ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ext]UWr No-Stick
Detmold - Wt wrz 26, 2006 8:21 am " /> ">a jak rock ci zagra craniala z boselju to mowisz ze miales pecha czy jednak dochodzisz do wniosku ze cos skopales przy ustalaniu win condition? igla tez bardzo boli.Właśnie po to mam rain of rust w sidzie. Pod 4 wish-e powinno wystarczyć zwłaszcza, że boseju wchodzi stapowane. Odnośnie igły to sytuacja wygląda tak: jest to karta przeważnie sidowa a nawet jeśli ktoś gra main to w pierwszej grze nie wie co nazywać(mówie o grze przez MWS). Po sidzie zgodze się stanowi to problem(jeśli wejdzie i nazwie scepter) ale nie na tyle poważny żeby uniemożliwiał wygraną. Co do kompletu faktów to w main są 3 trudno liczyć te sidowe gdyż tam jest dowolność i elastyczność wyboru. Remandy i mishra bauble to karty uszczuplające deck-a. Pozwalają zwiększyć szanse na dociąnięcie odpowiedzi. I jeszcze dodam, że istnieje tu kolejny sposób na wygraną czyli przemielenie oppa brain freezem co w late game jest całkiem możliwe. PASEK - Wt wrz 26, 2006 8:48 am " />Problem tej wersji polega na tym, że na berło wszyscy mają jakąś odpowiedź (albo w mainie albo w sideboardzie), dodatkowo wchodzi teraz Krosan Grip który utrudni używanie berła. Twoja wersje nie ma thirst for knowledge które są bardzo dobre w przekopywaniu\robieniu card advantage zamiast tego masz dużo cantripów a przecież za bardzo nie masz do cczego się kopać. Anioły są moim zdaniem jedną z najlepszych kart w tym decku: - praktycznie każdy napór ma duże problemy ze ściganiem się z nim - na kontrole jest to jedyna karta która nam umożliwia szybką wygraną wcale nie zawsze chcesz grać jedną gre 30min, szczególnie jeśli przegrałeś pierwszą gre na turnieju to bez aniołów praktycznie nie masz sznasy na wygraną pojedynku. Dektrety słabe? Czy kiedykolwiek grałeś tą kartą? Na napory faktycznie często jest za wolny ale na kontrole typu psychatog lategamowy decree to GG. Szczególnie, że większość kontroli musi się namęczyć żeby go zdjąć, nie mogą go kontrować i rzucasz go z końcem ich tury. 3 Chanty to relikt przeszłości, one nic nie robią bez kija. Gdzie fire\icy? Od dawna jest to najlepsza karta pod berło na kontrole. 4 Wishe są bardzo wolne, na kontrole są one dobre ale na wszytkie inne decki zbyt duża liczba wishy na pierwszym ręku jest tragiczna. Nie masz sideboardu- ja osobiście nigdy nie używam takiego rozwiązania nie masz nic na affinity (oprócz jednego disenchanta ale to chyba żart) ani katakich, ani purgy, ani większej liczby disenchantów, nie masz nic na atoga ani magów ani purgy, te MU są ciężkie i wcale nie masz pewność, że wygrasz pierwszą gre ( a wręcz przeciwnie takim buildem ciężko jest to zrobić ) natomiast w drugich grach twoi przeciwnicy bedą lepiej przygotowani niż w pierwszej grze a ty dalej będziesz mógł polegać jedynie na berłach. Największą wadą tego buildu jest to że zanim znajdzie odpowiedź wishem może już być po grze. Jeśli już grasz bez aniołów i dekretów to ja bym wrzucił 4 wrathy bo nie widze MU tego z szybkimi deckami. stw - Wt wrz 26, 2006 8:58 am " /> ">Właśnie po to mam rain of rust w sidzie Wish = 3 many, Rain = 5 many. Op ci może zapodać Craniala w czwartej z Boseju. HEH. A pzoatym na to straszne Boseju lepsze jes berło z F/I. ">Odnośnie igły to sytuacja wygląda tak: jest to karta przeważnie sidowa a nawet jeśli ktoś gra main to w pierwszej grze nie wie co nazywać BUHAHAHAHA. No jak grasz przez MWS to może tak, bo jak grałem Borosem to gośc nazwał mi Igłą Katakiego, a potem się rozłączył jak chciałem mu wytłumaczyć, ze to tak nie działa. Uwierz mi, że jak większość graczy, którzy cokolwiek lizneli gry turniejowej, po zobaczeniu 1-3 pierwszych kart przez ciebie zagranych wiedzą już z czym grają i wiedzą co nazwać igłą. No i to chyba wszystko, resztę napisał PASEK. Eddy Kodo - Wt wrz 26, 2006 9:07 am " />na boseiju mozna grac