ďťż
[Ext] UrzaTron



FALI - Cz maja 17, 2007 1:18 pm
" />Dobra wdupilem na prajstach wiec zgodnie z obietnica deklista UB Trona!:

4 Dimir Signet
1 Cephalid Coliseum
3 Condescend
1 Spell Burst
4 Remand
4 Damnation
3 Gifts Ungiven
3 Thirst for Knowledge
1 Mystical Teachings
2 Smother
2 Sundering Titan
1 Engineered Explosives
1 Mindslaver
1 Crucible of Worlds
2 Island
1 Ghastly Demise
2 Repeal
2 Fact or Fiction
1 Triskelion
2 Watery Grave
1 Swamp
4 Chrome Mox
2 Polluted Delta
1 Academy Ruins
4 Urza's Tower
4 Urza's Power Plant
4 Urza's Mine

SB: 4 Duress
SB: 2 Teferi, Mage of Zhalfir
SB: 3 Psychatog
SB: 2 Extirpate
SB: 1 Cranial Extraction
SB: 3 Bottle Gnomes

Dek jak juz niejednokrotnie mowilem jest moim zdaniem stworzony do miazdzenia kontroli, lecz moze rowniez podjac rowna walke z naporami o czym swiadczy duza liczba hatu na deki typu aggro:damnacje,point removal,explosivsy,repeale i sidowe bottle gnomsy.

Strategia jest taka sama jak kazdego innego urzatrona, czyli skontrolowanie stolu oraz skompletowanie w miedzyczasie tronu z akademia i mindslaverem. Jest on jednak nieco szybszy chociazby od UW, bardziej odporny na manafloody(thirsty,gifty,facty,teachings,coliseum) i IMO bardziej stabilny.

Moze i powinna was dziwic mala landow - 21. Jednak posiadajac 4 moxy oraz 4 signety niejednokrotnie udaje nam sie zaczac gre z rozdania, land,mox,sygnet co podchodzi pod lekkie porno zwlaszcza jak czaimy na rece 2-turowe fakcioszki lub giftsy .

Co do giftsow uwazam, ze 3 to opowiednia ilosc gdyz w slota 4 wszedl teachings ktory szuka nam najbardziej potrzebnej rzeczy, a po sidzie wraz z teferim robi za tutora uniwersalnego. Myslalem tez nad tym zeby nie zwiekszyc toolboxu pod teachingsy(commandeer,rewind,jakis removal + costam) lecz w zwiazku z tym, ze same teachingsy mieszcza sie tylko w 1 sztuce nie oplaca sie to.

Uklad kontr klasyczny, choc moze dziwic obecnosc spell bursta w slocie condescenda. Jednak zapewniam, ze spell burst z tronem czyni cuda.

Wincondition tez standardowe tj:
1 slaver pod giftsy (nasze glowne win condition, smialbym nawet poslozyc sie slowami Siewcy, ze jedyne)
2 Titan - chyba nie trzeba opisywac
1 Triskelion - tu ciagle mysle o jeszcze 1-2 sztukach ale wszystko sie rozbija o to, ze w deku i tak jest 61 kart i wszystko jest moim zdaniem potrzebne ;p.

Removal:
4 damnacje+explosivs+3 smothery+ ghastly demise, wydaja mi sie wystarczajace. Przypominam, ze w krytycznych sytuacjach z aggro dekiem warto sie wlasnie w ten sposob giftowac tj damnacja,explosivs, i 2x point removal.

Sideboard:
Potezny distrupt dzieki czemu naprawde dek nie przegrywa z kontrola po sidzie(duressy,craniale,extiripaty) dodatkowo te karty doskonale sprawdzaja sie na wszelkie kombo deki oraz loama z ktorym trony nie maja najlepszych MU.
Sztefan aka Teferi - tytany i atogi na instancie to jest to co tygryski lubia najbardziej.
Atogi - malo kto sie spodziewa tego pana po sidzie. Widzialem i przezywalem juz akcje, ze zostal wystawiony na 2 turze, a w 4-6 zabijal
Gnomy - Misja blok+daj zycie jest b.dobra opcja na wszelkie napory. Niesamowicie "syca" z akademia.

