ďťż
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
[Ext]MBC
bialy0021 - Cz kwi 27, 2006 7:13 am " />me tez chce... x] ">nikogo nie obrazajac, poziom merytoryczny niektorych dyskusji jest baaardzo niski a buildy deckow wziete z kosmosu i testowane chyba na wizardzie seconds... x] ">// inna sprawa ze mbc jest po prostu slabym deckiem i ilosc miejsca jaka sie mu poswieca na tym forum jest jakas anomalia i w pewnym sensie swiadczy o poziomie forum. a tutaj to sie nie zgodze... boli cie to ze ludzie tutaj pisza? (to ze pisza czesto glupio nie ma znaczenia) na pewno wolalbys zeby wypowiadali sie w topicu o wake'u etc. ale co zrobic, mbc jest deckiem dosyc popularnym i prawdopodobnie tak jeszcze chwile zostanie... a ilosc stron/postow tutaj swiadczy tylko 'in plus'... czemu? a powiem wam czemu, bo wiekszosc z odwiedzajacych forum bierze spisy deckow z neta zazwyczaj nawet nic w nich nie zmieniajac (bo to przeciez deck z gp/ptq/pt wiec na pewno jego build jest optymalny i w ogole...) i mysla ze jak sobie zloza takiego borosa czy innego no-sticka to wymiataja... i prosze nie zaprzeczac bo akurat w tym topicu ludzie podaja dosyc zroznicowane spisy ale najwazniejsze ze zazwyczaj swoje, niestety zdarza sie tez tak ze ktos sobie cos wymysli, zagra na wizie 2 gry i juz jest fajnie, takie rzeczy to do kliniki imo ale coz, wszedzie tak jest... a odnosnie poziomu forum - w domniemaniu niskim... o tym swiadcza wlasnie tacy ludzie jakich opisalem powyzej, wszyscy pseudo-prosi i niedocenieni ktorzy uwazaja sie za dobrych graczy bo sobie wezma na wizie borosa grajac z mbc etc. amp ogarnij sie troche bo decku nie musisz lubic, mozesz widziec ze dyskusja czesto jest na zenujacym poziomie etc. ale prosze cie nie pisz ze ten topic swiadczy o niskim poziomie forum bo prawdopodobnie (chocby dlatego ze ma on 60 stron) zawiera on duzo wiecej wartosciowych wypowiedzi niz jakikolwiek inny w dziale ext a to ze jest tutaj tak duzo postow chyba nie powinno byc taka anomalia, ot czysta logika, powinienes sie domyslec dlaczego tak jest... ">U nas nadal nie zajmuje, ale ... polak upartym jest. nie wiesz - nie pisz, ale... polak upartym jest i mu nie przegada... ta... ">Mi chodzi o to żeby chronić użytkowników nowych przed mylnym odczytywaniem decklist czy całych wątków w stylu "ooo tu 70 stron, o tym Icho-cośtam, Togu czy GBuw po 10 ... czyli tu dyskutuja to pewnie ciekawszy/lepszy deck" mhm... tylko ze to troche malo, zreszta jesliby ten ktos przeczytal ten topic (niekoniecznie caly, dowiedzial by sie ze to nie samograj ktorego sciaga sie z neta sklada i jedzie na turnieju) ale watpie zeby ktos taki dotrwa, jednak jesli tak ci zalezy na tym chronieniu nowych (btw. sami sie powinni tez chronic nieprawdaz?) to dlaczego nie apelujesz o updaty decklist podawanych na 1 stronach topicow, ktore zazwyczaj (zaraz po rotacji/nawet przed) byly podawane z tego 'wspanialego wyznacznika metagame' jakim jest modo (-_-')? dlaczego nie prosisz o update tego tematu 'cos o new ext'? przeciez format nam sie zmienia... dlaczego nie pojdziesz dalej a nie tylko dowalisz tag [casual] etc? btw. czy taki nowicjusz w ogole to zrozumie? ">nie gralem jescze nim, moze dzisiaj zagram to po poludniu wrzuce spis cobyscie ocenili -_- a moze zagraj nim troche dluzej, he? ">PS. co sadzicie o uzywaniu Senseiow w MBC? mi sie nigdy w tym decku nie podobaly i dalej nie podobaja... wtedy gralem ze splashem R wiec dzialaly lepiej niz w czystym mbc'u (fecze etc.) a pomimo tego dalej nie byly to efekty zadowalajace, to niestety nie scroll rack i dlatego tez zupelnie wg mnie zbyteczny bo korzysci z niego zbyt duzych nie ma poniewaz mamy arene/tutoring ktore sa w stanie dac nam duzo wiecej niz topy - szkoda po prostu slotow... lasiorek1 - Cz kwi 27, 2006 7:33 am " /> ">Mi chodzi o to żeby chronić użytkowników nowych przed mylnym odczytywaniem decklist czy całych wątków w stylu "ooo tu 70 stron, o tym Icho-cośtam, Togu czy GBuw po 10 ... czyli tu dyskutuja to pewnie ciekawszy/lepszy deck". to ciekawe skad mamy sie dowiedziec wiecej o mbc-u chyba po to jest forum zeby tacy nowicjusze jak ja dowiedzieli sie wiecej o mbc-u i o grze nim co z czym sie je ... a jak bedziemy wychodzic z takiego zlozenia co ty to nigdy nie nauczymy sie jak przebudowac wlasnego mbc-a wg wlasnych wizji ... nie mozna polegac tylko na doswiadczonych graczach ... trzeba tez testowac wlasne pomysly i jak wypala podyskutowac o tym na forum DarK AngeL - Cz kwi 27, 2006 7:51 am " />Kurde nie da rady wykasować te 61 stron zaktułąlizować spis na pierwszej stronie(najlepiej jak nei był by to archetyp z