wishowalnym Commandeer , przejmuje sie extrackje, tootha i inne bajery . Cyrax - Wt wrz 26, 2006 5:16 pm " />Comammandeer budzi raczej mieszane uczucia, zwłaszcza w tym decku. Niebieskich kart wcale nie ma tak dużo, a większości z nich, oprócz może ewentualnych force spikow nie chcemy sie pozbywac... Przy dobrym buildzie ekstrakcja z boseiju nie jest dlatego decku ani śmiertelna, ani nawet specjalnie groźna- zwykle gra sią na około 5 win condition... GerwazŁódź - Śr paź 18, 2006 7:29 am " />Zapodam mój własny spis No-Sticka, co o nim sądzicie: 2 Hallowed Fountain 1 Sacred Foundry 1 Skycloud Expense 4 Flooded Strand 2 Shivan Reef 1 Adarkar wastes 2 Ancient Den 1 Stalking Stones 2 Plains 4 Island 3 Chrome Mox 2 Exalted Angel 1 Eternal Dragon 1 Decree of Justice 4 Counterspell 3 Sensei's Divining Top 3 Thirst for Knowledge 3 Cunning Wish 2 Lightning Helix 2 Orim's Chant 2 Fire/Ice 3 Force Spike 3 Fact or Fiction 2 Absorb 2 Wrath of God 4 Isochron Scepter SB: 2 Meddling Mage SB: 2 Kataki SB: 2 DIsenchant SB: 1 HIDE//SEEK SB: 1 Wrath of God SB: 1 Brein Freze SB: 1 Wing Shards SB: 1 Purge SB: 1 Orim's Chant SB: 1 Lightning Helix SB: 1 Absorb SB: 1 Fact or fiction Prosimy jakoś komentować przysyłane decklisty - dlaczego takie a nie inne ilości specyficznych kart? PASEK rwieczor - Śr paź 18, 2006 9:47 am " />Po pierwsze brakuje Steam Ventsów, chyba poprostu ich nie masz niż wolisz grać na shivan reefy. Po drugie Decree of Justice możesz wrzucić spokojnie 2, bo są jedną z najlepszych kart w tej talii. Po trzecie sensei, jest to karta która mnie nie przekonuje, ale poczytaj wcześniejsze posty to zrozumiesz dlaczego. Po czwartew 2 F/I i 2 Helixy. Chyba nie wiedziałeś sam co jest w tym decku lepsze. Sam mam z tym problem, ale to zależy od meta jakie masz u siebie. Po piąte Chanty, które są kartą dobrą, ale teraz obecnie nie widzę ich aż 3 w całym decku (razem z SB), chyba że grasz z masą jakiś kombo decków, lub lubisz karcić jakieś crap decki, które nie mają odpowiedzi na Berło z Chantem. Po szóste dwa Wrathy, mogą potwierdzać moja teorię o małej ilości napór w twojej okolicy, chociaż jest jeden na SB, co jest rzadko spotykane, ale może być skuteczne (szkoda że nie wchodzi pod Cunning Wisha ) Po siódme dwa Mage i dwa kataki w SB również nie wydają się optymalne, bo nie dostaniesz ich zbyt szybko na rękę, a z affinity czas liczy się bardzo, a magowie im szybciej zawitają na stole tym lepiej dla nas. ">Skycloud Expense ehhh. Nie będę już nic mówił ale poczytaj poprzednie posty. Po ósme co dopiero teraz zauważyłem to masz dużo za mało mana base'u, 20 landów i moxy to stanowczo za mało! Do tego masz sensei co strasznie zjada manę i jeżeli masz screw to starasz się nimi kopać po landy i wtedy nie możesz bronić się przed naporowym deckiem, ba przed jakimkolwiek deckiem. To chyba tyle. Nie napiszę co miałbyś zamienić na co, bo wtedy byśmy zbliżyli się do mojej wersji Sticka. Po prostu sam zamień te karty na inne opisane wcześniej w tym wątku, które pasują do twojego stylu gry i pomysłu na ten deck. Kurczakow - Śr paź 25, 2006 5:26 pm " />Witam, słyszałem kiedyś opcję w No-Sticku o techowych (3x)Vedalken Shackles. Czy to ma sens i jeżeli jakikolwiek ma to czy ktoś napisałby jak by przerobić Sticka by dobrze z Shacklesami współdziałał. Lub ogólnie chciałbym poznać wasze zdanie. PZDR szefo - Śr paź 25, 2006 5:29 pm " />tutaj shacklesy pasuja jak kij w oko. nalezaloby zmienic bardzo mana base, poprawi on jedynie te MU, z ktorymi i tak mamy dobrze. wedlug mnie, nie warto. noobsteed - Śr lis 08, 2006 5:18 pm " />Ostatnio cos glosno o karcie takiej jak Counterbalance, moze znalazlaby miejsce w tym decku? Wlasnie bede kminil wersje sticka ta oto karta. Wydaje sie byc dobra odpowiedzia na wiele zagrozen dla berla typu Krosan Grip chocby nawet. Grajac na tym enchu trzeba byloby upchnac tutaj senseje, ktore dobrze zgrywaja sie z