Co do buildu to uwazam, ze musi sie tam znalezc ten land z transmutem i 2 akademia. Mysle, ze najoptymalniej i bezbolesniej taki switch mialby miejsce kiedy wyrzuci sie fecze.

A teraz pokrotce postaram sie opisac poszczegolne MU.

Boros:
MU nie jest o tyle trudny co losowy. Strategia polega na dobraniu na 1 reke moxa , i kontrowani,niszczeniu, i bouncowaniu mu wszystkiego na pale. Kiedy juz opanujemy sytuacje(tj rzucimy woga i wstawimy tytuska) to jest raczej do przodu. Z drugiej jednak strony nalezy uwazac na agrewysniejsze rozdania borosa, kiedy my zaczynamy bez moxa. Wtedy tymbadziej pozbywamy sie wszystkiego na pale ;p.
(kazdy side in i side out bede opisywal jako ten ktory powinnien sie odbywac moim zdaniem, ale uwazam, ze w tym deku kwestia boardowania sie jest sprawa indywidualna)
Side in: tylko 3 gnomy
Side out: 1-2 titan, 1-2 fact

Zoo:
MU podobny do borosa, z tym, ze Zoo jest jeszcze szybsze. Szczegolnie nalezy trzymac odtapowana mane(aby moc zabic stwora z mightem) oraz wykontrowanie duzej ilosci tribal flamsow. Nie rzucac tfk i giftsow na pale, nam sie tutaj nie spieszy tak jak zoo, my musimy opanowac sytuacje. NO chyba, ze nie ma juz innej opcji. Na ten dek szczegolnie syca explosivsy i b.milo jest zobaczyc je na 1 rece. Wskazane rowniez rece z moxem .
Side in: 3 gnomy, oraz ja sie kusilem na extiripaty(bolace tribal flamsy,czy gaea's mighty)
Side out:1-2 giftsy,teachings,spell burst i 1-2 fact.

Affinity:
Tu nie jest dobrze. Nie mamy tak jak uw katakich w sb i musimy zdac sie na szczescie. Tym bardziej, ze damnation nie konczy gry, gdyz affa ma troche resourcow aby sie odbudowac na stole(thoughcast czy stary). Rowniez smothery sa czasem bezuzyteczne, gdyz opponent widzac 1, bedzie zakladal platinigi na stwory z cc 3<(zaby,muminki,sombery). Kluczem do sukcesu powinno byc skontrowanie ravagera/plyty ktore sa najwiekszymi wrogami w tym MU.
Side in: 3 gnomy
Side out: 1 facty i 2 tytany.

Rocki:
Tu jak wszystkie trony mamy dobry MU. Jego czary sa strasznie drogie, i powinnismy je spokjnie wykontrowac. Nalezy przed SB zabijac bopy point removalem ktore nieco przyspieszaja rocka, oraz nie pozwolic na resolv plow undera/haunting echoes/global ruiny. Po sidzie dostajemy karcace exiripaty oraz craniale + duressy. Ewentualnie mozna pokusic sie o atogi ale ja bym nie ryzykowal gdyz opponent i tak raczej zostawi w mb putrefy,winde i deedy. Jednak uwazam ten MU za dobry, a po SB bardzo dobry. Do ciezkiego MU nalezy zaliczyc FLOW rocki, jednak jest to dek wymierajacy na szczescie .
Side in: 2 exiripate,cranial, 4 duress
Side out:2 x damnation caly point removal i nie wiem xD. Ja b.czesto przy boardowaniu stosuje strategie:"jeden taki i jeden taki" czyli wyjmowanie pojdenczych kart ktore mamy w kompletach lub 3 sztukach.

Atog:
Mysle, ze mozna go ocenic korzystnie. Przed boardem jest pol na pol, jednak po sb dostajemy distrupt + grupe remontowa w postaci teferich(ktoreg resolv oznacza zazwyczaj gg) oraz wlasnie atogi ;p. Nalezy pamietac, ze atog dysponuje wieksza iloscia twardych kontr, i nie przepychac faktow a tym bardzije giftsow! kiedy on ma odtapowane chociazby 2 many, a my nie mamy na swoja kontre lub nie skompletowalismy jeszcze trona. Powtarzam, ze zresolwowanie giftsow jest w tym MU b.istotne.
Side in:caly distrupt+ekipa remontowa
Side out:damnacje,ghastly demise,explosivs i wg uznania . Nie ograniczac liczby win condition w MB.