modo bo ...) i zacząć dyskusje od nowa.? bialy0021 - Cz kwi 27, 2006 8:01 am " /> ">to ciekawe skad mamy sie dowiedziec wiecej o mbc-u chyba po to jest forum zeby tacy nowicjusze jak ja dowiedzieli sie wiecej o mbc-u i o grze nim co z czym sie je ... jemu chodzilo o to by nowi nie sadzili ze skoro topic o mbc ma wiecej stron to deck ten jest lepszy od toga czy ichorida ktore maja ich duzo mniej... lasiorek1 - Cz kwi 27, 2006 11:32 am " />A to przepraszam najmocniej SiaRRos - Cz kwi 27, 2006 12:38 pm " /> ">(chocby dlatego ze ma on 60 stron) zawiera on duzo wiecej wartosciowych wypowiedzi niz jakikolwiek inny w dziale ext a to ze jest tutaj tak duzo postow chyba nie powinno byc taka anomalia, ot czysta logika, powinienes sie domyslec dlaczego tak jest... Przeczytaj ostatnie 10 stron i policz ile jest postów w stylu "lol wiem lepiej", "wrzuć to", "powinien być discard", "mam dosć discardu", "zamało removalu" "mam dość removalu", "ale mam tutora", ale ja wiem lepiej", "a nie bo ja" + co jakis czas jakis pros dorzuci żeby jak robisz splash to pakować karty z kosztem WW albo GG albo RR, bo kurna mega-sycące są splashe tego typu co wie każdy kto choć raz grał deckiem na turnieju. A co do decku to ktoś proponował igły ? nawet MB igły kurna ~~ Niema decku na który słabe by były (poza UG stormem i Thingsami chyba). W bdw jak szybko fecze poblokujemy to sie śmiesznei zaczyna robić. Tak samo w rocku + sakury, deedy cośtam jako cele są. Tog ? Tog/fecze. UW ? pała, fecze. UG ? pies i reszta wesołej gromadki ... Kaoss - Cz kwi 27, 2006 2:50 pm " />Jeśli chodzi o senseje to zdecydowanie są słabe w mbcu, czemu ? bo i tak z areną dobierzemy 2 z tych 3 ustawionych kart a wątpie żeby ta 3 karta w większosci przypadków była taka ważna, owszem możemy w kluczowym momencie wyciągnać drain z decka ale w tym jest lepszy tutor czy shread. Dalej MBC nie ma wystarczającej ilości shulffingu zeby senseje były efektywne. Teraz igły, imho smother w toga jest lepszy niż igła w toga ale ja sie nie znam, fakt igle można wrzucic w 1 turze zeby opp nie skontrował ale i tak wkoncu dobierze tego boomaranga i zajedzie nas togiem, jeśli nie ma igły jest removal, zasypiemy opa w jego eocie smotherami, puźniej w naszej jakieś edykty/disrupt i opp nie wykontruje. Jeśli chodzi o karcenie affy i madzi, tutaj wole zdecydowanie damping matrix'a bo niczego nam nie blokuje a w affie wyłancza czapkę, rava, terarium i atoga a w madnesie psy, meby, dzidy, jaszczurki, jeśli jest splash to jeszcze toga/skaczącego pędzla. Podsumowując, igła nie jest grana w mbcu dlatego że są lepsze rozwiązania. M0rw47h - Cz kwi 27, 2006 5:51 pm " /> ">Teraz igły, imho smother w toga jest lepszy niż igła w toga ale ja sie nie znam, fakt igle można wrzucic w 1 turze zeby opp nie skontrował ale i tak wkoncu dobierze tego boomaranga i zajedzie nas togiem, jeśli nie ma igły jest removal, zasypiemy opa w jego eocie smotherami, puźniej w naszej jakieś edykty/disrupt i opp nie wykontruje. Jeśli chodzi o karcenie affy i madzi, tutaj wole zdecydowanie damping matrix'a bo niczego nam nie blokuje a w affie wyłancza czapkę, rava, terarium i atoga a w madnesie psy, meby, dzidy, jaszczurki, jeśli jest splash to jeszcze toga/skaczącego pędzla. Podsumowując, igła nie jest grana w mbcu dlatego że są lepsze rozwiązania. Terrariona? ;o Yeah... igla blokuje mana ability? ;o Troll40 - Cz kwi 27, 2006 8:47 pm " />pewne buildy jak choćby mój schizowy mebelek aż się proosiły o igłę, ale prawdą jest to iż bardoz często stosuje się karty bardziej uniwersalne, blokująe więcej kart. Igiełki na dregdge'atoga to pierwsza może przejść, ale po zdjęciu jej putrefy'em - nie łudźcie się to nastąpi... następna jest "likely to meet a counterspell" xD Igłą nie jest do tego stopnia idealna by bezkrytycznie nią grać, kwestia dostosowania side do buildu, ja w swoim znacznie bardizej wolę matryce EDIT; nigdy w życiu nie miałęm okazji grać z calem... w co celować mu ekstraktem? Z jednej strony confinement - lockujący nas pozwalający wygrać samą genezą dzięki któej jesteśmy deckowani wespół z tym, a sami nie możemy wygrać. Ale jest też assault... główny i niewishowalny win condition. Moja wersja ma mainowy hate na ench (4) oraz 3 sid'owego dodatkowego, po side mam 3 craniale. 