak》 3《Cancel》 2《Condemn》 1《Resurrection》 2《Annex》 2《Disenchant》 1《Evangelize》 1《Faith's Fetters》 Spis wydaje mi sie ciekawy, koszte takich zabawek jak persecute i zmiany czarnych finisherow na hellkity, dostaje takie bajry jak helixy czy lightning angele. po sb moze sie zmienic w cos na ksztalt UW kontroli. Mi coprawda nie pasuja helixy jako point removal, od ktorych wolalem mortify, zdejmujace wieksze byki i glery czy knelle, ale poprwia helix mu z aggro. kubas1991 - Pn lis 20, 2006 9:32 am " />w normalnej flarze na napory sa takie karty jak WOG, MORTIFFY, CONDEMN, REMAND i te karty starcza zeby wygrac. z naporami flara wcale nie ma tak zle zeby dawac inny kolor po helixy HomAR - Pn lis 20, 2006 11:22 am " />Moze i tak, ale ten deck gra czerwonym imo glownie dla hellkitowi lightning angeli, zwlaszca hellikity poprawiaja MU z uw draw-go, a w tym wypadku po odjeciu czarnego zostaja juz tylko helixy M0rw47h - Wt lis 21, 2006 8:34 am " />Na UW draw go, zdecydowanie lepszym wyjsciem bylby chyba teferi ;] asmo - Wt lis 21, 2006 10:59 am " /> ">Moze i tak, ale ten deck gra czerwonym imo glownie dla hellkitowi lightning angeli, zwlaszca hellikity poprawiaja MU z uw draw-go, a w tym wypadku po odjeciu czarnego zostaja juz tylko helixy hmm rzeczywiscie,a cop w ogole nie przeszkadza naruto92 - So sty 27, 2007 10:56 pm " />Ech po co court hussary chyba lepsze sidowe shadowmage infiltrator Powinnino sie grac na 7 signetach... 5 lub mniej to za malo to cus nas jak ch... przyspiesza Totemy? sa slabe wystarczy 4 turowy lysol lub kromka zeby oppa zadzgac Mozna tez avatar of voe wlozyc nie taka zla opcja koles z fearem? jeszcze rozwala krity? 6 drawu a nie 4 co zrobimy jak nam sie skoncza opcje?;> Czasami 1 persecute starczy jesli mamy jakiegos tutora Mozemy tez teferiego wepchnac na kondemny albo mocne kontry Przykladowe ver. Solar Flare by. Youhei Tomizawa (Finals) 4 Angel of Despair 2 Skeletal Vampire 1 Teferi, Mage of Zhalfir 1 Akroma, Angel of Wrath 1 Faith's Fetters 4 Dimir Signet 3 Azorius Signet 2 Persecute 4 Wrath of God 4 Compulsive Research 4 Castigate 2 Dread Return 4 Remand 2 Careful Consideration 1 Island 2 Plains 3 Swamp 2 Adarkar Wastes 2 Caves of Koilos 1 Underground River 1 Watery Grave 2 Godless Shrine 1 Orzhov Basilica 1 Azorius Chancery 3 Hallowed Fountain 2 Flagstones of Trokair 1 Urza's Factory 1 Vesuva Sideboard: 3 Shadowmage Infiltrator 2 Circle of Protection: Red 3 Faith's Fetters 1 Return to Dust 2 Trickbind 2 Darkness 2 Disenchant Solar flare by. Toshimitsu Sakuma Standard Champs 2006 (JP-Iwate) 3 Angel of Despair 2 Skeletal Vampire 2 Akroma, Angel of Wrath 1 Avatar of Woe 4 Compulsive Research 2 Careful Consideration 2 Clutch of the Undercity 4 Dimir Signet 3 Azorius Signet 4 Wrath of God 3 Condemn 4 Remand 2 Zombify 1 Resurrection 1 Persecute 4 Swamp 1 Plains 3 Hallowed Fountain 2 Watery Grave 1 Godless Shrine 2 Azorius Chancery 1 Orzhov Basilica 2 Underground River 2 Adarkar Wastes 3 Flagstones of Trokair 1 Caves of Koilos Sideboard: 4 Shadowmage Infiltrator 4 Last Gasp 1 Faith's Fetters 1 Ivory Mask 1 Nightmare Void 2 Sudden Death 2 Mortify siepacz - N sty 28, 2007 9:10 am " />naruto: cieszę się, że chciałeś przedstawić te 2 spisy, ale czy rzeczywiście tak ciężko jest przeedytować je i dostosować do standardów obowiązujących na tej stronie? Proszę... Co do samych decków, to niestety widać, że są dość przeterminowane. Są przede wszystkim za wolne i nie za bardzo widzę, jak miałoby to wygrać przeciwko dowolnej niebieskiej kontroli obecnie. Po prostu ten deck już umarł. Hiroshima - So lut 24, 2007 9:39 am " />Moim zdaniem Solar Flara to bardzo dobry deck. Szanse ma wygrac z każdym deckiem, zarówno naporem czy