balancem. Pozdrawiam, Noobsteed. Kaoss - Śr lis 08, 2006 6:00 pm " />Problemem sticka jest właśnie ilość kart w mainie, większość spisów ma 61 kart ponieważ ciężko zmieścić wszystko w 60, ty chcesz jeszcze wsadzic tutaj 5 kart (3 senseje i 2 counterbalanse) owszem, senseje są grane w niektórych buildach ale imho są poprostu słabe ponieważ nie dają card advantage. Stick jest deckiem który ma odpowiedź na wszystkie zagrożenia w metagame więc imho counterbalanse jest tutaj słabą opcją. Już prędzej widze tą karte w togu który musi mieć jakąś odpowiedź na ssa. Krosan Grip nie jest kartą która nas mega karci, więc nie widze powodu żeby się nią jakoś specjalnie przejmować, lock z chantem i tak przestał już być grany więc nie trzeba już skupiać się na obronieniu pałek. rwieczor - Śr lis 08, 2006 6:01 pm " />Counterbalance w tym decku to już będzie jakiś nowy tech Poza tym musiałbyś grać na 3 lub nawet 4 sensei'ach co prowadzi do sporych zmian w buildzie i w ogóle mi się ten pomysł nie podoba jeżeli chodzi o No-sticka. Musiałbyś zrezygnować z wielu kart i zastąpić je innymi o odpowiednim mana curvie, ale jak coś już wymyślisz to bardzo chętnie to obejrzymy PASEK - Cz lis 09, 2006 9:15 am " />Moim zdaniem Counterbalance to dobry pomysł w tym decku. Świetnie pasuje do strategii decku, pomaga obronić berło, poza tym deck ten grał na sensejach bez CB więc myśle że zmieszczenie go nie będzie problemowe szczególnie że deck ma dobry curve pod balanca. rwieczor - So lis 11, 2006 10:45 pm " />Zmieszczenie dwóch sensejów, może i nie będzie problemem w kontrolnym meta, bo z naporami ta karta nie wiele może zdziałać, zmusza nas do chodzenia po odtapowane duale, by szybko móc z niej skorzystać co wiąże się z problemem jeżeli przeciwnik ma nas już prawie na widelcu Jeżeli chodzi o counterbalance to ciężko będzie dodatkowo znaleźć miejsce specjalnie dla niego i nie wydaje mi się by bez senseja ta karta mogła coś zrobić (gdyby były brainstormy....). Musielibyśmy mieć dużo czasu na ustabilizowanie naszego comba, co w mid/late gamie i tak oznaczało by naszą przewagę (i prawie pewne zwycięstwo), ale jeżeli pozbędziemy się kilku kart, z których teraz korzystamy (żeby zrobić miejsce na balance'a) odbije się to na naszych możliwościach taktyczno-strategicznych i utrudni dojście do przewagi po naszej stronie właśnie przez trudność w dobraniu karty, o którą w danej chwili się modlimy PASEK - So gru 02, 2006 9:39 pm " />Jak widać Krosan Gripy zupełnie nie są w stanie zatrzymać tego archetypu przed byciem czołowym kontrolem w Ext. Roel van Heeswijk, 5-1 Extended – 2006 World Championships Main Deck 60 cards 1 Academy Ruins 1 Minamo, School at Water's Edge 3 Adarkar Wastes 3 Seat of the Synod 2 Steam Vents 2 Hallowed Fountain 2 Island 2 Plains 1 Sacred Foundry 1 Shivan Reef 1 Ancient Den 4 Flooded Strand 23 land 1 Exalted Angel 3 Teferi, Mage of Zhalfir 4 creatures 4 Spell Snare 2 Force Spike 4 Isochron Scepter 4 Fire // Ice 3 Orim's Chant 4 Counterspell 3 Cunning Wish 4 Thirst for Knowledge 2 Fact or Fiction 3 Chrome Mox 33 other spells 1 Fact or Fiction 1 Orim's Chant 1 Muddle the Mixture 1 Condemn 1 Disenchant 1 Lightning Helix 1 Teferi, Mage of Zhalfir 3 Gigadrowse 1 Stifle 2 Wrath of God 1 Pulse of the Fields 1 Echoing Truth 15 sideboard cards Sean Inoue, 5-1 Extended – 2006 World Championships Main Deck 60 cards 4 Flooded Strand 3 Hallowed Fountain 1 Steam Vents 2 Sacred Foundry 2 Adarkar Wastes 2 Shivan Reef 2 Seat of the Synod 1 Ancient Den 1 Academy Ruins 3 Island 2 Plains 23 land 3 Exalted Angel 3 creatures 3 Force Spike 4 Counterspell 4 Fire // Ice 3 Lightning Helix 4 Isochron Scepter 3 Thirst for Knowledge 3 Cunning Wish 3 Fact or Fiction 4 Wrath of God 3 Chrome Mox 34 other spells 1 Disenchant 1 Fact or Fiction 1 Trickbind 1 Lightning Helix 1 Orim's Chant 3 Tormod's Crypt 3 Dwarven Blastminer 4 Descendant of Kiyomaro 15 sideboard