2 mainowego grv hate'u, dodatkowy po side oraz sphery side'owe. Przy takim zestawie kart pomocnych na CAL-a co jest ważniejsze do wyekstraktowania? IMHO Confinement bo sam assault boli ale nie lockuje tak mocno a reszta którą wymieniłem pomoże sobie poradzić z innymi zagrożeniami. Ale chętnie usłyszę wasze opinie, bo skażony jestem nieograniem i nieobiektywizmem ;] M0rw47h - Pt kwi 28, 2006 5:06 pm " />Assault, nastepnie burning wish. Problem genesiz 'n' lolita confinement rozwiazuje chyba echo?:> dziemion - Pt kwi 28, 2006 5:37 pm " />problemu confinementa to echo nie rozwiarze, cant be target of spells or abilities;P Amplitur - Pt kwi 28, 2006 6:04 pm " />zalezy co masz w decku i na rece. pamietaj ze opp podejrzewa, ze tylko kamykami mozesz mu zdjac konfinement, a pod wishem ma extrakcje no chyba ze ze splashem jakims grasz M0rw47h - Pt kwi 28, 2006 6:55 pm " /> ">problemu confinementa to echo nie rozwiarze, cant be target of spells or abilities;P No tak, lekkie nie dopatrzenie ;p Troll40 - Pt kwi 28, 2006 8:41 pm " />Gram z white splashem, jak widać po wymienionych ze spisu posiadanych broni rzeczach Fasola - Pn maja 01, 2006 6:53 pm " />To ja wam powiem, że grałem niedawno z fajną wersją na staff of domination i tych nowych terapiach. Umiejętnie zagrane potrafi naprawdę mocno bić, miało mainowe 3 Hechos 2 G wische (to zauważyłem). Więcej nie widziałem, ale muszę przyznać, gostek bardzo dobrze nią grał (4:0). Połączenie Staff i Cabal coffers praktycznie daje ogromny dociąg i life. Więc dziwie się, że nie ma jej w twoim spisie. Mój, Boże najbliższy spis jest o 4 str w tył ; ). Staff pasuje także do wersji z W FALI - Pn maja 01, 2006 7:37 pm " />Fasola mowisz o deku o nazwie helldozer combo. Jest to co prawda odmiana MBC ale opierajaca sie na kreceniu komba ze staffem. I jest tez kilkanascie razy drozsza w kasie(jakies 7 duali i 6 feczy). Kaoss - Pn maja 01, 2006 8:06 pm " />7 duali i 6 feczy WTF ? 4 tomby i gdzie masz jeszcze 3 duale ? jeśli chodzi o fecze 5 wystarczy ale 7-8 to jednak najbardziej optymalna liczba. Fasola - Pn maja 01, 2006 8:12 pm " />A nie można po prostu wlośyć staff, bez heldozera daje dobre efekty. FALI - Pn maja 01, 2006 8:22 pm " /> ">4 tomby i gdzie masz jeszcze 3 duale Sa wersje ktore graja ze splaszem W i masz wtedy ze 2 shriny. I sa wersje ktore graja ze splaszem R i masz wtedy 2 crypty. Co nie zmienia faktu, ze dek w porownaniu do standartd MBC jest masakrycznie drogi i nie jest w stanie osiagnac tyle ile na niego sie wydalo. No i daje znacznie mniej radochy z gry. Radziu - Śr maja 03, 2006 8:58 am " />Porzadnie sklecony daje jak najbardziej porzadany efekt, przede wszystkim poprawia nam matchupy z niemal kazdym deckiem (wyjatki to Boros i odmiany Rocka, ale to tez zalezy od skladu). Staff sam daje nam duzo i jest tutaj kluczowa karta, bo daje dociag, life, blokuje nas przed pojedynczymi atackerami noi daje kombo na visarce/dozerze. Ja bym zaznaczyl jako karte kluczowa w decku. Ja osobiscie aktualnie skladam wersje BG, bo jest bardzo stabilnma i ma odpowiedz w zasadzie na wszystko co nas boli (tutaj najbardziej powiedzialbym ze echo/ekstrakcje, bo disrupt to juz mniej). Dodatkowo stabilnosc jeszcze bardziej poprawiaja wishe, ktore daja nam w potrzebie Dozera/Geneze/Visarke/Witnesske ktora wyciagnie co trzeba. Nalezy pamietac ze ten deck nigdy przez oppa nie bedzie lubiany bo ma sporo disruptu, mase removalu oraz odpowiedz na praktycznie wszystko (wersji mono brakowalo np. solidnej odpowiedzi na ivory mask/palka z chantem) To ze deck jest drogi - polemizowalbym, sa dedcki znacznie od tego drozsze, chociaz 6 fetchy (styknie) + 4 duale + 3 mutilacje + 4 pierniki + 2 visarki (opcja) + 3 wishe (tez opcja) tanie nie jest. Troll40 - Śr maja 03, 2006 9:21 am " />grając na splashu do białego już ładną chwilę powiem Ci tyle Radziu że nie są konieczne w aż takiej ilości fetche, wystarczą 4 góra 5 do takiej ilości duali, po prostu często zbyt duża ilość niepotrzebnego paina a mana jest od dawna... lasiorek1 - Pt maja 05, 2006 7:02 am " />mam pytanie bo troche nie rozumiem oplacania Skeletal Scrying ... jak sie to oplaca??? a i jak sie taguje karty ?? Szczepan - Pt maja 05, 2006 7:31 am " />Oprócz B płacisz X many. Następnie usuwasz X kart z grobu poza grę, dobierasz X kart i tracisz X życia. Tagujesz [.mtg][/mtg] (bez kropki w pierwszym nawiasie) mateoosh01 - Pt maja 05, 2006 7:57 am " />a próbowla ktos kiedys grac na dark confidantcie? Dolozyc do nich senseje i jest moim zdaniem bosko ^^ coprawda mozna ostro zarwac od jakiegos corupta, ale ryzyko imo jest niewielkie. Szczepan nie mumiez uzywac codu?? Kod:[mtg]Skeletal scrying[/mtg] efekt: Skeletal scrying FALI - Pt maja 05, 2006 8:23 am " /> ">a próbowla ktos kiedys grac na dark confidantcie Przy takim mana curve confidanta jest zgon. Znacznie lepsza jest arena ktora co prawda ma staly pain ale bardzo niewielki. Confidant sie po porstu nie nadaje. Z takim