Mirror:
Jako, ze jetesmy szybsi od UW i mniej wiecej tak samo szycy jak UR jest przed sb wyrywownanie. Nie mozna dopuscic do resolvu giftsow przeciwnika jednoczesnie samemu resolvujac(wiem naduzywam tego slowa ;p) swoje . Po SB dostajemy cale zloo na kontrole deki i powinno byc raczej dobrze, tymbardziej, ze trony zazwyczaj nie posiadaja w SB broni na mirrory. Po sb bardzo wazne jest wykluczenie dekretu jezeli gramy z UW.
Side in: Patrz atog
Side out:damnacje,point removal, ew triskelion.

Loam:
Przed SB jest ciezko. Jego duza ilosc distruptu oraz ghost qartery strasznie bola. Rozgrywke z naszej strony utrudnia fakt, iz nie mamy chalisow ktore za ustawione z 2 konterami b.pomagaja. Tutaj nalezy szybko rzucac nasze tfk, giftsy i fakty i postarac sie o jak najszybsze zalozenie locka z mindslaverem. Kluczowe moze okazac sie skontrowanie confidanta. Po boardzie pomagaja craniale i extirpaty. Mozna pokusic sie rowniez o duressy gdyz jakos trzeba sie pozbyc wishy na extiripata, oraz o atogi gdyz zazwyczaj opponent nie ma sie go jak pozbyc. Nawet jezeli gra na explosivsach to moga mu one zniszczyc jego b.wazne karty w tym MU, tj terravory i assaulty.
Side in:Cranial,extiripaty, ew duressy i atogi
Side out:2-3 damnation,2-3 point removalu.

Jezeli ktos chce zweryfikowac glupoty ktore tutaj powypisywalem to zapraszam na gg i potestowanie zamiast bluzganie na forum ;p.

Enjoy




stw - Cz maja 17, 2007 9:38 pm
" />Ja trona z B widzę trochę inaczej, a mianowicie tak:

Mana base: 29
1 Island
1 Snow-Covered Island
1 Underground River
1 River of Tears
2 Academy Ruins
1 Ghost Quarter
2 Watery Grave
1 Cephalid Coliseum
4 Urza's Power Plant
4 Urza's Tower2
4 Urza's Mine2
3 Chrome Mox
4 Dimir Signet
Kontrola gry: 16
4 Remand
3 Condescend
3 Duress
2 Damnation
4 Repeal
Draw: 9
1 Fact or Fiction
4 Thirst for Knowledge
4 Gifts Ungiven
Toolbox i reszta: 7
2 Mindslaver
1 Platinum Angel
1 Beacon of Unrest
1 Crucible of Worlds
1 Triskelion
1 Sundering Titan
SB - kwestia meta itd, itp, ale ja mniej więcej tak to widzę
SB: 2 Ghastly Demise
SB: 4 Smother
SB: 1 Triskelion
SB: 4 Annul
SB: 1 Ghost Quarter
SB: 1 Duress
SB: 1 Tormod's Crypt
SB: 1 Extirpate

Tylko niech nikt nie mówi, że to suchy spis. Pewnie i ma rację, ale nie mam zamiaru robić opisów w stylu co jest na co. Ja widzę ten build tak, wydaje mi się on bardziej stabilny niż ten Faliego. Na pewno ma gorzej z naporami, ale za to ma o niebo lepiej we wszelkich mirrorach czy meczach z controlą, combem. Dzięki Duresom w mainie i braku martwych kart na takie decki (Damnacja , Smothery, Demise) mamy o wiele większe szanse wygrać. Co prawda w mainie są dwie damnacje, ale po coś w końcu jest ten splash. A i co do River of Tears w main, to jest na razie testowo, zobaczymy czy daje radę jako UB landzik.



xazax666 - Pt maja 25, 2007 12:24 pm
" />4x Damnation to przesada. 3szt. To chyba optymalna liczba.W sumie w wersji Stw dodał bym tylko Spell burst'a
i kilka Gnomów do sajda. Odbiera to borosowi możliwość "dopalenia" po ataku. Troszke głupio kończyć gre na 5/6 życiach z obawą ,że opp dostanie jakieś topdecki.