cards rwieczor - N gru 03, 2006 8:52 am " />Mana base zdecydowanie nastawiony na walkę z tronami i tytanami. Dużo pain landów i mniejsza ilość duali. Dodatkowo zamiast mikokoro pojawia się Academy ruins. Obie wersje mają 3 Chrome Moxy tak nie lubiane w tym decku przez niektórych (ja uważam moxy za dobre i gram nimi). Jedna wersja ma mainowo 3 chanty, ale nie ma helixów. Poza tym są aż 3 Teferi i tylko 1 Anioł! Dziwi mnie bardzo brak Eternal Dragona. W obu deck'ach nie ma Absorbów, a w pierwszej wersji brak jest wrathów! (są na SB) Natomiast 4 spellsnare wydają się być bardzo dobrym pomysłem, który wcale nie stoi na straconej pozycji! SB: Descendant of Kiyomaro co za tech! To chyba może działać Natomiast Gigadrowse... ciekawe. Obie wersje mają tylko po jednym disenchancie. W jednej stifle, a w drugiej Trickbind tak rzadko grane wcześniej. Nie przemawia do mnie saidowy Muddle jest za wolny. 3 Krasnali mówi tronom: NIE! Tylko że sami tego MU nie wygrają. Szkoda tylko że wszystkie wersje mają Berła w Mainie Tu się nic nie zmieniło. Amplitur - N gru 03, 2006 9:53 am " />Gigadrowse w side jest konsekwencja wyraznego postawienia w tym buildzie na silnego locka Scepter + Chant + Teferi (do przerwania jedynie przez Blinkmoth Wella) - sidujesz gigadrowsy glownie na kontrole, zeby przepchnac Teferiego, sceptera lub po prostu spowolnic przykladowo, late game przeciwko innej kontroli, 9 zrodel many. z koncem tury opponenta gigadrowse we wszystkie niebieskie zrodla many, w swojej Teferi+scepter z chantem, gg. ironworks - N gru 03, 2006 9:58 am " />Rwieczor: nie muisz pisać tego co wszyscy widzimy, decklisty umiemy jeszcze czytać a Twój post raczej nic nowego nie wnosi. Jak widać znów pojawia się wresja komba pałochanta [1wersja]. IMO za dużo w tym fomacie jeszcze hate'u na to kombo aby mogło isę ponownie odrodzić. Co do win condition to mimo wszystko byłbym za mainowym 1 dekretem, szczególnie jeśli chodzi o techowanie się na trona. stw - N gru 03, 2006 12:24 pm " />Heh dekret chyba jest zbędny jak możemy opa stapować z końcem a w swojej zapodać Teferiego i Pałę z Chantem. Lord Kaczor - N gru 03, 2006 1:22 pm " />Ale dekret to ciągle super zabawka, na którą wiele decków ma słabe odpowiedzi! Poza tym kombo wcale nie wychodzi w każdej grze! Dlatego jestem za mainowym dekretem, po prostu ta karta imo jest za mocna. Kaoss - Pn gru 25, 2006 6:45 pm " />Pozwole sobie zapodac najnowszy wymysl mojej nie do konca zdrowej wyobrazni xP. 4 Flooded Strand 3 Adarkar Wastes 1 Shivan Reef 1 Steam Vents 1 Sacred Foundry 1 Hallowed Fountain 1 Academy Ruins 3 Seat of the synod 1 Chrome mox 3 Plains 6 Island -25- 4 Isochron Scepter 2 Exalted Angel 1 Eternal dragon -7- 4 Counterspell 4 Spell Snare 4 stifle -12- 4 Lightning Helix 2 Sudden Shock 4 Fire // Ice -10- 3 Thirst for Knowledge 3 Fact or Fiction -9- SB: 4 Meddling Mage 4 Dwarven Blastminer 3 Wrath of God 4 wolne sloty Teraz postaram sie wyjasnic czemu tak a nie inaczej. Odeszlem od standardowej wersji No-Sticka ktora posiadala mainowe WoGi oraz cunning wishe. Wrotki wydaja mi sie slabe na obecne meta, bardzo czesto kiedy w 4 turze rzucalismy borosowi woga to na stol wchodzil vortex i bylo posprzatane a prawda jest taka ze male krity borosa i innych borosopodobnych deckow mozemy spokojnie spalic. Wishe natomiast nigdy nie byly karta za ktora przepadalem, sa poprostu zawolne. Kolejna sprawa to zestaw kontr, kanterspella chyba nie musze przedstawiac, natomiast jesli chodzi o Spell Snarey to wydaja mi sie o niebo lepsze od spajkow w tym decku. Kontruja wiekszosc kart jakich nielubimy, Silver Knight, Disenchant, Isochron Scepter, kontry, spalenia... mozna tak jeszcze wymieniac. Teraz mozemy przejsc do mojej ulubionej zabawki, stifle. Sa obecnie doskonalym wyborem poniewaz nie ma decku na ktory jest to martwa karta. Brak wogow oslabial strasznie meczap z goblinami, teraz nie boje