affinity odslnisz z niego kokusha,corupta,visare i masz zgon. Znacznie lepsza imho arena. Ale mozna sie pobawic z granie bobemm tylko, ze wtedy trzeba zrobic tak, zeby najdrozsza karta mial max 4 w cc. Troll40 - Pt maja 05, 2006 8:58 am " />w przypadku użycia bobkó corrupty nie mają wyboru ustępują w całości consume'om gdyż te odslonięte przez niego biją za dwa. Jednak granie jakimkolwiek stworem w MBC który ma trwać na stole, wrzucony szybko, do tego o takim toughness'ie wydaje mi się daremne. Tak jak argumentował FALI arena jest znacznie wydajniejsza prócz tego bob jest znacznie bardziej ściągalny i cholernie często byś go sobie sam zabił. IMHO odpada Kayo - Pt maja 05, 2006 4:32 pm " />Confident napewno nie. Niby można włożyć topy, żeby sie kombowało, ale zanim to wykrecisz zeby dzialalo dostaniesz kilka razy mocno z boba albo cie zabija Arena lepsza, bo pewniejsza i trudno ją zdjąć:D Radziu - So maja 13, 2006 9:38 pm " />Trollu, gram na 6szt i screw sie nie zdarza. Niestety przy 4-5 owszem, bo jednak draw ten deck ma znikomy. No, ale trzebaby sie wypowiedziec, to moze spisem zapodam: Disrupt: 4x Duress - jedyny pierwszoturowy spell, grany na kazdy deck chocby po to, zeby obczaic sytuacje na lapie oppa. 3x Distress - taki duress tylko drozszy. Zawsze na kontrole sie przyda, a nie tylko na kontrole 2x Haunting Echoes - najczesciej zagrywana z Bosejki karta przeciw UW/togowi, takze inne decki szczerze jej nienawidza Removal: 4x Pernicious Deed - nasz wygrany match z afka. Usuwa brod, zabija wszelkie zarazki. Dziala nawet w niskich temperaturach. 4x Putrefy - na rzeczy te wieksze i te mniejsze. Nie lubimy palki, nie lubimy czapki. 3x Mutilate - ot, did ale tylko na krity i zabija co ma regenerke. 3x Chainer's Edict - uzywane 2 razy, na kazda kontrole nieocenione, przydatne zawsze i wszedzie. Others: 2x Helldoser - nasz glowny win condition, zazwyczaj opp juz bez kart na reku/kritow w stole mowi bardzo brzydkie slowa gdy go zagrywamy. 3x Staff of Domination - mimo pozorow do odtapowywania dosera sluzy najrzadziej. Najczestszy sposob uzycia - drawowanie, w grze z borosem gainlife, w grze z kontrolami tapowanie im finisherow ^^ Ogolnie perfidna karta, zazwyczaj jest celem ekstrakcji/disruptu/hatu. 3x Recollect - ciesz sie ciesz zniszczeniem palki/coffersa/dosera. Wroca. Piaty did to tez swinstwo, a wracany shadow of doubt wylacza tootha. 3x Living Wish - glowny powod wystepowania tylko 2 doserow i tylko 3 coffersow. Zawsze moze zawedrowac po main finishera w grze z gobami (maga), znienawidzona przez UW/toga landzioche (Boseiju) czy po geneze, ktorej mirror wrecz nie znosi. Mana Base: I tutaj chetnie posluchalbym wypowiedzi Trolla/kogos innego znajacego sie na branzy co mozna jeszcze w takim manabase zmienic. Wg. mnie taka liczba fetchy jest jak najbardziej odpowiednia. 3x Cabal Coffers - glowny cel ponzowania oppa 4x Overgrown Tomb 3x Polluted Delta 3x Bloodstained Mire 13x Swamp no i Sideboard, bardzo wazna sprawa: 4x Shadow of Doubt - chyba jedyny deck, w ktorym ta karta sie od poczatku do konca spisuje. psuje wrogie ekstrakcje/tutoring, giftsy, a ja miewam wrcz czelnosc rzucania go na... fetche. 3x Consume Spirit - boros/afka/goby to nielatwy przeciwnik. Sam czesto wsajdowuje rowniez na kontrole zeby zagrac toto z Bosejki 3x Wrench Mind - rodza mi sie watpliwosci czy ich nie wmainowac za Distressy, poki co sie powstrzymam, ale karta bardzo nam robi na wszystko co nie jest afa. 1x Boseiju - niszczyciel swiatow. Przecisniety wygrywa gre z kontrolami. 1x Cabal Coffers - jakby many brakowalo do wzmocnienia dozera/magi/staffa/consume'a. Wole miec 3 w decku i 1 w sidzie bo 2 coffersy na startowej lapie bola. 1x Genesis - zazwyczaj uzywam na mirrora, ale i inne kontrole te genezy nie lubia, zwlaszcza jesli co ture wraca nam dosera czy mage. 1x Helldoser - w razie niepowodzen ze znalezieniem, zawsze mamy poń wisha. 1x Maga, traitor to Mortals - moj ulubiony win condition przeciwko afce/gobasom/borosem. Nie poradza sobie z maga 12/12 etc. Jutro podam moze +/- matchupy z deckami, jakie udalo mi sie rozegrac czekam na uwagi odnosnie decku. Mialem matchupy podac, tak wiec oto i one: AFFINITY Gralem 4 razy, wyniki mialem 2:0, 2:1, 2:1, 1:2. I musze stwierdzic, ze match zdecydowanie dla nas. Wejdzie piernik jest po grze. Po sidzie wchodzi z distressy porcja consume'ow. Te jedna gre przegralem bo zarwalem 3 shrapnelami RUEL TOG Tylko 2 gry, za to obie wygrane 2:1. Przed sidem coprawda nie mamy lekko, w pierwszej grze jednak z lekka pomoca disruptu przecisnalem wisha po bosejke zagrywajac 2 tury pozniej echo ^^. Po