ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
UG MADNESS WYŁUPIASTYMI OCZAMI VOID'A;)
Voidmage - Wt lut 03, 2004 3:37 pm " />UG MADNESS WYŁUPIASTYMI OCZAMI VOID'A:) Najpierw mój dosyć nietypowy spis:): Main(60) 4Wild Mongrel 4Basking Rootwalla 4Chrome Mox 4Arrogant Wurm 4Circual Logic 4Daze 3Waterfront Bouncer 3Careful Study 3Wonder 2Roar of the Wurm 2Rushing River 1Deep Analysis 4Yavimaya Coast 11Island 7Forest Side(15) 3Chill 3Powder Keg 4Submerge 3Naturalize 2Gilded Drake Składając deck wybitnie zależało mi ,aby nadać talii jak największą dynamikę oraz tempo.Chciałem ,aby deck był niesamowicie agresywny.Dlatego możemy zobaczyć 4xChrome Mox ,które pozwalają wpuścić nam naszego Wild Mongrel'a już w pierwszej turze,a jak powszechnie wiadomo ,jest on główną siła napędową tej talii.Dziwić może 3xWonder,uznałem jednak ,że w okresie,w którym coraz częściej widujemy Firesy,a Rock'i wyłaniają sie zza każdego rogu,są niezbędne.To kluczowa karta w starciu z tymi taliami,po prostu Rock i Firesy nie wyrabiają:) Dlaczego Rushing River???A no dlatego ,że nie zawsze Waterfront Bouncer utrzyma się w grze (np spadnie od Smother bądź od jakieś spalarki) Czas na side: Dlaczego Submerge???A no znowu na naszego kochanego Rocka i Firesy,Powder Keg na odradzajdzające się Gobliny oraz Rdw2k2,to samo Chill reszta chyba oczywista:) Jakie karty brałem jeszcze pod uwage: Aquamoeba-dobry naporowiec,również przyśpiesza talie,jednak po wielu testingach stwierdziłem,że Chrome Mox jest lepszy. Genesis-jak już pisalem zależało mi dobitnie na prędkości , a geneza znacznie spowalnia talie ,a i tak sprawdza się w starciu w sumie tylko z Tog'iem ,może jeszcze Rock'iem Ravenous Baloth-czytaj Genesis Czas na Matchup'y:P Vs Rdw2k2 Stosunkowo łatwy matchup.O ile op sptawia nam opór w pierwsze grze, o tyle po side nie ma już nic do powiedzenia, ten matchup można określić jednym słowe,:"Chill" Minimalnie gorzej ma sie sprawa gdy op gra na mainowym land destruction,wtedy jeśli dobrze to rozegra ma duże szanse na zabranie nam zwycięstwa w pierwszej rundzie,po side sprawa ma się tak samo jak z wersją bez mainowego land destruction. Side In: 3Chill 3Powder Keg Side out: 3Waterfront Bouncer-nie pożyje sobie zbytnio:/ 3Wonder-w tym matchupie nie jest zbytni potrzebny:) Vs Rock Matchup również w miarę wyrównany.Jak już pisałem kluczową kartą jestWonder , który daje nam ogromną przewagę nad op'em.Musimy bacznie uważać naSmother oraz Living Wish(boli nas Withered Wretch).Po pierwszej grze jest lepiej,chyba ,że op ma Planar Void:P,ale nawet jak ma to my mamy Submerge;)Musimy uważać również na szereg discardu ze strony opa. Side In: 4Submerge 2Gilded Drake Side Out: 2Roar of the Wurm 1Deep Analysis 2Rushing River 1Wonder Chyba zrozumiałe. Vs Ponza Kolejny w miare prosty matchup.Prawda,że mamy dość średnie,że tak powiem,szanse na wygranął pierwszej gry,ale po side ,gdy w nasze szeregi witamy Chill to już jest gra wręcz jednostronna. Side In: 3Chill Side Out: 3Waterfront Bouncer-jest praktycznie bezużyteczny w tym matchup'ie(chyba że ktoś lubi wracać opowi Gang-Banga czy Flametongue Kavu:D Vs WWu Matchup w miare wyrównany z małą przewagą dla nas,boli nas Meddling Mage oraz Parallax Wave.Ważne karty w tym matchup'ie to Wonder,Daze -strach przed magiem lub innym drażniącym draństwem.Po side mamy na szczęście Powder Keg co znacznie przechyla szale zwycięstwa na naszą stronę. Side In: 3Powder Keg Side Out: 1Deep Analysis-małe stworki szybko obniżają poziom naszego życia. 