PS.Dało by się upchnąć jeszcze jakoś Tolaria West?
Bo to fajny cel pod giftsy.



M0rw47h - Pt maja 25, 2007 8:45 pm
" />raczej zbedny cel pod giftsy, ktore i tak daja ci wszystko co potrzebujesz ( zazwyczaj )




FALI - Pt maja 25, 2007 10:17 pm
" />[quote]raczej zbedny cel pod giftsy, ktore i tak daja ci wszystko co potrzebujesz ( zazwyczaj )
[/quote]

I tu sie mylisz. Ja w swoim spisie wprowadzilem male zmiany. Dolozylem wlasnie tolarie + beacona kosztem jakiegos tam landu i zmniejszeniem damnacj do 3 szt. Wczesniej naprawde nie bylo takich fajnych opcji z giftsow jak szlo sie po brakujacy tron+akademia+crucible+slaver np i dostawales akademie i crucibla do grobu. Dodatkowo gram na 2 akademiach i obecna wersja spisuje sie duzo lepiej od pozostalych. Caly czas kminie co lepsze: 2 tytany czy 2 slavery :).



PASEK - Wt cze 12, 2007 2:51 pm
" />Z tego co widziałem dość popularne śa trony U\G któe zamiast Crucibla grają na Loamie+cycling lądach. Peace dają dużo czasu z deckami z którymi normalnie było dość cięzko(zoo, boros).

1 Platinum Angel
1 Sundering Titan

4 Condescend
4 Gifts Ungiven
3 Memory Lapse
3 Moment's Peace
4 Remand
3 Repeal
4 Thirst for Knowledge
1 Life from the Loam

3 Chrome Mox
1 Engineered Explosives
2 Mindslaver
4 Simic Signet

1 Academy Ruins
4 Breeding Pool
1 Cephalid Coliseum
1 Island
1 Lonely Sandbar
4 Urza's Mine
4 Urza's Power Plant
4 Urza's Tower
2 Yavimaya Coast

Sideboard:

1 Ghost Quarter
1 Repeal
4 Chalice of the Void
4 Piracy Charm
1 Triskelion
3 Seal of Primordium
1 Moment's Peace



M0rw47h - Pn paź 15, 2007 8:07 am
" />Shuhei Nakamura
Pro Tour-Valencia Top 8

Main Deck

60 cards
4 Urza's Tower
4 Urza's Mine
4 Urza's Power Plant
4 Hallowed Fountain
4 Skycloud Expanse
4 Tolaria West
1 Academy Ruins
25 lands

4 Meddling Mage
3 Exalted Angel
2 Sundering Titan
9 creatures

1 Engineered Explosives
2 Chrome Mox
4 Azorius Signet
4 Thirst for Knowledge
3 Fact or Fiction
3 Condescend
2 Decree of Justice
2 Chalice of the Void
1 Tormod's Crypt
4 Wrath of God
26 other spells

Sideboard

2 [mtg]Mindslaver
1 Tormod's Crypt
1 Academy Ruins
3 Leyline of the Void
3 Disenchant
3 Threads of Disloyalty
2 Engineered Explosives
15 sideboard cards

Makihito Mihara
Pro Tour-Valencia Top 8

Main Deck

60 cards
4 Tolaria West
3 Urza's Tower
3 Urza's Power Plant
3 Urza's Mine
4 Hallowed Fountain
2 Skycloud Expanse
1 Petrified Field
1 Academy Ruins
1 Plains
1 Ghost Quarter
23 lands

1 Sundering Titan
1 creatures

3 Gifts Ungiven
3 Remand
4 Condescend
4 Thirst for Knowledge
4 [mtg]Wrath of God
1 Decree of Justice
3 Repeal
3 Azorius Signet
4 Chalice of the Void
3 Chrome Mox
1 Tormod's Crypt
1 Crucible of Worlds
1 Mindslaver
1 Engineered Explosives
36 other spells

Sideboard

3 Exalted Angel
1 Kataki, War's Wage
1 Sphere of Law
1 Mindslaver
2 Tormod's Crypt
2 Threads of Disloyalty
2 Engineered Explosives
3 Ghost Quarter
15 sideboard cards

Dosc ciekawym rozwiazaniem przeciw combom i innym problematycznym flowom wydaje sie byc mboardowy Meddling Mage, niestety obie wersje sa bardzo podatne na juz prawie niegrajacego flowa, decklista pierwsza szokuje nie tylko magami, ale takze leylineami zamiast kompletu krypt na icho-bridge. Dziwi brak platyny, a i nie szokuja threadsy na na SB (osobiscie dziwie sie ze nie w mainie, goyfer byc zuy! xD).
Singlowy kataki czy sphere nie wydaja sie byc dobrym pomyslem, ale moge sie mylic, wkoncu to tylko dodatki pod giftsy.