sidzie za mutilate wrzucalem consume'y,a za recollecty wrenche. BG ROCK Duzo skurczybyk ma disruptu, mi lape do 3 tury wyczyscic potrafia. Dobrze ze nie produkuje zbyt duzego naporu to sobie z tym&owym potrefimy poradzic. Po sidzie odsidowujemy.... Staffy, za duzy hate ma na nie. Consumy/wrenche/shadowy za cos wrzucic jest najlepiej. Mozna wyrzucic duressy bo srednio sie przydaja, a opp zazwyczaj w 4-5 turze i tak ma juz lape pusta. Mialem 1:2, a potem 2:0 BGw ROCK Jak my strasznie nie lubimy Vindicate'ow.... do tego jak dojda werdykty i terapie to juz wogole jest masakra. Dostalem 1:2 i 0:2, zupelnie do kosci. UW Zawsze chcialem miec deck, ktorym bede mogl UW pojechac ^^. Z tym deckiem mamy.... lekko, po sidzie to juz wogole opp grac nie chce. Duzy hata na palki, duzo disruptu, do tego boseiju i wychodzi na to ze opp musi nam kazda jedna karte kontrowac. Trzy gry, 2:0, 2:1, 2:0 BDW Teoretycznie slabo, w praktyce dobrze. Staff na lapie startowej i mamy kadżylion zycia. Ja gralem z wersjami bez ponzowania i bylo dosc latwo, na 4 gry 3 wygrane. Poki co tyle rozegralem, jakby sie komus chcialo i deck potestowal to niech napisze to&owo Troll40 - N maja 14, 2006 8:43 am " />Próbujesz tego co mnie kusi od dawna - spróbowania buildu w którym nie drain jest podstawowym środkiem wina i nie ma go w ogóle w main... generowanie dużej ilości many dzięki zdecydowanej liczbie kufrów, operowanie staffem który się dobrze kombuje z ... całym naszym deckiem xD Mana base 0 imho jednak tych feczy przydużo, będziesz miał ich więcej nić Ci potrzeba bo korzystasz jednak z zielonej many w skromnych ilościach, imo spokojnie - 1 albo 2 fecze! Imo w przypadku twojego decku kuleje trochę kwestia drawu... pokusiłbym się o zmieszczenie jednego dwóch albo nawet trzech night's whisper... ale to wymaga testów - zwyczajnie wydaje mi się że za często będziesz grałz topdecku... Kayo - Pn maja 15, 2006 3:00 pm " />To jest wersja która podobna była już tu omawiana, bo wygrałą jakieś ptq Brak drawu mi sie nie podoba, skleletal scrying dobrze działą z fetchami, chociaz z dużą ilością borosów w meta sie szczególnie nie kombuje, szczegolnie ze ni ma tu corruptów/consumów, Radziu - Pt maja 19, 2006 5:23 pm " />Consumy sa w side, wlasnie na Borosa. A Boros dostaje tegie baciory od.... staffa, ktory daje staly gainlife co niejednokrotnie przy olbrzymiej ilosci mana generuje kadżylion life. Boros to nie jest trudny przeciwnik jesli nie gra na lekiejponzie Ja bym sie raczej martwil o matchup z Rockiem... Spencter - So maja 20, 2006 11:58 am " />No wlasnie Radziu co na matchup z Rockiem proponujesz ?? Radziu - So maja 20, 2006 1:18 pm " />Proponuje z Rockiem nie grac. O ile BG to jeszcze jest znosnie o tyle BGw mi dzisiaj zloil skore 4:0 Spencter - So maja 20, 2006 1:55 pm " />a jaka odmiana MBC grales zarzucisz deck listą ? // Raczej by sie przydalo miec jakas odpowiedz na Rocka :/ Troll40 - So maja 20, 2006 2:08 pm " />z Ropckiem prawda mathupowa polega na tym że tym bardziej Cię łoi im bardziej twoja gra opiera się na rozbudowanym stole... im bardziej ma cele pod deeda i putrefy tym łątwiej mu kontrolować grę - jeśli twój spis leje na stolik i opiera się na doraźnych środkach etc. (no wiadomo areny, ale tych mając 4 zwykle deedami djęte zastąpimy kolejną). Wersja któa nie opiera działania na artefaktach zbyt wielu, staffach i tym podobnych ma lepiej - rocki aż takiego naporu nie generują by zaciukać nas zbyt łatwo, kontrola nad nim jest spokojna, disrupt wcale nas tak nie masakruje. Ale to zależy baaaardoz od spisu oppa, oraz naszego - ciężko w ogóle powiedzieć by było do przodu lub do tyłu, to jest strasznie płynne - z pewnościa nie jest to jednak jeden z najtrudniejszych matchupów. gorsze są acty chanty i choćby toothy, albo jeśli człowiek niestechowany heartbeat. LowRider - Wt maja 23, 2006 8:24 pm " />mam prośbe mógłby ktoś zapodać jakis sexy MBrC / MBwC bardzo proszem (najlepiej jedno i drugie) bialy0021 - N maja 28, 2006 11:04 pm " /> ">mam prośbe mógłby ktoś zapodać jakis sexy MBrC jakos widze ze nikt sie nie kwapi wiec zapodam spis jakim gram teraz po pewnej przerwie z netem etc... mono szatan control krity aka co ma plywac na utonie: 2 Solemn Simulacrum 1 Withered Wretch 2 Greater Harvester draw & tutoring: 4 Phyrexian Arena 3 Burning Wish 2 Shred Memory 1 Diabolic Tutor disrupt: 4 Duress 3 Cabal Therapy drain: 2 Corrupt 1 Consume Spirit removal: 2 Mutilate 1 Decree of Pain 1 Oblivion Stone 3 Terminate 3 Chainer's Edict 1 Innocent Blood mana base: 2 Cabal Coffers 4 Blood Crypt 4 Bloodstained Mire 1 Mountain 13 Swamp 1 Blinkmoth