controlką. Dodanie R zamiast B jest bez sensu. Court Hussary sa potrzebne aby zatrzymać napór i jeszcze ma vigilance i lookasz karty. Inifilator nie ma takiej opcji. Gram tez na Blinkach. Dobrze sie kombia z Lysolem. siepacz - Pn lut 26, 2007 3:00 pm " />Hiroshima - dzięki za wypowiedź, ale na przyszłość popracuj nieco nad formą wypowiedzi, argumenty też by się przydały jakieś... specjalnie dla ciebie zedytowałem ci posta. Z tego co wiem, w niedzielę w turnieju w Wawie RaV wygrał dwójkę grając flarą. zSzUzIzCzIzDzEz<--- - Cz sie 02, 2007 10:03 am " />Jakiś świeży spis po wyjsciu fs'a Craig Krempels 2007 U.S. Nationals Top 8 Main Deck 60 cards 2 Urza's Factory 2 Hallowed Fountain 3 Godless Shrine 3 Watery Grave 1 Azorius Chancery 2 Dimir Aqueduct 2 Island 2 Plains 2 Swamp 2 River of Tears 2 Nimbus Maze 23 lands 4 Court Hussar 3 Aeon Chronicler 3 Skeletal Vampire 2 Angel of Despair 12 creatures 3 Azorius Signet 4 Dimir Signet 4 Remand 4 Compulsive Research 4 Castigate 2 Faith's Fetters 4 Damnation 25 other spells Sideboard 4 Slaughter Pact 4 Aven Riftwatcher 2 Extirpate 2 Mystical Teachings 2 Pull from Eternity 1 Disenchant dennis-pol - Cz sie 02, 2007 10:20 pm " />Hmm.. Za 2 vampiry byłoby lepiej dać 2 akromy jako że vampir aby sie rozkrecić zużywa trochę many i czasu a akroma zabije o wiele szybciej.. Do tego dodałbym anioły WB do kompletu tylko nie wiem co wyrzucić bo desperatka jest odpowiedzią prawie na wszystko FALI - Cz sie 02, 2007 10:44 pm " />Z tego co widze to spis znacznie zmienil sie w porownaniu do regionalsow. Tam uklad stworow wygladal tak: 4 huzar 2 akromy 2 kronikarze 2 body double 3-4 anioly(ze wskazaniem na 3) Dek nadal jest tier1 co udowodnil topem na nationalsach, jednak proponowalbym sie przyjrzec rowniez blinkTouch dekom w kolorach Flary i Angelfire ktore staly sie ostatnio niesamowicie popularne. Pzdr Snyck - Cz sie 02, 2007 11:12 pm " />Czy ja nie dowidze czy gdzieś wcieło idee reanimacji? A z akceleracji to w tego typu deku Phyrexian totemy sa często kluczowe. Można też przmyśleć Coalition relicty. Najlepiej 4 sygnet 3 negator/relikt dennis-pol - Pt sie 03, 2007 8:14 am " />co do totemów to rzeczywiście mogą sie przydać ze wzgldu na wrotki/damnacje które resetują stół omijając totem którym możemy nieźle uszkodzić oppa. co do reanimacji powinny tam być 2-3 zombify([Można też pomyśleć o dread returnach ale 2 BB w koszcie może czasem utrudnić grę chociaż flashback też może nas uratować]) dzieki czemu łysy anioł może wielokrotnie wejść do gry lub ewentualnie hussar który też dużo robi na wejściu a co do chroniclerów to liczą się oni tylko jako dociąg nie WC bo w tym deq dosyć szybko pozbywamy się ręki FALI - Pt sie 03, 2007 10:17 am " /> ">co do totemów to rzeczywiście mogą sie przydać ze wzgldu na wrotki/damnacje które resetują stół omijając totem którym możemy nieźle uszkodzić oppa. Totem powinien grac ale nie wiecej niz 1-2. ">co do reanimacji powinny tam być 2-3 zombify([Można też pomyśleć o dread returnach ale 2 BB w koszcie może czasem utrudnić grę chociaż flashback też może nas uratować]) dzieki czemu łysy anioł może wielokrotnie wejść do gry lub ewentualnie hussar który też dużo robi na wejściu Reanimacja to w tym deku przeszlosc, witamy w sierpniu 2007. Jezeli juz sie gra to na body doublach ktore sa imo lepsze, gdyz stwor lezy caly czas na grobie, a nie wchodzi do gry, przez co mozemy go kilkukrotnie budzic. A mowienie, ze BB moze cokolwiek utrudnic, jest chyba jakims nieporozumieniem. Ten dek ma 7 duali i 6 sygnetow i zawsze jest tyle many i w jakich chcemy kolorach. ">a co do chroniclerów to liczą się oni tylko jako dociąg nie WC bo w tym deq dosyć szybko pozbywamy się ręki Hm, ciekawe. Kontrola szybko pozbywa sie reki. Kronikarz jak najbardziej moze robic za WC. Zawieszamy go po prostu za 1 i zaczynamy beatdown w nastepnej. Proponowalbym przetestowac pull from eternity w sb, bo detritivory i wrogie chroniclery to dla nas zmora. stw - Pt sie 03, 2007 2:47 pm " />Ja teraz ten deck widzę w tej wersji. 