sie wysypu tokenow z werrensa poniewaz mam na to odpowiedz w postaci stifla, podobnie jest z innymi combodeckami w extended ktorych sie ostatnio namnorzylo. Dobra, nie jest to juz gola decklista (jakies tam stringi dostala : > ). Teraz prosil bym lepszych graczy o jakies rady, konstruktywny pojazd po mnie jak i decku itp x] PASEK - Pn gru 25, 2006 10:20 pm " />Wydaje mi się, że taka wersja ma bardzo dużo wad w porównaniu do każdej innej znanej wersji no-sticka: -na pierwszy rzut oka to chyba trochę za mało duali by mana base był stabilny- jak ci się on sprawdza? -masz tylko dwa anioły+smoka do zabicia-> musisz polegać na berłach- normalnie to żaden problem dla tego decku ale ty wyjąłeś z niego cunning wishe przez co nie masz żadnej odpowiedzi na karty typu pithing needle, destructive flow i strasznie musisz się... męczyć gdy wpuścisz np. pernicious deeda, więc niestety moim zdaniem cunning wishe to konieczność chyba że masz więcej win condition np. dekrety lub więcej aniołów. Dodatkowo chociaż bez teferiego berło z chantem nie jest może mega syte na wiele decków jednak często się przydaje w randomowych MU np. z T&N. - po co ci sudden shcoki? Ta karta praktycznie nic nie robi w tym decku, nie wiem może masz jakiś tajny plan to chętnie posłucham. - wyjąłeś wogi z decku, wydaje mi się że w wersji "combo" tego decku może faktycznie nie są kluczowe jednak w standardowej wersji u\w control z berłami są niestety konieczne- np. nic nie robisz z ziomkami z protekcją na czerwony a tych podejrzewam że będzie dużo ze wzgłedu na popularność borosa ( często mają dużo kolesi pro-red na mirrory), dodatkowo każdy koleś z t>3 to automatycznie 1 za 2 dla ciebie jeśli nie masz berła. - force spike- słyszałem już wiele opinii na temat tej karty ale po wielu testach mam jedno zdanie na temat tej karty-> przynajmniej 3 kolce lub 2 jeśli masz dużo spell snarów powinny być w tej talii ponieważ pierwszoturowy kolec decyduje o losie wiele rozgrywek- spell snary są bardzo dobre ale niestety dużo decków w ext dalej polega na czymś takim jak mana curve i istnieje wiele zagrań na które kolec jest dobry np. bop\elf+destructive flow\pernicious deed. Pierwsze co bym zrobił to wyjął te dwa shocki wrzucił dwa kolce ale to już twoja sprawa. Dodatkowo mogę powiedzieć że wersja anty-aggro z worldsów jest bardzo dobra na aggro heavy mete - wymienił był tylko descendantow na meddling mage Wersja, którą mi wyszła z testów wygłada tak: 4 Flooded Strand 1 Polluted Delta 2 Hallowed Fountain 1 Steam Vents 2 Sacred Foundry 2 Shivan Reef 2 Adarkar Wastes 1 Academy Ruins 2 Plains 1 Ancient Den 2 Seat of the Synod 3 Island 3 Chrome Mox 3 Exalted Angel 4 Isochron Scepter 4 Thirst for knowledge 2 Fact or Fiction 3 Cunning Wish 4 Fire\\Ice 2 Lighting Helix 3 Wrath of God 3 Force Spike 2 Spell Snare 4 Counterspell SB: 1 Lighting Helix 1 Orim's Chant 1 Disenchant 1 Hide\\Seek 1 Fact or Fiction 4 Meddling Mage 3 Dwarven Blastminer 3 Tormod's Crypt Szczególnie sideboard wydaje mi się bardzo zgrabny i uda mi się w nim zmieścić odpowiedzi na większość problemowych match upów, podejrzewam, że jak by nie ewoluował maindeck to sideboard perwnie by pozostął bez zmian. Dodatkowo myśle że w bardziej zróżnicowanym meta syta jest wersja z chantami i teferimi, jednak nie podoba mi się to że ma ona dużo gorzej z borosem niż "standardowa", co narazie chyba jest głównym czynnikiem branym pod uwagę przy wyborze talii do ext. siepacz - Wt gru 26, 2006 10:43 am " />Mhm, zgodzę się w sumie co do tego spisu. Jedna rzecz - wyjmij jednego spike'a lub WoGa i dołóż trzeciego Helixa - są kluczową kartą w tyn decku, przede wszystkim na MU z borosem. Aha, i zamieniłbym te anioły, które imho są najsłanszym chyba finisherem w tym decku, na 1 smoka i 2 dekrety. Wszystko (choć i tak wolę wersję z Teferim). PASEK - Wt gru 26, 2006 3:04 pm " /> ">Jedna rzecz - wyjmij jednego spike'a