Mikołaj - Pn sty 28, 2008 10:06 am
" />Podzielę się obecnie testowaną wersją UW Trona, która jest lekko przerobioną wersją z PTQ w Bostonie.
http://mtgnews.pl/zwdecki.php?id=476

1 Academy Ruins
2 Flooded Strand
2 Hallowed Fountain
1 Island
1 Snow-Covered Plains
1 Skycloud Expanse
4 Tolaria West
4 Urza's Tower
4 Urza's Power Plant
4 Urza's Mine
2 Sundering Titan
1 Triskelion

2 Venser, Shaper Savant
2 Azorius Signet
3 Chrome Mox
4 Condescend
3 Decree of Justice
1 Engineered Explosives
2 Mindslaver
1 Exalted Angel
2 Repeal

3 Remand
3 Standstill
4 Thirst for Knowledge
3 Wrath of God

SB: 2 Chalice of the Void
SB: 2 Hurkyl's Recall
SB: 2 Kataki, War's Wage
SB: 3 Tormod's Crypt
SB: 3 Sphere of Law
SB: 1 Triskelion
SB: 1 Sundering Titan
SB: 1 Oblivion Stone

Wersja ta jest zupełnie inna od wcześniej grających. Na pierwszy rzut oka razi brak Giftów, Crucible of Words i Fielda. Te dwa ostanie odpadają ze wgląd na brak Gifta, Gift natomiast widać okazuje się zbyt wolny/podatny na grave hate w obecnym meta. Warto zauważyć, że Gift Rock też nie gra.

Ciekawym rozwiązaniem jest Standstill, który postawiony pierwsza/druga tura staje się albo 2 manowym ancestral recollem, albo co jeszcze lepsze, pozwala nam skompletować mana base za pomocą Tolarina Westów i zabić Dekretem. Ponadto wystawiony po WoG/Vensnerze/Tytanie jest równie karcący.

Mocną stroną tej talii jest znacznie więcej wc niż w normalnym tronie, niepodatność na grave hate, WoGi i genialni wręcz Vensnerzy, kontrujący nawet niekontrowalne zaklęcia, wracający zagrożenia na rękę i blokujący stworki wroga. Słabością może być wolniejsze zazwyczaj kompletowanie trona, rzadziej wychodzące kombo slaver/academy oraz bram Peaców.

Side to kwestia zarówno meta jak i preferowanego stylu gry. Rozpiszę sie o tym nieco później dlaczego taka ilość danych kart, bo do czego one służą zdaje mi się być oczywiste.



PASEK - Pn sty 28, 2008 10:42 am
" />Mnie ta wersja się nie podoba:
- Standstill- bardzo nie lubie tej karty, grałem nią i w t1 i legacy i w ext- problem jest taki, że i owszem karta ta jest fajna gdy mamy tytana(co zazwyczaj i tak wystarcza do wygrania) natomiast problemy zaczynaja się gdy:
a) mamy słaby board position i potrzebujemy dobrać wratha lub coś innego
b) przeciwnika nas zdiscardował i wstawsił jakiegoś randomowego ziomka- nie można się za bardzo odbudować

Brak gifts trochę mnie dziwi są podatne na hate- gravehate i gaddock- ale zazwyczaj wygrywają grę, poza tym deck jest dużo bardziej explozywny i szybciej znajduje trona

4 Tolaria West- nie ma giftsów więc trzeba grać na 4, karta ta jest dobra ale nie lubiej jej w takiej ilości- wchodzi do gry tapnięty, transmute potrzebuje UU często trzeba wstawić 1 żeby móć transmutować drugiego w praktyce często to przeszkadza- dodatkowo zauważ, że Nakamura grając na 4 westy miał 8 innych kolorowych landów 2 moxy i 4(!) signety ty tych kolorowych źródeł masz znacznie mniej. Dziwi mnie, że mając 4 westy nie masz pod nie żadnego toolboxa- crypta czy explosivesy.