4 Azorius Signet 1 Dimir Signet 1 Phyrexian Totem 2 Island 3 Plains 1 Swamp 2 Adarkar Wastes 3 Godless Shrine 1 Hallowed Fountain 2 Nimbus Maze 3 Orzhov Basilica 2 Urza's Factory 4 Watery Grave Nad mana base nie ma się co rozpisywać. 1 totem czasami się przydaje do finishowania kiedy obaj gracze są w sytuacji patowej. 3 Aeon Chronicler 2 Angel of Despair 4 Court Hussar 2 Skeletal Vampire 1 Akroma, Angel of Wrath Win condition. Akroma nie jest aż tak bardzo potrzebna. chyba lepszą opcją będzie kolejny aniołek. Vampiry w sztukach dwóch co najmniej muszą być aby powstrzmywać napory. 2 Take Possession Karta klucz do wygrania z kontrolami i w szczególności z blinkami. Naprawdę sama w sobie potrafi wygrać grę. 4 Remand 3 Castigate Kontry, discard. Chyba nie trzeba komentowac. 2 Foresee 2 Tidings Dociąg. Niektórzy stwierdzą, że Compulsivy są lepsze, bo tansze ale ja wole solidny draw, a poza tym nie gram na reanimacach więc siła Compulsiva znowu spada. 4 Wrath of God 2 Mortify Removal. Gram na Mortify, a nie Fith Fetter's, bo pozwalają sie pozbyć ze stoł na stałe niektórych problemowych kritów: Confidant, Teferi, Arbiter. Co prawda Fettersy blokują Faktorię - no ale coś za coś. SB: 4 Azorius Herald SB: 2 Extirpate SB: 3 Last Gasp SB: 2 Take Possession SB: 2 Haunting Hymn SB: 2 Pull from Eternity SB każdy ma inny to tylko propozycja ale mi się spisuje całkiem nieźle. Pozdro i przyjemnego pisania kolejnych postów. FALI - Pt sie 03, 2007 5:03 pm " /> ">SB: 4 Azorius Herald No mysle, ze tutaj zdecydowanie lepsze byly by fettersy. Tylko 1 mane drozsze a blokuja kilka trudnych kart chocby wspomniana przez ciebie faktorie czy robi papke z goyfow i innych typow. Granie na 4 wogach jest rowniez nietypowym wyborem, ale jezeli juz w formacie nie ma persecuta, to raczej nie ma wiekszego znaczenia ;p. Mimo wszystko gralbym 2 wogi, 2 damnacje. Brakuje ci rowniez w sb hatu na artefakty i enchatmenty przez co nie jestes w stanie zminimalizowac szansy na porazke po sb z rackiem ktory pochlania flare jak i angelfira. Polecam przetestowac return to dust . Pozdrawiam. stw - Pt sie 03, 2007 11:09 pm " />Hmm, hate na enchantmenty - Mortify. Hate na wszystko - Take Possession oraz Łysy Anioł. Gram na 4 Wogi, bo bardzo często nie mam czarnej many w dwóch sztukach w czwartej turze, a biała jest zawsze. Powiedz mi co za różnica 4 wogi czy 2/2. Nie ma w formacie przecież Meddling Magów ani Persecutów. A co do Azorius Heraldów to faktycznie słabe i pewnie lepszym wyborem okazałby się tutaj np 2 Fith Fetters i 2 Disenchanty. Wszystko kwestia przetestowania. A może lepiej włożyć 4 Aven Riftwatcherów? FALI - So sie 04, 2007 4:37 pm " />Riftwaczerzy sa nieglupi ale w wersji bliknTouch UWB . Flara i tak daje sobie rade z naporami, wiec ten gainlife nie jest tak potrzebny, w tej roli wole o wiele bardziej fettersy. ">Gram na 4 Wogi, bo bardzo często nie mam czarnej many w dwóch sztukach w czwartej turze, a biała jest zawsze. Powiedz mi co za różnica 4 wogi czy 2/2 Taka, ze chociazby w mirorze mozesz dostac extiripata w wogi i nie masz czym zabijac akrom przeciwnika, oraz kilku jego bykow na stole. Wiem, ze grasz na take possesion, ale przeciwnik ma mortify . To tam takie gdybanie bez sensu, wiec raczej nie ma co dyskutowac na ten temat. Potestuje ten deczek, w twojej wersji i napisze pare przemyslen. Pozdrawiam. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||