ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[X T2] Zur's Magic
skaramanga - Pt sie 24, 2007 10:40 pm " />Jakiś czas temu siedziałem sobie w domu, nie wiedziałem co robić, przeglądałem sobie karty magica i natknąłem się na tego pana: Zur the Enchanter. Strasznie mi sie spodobał, więc postanowiłem zrobić na nim decka, i wyszło mi coś takiego: Lands 2 Breeding Pool 2 Hallowed Fountain 3 Godless Shrine 4 Temple Garden 2 Plains 3 Overgrown Tomb 3 Forest Creatures 4 Birds of Paradise 4 Wall of Roots 3 Loxodon Hierarch 3 Saffi Eriksdotter 3 Zur the Enchanter Spells 3 Glittering Wish 4 Chord of Calling 3 Temporal Isolation 4 Dimir Signet toolbox 2 Daybreak Coronet 2 Shielding Plax 1 Story Circle 1 Seal of Doom 1 Quiet Disrepair 1 Sacred Mesa 1 Celestial Down Sideboard 1 Crime/Punishment 1 Putrefy 1 Zur the Enchanter 4 Stupor 4 Castigate Jak to działa? Więc jak najszybciej wystawiamy zura, przy pierwszym ataku wyszukujemy Shielding Plax aby go uodpornić, przy drugim Daybreak Coronet, a później to co potrzebne. Wydaje się być dosyć długa techniką, ale w dożyciu do tego momentu pomaga nam cała gama spelli, takich jak Wall of Roots, Loxodon Hierarch, Temporal Isolation. Od razu zaznaczam, że główne kolory to biały i zielony, dlatego też w lądach zdecydowana przewago tych kolorów. Przejdźmy do kritów. Bopy +walle do akceleracji, zastanawiałem się czy zamiast walli nie dać [mtg]elves of deep shadow[mtg] które dodatkowo dają tą czarną do zura, ale bloker i -2 koszt calla mnie przekonały do walli. Loxodon wiadomo życie, dodatkowo regeneruje naszego killera, podobnie Saffi. no i zur - główny killer. Dalej spele: z 3 Glittering Wish 4 Chord of Calling mamy 10 zurów w decku, a jak już gramy na wishach to mamy mały wishboard. Dimir signet jest najlepiej kolorowo dobranym sygnetem do zura, a temporal isolation pozbywa się nimiłych kritów opa. Dalej mamy toolbox pod zura: Shielding Plax -nietargetowalność stworka dla spelów i ability przeciwnika, Daybreak Coronet robi z zura małą akrome, Story Circle + Celestial Down stajemy sie prawie niepodatni na dmg, Seal of Doom jakby trzebabyło coś ubić, Quiet Disrepair jako mainowa odpowiedz na artefakti i enchanty opa, i sacred mesa jako alternatywny win condition. No Rest for the Wicked żeby uratować co się da po wraciaku. Z aggro nie ma raczej większych problemów, z kontolkami sprawa wygląda dużo gorzej, dlatego 12 kart z z sideboarda (4*Stupor4*Castigate 4*Delay) dla poleprzenia tego matchup'u i przy okazji z innymi combo deckami. do tego obowiązkowo zur i kilka kart pod wisha. Kali1993 - So sie 25, 2007 12:15 am " />dobra a ja clay czas nie wiem co robi coronet (jej pierwsza abilty) Maciuch - So sie 25, 2007 1:31 am " />mozesz zaenchantowac tylko kreature ktora jest juz zaenchantowana bzyk - So sie 25, 2007 8:27 am " /> "> Quiet Disrepair jako mainowa odpowiedz na artefakti i enchanty opa seal of primordium chyba lepsze w TEJ ROLI bo nie musisz czekac do nastepnej tury kubas2 - So sie 25, 2007 9:12 am " />Pillory of the sleapless - jedna sztuka zamiast jedenej izolacji - bo lepiej ja wyciagac zurem. No i powiem Ci, ze ja bym widzial pod wishem slonia, teneba i kilka takich standardowych bajerow ;] |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||