Well side: wishboard: 1 Cranial Extraction 1 Haunting Echoes 1 Recoup 1 Chainer's Edict 1 Consume Spirit 1 Shattering Spree 1 Mutilate 1 Decree of Pain 2 Corrupt 1 Cabal Therapy other: 1 Oblivion Stone 1 Withered Wretch 2 Blinkmoth Well poszczegolnych kart nie opisuje bo nie dosyc ze bylo to juz nie raz robione to jest to troche zenujace pisac ze chainer jest fajny bo ma flasha i nie celuje w krita (-_-') a ze specjalnych nowinek tu nie ma wiec problemu chyba tez nie... w razie czego zawsze mozna zapytac xP jak widac dissension nie dal nic splashowi R nie liczac duali, wizardzi woleli sprobowac z BR naporem, wg mnie blad bo lipnie im to wyszlo ale coz poczac... nie wiem czy deck jest 'sexy' ale chodzi nawet niezle, po dzisiejszym dniu (przerwa calkiem dluga z dostepem do neta wiec i gry nie bylo) jedyna wtopa z aggro calem i borosem co wcale nie jest dziwne (mozna sie pod to techowac ale na necie poki co nie widze sensu, za duza roznorodnosc, aggro cala bardzo rzadko spotykalem/am); czasem brakuje removalu ale mozna to nadrobic po sidzie (nieznacznie ale zawsze); wishe jak zwykle dzialaja dobrze, tutor za o cc=2 powiekszajacy win condition do calkiem sporych rozmiarow dobrze robi; nowy hymn okazal sie duzo slabszy od terapii wiec one graja (choc przy odpowiednim meta sidowo gralbym na nim jako dodatkowym disrupcie); mirrari brak, ladnie dziala ale postanowilem poprobowac 2 harvesterow i nie zaluje poki co, gdybym potrafil ograniczyc jakos main to dalbym trzeciego bo miazdzy wiekszosc deckow, ot trzeba mu tylko oczyscic droge co az takie trudne nie jest; 2 corrupty side - w agresywnych matchupach 1 side in, przy naporowym meta wchodzi jeszcze 2 muti podobnie jak corrupt, ew jakies bloody etc. brakuje mi troche matchupu z affem poniewaz w spisie nie ma w ogole nocek a i art hate jest sladowy, kusza mnie od pewnego czasu overloady ale poki co sa wazniejsze karty w moim regionalnym meta pewnie bym je zmiescil... podobac sie nie musi, jak pisalem chodzi calkiem sprawnie, zreszta jesli sie wam bedzie chcialo pograc to ocenicie sami; komentarze mile widziane bo poczytalbym cos ciekawego (na artykul trolla sie chyba nie doczekam xP) a i mala polemika bylaby ciekawa... ps. ">MBwC bardzo proszem to do trolla sie trzeba zwrocic xP Troll40 - Pn maja 29, 2006 8:03 am " />Troll zapoda wytestowanym spisem chętnie, ale jestem teraz w szkole więc pozwólcie że zedytuję ten post po powrocie do domciu ;] Moderatorzy których tu i tak rzadko widać prosze o nie kasowanie tego posta OTO mój spis, grałem nim irl... jest dziwny - potrafi być wybitnie skuteczny i zamiatać wszystko, bywało że ja mając 39 stopni gorączki i dostając igłę pierwszoturową w fetche wygrywałem... (Tutor po W manę ^^) z affinity... bywało niszczenie tootha metodą totalnego skontrolowania... a zdarza się topić wygrane gry, ale to już urok embeca że czasami daje same lądy albo jak w moim przypadku co drugą grę 3 areny ^^ naprawdę mam takie drawy ^^ Ogólnie od niedawna mam wrażenie że przydałoby się więcej draw'u... bolące mathupy? Ciężko jest bardzo z WGR ZOo, jest po prostu za stabilne w naporze ... jak zawsze dyma mnie ACT ciężko ale już do wygrania ! jest z chantem no i co najważniejsze bardzo fajnie ten spis ma z callem ;] z aggro nie grałem ale ze zwykłym jest super aha - boli jeszcze friggo - trzeba się na to cholerstwwo stechować imho jeśli więcej niż 1% w meta. Uniwersalne techy imho - ghostly prison po side bo dobre i na inne napory ;] albo plagi! Aha - spis xD 4 Duress 1 Distress 1 Debtors' Knell 2 Gerrard's Verdict 3 Mutilate 1 Decree of Pain 2 Mortify 3 Chainer's Edict 1 Cranial Extraction 1 Smother 2 Consume Spirit 1 Corrupt 1 Death Grasp 4 Phyrexian Arena 2 Shred Memory 2 Diabolic Tutor 1 Helldozer 1 Haunting Echoes 1 Night of Souls' Betrayal 2 Vindicate 3 Godless Shrine 4 Bloodstained Mire 1 Tainted Field 15 Swamp 2 Cabal Coffers SB: 2 Cranial Extraction SB: 2 Circle of Protection: Red SB: 1 Shred Memory SB: 2 Boseiju, Who Shelters All SB: 3 Damping Matrix SB: 2 Engineered Plague SB: 3 Disenchant LowRider - Pn maja 29, 2006 12:42 pm " />Biały kocham cię normalnie XDD w tym jest msc (:P) jest wszystko o czym tylko myślałem oprócz mirrari ale mniejsza ) to jest genialne moje skryte marzenia therapia harvester ... imho genialnie ide testować Czekam na spis trolla BTW ucz się "gówniażu" :P MasterBLB - Pn maja 29, 2006 8:27 pm " /> ">dissension nie dal nic splashowi R nie liczac duali dał jeszcze hita-imho warto spróbować,no i shattering spree.Nowy hymn też testowałem,i zawodzi niestety. bialy0021 - Pn maja 29, 2006 9:40 pm " /> ">dał