lub WoGa i dołóż trzeciego Helixa - są kluczową kartą w tyn decku, przede wszystkim na MU z borosem Czuję się przekonany siłą twoich argumentów, a tak serio to force spike też są dobre na borosa. Wogóle nie wiem czemu w dzisiejszych czasach gdy meta jest takie szybkie ludzie zupełnie nie doceniają tej karty a dobra jest praktycznie na wszytko na bdw, gobliny, flowy, rocka. Osobiście jeśli nie mam w decku 4 spell snarów nigdy bym nie wkładał mnie niż 3 kolce ( przy spell snarach grałbym na 2). Helixy 2 + ten pod cunning wisha były wystarczające jak któs chce to może włożyć tego 3 ale sam nie wiem za co bo granie na 2 wogach jest całkowicie bez sensu albo 3-4 albo wcale bo przy 2 po prostu nie masz co na nie liczyć jako board sweepery. Jeśli chodzi o anioły to jestem zupełnie odwrotnego zdania co ty- jeśli decydujemy się na 1 konkretny win condition anioły są najlepsze. Dekrety są bardzo dobre podbnie smok ale w mojej opinii mogą one służyć jedynie jako dodatkowe win condition gdyż są strasznie wolne. Anioły jako jedyna karta w tym decku pozwalają skończyć gre szybko a nie w 50 turze- dodatkowo jak wiadomo jest to jedna z lepszych kart na borosa. Kaoss - Wt gru 26, 2006 3:28 pm " />-Nie, nie mialem nigdy problemow z manabejzem a ograniczenie duali pomaga w mu z flow aggro -Igla w berlo boli. Jednak obecnie mainowymi iglami gra sie w affi, po sb zawsze mozna wrzucic disenchanty + magow jako dodatkowych napieraczy. Piernik akurat jest duzo mniejszym problemem niz w innych wersjach sticka poniewaz mam 4 MAINOWE stifle. -Sudden Shock, spalenie za 2 mana zabijajace ravagera, mongrele, atoga, legioniste, grima... + zawsze moze poszalec na patyku. -10 sztuk point removalu daje rade bez wogow ktore w razie spotkania jakiegos mga, wg aggro, affi mozemy wsajdowac. - Force SPike, fakt swietna karta ale stifle imho lepiej stopuje borosa i ma jeszcze pare innych zastosowan. PASEK - Śr gru 27, 2006 8:16 pm " />Ad 1 Ale grasz na painy, które też są non-basicami. Chodzi głównie o to że masz w decku całe 3(!) źródła czerwonej many z czego tylko dwa fetchowalne przy 10 spaleniach - standarodwe są 3-4 duale z czerownym+czsami jakiś painland i mają mniej wymaghań na czerwoną. Ad 2 magowie kiepsko się sprawdzają np. na borosa który ma pewnie igły lub grudge na ciebie. Poza tym chyba lepiej poświęcić 2-3 mainowe sloty ( zamiast np. shocków) na wishe zamiast 3-4 sb slotów na disenchanty szczególnie że wtedy można zamiast tych sb disenchantów mieć jakiś skormy wishboard- deck w sumie potrzebuje 4 celów pod wisha -helixy, chanta, factów i disechanta a daje mu to dużą większą elastyczność. Ad 3 Umiem czytać wiem że shock zadaje 2 obrażenia- pytam po co on w tym decku jest 100 gorszy od f\i i 50 od helixy, które i tak masz w komplecie - magma jetów naprzykład nie bierzesz pod uwagę a przecież mają scry??? Pomysł wydaje mi się bez sensu nie lepiej mieć w tych slotach jakieś karty które robią coś bardziej konkretnego np. absorby lub dekrety? Ad 4 to jest point removal na kolesi o t=2( 3 przy helixie ) co z innymi typami większymi lub z kolesiami z pro red? Niektóre Borosy mają teraz nawet 8 kolesi z protekcją co wtedy robisz? nie mas znawet wishy po wing shardy po prostu nic. Ad 5 Na borosa to stifle akurat nie zawsze sycą szczególnie gdy jesteś na drawle- jeśli chodzi o resztę meta to może faktycznie stifle nie są złym rozwiązaniem szczególnie jeśli jest dużo desirów w meta. Whistler - N sty 07, 2007 6:52 pm " />Wersja z The Finals: Junichirou Bandou - Scepter Chant 4 Flooded Strand 5 Island 1 Plains 1 Seat of the Synod 2 Ancient Den 3 Hallowed Fountain 2 Steam Vents 1 Sacred Foundry 2 Polluted Delta 1 Academy Ruins 2 Teferi, Mage of Zhalfir 1 Eternal Dragon 4 Counterspell 3 Spell Burst 2 Force Spike 4 Thirst for Knowledge 3 Fact or Fiction 3 Cunning Wish 4 Isochron Scepter 4 Fire/Ice 3 Orim's Chant 2 Wrath of God 3 Chrome Mox