2Roar of the Wurm-gdy op je usunie poza gre już nie wrócą:) Vs Dump Truck Matchup korzystny dla nas.Po prosty dump truck nie wyrobi ,szczególnie gdy zagramy pierszo-turowego Wild Mongrel mocno nas karcą Spectral Lynx:/,jednak my mamyDaze:D Side In: 3Naturalize-boimy się Cursed Totem u opa:) Side Out: 1Deep Analysis 1Wonder 1Circual Logic Vs Firesy Tu jest średniawo,dużo zależy od tego czy podejdzie nam Wonder choć i tak nie jest najlepiej,Firesy dysponują ogromnym naporem a Troll Ascetic niesamowicie nas karci po side jest już dużo lepiej ,jestem skłonny powiedzieć że jest nawet 65:35. Side In: 3Chill 4Submerge Staramy się jak najbardziej spowolnić naszego opa,kradnąc jak najwięcej czasu na zyskanie kontroli nad rozgrywką:D Side Out: 3Waterfront Bouncer 1Deep Analysis 1Wonder 2Roar of the Wurm Vs UB Psychatog Łatwy matchup,przeciwnik nie podoła naszemu naporowi,a już na 100% gdy mile zaskoczy go pierwszo-turowy Wild Mongrel czy też Waterfront Bouncer o tak,op ma niezly dylemat na co puszczać removal:D,tak źle i tak nienajlepiej:P Side In: 2Gilded Drake-a nóż się uda;) Side Out: 2Wonder,chyba,że op rownież nim gra to (czasami zdarza się,że ktoś gra na jednej sztuce pod intuicję) wtedy 2Roar of the Wurm Vs UBr Scepter Tog Gorszy matchup niż ten z UB Psychatog'iem ,ale rónież nie najtrudniejszy;)Jedyne co nam może poważnie zaszkodzić to szybko wstawiony Isochron Scepter z czymś dającym cardvantage,a najgorzej z Fire/Ice,no ale matchup ogólnie dość korzystny (dla nas.dla nas;)) Side In: Nic:) Ewentualnie Kegi. Side Out: Nic:) Ewentualnie Bouncery Vs Mono Blue Control aka Pirates Oj ten matchup jest trudny,rozgrywka robi się katorgą jeśli op gra na Chrome Mox co pozwala mu na wpuszczenie w pierwszej turze Isochron Scepter z powiedzmy Boomerang praktycznie przesądza o wyniku,po side mamy ewentualnie Powder Keg ,ale i tak matchup bardzo trudny,choć nie testowałem go zbytnio przesadnie;) Side In: 3Powder Keg Side Out: 2Rushing River 1Deep Analysis Nom to chyba byłoby na tyle,jak widzicie brak tu matchup'u z Opozycją jakbyście mogli mi udzielić informacji z chęcią przyjmę;)Jeśli są tu jakieś błedy lub czego brakuje to plz piszczie,zaznaczam,że to mój pierwszy artykuł.Jeśli przypadnie do gustu to na następny będzie o bardziej "nieznanym;)" decku(jak się nie spodoba to właściwie też;)):P Pozdrawiam,Voidmage Jak tam to sie pisało:??? Chyba jakoś tak... Napisał:Voidmage (no kto by na to wpadł;P) Sponsorem konkursu jest: Drach & Koszul Store - akcesoria, boxy, single i wiele innych http://www.sklepmtg.prv.pl/ wigor - Wt lut 03, 2004 3:52 pm " />Ojojoj! Ja też mam art o UG, zaraz go publikuję, żeby nie było że ściągam (zaraz twój art przeczytam i ocenię, ale najpierw swojego wrzucę ) Edit: Już jestem Nawet już przeczytałem! Fajny, ale moja