3 remand i 4 condescend- jak dla mnie remand jest dużo lepszy, condescend ogólnie przy gaddocka jest teraz dużo gorszy



Chmura - Pn sty 28, 2008 3:28 pm
" />[quote="Dominator"]Ciekawym rozwiązaniem jest Standstill, który postawiony pierwsza/druga tura staje się albo 2 manowym ancestral recollem, albo co jeszcze lepsze, pozwala nam skompletować mana base za pomocą Tolarina Westów i zabić Dekretem. Ponadto wystawiony po WoG/Vensnerze/Tytanie jest równie karcący.[/quote]

Może i ciekawym, ale strasznie słabym. Jest fajny tylko i wyłącznie w taliach typu Landstill, gdzie całe twoje win condition go nie łamie i masz sporo szybkich, tanich odpowiedzi (FoW, Spike, Sword) na wczesne zagrożenia oppa. Próbowałem swego czasu przenieść ten deck do Extended i zakończyło się to lekką klapą, więc nie wyobrażam sobie jak to ma działać w Tronie.
Przeciwnik tworzy presję i dobieram... Stilla - bajka; Potrzebuję szybkiego drawu i dobieram... Stilla - tak moja talio, karć mnie jeszcze.

[quote="PASEK"]Brak gifts trochę mnie dziwi są podatne na hate- gravehate i gaddock- ale zazwyczaj wygrywają grę, poza tym deck jest dużo bardziej explozywny i szybciej znajduje trona[/quote]

W dobie Tolaria Westów nie widzę osobiście potrzeby grania Giftsami akurat w wersji UW. Giftsy chodzą tu najgorzej, najwolniej i najłatwiej je zdisruptować. Wziąwszy jeszcze pod uwagę fakt jak wzrasta ostatnio popularność grave hate'u. Strasznie nie lubiłem Westów na początku, ale one + Fakty, to jednak dla Białego Trona bardziej optymalne rozwiązanie w tej chwili IMO. Nie mówię oczywiście, że Giftsy są złe, ale gdybym miał iść jutro na większy turniej (i pogubił Moment's Peacy), to wybrałbym Fakty zamiast Giftsów.

[quote="Dominator"]4 Tolaria West[/quote]

Zdecydowanie za dużo tej zabawki. Na PT taka ilość bała całkiem zrozumiała, ale ono rządziło się trochę innymi prawami. Trzy, ew. dwie w zupełności wystarczają, a komplet, to już proszenie się o mulligany i oklep od aggro.



Cyber_Kula - So lut 02, 2008 10:43 am
" />Ja po zmianach jakich dokonałem w mojej UW Zabawce po kilku eventach jestem dużo bardziej zdowolony z Faktów. Na westach gram trzech lub dwóch i zawsze szybko kompletuję tron. Brak giftów lepiej działa przy Meddling Mage'ach w mirrorze z UG. Poza tym w dobie Gaddocka lubię zamienić (w zależności czy gram akurat na 3 czy 4) 1/2 Condesceny na Lapsy. Remandów nigdy nie ruszam - to dla mnie genialna kontra, której powinno być 6, a nie 4.

Co do opcji sidowych to wciąż zastanwiam się "Leyline czy krypta"?

Leyline musi dojść na rękę i może dostać Chain of Vapor.

Kryptę można zigłowac, ale jest za 0, i wraca z ruiny, choć nie zawsze daje pewność pokonania.

Po testach dochodzę do wniosku, że wolę krypty. Są bardziej uniwersalne, działają na więcej decków. Ten też wątek pragnę poruszyć.



Chmura - So lut 02, 2008 4:32 pm
" />[quote="Cyber_Kula"]Co do opcji sidowych to wciąż zastanwiam się "Leyline czy krypta"?

Leyline musi dojść na rękę i może dostać Chain of Vapor.

Kryptę można zigłowac, ale jest za 0, i wraca z ruiny, choć nie zawsze daje pewność pokonania.