jeszcze hita-imho warto spróbować,no i shattering spree.Nowy hymn też testowałem,i zawodzi niestety. spree z guildpacta... x] hita probowalem, choc krotko, ale zawsze, mnie nie przekonuje, ot edykt ktory nie zawsze dziala a jest drozszy a to ze bije oppa za duzo nie robi, na chanta wydaje sie byc pomocny ale umiejetny gracz nie pcha sie z pala na pale (x]) lub po prostu ma dena czy synod w grze... moze za malo testingu ale mnie ta karta nie przekonuje... co do hymnu sie zgadzamy, za czesto lipa pyli... x] ">to jest genialne jak dla mnie to nie jest genialne a raczej bardzo duzo temu deckowi brakuje co kazdy zauwazy grajac nim bo czasem jest naprawde ciezko, choc potrafi sobie poradzic z wiekszoscia meta, o ile nie calym (jak pisalem np. taki aggro cal sprawia duze problemy ale da sie wygrac - sprawdzone empirycznie)... czekam na jakies propozycje, uwagi, etc. znowu myslalem nad mirrari, ktore kusi polaczeniem z wishami, therapiami i czymkolwiek innym jednak dalej uwazam ze tutaj mirrari to jak kiki w gobach (niezle porownanie nie? xD), zazwyczaj wygrywa wygrane gry wiec nie jest w gruncie rzeczy potrzebne... po kolejnych grach z dwoma harvami dalej ten koles mnie cieszy... jest tak maksymalnie crapowaty ze kasowanie nim oppow daje wiecej frajdy niz kombienie sie trixem w vintage a przy tym to kasowanie jest nad podziw skuteczne... xD tak jak pisalem jak komus sie chce to niech tym pogra a jak pogra niech sie podzieli wrazeniami, uwagami, etc., ruszcie sie cos panowie... troll - dawaj ten artykul pipo xD moze byc nieskonczony, za dlugo go meczysz, dawaj taki jaki jest, bedzie wiecej komentow (zawsze jest wiecej komentow jak sie cos jedzie xP) xD Amplitur - Wt maja 30, 2006 9:03 am " /> ">umiejetny gracz nie pcha sie z pala na pale widze ze czesto grywasz stickiem... M0rw47h - Wt maja 30, 2006 11:51 am " />Lepiej pchac pale na pale, niz pozniej przegrac bo tego sie nie zrobilo ;o Troll40 - Wt maja 30, 2006 12:11 pm " />Ale panowie ja jeszcze nawet porządnie nie zacząłęm opisywać matchupów... chciałęm to wzbogacić, podopisywać jakieś techy, zarzucić może kilkoma spisami, parę podopowiedzi... ciągle tu coś dodaję a raczej wymyślam akapit a nie mam czasu go spisać szkoła mi się kończy cholera poniekąd bo cześć przedmiotów z tego roku na maturalne leci ;/ okej obietnica - nawet jak nie skończę to w niedzielę wrzucam, tyle ile napiszę tyle wpada srał to pies xD bialy0021 - Wt maja 30, 2006 2:15 pm " /> ">widze ze czesto grywasz stickiem... widze ze masz jakies si... chyba musze cie dorwac kiedys w krosnie... x] btw. czyzbys sugerowal ze 'umiejetny gracz' zawsze wystawia pale na pale? x] palka bez obstawy za czesto spada, proste, ta oczywiscie mozna sie klucic ze nikt sie nie spodziewa po mbc art hatu na instancie badz tez nie jednak nie kazdy potrafi sie zorientowac z czym gra po feczu etc. a kontynuujac to pala mi przy 3 wellach specjalnie nie wadzi i jedynie jakis helix/fire|ice/etc sa bardziej klopotliwe... ">obietnica - nawet jak nie skończę to w niedzielę wrzucam sie wczesniej nie da? xP wez mi wyslij na maila man dzis... xD Amplitur - Wt maja 30, 2006 2:33 pm " />jesli "umiejetny" gracz stickiem zaczyna gre to praktycznie zawsze wklada cepa w drugiej turze jesli ma mozliwosc. jesli "umiejetny" gracz wie, ze gra na mbc, prawie zawsze wrzuca sceptera przy pierwszej mozliwej okazji. zazwyczaj 0 removalu na artefakty vs 4 - 8 sztuk discardu to jak dla mnie dosc oczywisty wybor. "umiejetny" gracz nie czeka z wystawieniem sceptera, jesli nie ma na rece trzeciego landu - zazwyczaj. i owszem, na poczatku gry kazdy scepter ci przeszkadza, bo nawet jak masz wella to bez wymagania many ze strony oppa zabiera ci co druga ture. bialy0021 - Wt maja 30, 2006 5:26 pm " /> ">jesli "umiejetny" gracz wie, ze gra na mbc, prawie zawsze wrzuca sceptera przy pierwszej mozliwej okazji. zazwyczaj 0 removalu na artefakty vs 4 - 8 sztuk discardu to jak dla mnie dosc oczywisty wybor. i ta pierwsza mozliwa okazja oznacza czesto wpuszczenie kamyka (ta jest jedena po sidzie tylko dwa... i co z tego? dostatecznie czesto mi sie to zdarzalo, moze zlosliwosc rzeczy martwych...) rownoznaczne z byciem w plecy o 2 karty... oh man... nie mowiac juz o tym, ze deck, ktory podalem wyzej, nie jest czystym mbc a wiec teoretycznie moze posiadac art hate, nawet na instancie i nawet o cc=1 - tak nadal mnie to kusi... ">i owszem, na poczatku gry kazdy scepter ci przeszkadza, bo nawet jak masz wella to bez wymagania many ze strony oppa zabiera ci co druga ture. oj nie ampliturku, ja moze nie gram pauo chantem zbyt duzo ale ty mbc nie grales