Sideboard: 1 Teferi, Mage of Zhalfir 1 Wrath of God 1 Vedalken Shackles 2 Exalted Angel 3 Lightning Helix 1 Condemn 1 Orim's Chant 1 Fact or Fiction 1 Disenchant 1 Dismantling Blow 1 Hinder 1 Pulse of the Forge Detmold - N mar 18, 2007 5:04 pm " />Kilka moich uwag odnośnie no-sticka. Po pierwsze: Spór force spike czy spell snare. Jak dla mnie zdecydowanie snare jest po prostu twardą kontrą za 1. Imho granie 4szt w main to obowiązek. W meta nie ma decków, które nie grają spelli za 2 mana. Kolec w późniejszej fazie gry pratycznie nieprzydatny. Po drugie: Grałbym lightning helix+fire/ice w main na przynajmniej 3 szt. plus 1 w sajd pod wishe dlatego że: 1 Są głównym win condition jako paliwko pod berło 2 Mają dodatkowe utility dodają życie/dociągają karty uniwersalne 3 Przy właściwie skonstruowanym mana base można je grać normalnie 4 Dość szybkie pozwalają uniknąć presji aggro do czasu wrotki Po trzecie: Koniecznie academy ruins w main nawet 2szt. Robi wracającą pętle z berłem, które opp może nam rozwalić i jest głównym jeśli nie jedynym win cond. Po za tym ze względu na legendarność destroy na ruinę gdy gramy z np: mindslaver combo. Po czwarte: Grałbym na 7-8 fetchy+2-3 senseje, które wspólnie tworzą dobrą kombinację w poszukiwaniu opcji(głównie kontr). Po piąte: Komplet wishy i sideboard robiony jako integralna część main decku czyli same instanty pod wisha. W sideboard warto zamieścić: mudhole opcja głównie na decki bawiące się life from the loam pull from eternity jeśli opp usunąłby nam po za grę berła. muddle the mixture Kontra lub szukanie berła/kart pod berło brain freeze najczęściej jako odpowiedź na freeza/storma przeciwnika disenchant wiadomo Reszta kart w sajd standard czyli kontry+wracałki+gain life+dociąg+orim's chant Po szóste: grałbym na komplecie faktów w main ze względu na możliwość tworzenia tzw. łańcuszków czyli seryjnych faktów odpalanych eot. Po siódme: darowałbym sobie stwory włącznie z teferim. Nie współgrają z wrotkami i są za wolnie i za drogie w manie. FALI - N mar 18, 2007 6:51 pm " /> ">Po siódme: darowałbym sobie stwory włącznie z teferim. Nie współgrają z wrotkami i są za wolnie i za drogie w manie. Krosna grip+extripate w berlo? Czym wtedy zabijasz? 6 sztukami burnu? Imo teferi musi byc bo zaklada lockaz chantem, a przemycony wczesniej na kontrole wygyrwa gry. rwieczor - N mar 18, 2007 7:02 pm " />Kolec/snare - mówisz o słabości kolca, ale on dalej jest kluczowy w MU z agro i szybkimi deckami, dlatego w naporowym meta nie można go wyrzucić. Co do samych snarów to są bardzo fajne i lubię nimi grać, ale 4 imo to chyba za dużo. Często musiałbyś czekać aż przeciwnik coś rzuci kluczowego za te dwa many i przez dłuższy czas byłaby to martwa karta. Komplet wishy - nie ma szans, wymieniłeś już i tak bardzo dużo kart którymi chciałbyś grać (jak np Senseje) i wydaje mi się że opierałbyś się tylko na berle jako wincondition co jest bardzo słabym pomysłem, bo zabraknie Ci miejsca na decret, eternal dragona, teferiego, albo exalted angela :/ Na dłuższą metę nie ma taki plan żadnych szans. Tak samo academy ruins w ilości dwa. Przy talii trzy kolorowej kolejny land dający colorless mana jest dużym ryzykiem częstego oglądania colorscrew ze względu na koszty kart w No-sticku. SB: pomysł z mudhole jest chyba wyjęty z tego powodu, że grasz z deckami na loamie zbyt często i szukasz opcji na nie już w pierwszej grze pull from eternity - to potwierdza mają tezę o tym że berło jest nie zastąpione w Twoim spisie. muddle the mixture - to pomysł wydaje się ciekawy ale w rzeczywistości jest bardzo wolny i mało skuteczny, odradzam jego stosowanie. Co do samych instantów w SB to nie zgodzę się z tym że jest to dobre rozwiązanie. Nie masz wtedy meddling mage, tormod's crypt, exalted angel. Jakie chcesz mieć odpowiedzi na niektóre decki bez tych kart? Detmold - Pn mar 19, 2007 11:06 am " />FALI jak wspomniałem