wersja jest JESZCZE szybsza. Za to twoja ma lepszą kontrolę, ale ja też miałem założynie na szybką i agresywną talię i moja też taka jest. Dałeś więcej ode mnie mach-up'ów, ale jakbyście chcieli, to jeszcze dopiszę takie jak np. ponza (mam na nią lepszy side: 3 chill, 1 island, 1 forest ) Ale artykuł bardzo fajny. Podoba mi się. Kondzio - Wt lut 03, 2004 4:11 pm " />Nie rozumiem dlaczego na rocka wysidowujesz wondera, rivery i analize. Przeciez te karty go karca, a wonder b. czesto wygrywa nam gre. Predziej wysidowalbym rootwalle ktora prawdobodobnie roztrzaska sie o takiego walla, czy balona. No i czemu nie sidujesz na toga naturalizow. Scepter potrafi bardzo zabolec... Wydaje mi sie ze zlekcewazyles ponze. Imo nie jest to zbyta latwy metchup. Ma FTK, kegi, burn i inne bzdety ktore nas karca. Zwlaszcz ze grash na 3 chillach, ktore nie zawszee podejda... A poztym art mi sie podoba, choc zakrutki. Brakuje mi jakis porad, strategii i takich tam bajerow I cos mi tutaj intuicji brakuje wigor - Wt lut 03, 2004 4:21 pm " />heh... A ja do swojego chciałem czwartego wondera wsajdowywać PS. Chyba nie za doqadnie przeczytałem tego arta, ale musiałem się o swój martwić dark_wonderer - Wt lut 03, 2004 4:33 pm " />RDW obecnie jest już 2k4 (lata lecą ). Z firesami po side'zie to chyba nie jest 65:35 dla UG ??? Bo jak jest to troche się kłuci z moją wiedzą. Kondzio - Wt lut 03, 2004 4:39 pm " />... no i po sidzie maja jeszcze totemy/ matrixy. Firesy raczej karca madnessa: FTK, duuze stwory, earthquaki, no i te totemy albo matrixy wigor - Wt lut 03, 2004 4:53 pm " />nie chcę się wtrącać, ale może ktox mój oceni? PS. Void, napisałeś, że chciałeś ją nastewić jak najbardziej argesywnie, szybko itd. waterfront boucery czy nawet rushing rivery nie są za szybkie. Voidmage - Wt lut 03, 2004 7:01 pm " />Co do tych wonderow to u mnie wszystkie rocki maja w side 4planar voidy i to dlatego,że to praktycznie martwa karta:D a oczywiscie tylko gdy op ma voidy:P,bouncery są tutaj glownie na rocka,a mowiac agresywna mowilem o moxach i riverach,pozwalają nam usunac blokerow ,zreszta to samo boncer a zawsze pozwala nam wypluwac arroganty. a z firesami jak mowilem pierwszo turowy mongrel z koncem submerge w bopa,chill i to jush praktycznie jest nawet 70:30:P A ponza to samo moxy To chyba tyle ,no ale ciesze sie z waszej krytyki:) Lisu - Śr lut 04, 2004 3:18 pm " />IMHO art kiepski, dałeś goły spis decka, opisałeś matchupy ale nie powiedzałeś jak z czym grać... Narazie nie ocenie tego daszek|#curse - Śr lut 04, 2004 3:46 pm " />void, nie popisales sie... nie chce mi sie czytac nawet opisow matchupow, bo juz w spisie sa "niedociagniecia"... ">Aquamoeba-dobry naporowiec,również przyśpiesza talie,jednak po wielu testingach stwierdziłem,że Chrome Mox jest lepszy. nie wpadles na to, ze chrome moxa sie wklada bardziej za landy, niz za taka aquamoebe, ktora jest jednak dosyc przydatnym i stosunkowo szybkim zrodlem discardu? hmm... intuicja jest juz za slaba? nie pozwala przeciez na wrzucenie tego wondera do grobu i kilku analiz/rur na tego rocka, firesa, rdw, mirrora... _Kkeldorn_ - Śr lut 04, 2004 3:55 pm " />Slabo... fires to dobry matchyp?? A to ciekawe... sam spis jest denny... gracze z moxami jadą na 17-19 landach... Maslo - Śr lut 04, 2004 6:14 pm " />hmmm... artykul nie jest zly i da sie czytac (ale pod taki opis mozna wszystko wlozyc ), wg mnie jest pare merytorycznych bledow... a) sprawa wyrzucania wonderow po sidzie przeciwko rockoi gdy wczesniej wyraznie pisze ze maja go karcic... zdaje sie ze napisales na to odpowiedz w poscie, ale to powinno byc w artykule ujete i co wazniejsze... artykulu nie pisze sie chyba pod swoje meta ale ogolnie by kazdy nowicjusz mogl poczytac i poprobowac, a i analiza tez nie jest zla na rocka... szczegolnie skoro on ma nas tak discasrdem obrzucac to przyda sie draw jakis... b) wyjecie Aquamoeby niekoniecznie nadaje tempa deckowi, sadze ze Kkeldorn dobrze radzi ze wyjmuje sie landy (cos w tym musi byc skoro inni tak robia) c) czy powder keg tak mocno karci WW?? skoro wysidowales rurki, to po kegu zostaniesz sie niestety chyba tylko z arrogantami, ew. rootwallami na aniolow i sierzantow tudziez innych, keg za 2 troche karci tez UG (wyjecie Aquamoeb, zmniejsza stopien tego karcenia i tak samo zmniejsz mozliwosc odbudowy po nim... jak kto woli... sadze ze one by sie tu przydaly) a za inne liczby niz 2 to raczej rzadko sie na WW puszcza kegi d) skoro jestes taki pewien wygranej z RDW i Ponza z racji na chilla to czemu grasz tylko na 3 i bez zadnej intuicji?? zwykle gra sie na 4 kopie gamewinnerow a czy sam chill wygrywa to tez zalezy, bo zdaje sie zze bylo w Polsce pare turniei gdzie wygrywala Ponza a togi i UG'ieki byly obladowane kompletami chilli (chyba ze sie myle) to chyba tyle F_isher1 - Śr lut 04, 2004 6:50 pm " />No nienajlepszy ten artykul w porownaniu z mad_wojtkem to jest ;lipa niedales opisu kart i machupowale zaso jest sporo deckow i to jest plusem ja narazie ci tego nie ocenie Voidmage - Cz lut 05, 2004 12:24 pm " />wiem ze zazwyczaj landy wyjmuje sie gdy gra sie na moxach probowalem tego,ale jakos tak nie bardzo mi to pasowalo:/,piszcie co byscie chcieli dokladnie zobaczyc na przyszlosc,tompoprawie ten art i bede robil mniej bledow nastepnym razem donarturo - Cz lut 05, 2004 4:31 pm " /> ">Vs Rock (...) Side In: 4Submerge 2Gilded Drake Side Out: 2Roar of the Wurm 1Deep Analysis 2Rushing River 1Wonder Chyba zrozumiałe. a moze nie dokonca zrozumiale... reszty bledow czy niedociagniec nawet nie chce mi sie wypisywac bo postanowilem nie pisac wlasnych artykulow... ogolnie art bardzo slaby, szczerze mowiac to trzeba to jeszcze przedyskutowac z reszta komisji czy zostanie dopuszczony do konkursu... ale na dobra ocene nie masz co liczyc ... Gość - Cz lut 05, 2004 5:39 pm " />sorry leshrac ale w twojej opini powiewa jakas niechecia do autora... nie wiem czemu... Art jaki jest taki jest (a biorac pod uwage ze to pierwszy Voida to jest calkiem niezle) moim zdaniem byly juz gorsze na stronie glownej a jakos nikt nad ich dopuszczeniem sie nie zastanawial... (przykladow poszukajcie sami nie bede nikogo wytykal palcem) pbhaal Kondzio - Cz lut 05, 2004 8:33 pm " />Jestescie bezwzgledni . Moze napisz ten art od nowa. Rozbuduj go troche, napisz jak sie