Po testach dochodzę do wniosku, że wolę krypty. Są bardziej uniwersalne, działają na więcej decków. Ten też wątek pragnę poruszyć.[/quote]

Krypta jest oczywiście lepsza. Te Leyline'y w taliach nie supportujących czarnego na PT, to była odpowiedź na sporą popularność Friggo / Ghoula, jako że gnoją te konstrukcje dużo bardziej i powodowały błędy w sidowaniu przeciwników (wkładali Igły / Chalice'y zamiast Chainów). Nie ma sensu się nawet zastanawiać nad tą opcją w normalnym, lokalnym metagamie.



M0rw47h - Cz lut 14, 2008 4:01 pm
" />[b]PTQ Hollywood 2008 - Mobile
Source: MTG.com
Date: 09.02.2008
Place: 7th
Participants: 110

U/B Tron by Jonathan Marsh[/b]

2 Sundering Titan

4 Condescend
3 Gifts Ungiven
2 Remand
1 Slaughter Pact
3 Smother
4 Thirst for Knowledge

4 Damnation
4 Chalice of the Void
4 Chrome Mox
1 Crucible of Worlds
2 Dimir Signet
1 Engineered Explosives
1 Mindslaver
1 Tormod's Crypt

1 Academy Ruins
3 Darkwater Catacombs
1 Petrified Field
4 Tolaria West
1 Underground River
3 Urza's Mine
3 Urza's Power Plant
3 Urza's Tower
4 Watery Grave

Sideboard:
2 Sower of Temptation
2 Venser, Shaper Savant
3 Hurkyl's Recall
2 Engineered Plague
4 Leyline of the Void
1 Mindslaver
1 Tormod's Crypt

Trzy to ponoc wspaniala liczba...



PASEK - Wt lut 26, 2008 8:02 pm
" />Na Gp Vancouver az dwa U\G trony zrobily top8 przy czym jeden dotarl do fianałów.

3 Chrome Mox
1 Engineered Explosives
4 Simic Signet
1 Tormod's Crypt
2 Mindslaver

1 Platinum Angel
1 Sundering Titan
1 Triskelion

4 Condescend
4 Gifts Ungiven
3 Moment's Peace
4 Remand
3 Repeal
4 Thirst For Knowledge

1 Life From The Loam

1 Island
1 Snow-covered Island
3 Breeding Pool
1 Flooded Strand
1 Lonely Sandbar
1 Polluted Delta
2 Tolaria West
4 Urza's Mine
4 Urza's Power Plant
4 Urza's Tower
1 Academy Ruins

Sideboard:
3 Tormod's Crypt
1 Triskelion
2 Indrik Stomphowler
4 Tarmogoyf
3 Threads Of Disloyalty
1 Venser, Shaper Savant
1 Ghost Quarter



argor - Pt mar 07, 2008 7:21 pm
" />Czemu ostatnio gra się Ug tronami, a nie UW(przynajmniej takie jest moje odczucie), ten drugi ma wrotki, anioły i świetne sphere of Law, które masakruje rdw i goby?
Deck ma niezbyt różowo z aggro, a gra na 3 peacy, jaki jest tego powód? Co deck robi(ten z poprzedniego postu) na teegi i leyline(niweluje giftsy, peacy, ruine itd.)?



papugoz - Pt mar 07, 2008 8:34 pm
" />Nic nie robi oprócz wygrywania :P
UG ma ta przewagę że może się bardzo szybko kręcić co w obecnym meta jest ważne
ma loama który czyni nasze giftsy zawsze dobrymi, nawet sandbar ma swoje znaczenie w tym ze ładnie kopie bibliotekę zrzucając wszystko nam na grób z którego możemy to wyciągnąć (poza czarami :P). moment's peace w 3 sztukach wystarcza dając nam często tą brakującą turę.
Zielony to również goyfy w side i indriki na artefakty.
Tyle z moich obserwacji, może się gdzieś mylę ale UG tron w obecnym meta działa po prostu lepiej.

Deck oczywiście siada jeżeli na stole pojawia się grave hate ale tak poza tym jest całkiem nieźle
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • blanka24.keep.pl



  • Strona 2 z 2 • Wyszukano 214 wyników • 1, 2
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • abaddon.xlx.pl
  • | | | | >

    © design by e-nordstrom