prawdopodobnie nigdy x] akurat z pauo chantem na poczatku gry nie robimy praktycznie nic, szczegolnie gdy mamy wella, nie liczac forsowania areny, jesli oczywiscie sie to oplaca w danej sytuacji - czyli jest mozliwe i realne - a i to nie jest konieczne bo chant wcale tempa nam nie narzuca za bardzo wiec spokojnie mozemy grac na draw-land drop-eot a im dalej w las tym dla nas lepiej... i nie kazde berlo trzeba tapowac... Amplitur - Wt maja 30, 2006 7:37 pm " />gdzie masz bycie w plecy o 2 karty? jesli scepter zostaje zniszczony natychmiast to jestes w plecy o 1 karte (cep+imprint za removal), a kamykiem nie niszczysz od razu, bo nie masz na to many, czesto nie masz many nawet w nastepnej turze (jesli wrzucales go w trzeciej). a przez ten czas uda sie nadrobic nadchodzaca strate - albo po prostu rzucic wisha po stifla, bedzie juz dosc many. przeciez nikt nie bedzie zagrywal sceptera z mana leakiem czy counterspellem na mbc, tylko z f/i, helixem lub chantem - z czego tylko z chantem zazwyczaj warto czekac na 4 many. well - jak wyzej, robi cos tylko na chanta i bede sie upieral ze co druga tura w plecy to nie jest tak super, kiedy ryzykujesz z kazda tura drugiego sceptera - z f/i albo chantem, ktory zazwyczaj wylacza cie z gry. nie spodziewalem sie, ze bede ci musial takie banaly wyjasniac... chyba powinienes zaczac grac irl czesciej bialy0021 - Wt maja 30, 2006 8:09 pm " /> ">jestes w plecy o 1 karte (cep+imprint za removal) jestes o dwie, paua+imprint, inna sprawa ze ja o jedna... x] ">a przez ten czas uda sie nadrobic nadchodzaca strate - albo po prostu rzucic wisha po stifla, bedzie juz dosc many. na takie cos musisz zostawiac caly czas 4 many... a nadrabiac strate chcesz majac chanta czy kontre po pala? ">przeciez nikt nie bedzie zagrywal sceptera z (...)counterspellem na mbc zdziwilbys sie, choc przynaje, mogli nie byc normalni... ">tylko z f/i, helixem lub chantem - z czego tylko z chantem zazwyczaj warto czekac na 4 many wow... warto czekac z chantem to 4 mowisz? a do czego dazy kontroler pauo chanta gdy zajarzy ze gra z mbc jesli chodzi o imprint po cepa? akurat wiekszosc dalej sadzi (czesto slusznie) ze palka+chant=gg z mbc wiec czekaja... ">well - jak wyzej, robi cos tylko na chanta i bede sie upieral ze co druga tura w plecy to nie jest tak super, kiedy ryzykujesz z kazda tura drugiego sceptera - z f/i albo chantem, ktory zazwyczaj wylacza cie z gry. zauwaz ze robi rowniez na kontre a ta tez czesto ludki zagrywaja pod paua... co do rysykowania z kazda tura, rownie dobrze ja moge napisac ze ty ryzykujesz drugiego wella ktory znowu mnie do tej gry wprowadza z ktorej wylaczyla mnie druga pala... ">nie spodziewalem sie, ze bede ci musial takie banaly wyjasniac... chyba powinienes zaczac grac irl czesciej alez ty mi nic nie musisz wyjasniac swoje wiem bo jednak troche z chantem gralem tym deckiem i nie tylko wiec... x] a irl gralem w sobote wiec to chyba nie tak dawno... i nie staraj sie byc ironiczny bo predzej czy pozniej cie spotkam i kaze ci pic wodke i co wtedy? x] Troll40 - Wt maja 30, 2006 8:37 pm " /> "> i nie staraj sie byc ironiczny bo predzej czy pozniej cie spotkam i kaze ci pic wodke i co wtedy? x] roxujesz... Wbrew pozorom zagranie pałki z kontrą jest doskonałym wyjściem na MBC i ja bym to robił na miejscu kontrolera chanta! Dlatego welle się przydają albo przydają się disenchanty ;p p.s. wklejam za minutę spis do poprzedniego postu ;] Amplitur - Wt maja 30, 2006 8:50 pm " />mowilem o mbc z kompleksami na punkcie sticka, czyli z 3 wellami sam zagralem na jednym z ostatnich extendow vs Radziu kija z counterspellem inna sprawa ze sie nie sprawdzil. no ale nie byl potrzebny. //bialy: po sesji moge pic, nawet chetnie bialy0021 - So cze 03, 2006 7:15 pm " /> ">mowilem o mbc z kompleksami na punkcie sticka, czyli z 3 wellami Razz tamta wersja nie ma zadnych kompleksow... x] po prostu nie lubie przegrywac z powodu jednego zagrania, szczegolnie ze czesto trafiam na chanty (borosy zreszta tez), ciekawe czemu... ot techy amp, to chyba jest ci znane, rownie dobrze moge grac na overloady jednak brak miejsca, poki co zostaja... ">Wbrew pozorom zagranie pałki z kontrą jest doskonałym wyjściem na MBC palka bardzo zadko bywa zla ale majac do wyboru chanta/fire|ice/helixa/etc wolalbym te karty bo kontre mozna obejsc... ">//bialy: po sesji moge pic, nawet chetnie to moze napisz kiedy ci sie sesja konczy... x] tylko nie pisz ze we wrzesniu... xP ps. jutro troll dajesz artykul... i ma to byc rano... ; > Strona 8 z 9 • Wyszukano 1994 wyników • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
||||||