tym gra, dlaczego wybrales takie karty, a nie inne, jakies tricki, ciekawostki. Troche szczegolowiej opisz metchupy: wspomnij co nas najbardziej boli, jak to zwalczac, na co uwazac i dlaczego tak sie sidujesz... i bedzie git POSEL - N lut 08, 2004 12:59 pm " />no coz art jest po prostu slaby i myslelismy o nie przyznaniu punktow w ogole, ale po zastanowieniu; jednak troche pracy wlozyles i nie posiada powaznych niedociagniec, ktore moglyby go zdyskwalifikowac ode mnie dostajesz 2 troche za malo info i te opisy "to chyba zrozumiale"... szkoda, ale na tyle zasluguje donarturo - N lut 08, 2004 1:00 pm " />Art decyzja komisji dopuszczony do konkursu. Tak jak uprzedzalem ode mnie masz 2 Nomar - Cz mar 04, 2004 4:13 pm " />ode mnie również masz 2 trzeba było się bardziej postarać PAN LUKASZ - Śr lis 03, 2004 4:44 pm " />To znowu ja i moje wypowiedzi.UG madess to oklepana talia aczkolwiek niezła i sprawdzona.No artykuł naprawde mi sie podoba fajnie opisane match upy to co najbardziej lubie:). Gorion - N lis 07, 2004 8:28 am " />bouncery zwalniaja talie, zawsze trzeba doplacic te 1 i dobrym naporowcem nie sa po ostatnich testach coraz mniej ufam dazowi - bardzo przydattny w wielu sytuacjach ale spowalnia, a potem tylko sie kisi na rece intuicji w tym spisie nie widzialem a z niej przeciez po wondera pojsc mozna wiec tu problem a nie widze (no moze jest troche drazsza) jesli nie gramy na dazeach to mainowa ggeneza pod intuicje i dodatkowo jakis merfolk looter powinien sie w tali znalezc (draw i nasz ukochany discard ) Noireve - Pt gru 03, 2004 5:33 pm " />Daze spowalnia? Zalezy w ajkiej sytuacji... Może i pózniej sie tak nie rpzydaje,a le pozwala wystawić w 2 turze psa lub aquameba z obstawą kontry; wg mnie to bardzo dużo XiceX - Pt gru 03, 2004 6:53 pm " />Samo zaangażowanie w artykuł oceniłbym na 4, ale sa błedy rzeczowe, podpowiem ze chodzi o matchupy...to strasznie obniza ocene moge dac i tak strasznie wygorowane 3: RDW-łatwy machup?? niesadze!! RDW ma w 75%przypadkach mainowy destroyland, co nie czyni dobrze...remowal, scrolle, nie jest tak dobrze, a po sidzie chille syca. ROCK- gilded drake in?!?!?!?!?!?! co chesz mu zabrac?? balota, dziadka?? nie, no w sumie witnesska zostaje, no i ten 1 mainowy spiritmoneg....BEZ SENSU!! Mowisz ze Wonder syci...to po co wysaidowujesz . PONZA- matchup jest bardzo wyrownany moim zdaniem...MASA remowalu i jeszcze wiecej destroy landow ktore strasznie karca U/G Scepter tog....dobrze dla nas?? to juz Cie wogole nie rozumiem, wcale nie ste tak kolorowo. Tu duzo zalezy od poziomu opponenta. Jeszcze 1- a gdzie reanimator?? Ihmo jest to jeden z bardziej niebezpiescznych deckow...moim zdaniem to wlasnie po to masz gilded draki P.S. tylko nie kierujcie w tym momecie postow do mnie z textami, skoro sie lepiej znasz to napsiz artykuł madralo. Bo sie tym nie zajmuje i wyrazilem tylko swoja opinie i jestem gotów sie bronic, jak mnie juz obrzucicie błotem za brednie ktore napisalem;p Tak jakby co to błedów jest wiecej, podałem tylko tez wieksze Stawiam 2....nie sygerując sie wczesniejszymi opiniami. |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||