w moim poprzednim poście kombinacją cunning wish+pull from eternity+academy ruins. rwieczor nie mówie, że kolec jest cienki stwierdziłem tylko że: 1 mało przydatny w late game 2 jest kartą, która jest niejako wymuszona przez występowanie w meta dużej ilości szybkich aggro, ale na to wersja, którą opisuje ma odpowiedzi(f/i, helix, wrotki). Odnośnie wishy to uwielbiam tę kartę. Zapewnia dużą elastyczność. Nie wiem czemu akurat się przyjęło granie na 3 kopiach. Ja gram na komplecie z jeszcze jednego powodu: cały sideboard to instanty. Berła przy możliwości wrócenia spoza gry+kontrach+4 kopiach++sporych możliwościach wyszukania+możliwości wrócenia z cmentarza są jak dla mnie stabilnym i wystarczającym win cond. Z kolorem nigdy nie maiłem problemów choć z drugiej strony niewiele grałem tym deckiem(kilkanaście gier do tej pory). Jeśli chodzi o odpowiedzi to powiedz mi na jakie karty wersja poniżej nie ma odpowiedzi(nie żebym się wymądrzał naprawdę chciałbym wiedzieć wtedy bym zmienił karty w side). // Lands 24 4 Hallowed Fountain 1 [CHK] Plains (1) 8 [IN] Island (3) 2 Academy Ruins 3 Polluted Delta 4 Flooded Strand 2 Steam Vents // Spells 36 4 Isochron Scepter 3 Lightning Helix 3 Fire/Ice 4 Counterspell 4 Cunning Wish 4 Fact or Fiction 4 Wrath of God 4 Spell Snare 2 Sensei's Divining Top 4 Remand // Sideboard 15 SB: 1 Lightning Helix SB: 1 Fire/Ice SB: 1 Orim's Chant SB: 2 Disenchant SB: 1 Echoing Truth SB: 1 Muddle the Mixture SB: 1 Gilded Light SB: 1 Stifle SB: 1 Mudhole SB: 1 Pulse of the Fields SB: 1 Force Spike SB: 1 Opportunity SB: 1 Pull from Eternity SB: 1 Brain Freeze PASEK - So mar 24, 2007 11:04 am " />Podejście bardziej Mid-Range z Dallas: 7. Alex Ledbetter beat stick 1 Academy Ruins 2 Flooded Strand 1 Bloodstained Mire 3 Steam Vents 3 Hallowed Fountain 2 Plains 1 Mountain 2 Island 2 Sacred Foundry 3 Polluted Delta 2 Seat of the Synod 4 Lightning Angel 4 Meddling Mage 3 Lightning Helix 4 Fire // Ice 4 Sensei's Divining Top 3 Orim's Chant 3 Cunning Wish 3 Counterbalance 4 Thirst for Knowledge 4 Isochron Scepter 2 Chrome Mox SB 4 Dwarven Blastminer 1 Trickbind 1 Orim's Chant 1 Lightning Helix 1 Condemn 1 Counterspell 4 Porphyry Nodes 1 Gigadrowse 1 Disenchant gromblin - Wt lut 12, 2008 12:59 pm " />mam pytanie: Czy ten deck jeszcze jest obecny w ext i czy ktoś zna jakiś aktualny spis? dzięki z góry M0rw47h - Śr lut 13, 2008 6:54 am " />PTQ Hollywood 2008 - Auvelais Source: Forum MtgWallonie Date: 10.02.2008 Place: 3rd Participants: 70 Paul Claes 3 Exalted Angel 3 Meddling mage 4 Counterspell 2 Cunning Wish 4 Force Spike 3 Lightning Helix 4 Fire/ice 3 Orim's Chant 3 Ponder 3 Wrath of God 3 Chrome Mox 4 Isochron Scepter 2 Academy Ruins 3 Flooded Strand 2 Hallowed Fountain 6 Island 3 Nimbus Maze 2 Plains 2 Sacred Foundry 1 Steam vent 60 cards Sideboard: 1 Exalted Angel 1 Disenchant 1 Dismantling Blow 1 Echoing Truth 1 Orim's Chant 2 Story Circle 3 Pithing Needle 3 Tormod's Crypt 1 Fact of fiction 1 Meddling mage 15 cards Imperium kontratakuje - zapraszam do dyskusji. KurzWeber - Śr lut 13, 2008 9:41 am " />Ponder ? A gdzie Thirst for Knowledge, myslałem ze to najlepszy draw dla takich tali :/ bombay - Śr lut 13, 2008 12:04 pm " />[quote="KurzWeber"]Ponder ?[/quote] ponder do szybkiego nałożenia berła bądź wrzuceniu maga. lynx - Śr lut 13, 2008 2:50 pm " />O ile tego pondera jeszcze jestem w stanie zrozumieć, to bardzo dziwi mnie taka, a nie inna konstrukcja side: Dismantling Blow wygląda jakby naprawdę nie było już nic lepszego do wrzucenia, a trzeba było nabić te 15 slotów, 2 story circle - zaskakujące, może i działa, ale czy warte wrzucania? No i te igły, to chyba wrzucone pod meta? Fasola - So lut 16, 2008 12:34 am " />Bo akurat Blow nie łapie sie za bardzo pod balanca i snara o ile pamiętam Strona 2 z 2 • Wyszukano 244 wyników • 1, 2 |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||